Kv test licht positief.. Cycl groot vraagteken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door missmaryw, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Hallo, ik open even hier een topic, ik heb een topic staan in zwangerworden..
    ik ben eind april begin mei met de pil gestopt , had toen ongesteld moeten worden in mn stopweek, dat heb ik even overgeslagen, wrom geen id.. Toch even een testje gedaan na een week voor t geval dat, en gewoon negatief.
    Wel in die maand al wat slordiger met de pil geweest, omdat we wisten dat we gingen stoppen ermee.. Dus had er niet meer zo een zin in..

Inmiddels ben ik maar even van een cyclus uitgegaan vanaf de eerste dag dat ik ongi had moeten worden..
    Anders weet ik t ook niet.. We hebben bijna elke dag geklust.. (We houden de regelmaat er lekker in :D )

Omdat ik geen id heb wanneer hoe of wat had ik afgelopen keer al 3 x een test gedaan (slaat nergens op) maar heb behoorlijl wat symptonen.. Waarvan mn borsten en mn darmen met stipt op nr 1 staan..

Laatste test was 4 dagen geleden en ook gewoon keurig negatief..
    Vandaag getest.. Waarsch nog heel vroeg.. Of gewoon echt niet zwanger.. En nu ipv dat alles wit was.. Alle keren kv test gebruikt.. En alle keren was gewoon1 streepje bij controle donker en voor de rest echt niks!!! Gewoon wit.. Maar vandaag echt een vaag lijntje.. Wat in het echt goed te zien is zonder te turen.. Mn vriend zag t ook zelfs met zn lenzen niet in.. En hoef ook niet onder een felle lamp te gaan staan gewoon duidelijk zichtbaar..

Maargoed ga dus echt wel nog nieuwe test halen maar moet even wachten tot de winkels open zijn.. Tot die tijd vol van zenuwen hier... En nog steeds veel klachten...

Hier de foto .... Krijg m er niet scherper op mn tel wil van dichterbij niet sherp stellen.. Wat zien jullie??? Ik vind het wel raar dat te controle lijn ook zo licht is. Die was normaal donker paars maar blijft nu stuk lichter.. Miss fabrieksfout testje??? Nja hier de foto.. Ben benieuw.. En nieuwe test halen morgen.. Wil wat duidelijkers dan dit.. Durf nog nergens op t hopen!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      211
  2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Dat is inderdaad wel een hele lichte controlestreep, ik zou zeker morgen nog een keer testen!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Een druppel water er in doen meid hij is niet goed door gelopen daar waar jij dat streepje ziet hoort hij in ieder geval niet te staan.
    Haal de bovenste huls er is af dan zie je nog meer roze

4. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Water had ik ook gedaan alleen dan geen druppel maar gewoon onder de volle kraan gehouden,, blijft t zelfde, heb nog twee foto's zwart wit maar is nog niet heel duidelijk, gewoon nog even geduld hebben en opnieuw testen , spannend

Bijgevoegde bestanden:

5. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Bovenstaande testen 2 min na plassen, onderstaande test na ruim 5 min bijna 10 min gefotograveerd--- nja morgen als ii wakker ben gaan we t zien ga ik maar weer eens naar de kruidvat :D

Nog een in t grijs

Bijgevoegde bestanden:

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vind het meer een roze vlek ipv streep, sorry.

Even weer opnieuw testen inderdaad.

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik vind 'm gewoon negatief hoor, het lijkt niet op een streep, maar meer op een vlekje of het strip is beschadigd.

En we zijn een dag verder, opnieuw getest?
    Vast wel toch:p

8. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Negatief vind het ook meer een veeg dan een streep

9. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    Ik heb ook zon test gehad van kv! Teststreep stond zelfs op de goede plek maar het was een gek streepje maar wel zon echte streep dat ik dacht dat ik zwanger was! Helaas was het bij mij vals positief! Maar ik vind bij de eerst testen de streepjes niet op de goede plek staan! Ik hoop voor je dat het snel duidelijk is en dat het goed nieuws is natuurlijk!!

10. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    En, heb je al weer getest???

11. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Jup, duidelijk negatief,.. Ook nog geen teken van ongi.. Nog steeds last van alle kwalen en sinds vandaag witte vloed??? Dus over een paar dagen voor de zekerheid nog maar een keertje testen..

12. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verstandig, even een dag of twee op z'n minst wachten... Spannend, ik duim!

Deel Deze Pagina