Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje30

jootje30 Lid

17 jun 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik ben uitgerekend in feb en wel de 7de!

:D

2. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt?

Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet

Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten
    Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet
    Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet
    Talitha15,18 februari,willen het niet weten
    MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Bloem1979, 26 februari, nog geen idee
    Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet

Afspraken echo's/gyn./verloskundige.

Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni
    Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk
    Char1983,7 juli gyn. + echo
    Talitha15,30 juni,echo
    MieWie, 6 juli intake vk
    Bloem1979, 23 juni, 2e bloedtest in zkh
    Wen80, 18 juli termijnecho
    Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo

Wat vervelend die onzekerheid! Ik ga hard voor jullie duimen!

Vandaag de vk gebeld en een afspraak gemaakt voor 14 juli, spannend! Ben ook nog de stad in geweest en heb een 9 maandendagboek gekocht, ook echt weer de duurste maar ben er wel super blij mee :D

3. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hey Elvina,

welk dagboek heb je gekocht?

4. hoop72

hoop72 Nieuw lid

22 jun 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk topic ! Ik wil graag met jullie meekletsen. Ik ben morgen 6 weken zwanger, na 6x IUI en 2e IVF pogingen. Ik ben zo blij maar ook nog heel onzeker, want ik voel vrijwel niks. Ben in januari 2009 1x spontaan zwanger geraakt maar missed abortion met 11 weken. Dus de angst zit er nog behoorlijk in. Maar nu hopen we dat het goed gaat. Ik mag 4 juli voor de eerste echo.
    Ben aan het aftellen!

5. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb wel bij de huisarts geïnformeerd naar een verloskundige waar zij mee werkten/goede ervaringen mee hadden. Tijdens mijn 1ste zwangerschap is ze goed bevallen dus ik heb de 1ste afspraak al weer staan!
    Alhoewel er verschil kan zitten tssen de ene of de andere vk, met name in het aantal echo's en wanneer ze de echo's doen. Wij zullen waarschijnlijk toch weer een pretecho doen, vind 2 echo's rond 11 en 20 weken echt te weinig ;)!

Ik heb veel moeite om het nieuws voor mij te houden, bij onze 1ste was dat veel makkelijker! Nu wil ik het graag gaan vertellen, weer nieuwe kleertjes kopen etc etc! Moet mij echt inhouden...hihi!

Ik hoop dat wij allemaal deze eerste weken doorkomen zonder al te veel kwaaltjes en dat we allemaal plakbaby's hebben!

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi hoi!

Ik zal mezelf even goed voorstellen: Ik ben 24 jaar en mijn vriend 26 en dit word ons eerste kindje.
    Ik heb vandaag de verloskundige gebeld. 19 juli intake bij verlos en ik heb 7 juli een echo. Ik ben een beetje onzeker omdat ik wat bloedverlies had (ik dacht dat ik ongesteld was geworden...maar dit stopte heel snel en daarna heb ik een test gedaan). Hoop dat het snel 7 juli is en dat de echo goed is!

Ik zal mezelf ook in het lijstje plaatsen!

Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt?
    Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet
    Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten
    Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet
    Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet
    Talitha15,18 februari,willen het niet weten
    MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Bloem1979, 26 februari, nog geen idee
    Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Ladys1987, 28 februari, willen het wel weten

Afspraken echo's/gyn./verloskundige.
    Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni
    Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk
    Char1983,7 juli gyn. + echo
    Talitha15,30 juni,echo
    MieWie, 6 juli intake vk
    Bloem1979, 23 juni, 2e bloedtest in zkh
    Wen80, 18 juli termijnecho
    Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo
    ladys1987, 7 juli echo, 19 juli intake vk

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    owww sorry ik zie dat ik het lijstje 'verpest'. Hoe krijg je die paarse letters?:(

8. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Negen maanden zwanger van uitgeverij Deltas. Kun je mooi alles in opschrijven en spullen in bewaren :)

Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe dames :D

Duurt nog lang he voor het juli is, ik ben ook aan het aftellen!

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Elvina ik heb die dagboek ook super leuk is dat he???
    Heb hem kadoo gehad van mijn schoonzusje...

Hebben jullie het eigenlijk al aan iemand verteld dat je zwanger bent?
    Wij wel maar wel alleen aan mensen die op de hoogte waren van onze situatie dus van de ICSI behandeling dus hebben het niet aan iedereen verteld....

@ Lady als je het lijstje kopieerd zou het goed moeten zijn...

10. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    @Char: wij gaan het dit weekend vertellen aan onze ouders, broers en zussen. Bij onze 1ste hebben we gewacht tot 11 weken maar dat gaat mij nu echt niet lukken. Ik vrees dat ik het niet zo lang verborgen kan houden...
    Dit weekend vieren wij de 2de verjaardag van onze zoon, is een mooie gelegnheid om het aan iedereen te vertellen!

Ik heb toch van die rare en nare dromen, niet normaal! Hebben jullie daar ook last van? Ik word vaak wakker en zodra ik weer in slaap val gaat de droom gewoon verder. Heb ik tijdens mijn 1ste zwangerschap volgens mij echt niet zo'n last van gehad...hopelijk komen we vandaag op kantoor de dag een beetje door!

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ MieWie dat is zeker een goed moment op het op zn verjaardag te vertellen dan heb je in een klap iedereen.

Ik droom ook echt vaag,en moet s nachts en s ochtends echt vaak naar de toilet... overdag ben ik soms ook echt duizelig en ontzettend moe!

12. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vind het nog wel wat vroeg hoor...zit natuurlijk net op de 6 weken en ook al voel ik mij zwanger vind ik het fijner om te vertellen als ik ook de bevestiging heb dat het kindje er zit.
    Maar goed, hoef ik ook geen excuus te bedenken waarom ik geen wijntje drink haha!

Duizeligheid heb ik ook af en toe gedurende de dag, maar ik ben voornamelijk moe en daardoor kan ik mij ook moeilijk concentreren. Ik slik sinds vandaag de zwangerschapsvitaminen van Etos (samen met foliumzuurtabletten) dus hopelijk krijg ik daar de nodige energie van!

13. Zeeuw

Zeeuw Lid

23 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!!
    Allemaal van Harte met jullie zwangerschap!
    Ik ben er vandaag achter gekomen zwanger te zijn!! Het is totaal onverwacht, ongepland, maar zeker niet ongewenst!!
    Ik slikte gewoon de pil, kan me niet heugen ziek geweest te zijn, slik wel foliumzuur ivm B11 tekort, dus dat is op zich niet slecht!!
    Mijn gezinssamenstelling laat ik even achterwege, we zijn hier niet te enigen op het www ;) Het is wel niet mijn eerste, dus ik wist eigenlijk al voor ik de test deed dat het raak was. We zijn nog wel lichtelijk in shock, maar wel heel blij
    Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 29 februari 2012, jawel, een schrikkelkindje hihi

14. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hallo allemaal, iedereen gefeliciteerd!
    Wij zijn heel blij dat we afgelopen dinsdag eindelijk een positieve test hadden! (na 1,5 jaar al bezig te zijn)
    Daarna volgde er nog een paar tests haha
    Onze zoon van 2 jaar en 9 maanden word in februari 2012 grote broer! Echt onwerkelijk en onwijs spannend allemaal weer.
    De eerste zwangerschap ging allemaar prima en de bevalling ook en nu is het allemaal weer afwachten hoe alles gaat lopen!
    14 Juli hebben we de eerste echo en tot die tijd maar genieten en in spanning afwachten!

15. Zeeuw

Zeeuw Lid

23 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van Harte!! :D

16. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ nieuwe meiden: Van harte met jullie zwangerschap!

Ik ben zelf sinds dit weekend steeds erg misselijk. Eigenlijk de hele dag met vlagen. In het begin van de week heb ik mij ziek gemeld, voelde me zo beroerd en zo slap als een vaatdoek. Collega's beginnen een vermoeden te krijgen, maar wil ze het liever nog niet vertellen. Ben pas 7 weken zwanger en zou het graag nog 5 weken uit willen stellen. Verder weet nog niemand het van de familie en vrienden. Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Kleine beetjes eten helpt helaas niet altijd. Hebben jullie tips?

17. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik weet sinds afgelopen zaterdag dat ons eerste kindje op weg is. Vind het erg spannend en nog steeds erg onwerkelijk. Heb bijna geen klachten dus dan twijfel ik ofdat de testen die ik gedaan heb misschien niet goed waren. Ik mag 11 juli voor de eerste echo en hoop dan in ieder geval iets te zien. Maandag een gesprek met een mevr van moeders voor moeders en tja die testen ook nog zei ze. Spannend hoor. Enuh ben nie bang voor die flessen aan de deur, mocht mijn ouders adres opgeven als ophaaladres :p

18. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe dames :D

Raar dromen daar heb ik nog geen last van gehad. Ben ook helemaal uitgeput op het moment, lig in een soort comatoestand en hoef er zelfs niet meer uit om te plassen :p Tja werken en fanatiek paardrijden en zwanger zijn is toch wel erg vermoeiend..

En die misselijkheid, geen idee wat je daaraan kunt doen, staan vast wel tips in de boeken.. Hoop niet dat ik daar last van krijg, ben als de dood om over te geven haha :p

Leuk dat je het gaat vertellen MieWie! Kijk daar ook wel naar uit hoor! Eerst maar even 1ste afspraak met vk afwachten.

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Voor de nieuwe dames welkom en natuurlijk gefeliciteerd!

Vandaag een lange dag gewerkt dag en koopavond voelde me echt niet top vandaag ontzettend moe,slap,duizelig,en mijn darmen waren ook lastig aan het doen,morgen alweer 6 weken kan niet wachten op 7 juli tot de echo!

Slaap lekker allemaal!

20. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo Meiden,

Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe meiden!

Ook ik heb last van nare dromen...echt zwaar irritant haha.
    Vandaag een rotdag, heb me ook ziek gemeld. Ben zo misselijk en heb hoofdpijn...bah.
    Hoop niet dat de ellende vanaf nu gaat beginnen...wil toch lekker kunnen genieten van onze beeb.

Ik heb het negen maanden dagboek van Pauline Oud, wil van haar ook nog de andere boekjes zoals het kraambezoekboek enzo.
    Daarnaast nog een ander negen maanden dagboek en een informatief boekje over de zwangerschap :) leuk om er over te lezen.

Nou meiden hoop dat jullie een betere dag hebben als dat ik heb en een fijn weekend alvast!

Deel Deze Pagina