Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeuw

Zeeuw Lid

23 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al last van misselijkheid, gelukkig blijft het een zeurend gevoel en beheerst het (nog) niet mijn dag
    Voor de dames die er last van hebben, misschien is OKUGEST een optie? Is van VSM en werkt bij mij erg goed, heb het altijd in huis. Voor mijn zwangerschap nog niet gebruikt, maar je kan het gewoon veilig gebruiken

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ben op het werk, maar ben echt even gaan zitten voel me echt niet goed bah! Maar neem het allemaal voor lief! Vandaag 6 weken!

3. Zeeuw

Zeeuw Lid

23 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei das lastig Char, hoop dat het inmiddels een beetje gezakt is

4. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    @Ladycake: hopelijk is het eenmalig en na vandaag weer over. Maar neem wel je rust, deze weken is de baby zo hard aan het groeien, dat kost jou energie! Lekker aan toegeven en laten verwennen door manlief!
    Dit advies geldt natuurlijk ook voor Char!

Ik heb een drukke dag met boodschappen doen, opruimen, hapjes klaarmaken en spullen klaarzetten voor een feestje vanavond achter de rug...zit nu ffStraks maar douchen, kleine man halen en eten klaarmaken. Het wordt een latertje voor onze zoon vanaaf, halen we morgen wel weer in!

Allemaal vast een heel fijn weekend!

5. Bloem1979

Bloem1979 Actief lid

13 mei 2006
    102
    0
    16
    Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt?

Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet
    Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten
    Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet
    Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet
    Talitha15,18 februari,willen het niet weten
    MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Bloem1979, 26 februari, nog geen idee
    Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet

Afspraken echo's/gyn./verloskundige.

Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni
    Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk
    Char1983,7 juli gyn. + echo
    Talitha15,30 juni,echo
    MieWie, 6 juli intake vk
    Bloem1979, 11 juli gyn + echo
    Wen80, 18 juli termijnecho
    Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo

Uitslag tweede bloedtest was goed! Waardes waren meer dan verdubbeld.... Nu vol spanning afwachten op de echo op 11 juli!
    Blij bloemetje hier :)

6. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Bloem & Vlinder: ik zag dat jullie deze week de 1ste check hebben gehad en dat alles goed is! Fijn zeg! Er lekker van genieten hè!

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Nou heb vandaag echt een baaldag, ben heel moe en behoorlijk misselijk. Kijken of het zich beperkt tot vandaag (misschien zit er ook een klein griepje of zo) en anders zal ik maandag eens die OKUGEST gaan halen. Je weet dat je er iets moois voor terugkrijgt maar bah wat is dit vervelend. Hoe gaat het met jullie allemaal? Merk je zo ook verschil van de ene op de andere dag?

8. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    @ Pumba, dat had ik dus gisteren ineens. Heb uiteindelijk de hele dag in bed gelegen. Na een ochtend overgeven en een middag slapen kreeg ik eind van de middag eindelijk weer wat naar binnen.
    Vanochtend weer misselijk maar...hou me eten nu gelukkig wel binnen!

Sterkte vandaag, weet hoe het voelt.

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meiden!

Zooo pfff ik blijf me belabberd voelen,zo moe en de misselijkheid heeft zich ook gemeld! Heb sinds vanochtend ook hoofdpijn grrr...

Zie dat er nog meer hier zich behoorlijk beroerd voelen die ook rond de 6 weken zitten,zag ook in een boek staan dat het vanaf de 6e week dus erger wordt. Ach we nemen het voor lief he dames?

Iedereen een fijn weekend!
    Leuk dat er hier zoveel gekletst word!

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Fijn om te lezen dat het dus normaal is. Ik dacht al het ligt aan mij, voel gewoon allemaal dingen die er niet zijn, maar dat is toch niet zo.

@ ladycake, dan hoop ik dat ik me morgen ook weer iets beter voel. Lig nu alweer een paar uur op de bank. Ik ben wel blij dat ik tot nu toe niet spuug. Dat lijkt me helemaal erg, ik hoop dat je je snel nog beter voelt!

@ char, ik had het idd ook zien staan maar ik had niet verwacht dat het van de ene op de andere dag zo kon verschillen. Maar je hebt gelijk we hebben het er voor over!!

Fijn weekend allemaal.

11. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    We hebben het er zeker voor over maar ik heb gisteren toch wel even heel kort een momentje gedacht: " wil ik dit wel echt zo graag? "
    Maar natuurlijk wil ik dit en dit hoort erbij dus gaan we vrolijk door.

Straks naar een collega/vriendin te eten, haha dat wordt nog wat. Ze heeft allemaal kleine hapjes/tapas gemaakt dus dat scheelt. En...ze is zelf ook zwanger :p

Hopelijk smaakt het me en kan ik er toch een beetje van genieten.

Ps. Ik ben er achter dat ik om de 2 uur iets kleins eet, dan gaat het goed. Dus zorgen dat je maag niet leeg is.

12. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Dat ken ik, had straks ook mijn huilmomentje, ben normaal helemaal niet zo'n huiltype maar was er echt ff klaar mee. Belt mij vriend net op dat moment en toen heb ik behoorlijk boos gezegd dat hij/zij nog maar zes weken oud is en nu al zo vervelend is :) schaamde me daarna wel dood. Denk erm kleintje die kan er ook niks aan doen.

Ik probeer al wat vaker te eten dan ik normaal doe, ben een extreem kleine eter dus dat is wel moeilijk voor me maar probeer mijn maag niet leeg te laten worden.

Probeer maar lekker te genieten van je avond. Lekker hoor tapas!!

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    En Ladycake hoe was het tapas avondje?
    Kreeg je het een beetje binnen?

Wij gaan straks bbqen pffff moet er eigenlijk niet aan denken maar goed wel gezellig natuurlijk met een leuk groepje!

14. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hey Char!

Jah het was uiteindelijk super gezellig en lekker alhoewel mijn maag bij sommige dingen nog wel protesteerde haha.

Vandaag een super goede dag, ook mega veel gedaan in en om het huis waardoor ik nu wel moe ben maar dat geeft niet.

Ooh een bbq, lekker hoor! Zorg je wel dat je vlees goed gebakken wordt? ;)
    Veel plezier!

15. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Meiden, hier dreigt het verkeerd te gaan. Ben net bloed verloren met stolsels. Geen buikkramp gehad, wel 1 pijnlijke steek. Net de vk gebeld en kan morgen gelukkig al terecht voor de echo. Vrees het ergste. :(

16. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Vlinder wat verschrikkelijk! Schrik van je bericht. Ook al kun je "al" morgen terecht liefst zou je natuurlijk nu direct gaan, oh wat erg.

Heel veel sterkte en kracht toegwenst, ik denk aan je!

17. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Sterkte vlinder! Ik ga voor je duimen..

Balen voor de dames met de misselijkheid.

Hier geen misselijkheid, wel griep.. Was zo beroerd dat ik toch 1x een paracetemol heb genomen. Voel me wel een beetje schuldig..

18. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Vlinder...wat erg! Weet je inmiddels al wat meer? Sterkte meis...

19. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

O vlinder wat verschrikkelijk!! Ik duim voor je!!!

Ladycake ik zie dat je het naar je zin hebt gehad met de tapasavond. Mooi, het is ook goed om nu ook te genieten van een lekker avondje weg.

Hier nog steeds misselijk. Denk dat ik zo ff ga rijden voor dat spul van zeeuw. Probeer het nu maar allemaal.

Elvina, door de misselijkheid krijg ik ook enorme hoofdpijn en ben dus genoodzaakt om af en toe een pijnstiller te nemen, heb dit overlegd met de ha en die zegt dat paracetamol i.p. niet erg is alleen moet je het niet heel veel gaan nemen, dus geen acht op een dag. Misschien dat je je nu iets minder schuldig voelt!!

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje Vlinder wat schrikken!!!!

Dikke knuffel!!!

@ Ladycake fijn dat de tapasavond goed is verlopen!

Ik ben vandaag tijdens de hond uitlaten flauwgevallen ben ook zo beroerd de laatste dagen! was wel erg schrikken...
    De huisarts heeft mijn bloeddruk opgemeten en die is aan de lage kant,morgen even bloed laten prikken voor evt. bloedarmoede...hmmm even afwachten dus....

Meiden doe het rustig aan he met dit warme weer!

Deel Deze Pagina