Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hahaha ja dat vind ik dus ook minder...want iedereen kent die flessen onderhand wel! maar ach als ik daar andere vrouwen mee kan helpen! Enne ik ken dat hoor dat druk maken zo ben ik ook!

2. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Dag dames wilde jullie toch ff op de hoogte stellen. Zojuist met de vlos gebeld en ze zegt dat ik me nergens zorgen over hoef te maken, fijn gevoel als dat even door de vlos gezegd wordt :D
    Het kunnen meerdere dingen zijn maar zoals ik de klachten omschreef wijst niks op dat het slecht is voor de zwangerschap.
    Ze dacht zelf aan banden of darmen die in de verdrukking komen.

Gelukkig...kan ik weer genieten :)

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Fijn meis!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik ben 11-02 uitgerekend van de 2e.
    Volgende week donderdag de termijnecho.
    Moet zeggen dat het allemaal nog een beetje "vaag" voelt.
    Ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig, wellicht omdat ik het nog helemaal niet verwachten. Bij mijn dochter duurde het 14 maanden voor ik zwanger was, nu 3.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier een ongeplande, wij wilden pas na de zomer weer gaan proberen, omdat ik na de ma er even helemaal geen zin meer in had. Moest er nu ook echt even aan wennen, maar ben er nu wel blij mee. Behalve met de misselijkheid dan :(

6. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    Hoi dames!

Ik wil eerst iedereen feliciteren!

Ik ben zelf uitgerekend op 14 februari en dit wordt mijn 2e kindje. Heb al een zoontje van 2.5.

ik vind het nu erg spannend en ben blij als de 12 weken om zijn dat je het mag rondbazuinen:D:D

7. Nynke Baukje

18 jun 2011
    58
    0
    0
    Iedereen van harte gefeliciteerd!
    Vanmorgen afspraak gemaakt voor de 1e controle, 7 juli en dan nog even wachten op de termijnecho.
    Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat, alles is nieuw!;)

8. Poppie

Poppie Lid

17 sep 2006
    47
    0
    0
    ik voeg me hier ook bij;)
    Morgen mn eerste echo...ben benieuwd wat ze dan met 6w4d kunnen zien....zoo spannend!!
    tis onze 2e, ons grote meisje wordt eind juli 4jr.

9. iCk

iCk Lid

3 jul 2008
    36
    0
    0
    Als allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap..

ik ben op 14 feb uitgerekend zoals ik het heb uitgerekend van ons 2e wondertje..
    ik heb ook een dochtertje van net 10 maand en daarvoor een miskraam gehad. dus blijf een beetje bang..
    7 juli mogen we voor de 1e echo heen.. pas daarna ben ik denk ik wat geruster dat was ik namelijk ook van mijn dochtertje
    ik vind het allemaal wel heel erg spannend hoor

in iedergeval leuk om hier ff lekker mee te kletsen..

groetjess

10. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Fijn Ladycake dat je je nu geen zorgen hoeft te maken!

Ik lees al iets over misselijkheid, wat voor kwaaltje hebben jullie nog meer?
    ik voel nog niet veel, alleen pijnlijke borsten. Verder heb ik steeds honger, ben veel moe en moet constant plassen :p Probeer ook gezond te eten nu. Dat is moeilijk voor een chocolade/koekjes/snoepjes/chips junk als ik ;)

11. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik merk dat ik meer honger heb, en als ik dan niet meteen wat eet, word ik wat duizelig. Ik voel soms een lichte kramp in m'n buik, lijkt op menstruatiekramp, maar 't is wat lichter en houdt langer aan. Ik merk 't aan m'n darmen, soms ineens beetje buikpijn, volgens mij hangt dat samen met die lichte kramp (als ik mensruatiekramp heb, trekt dat ook altijd door naar m'n darmen, maar dan ook een stuk erger dan nu).
    En sinds vandaag ben ik ineens heel emotioneel, ik zat vanmorgen tijdens een mooi liedje op de radio al te huilen en net barstte ik praktisch in tranen uit toen mijn man iets liefs tegen me zei, haha :D Maar dat zal niet puur hormonaal zijn, maar ook gewoon emoties doordat ik gewoon zo blij ben dat het gelukt is :)
    Oh, en moe, heb vandaag een dutje gedaan omdat ik m'n ogen niet meer open kon houden ;)

Ik ben trouwens benieuwd of mijn inschatting van hoelang ik nu zwanger ben wel klopt, ik had op mijn NOD - of iig toen ik dacht dat ik m'n NOD zou moeten hebben, maar ik had een onregelmatige cyclus - meteen een enorme knaltest. En nu volgens mij ook al best duidelijke kwaaltjes. Ben errug benieuwd naar de termijnecho :)

12. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey!

Hier 10 februari uitgerekend. Zwanger geworden middels Eiceldonatie.
    Vandaag een controle echo gehad omdat ik een week eerder bloedverlies had. Maar de kleine frummeld doet het goed!
    is nu pas ongeveer 5,5 mm groot en we zagen een heel mooi hartje knipperen.

Hier ook veel honger! En trek in zoet! probeer het ook weg te drinken met wat water of sap,.... maar dat lukt ook niet.
    Ook inderdaad wat last van mijn onderrug en borsten en soms wat trekkerig gevoel in mijn buik en liezen.
    En erg emotioneel! heel erg emotioneel!!! En vergeetachtig.
    Gister ook een beetje misselijk geweest, maar vandaag niet meer zoveel last van.

Ik ben zo blij na zoveel jaren van ellende!

Liefs,
    Nofje

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb niet echt kwaaltjes. Beerje gevoelige borsten en beetje moe. Bij mijn dochter had ik in het begin ook nergens last van. Vind de weken wel voorbij kruipen

14. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    @char zet mij ook maar op je lijstje hoor

18-2 uitgerekend, we willen net als bij de eerste niet weten wat het is, zo denken we er nu in ieder geval over. 30 juni mag ik al voor een eerste echo ivm mk 5,2 weken geleden.

Allemaal gefeliciteerd!

15. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    nou ik heb een hele lijst aan kwaaltjes hihihi

banden pijn, dus soms best nare steken, gevoelige borsten, veel plassen, met vlagen misselijk, last van onderrug, moe en met vlagen emotioneel

maar dat alles kan de pret niet drukken

ik heb vandaag toch maar de vlos gebeld en kan 15 juli terecht en krijg dan ook meteen een eerste echo dus spannend
    ben blij dat het de 15e kon want dan vertrekken we het s'middags op vakantie, als alles dan goed zit laat ik voor min dochter bij simply colors maken met een tekst ik wordt een grote zus of zoiets

gefeliciteerd alle zwangeren

(vergeetachtig ben ik dus ook vergeet jullie bijna te feliciteren hihihi)

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het word al gezellig druk hier!

Hier ook wat kwaaltjes,duizelig,veel plassen,last van mijn darmen,moe,raar dromen,vettig haar/futloos,vergeetachtig,gelukkig niet echt misselijk nog,af en toe wat steekjes,af en toe gevoelige borsten ook zichtbare aders,last van mijn rug.

@ Andrea je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie

@ Talitha ik zal je erbij zetten op het lijstje...

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt?

Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet
    Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet
    Talitha15,18 februari,willen het niet weten

Afspraken echo's/gyn./verloskundige.

Talitha15,30 juni,echo
    Char1983,7 juli gyn. + echo
    Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi allemaal HIer ook net positief getest !!
    Andrea ik herken wel veel in wat je schrijft over onregelm cyclu en niet weten wanneer je uitgerekend bent. hier hetzelfde.
    was 14 mei ongesteld en had afgelopen weekend een positieve test. echte duidelijke test gisteren. dus excact weet ik het niet.

Heb ook zo ongeveer dezelfde klachten. nou eventjes wachten en dan naar de verloskundige....ik ga no gniet bellen ik wacht wel een weekje of twee..

x Pina

19. Adnarim76

Adnarim76 Lid

12 dec 2010
    14
    0
    0
    gefeliciteerd iedereen! Spannende weken!

Ik meld me hier aan. Als het allemaal goed gaat ben ik op 11 februari uitgerekend, 1 dag na de verjaardag van de oudste. Aanstaande donderdag de (eerste) echo. Na 2 miskramen is het erg spannend allemaal.

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'Zwangerschap clubs'.

Lotte

Deel Deze Pagina