Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Hey meiden,

Hier ook eentje, 16-02-2012, die stond er nog niet tussen, dus hier ben ik.... :D
    Spannend allemaal weer hé!!!! Dit is mn tweede zwangerschap.

Ben trouwens net 24 geworden......Mn man wordt 28.
    Wij willen deze keer niet weten wat het wordt! (Bij onze dochter wisten we het wel).

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom Lenthe!

Klets maar gezellig mee hoor!
    Jij bent dus 1 dag voor mij uitgerekend!

Iedereen fijne dag vandaag enne zijn jullie ook zo moe???

3. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Spannend he allemaal?:)
    Ik ben zelf op 8 februari uitgerekend van de 1e!
    Morgen heb ik de intake bij de vk en 's middags de echo!

Groetjes Vlinder

4. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Char: Zou je mij ook op de lijst willen zetten? Wij (of eigenlijk mijn vriend) willen niet weten wat het wordt. Dank je wel alvast.

Wat betreft kwaaltjes: Brandend maagzuur, moe, duizelig, gevoelige borsten en af en toe wat steekjes in mijn buik. Heb ook last gehad van bruinverlies en heb me er best veel zorgen over gemaakt. Vandaar dat ik morgen al mijn 1e echo heb. Ben erg benieuwd of het allemaal goed gaat. Laat het jullie morgen weten.

5. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt?

Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet
    Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet
    Talitha15,18 februari,willen het niet weten
    MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet

Afspraken echo's/gyn./verloskundige.

Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk
    Char1983,7 juli gyn. + echo
    Talitha15,30 juni,echo
    MieWie, 6 juli intake vk

Zo, ik heb mijzelf maar vast aan de lijst toegevoegd! Iedereen bovenstaande met quote toevoegen aan een reactie en haar gegevens toevoegen, maken we de lijst die Char heeft opgesteld lekker compleet!

Ik heb eigenlijk dezelfde klachten als bij mijn 1ste zwangerschap: moeier dan moe, vergeetachtig, dromerig, kortaf, nare dromen...
    Maar ik merk nu ook echt dat mijn borsten groter en gevoeliger zijn en dat mijn buik al opgezet is!

Wij gaan het aankomend weekend vertellen aan de familie, dan vieren wij de 2de verjaardag van onze zoon en is iedereen dus bij elkaar. Vanaf volgende week gaat iedereen zo'n beetje achter elkaar op vakantie, dus dan weet de een het eerder dan de ander.
    Vind dat wel spannend. Bij onze zoon hebben we gewacht tot de 11de week, want ondanks dat ik een positieve test in m'n handen had en mij wel heel erg zwanger voel, heb ik nog geen bevestiging gekregen...

Ik 'mag' pas 6 juli voor intake naar de vk en waarschijnlijk eind julie pas de 1ste echo! Ik lees bij sommige dat jullie al eerder een echo krijgen, is dat ook echt vk afhankelijk of heeft dat te maken met een eerdere miskraam dat daardoor extra controle gewenst is?

6. Bloem1979

Bloem1979 Actief lid

13 mei 2006
    102
    0
    16
    Hallo Allemaal,
    Ik wil me ook graag aanmelden!
    Ik heb vandaag de uitslag van de bloedtest gehad in het ziekenhuis !!Zwanger!!
    We zijn zwanger geworden in de 1e poging ICSI! Erg hefig maar ben nu zo blij.

7. Bloem1979

Bloem1979 Actief lid

13 mei 2006
    102
    0
    16

Bloem1979, 26 februari, nog geen idee

Talitha15,30 juni,echo
    MieWie, 6 juli intake vk
    Bloem1979, 23 juni, 2e bloedtest in zkh

8. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd! Nu mag ook jij lekker genieten!

9. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Bij mij is die vroege echo echt omdat ik een mk heb gehad.

Ik ben ook erg moe en pijnlijke borsten aan de zijkant. Ik slaap ook belabberd.

10. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Zo ik sta er nu ook bij

11. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Dankje, ik klets mee zoveel ik kan.... :p

Ohhhh schandalig, ik m oet ook maar eens de vk bellen, zie dat jullie allemaal al een afspraak hebben staan. Ach dit wordt mn 2de kindje, dan ben je toch iets laxer daarin denk ik..... Zal morgenvroeg wel even bellen. Wil liever niet een te vroege echo, want dan is er nog niet veel te zien.... Bij mn dochter kreeg ik em met 8w5d, en tja.....ik kon er niets aan herkennen hahaha! Zou graag dus eentje met minimaal 10 weken willen. Wie is er nou de baas hahahah..... :D

Ik ben vooral moe moe moe..... Sinds gisteren beetje beroerd 's morgens.....
    Maar dat is nog makkelijk weg te slikken! :p

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!

ik zou graag met jullie willen mee kletsen....heb gisteren positief getest. Vandaag een digitale gedaan en er stond duidelijk: zwanger!

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meiden!

Zo het lijstje wordt al wat langer leuk!
    Zo kunnen we elkaar beter in de gaten houden...

Ook zie ik weer een paar nieuwe meiden Welkom hier en gefeliciteerd natuurlijk met jullie wondertje!!!

Ik heb al zo vroeg een echo omdat ik de behandeling ICSI heb gehad en heb ook al een vmk gehad maar daar heeft het niets mee te maken dat we al vroeg een echo hebben,ben nadat de bloeduitslag bekend was gelijk doorgeschakeld naar onze gyn. en dus gelijk een afspraak...

Zo pfff ga zo mijn bedje opzoeken ben echt zooo moe!

Slaap lekker allemaal!

14. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ik was het topic al kwijt maar hij was verplaatst ;)

Sta ook nog niet op de lijst, 18 februari is een populaire dag ;)

Weten jullie of ik via de huisarts word doorgestuurd naar een verloskundige of moet ik er zelf 1 zoeken en meteen bellen?

15. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Ik ben 19 feb uitgerekend en heb 6 weken geleden een miskraam gehad bij 6 weken. Ik voel me ook echt heel onzeker.. voel me zenuwachtig en idd bij elk buikkrampje denk ik: zie je, gaat het weer fout..
    :(

16. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo Lieve meiden!

@ Alle nieuwe meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geweldig! Laten we hopen op veel plakbaby's in dit topic ;)

Hier gaat het goed. Ben wel superduper moe, echt niet normaal. Was normaal altijd een bom vol energie maar nu...als ik de stofzuiger door het huis heb gehaald ben ik al moe en als ik maar een halve dag gewerkt heb ben ik echt kapot...vreemd toch?
    Maar goed, het zal er wel bijhoren haha.

Vanavond komt er een informatrice van moeders voor moeders langs, ben erg benieuwd.

Fijne dag allemaal!

17. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook wel onzeker hoor... Ondanks een hele mooie echo afgelopen maandag (hartje klopt)...

Als ik echt uitgeslapen heb voel ik niet veel meer. Niet misselijk, geen pijnlijke boobies.. Niks.. Ik werk nu weer hele dagen sinds gister, omdat ik vorige week een bloeding heb gehad.. En dat viel toch wel even tegen. I
    k heb een zittend beroep en ik merk dat ik daarmee, als ik veel zit dus spanning krijg in mijn buik. Geen krampen maar een soort spierpijn. En daarnaast rij ik dus als een zombie naar huis... Ben echt bekaf na zo'n dag en wil niets liever dan slapen. Na het eten ben ik er toch weer helemaal bovenop en kom ik dus niet meer in slaap. Ik wilde gister bijvoorbeeld al om 9 uur naar bed. Maar toen lag ik daar dus een beetje naar het plafond te staren... Uiteindelijk pas om half 12 ofzo in slaap gevallen, nadat ik eerst een paar uur door het huis heb lopen spoken.

Misschien maak ik me ook te druk over vanalles....

18. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0

Dus bijna hetzelfde als ik heb gehad? Gelukkig weer snel zwanger ook. Nu inderdaad hopen dat het bij ons allebei weer goed gaat deze keer. Ik ben in ieder geval blij dat ik volgende week al voor een echo mag!! Jij ook succes!

19. Wen80

Wen80 Actief lid

12 feb 2009
    114
    0
    0

Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet
    Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten
    Bloem1979, 26 februari, nog geen idee

Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni
    Talitha15,30 juni,echo
    MieWie, 6 juli intake vk
    Bloem1979, 23 juni, 2e bloedtest in zkh
    Wen80, 18 juli termijnecho

Alle meiden (en hun partners natuurlijk) van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik heb mezelf ook aan het lijstje toegevoegd. Dit wordt ons tweede kindje, onze eerste is nu 19 maanden.
    We hebben afgelopen maandag onze eerste echo gehad, en daarop was een kleine garnaal :) te zien met een kloppend hartje! Wat een opluchting. Nu maar hopen dat het de komende weken zo goed blijft gaan.
    Ik heb behoorlijk wat last van misselijkheid, en pijnlijke borsten. Verder niets. Bij de eerste ben ik 22 weken misselijk geweest, ik hoop dat het nu iets sneller over is.

Groetjes,
    Wendy

20. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Vanmorgen de intake gehad bij de vk, leuke meid! Vanmiddag de eerste echo! Ben benieuwd of er al iets te zien is. Vind het erg spannend!

@ Ladys1987: jij ook hier? ;)
    @ Nieuwe dames: Welkom! We gaan inderdaad voor een plakbeeb!
    @ Nofje: Herken het wel die onzekerheid. Heb af en toe ook het gevoel van; Goh, ben ik eigenlijk wel zwanger? Want voel soms bijna niks, inderdaad vooral als ik goed heb geslapen. En het andere moment merk ik toch wel weer verschillende kwaaltjes. Ook de spierpijn in de buik herken ik. Heb zelf ook een zittend beroep. Het zal er vast allemaal bij horen.
    @ Kaarr: Wat erg dat je 6 weken geleden een miskraam hebt gehad. Toch super dat je al weer zo snel zwanger bent geraakt. Probeer te genieten, het hoeft natuurlijk niet opnieuw fout te gaan.
    @ Elvina: Ik heb de huisarts wel gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben, maar moest zelf contact opnemen met een verloskundige.

Deel Deze Pagina