Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow! Wat een mooie wieg YahoO! Volgens mij heb ik dezelfde van de familie van mijn vriend aan het onderstel te zien...qua bekleding is het natuurlijk net iets anders (ik had geen trouwjurk om hiervoor te recyclen :p), dus ik weet het niet zeker. Ik zal eens een foto zoeken, wiegje staat namelijk nu nog op zolder...
    En jullie hadden toch een kaartje laten maken? Die past zo mooi in het thema met jullie kamer! Dit zijn onze proefexemplaren, echt 3 verschillende haha:

Wat vervelend dat je insuline moet spuiten zeg...vind naalden helemaal niets en al helemaal niet om het zelf te moeten doen! Petje af dus! Maar ja, aan de andere kant moet je ook wel, toch? Heeft het verder nog gevolgen voor de rest van je zwangerschap, of verwachten ze gewoon dat je het volhoudt tot aan de datum van je keizersnede?

Ik ben toevallig vorige week ook gebeld door de kraamzorg. Moet ze nog even terugbellen om een afspraak te maken. Doe ik lekker in januari hoor, vind ik vroeg zat haha! Uit ervaring van mijn vorige zwangerschap was de intake niets nieuws, en wat de dame tijdens de intake vertelde werd ook door de uiteindelijke kraamverzorgster weer anders verteld. Dus...

Pff...vandaag eerst overleg gehad, aansluitend medewerkersbijeenkomst en zojuist heel gezellige kerstlunch/borrel gehad met live muziek (voor degenen die The Voice kijken: tijdens de audities kwam een drummer uit de band van Van Velzen optreden, niemand draaide om maar hij was écht goed). Nou, hij kwam dus spelen! Enorm gelachen en gedanst (jaja...met die bolle buik van mij haha)!
    Nu dus wel even omschakelen om weer aan het werk te moeten. Het zijn sowieso rare weken deze komende 2: werk overdragen, evalueren en lunchdates om afscheid te nemen van collega's. Wel lekker afsluiten met een goed gevoel :)!

2. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Haai @Char1983
    Als ik je een advies mag geven: Praat heel goed door hoe nu verder en maak goede afspraken.
    Ook voor 'Just in case' als jij het niet meer trekt:'Wat dan?'.
    Geeft jezelf ook stukje rust natuurlijk. Zeker aan het eind kan ik me zo voorstellen dat je dat soort dingen gaat afvragen.. Dan ben je ook nog topzwaar, voldragen baby, zal je rug/bekken niet beter van gaan voelen.
    En probeer een bevallingsplan te schrijven.

Hoi @MieWie!

Dank je, dan hebben jullie een mooie wieg ook! Zijn best veel waard hoor nu, wees er zuinig op ;)
    Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Eigenlijk kun je ze zónder trouwjurk veel mooier bekleden. Dan heb je minder beperkingen, stuk rechte stof van een rol gaat veel beter!
    Maar idee is wel romantisch natuurlijk. Als je geen familiewieg hebt, dat vind ik ook heel romantisch idee!

Poeh die kaartjes zijn allemaal leuk zeg. Dat is wel lastig kiezen!!

We gaan toch voor een standaard kaartje. Omdat ik zelf niet even de details erin kan zetten als gewicht enzo.
    En wij willen geen kraambezoek, maar een kraamfeest na 6 weken. Zodat ik even goed rustig kan herstellen van de keizersnee. Ik heb weinig zin in alle visite in de slaapkamer. Maar dan leek het ons wel weer leuk om er een foto bij te doen.
    De fotograaf komt dezelfde of de volgende dag naar het ziekenhuis.

Het insuline spuiten ging best makkelijk. Ik wilde even voelen hoe scherp het naaldje was, toen zat ie er al in.
    Niks van gevoeld haha. Ben er ergens ook wel blij mee. Zelfs een koolhydraatarme boterham was m'n bloedsuiker te hoog van. Dat frustreerd enorm.
    Naald is overigens niet te vergelijken met de naalden waar je aan denkt bij het griezelen voor naalden zeg maar. Stukken kleiner!
    Het is wel spuiten tot het eind van de zwangerschap. De zwangerschapshormonen dempen de aanmaak van insuline in m'n lijf. Dat wordt steeds meer onderdrukt, dus moet je ook meer spuiten.
    Maar is even afwachten of kind ook niet te groot wordt. Ik heb over 2 weken een groeiecho daarvoor. Als hij echt groot wordt gaan ze hem eerder halen (dan geeft de placenta weer niet genoeg voeding meer).
    Maar denk dat het wel goed gaat, was de afgelopen maand ook zelf niets meer aangekomen.

Wat een leuke borrel! Ik kijk bijna nooit naar The voice of Holland maar die jongen had ik toevallig wel gezien, die was heel goed inderdaad!
    Laatste loodjes voor je, en dan verlof! Lekker hoor!

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mooie wieg trouwens Jahoo! Zal die van ons binnenkort even weer in mijn fotoalbum zetten en ook foto's erin zetten van het kamertje nu die redelijk klaar is.En bedankt voor de tips ik ga zeker even heel goed praten!

MieWie ik vind dat kaartje wel heel leuk/mooi met broertje is de 2e die ik zag dacht ik.

Dit is een voorbeeld van welke wij op het oog hebben.

Geboortekaartjes - Geboortekaartje Daan HC - Kaartje2go

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jahoo, mooie wieg meis! Heeft ze netjes gedaan :) fijn ook dtat het spuiten goed gaat.

Ik heb gelukkig geen zwangerschapssuiker! Was trouwens onderuit gegaan bij het onderzoek na 2 spuiten, haha. Ben niet zo'n held als het om bloedprikken gaat helaas. De 2e ging erg naar en deed pijn en na 20 min. wachten werd het licht in mijn hoofd en konden ze me nog net op een bedje tillen... Ghehe.

Ik word gek van alle kaartjes! Heb zelf kaartjes ontworpen maar mijn vriend van het ene mooi en ik het andere... Dus het schiet echt niet op! Zo maar weer eens verder bedenken maar weet niet of nu uiteindelijk zelf iets maak of toch maar een standaard kaartje neem. Inderdaad zit ik met hetzelfde probleem als het gaat om het gewicht, datum en tijd invullen. Lastig!

Intake is hier nog niet geweest, ze gaven aan om in de 7e maand langs te komen maar nog niks gehoord. Zal binnenkort wel iets horen.

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

*breekt in

He meiden hier een februari 2011 mama :) ik wil jullie allemaal succes wensen met jullie zwangerschap en bevalling!! Wat gaat de tijd ontzettend snel zeg :)

*breekt uit

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bedankt FEE dat is lief van je! Het gaat indd heel snel jou kindje is al haast een jaar!

7. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    @Lupita Geweldig nieuws! Als je zo'n angst hebt voor naalden helemaal haha, dan is diabetes best lastig denk ik.

@FEE88 Thnx!!

8. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Jahoo, wat een mooie wieg!
    Mooi gelukt ook met de stof van je jurk!
    Mijn moeder is ook bezig met een hemeltje en de bekleding van de stof van mijn jurk, maar dan van de stof die ze over had. Als het af is zal ik hier een foto plaatsen!
    Wij hadden trouwens geen familiewieg, maar ik heb het wiegje van mijn beste vriendin, waar zij en haar dochter ook in hebben gelegen. Dus toch nog bijzonder vind ik!

Wat ontzettend naar dat je bloedsuikerspiegel zelfs van een koolhydraatarme boterham omhoog schiet! Heftig dat spuiten, maar wel heel fijn dat je het zelf niet als heel vervelend ervaart. Ik zou het denk wel lastig vinden, al zag ik ook op tegen het spuiten voor de behandeling en dat was achteraf gezien ook een eitje.

Over het kaartje, wij hebben al een definitief ontwerp gekozen en ik heb de tekst voor de binnenkant ook al doorgegeven. Ik houd het nog even een verrassing, maar als de kleine er is zet ik het kaartje zeker in mijn album! ;)

Miewie, lijkt me ook raar om na zo'n gezellige bijeenkomst weer aan het werk te moeten! Nog even meis, dan ga je met verlof!

Char, gaaf kaartje!
    Zoiets had ik ook voor een jongetje in gedachten.
    Nu het een meisje is, is het heel iets anders geworden haha!

Ik heb 9 januari de intake van de kraamzorg.
    Ben benieuwd!
    Heb geloof ik alles inmiddels wel in huis en het kamertje is ook bijna klaar, alleen nog de accessoires. Ik heb foto's in mijn album staan, maar daar missen de klamboe e.d. nog op! Ga langzaam aan ook alvast maar beginnen met wassen... Wat wassen jullie trouwens allemaal? Een vriendin van mij waste zelfs de knuffels, maar dat lijkt me een beetje overdreven of niet?

Lupita, wat fijn dat je geen suiker hebt!

Fee, dankje!
    Leuk dat je even inbreekt, zal wel bijzonder zijn om terug te denken aan een jaar geleden denk!

Hier gaat alles goed, een stuk beter dan 2 weken geleden eigenlijk.
    Ik heb weer wat meer energie nu ik niet meer hoef te werken.
    Wel fijn, dan komt er ook wat meer uit mijn handen thuis.
    Gek idee dat vandaag eigenlijk mijn laatste officiële werkdag zou zijn...
    Donderdag heb ik nog wel het kerstdiner met de kinderen en een kerstborrel met collega's, maar daarna is het echt klaar voor dit jaar en kom ik er, als het goed is, pas weer als de kleine geboren is. Nog zo'n gek idee haha!

Met de baby gaat ook alles goed.
    Ik heb vorige week een groeiecho gehad en ze zit precies op het gemiddelde. Ze heeft alleen lange benen, die kwamen al op 34 weken uit haha! Maar met een vader van bijna 2 meter is dat ook niet zo vreemd denk ik... ;) Ze is gedraaid en zelfs al een beetje ingedaald in mijn bekken, dat vond ik wel een hele geruststelling! Liggen ze van jullie al 'startklaar'?

Vanavond heb ik de partneravond van de zwangerschapsgym, ik ben erg benieuwd haha!

9. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    @Doortje25 Owja jullie hebben natuurlijk ook de nodige prikken gehad met IVF (of ICSI? Ik als leek weet nooit zo het verschil)
    Dat lijkt me ook echt enorm heftig. Gelukkig hebben jullie het niet voor niets gedaan!
    Wieg van je vriendin is ook heel speciaal, leuk hoor. Dat zijn mooie stukjes recycling :)

Top dat alles goed gaat met jullie beeb!! Wij hebben 4 januari de groeiecho. Ben benieuwd, mijn buik is de afgelopen maand gekrompen.. zeker vocht door de hoge bloedsuikers (waar ik nu natuurlijk op let)

10. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ja, ik heb ook de nodige spuiten moeten zetten, maar het was voor een heel goed doel! ICSI is bijna hetzelfde als IVF, alleen de bevruchting is iets anders. Bij IVF zwemmen de zaadjes gewoon zelf naar de eicel en bij ICSI wordt een zaadje in de eicel geïnjecteerd.

Ja dat zijn zeker mooie stukjes recycling haha!

Het zou inderdaad goed kunnen zijn dat je nu minder vocht vasthoudt waardoor je dunner bent geworden. Kan gelukkig geen kwaad! Ik ben zelf ook wat afgevallen, maar dat komt doordat ik gewoon niet meer zoveel kan eten. Ik zit zo snel vol en heb ook amper een honger-gevoel. Ik denk dat het komt doordat de baby steeds groter wordt, heb ook voortdurend last van brandend maagzuur. Ach, des te minder hoeft er na de bevalling af haha! ;)

11. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Bedankt voor jullie reacties op onze selectie van geboortekaartjes. Het moet 1 van deze 3 worden, dus ik wacht de proefexemplaren even af en bekijk dan welk kaartje het meest geschikt is voor de tekst die wij hebben uitgekozen en alle informatie over de kleine man.

Wat leuk trouwens YahoO dat jullie een kraamfeest gaan organiseren! Logische keuze ook, aangezien jouw lichaam natuurlijk echt 6 weken moet herstellen van de operatie.
    Wordt jullie kaartje dan degene die je hebt laten zien, of hou je dat, net als Doortje, nog even voor jezelf ;)! Groot gelijk ook, we weten nu al zoveel van elkaar voordat de kleintjes er zijn hihi!
    Uiteraard weet onze familie en vrienden dit niet!

Fijn Lupita dat je geen zwangerschapssuiker hebt! Scheelt toch een hoop zorgen en nadenken over wat je wel en niet kan eten, op tijd prikken en spuiten...petje af hoor YahoO. Wel is het fijn om te weten dat het zwangerschapsgerelateerd is, dus na de bevalling weer over.

Ik hoor veel meiden over groeiecho's, dat is toch niet standaard? Ik zou ook wel willen weten hoe groot kleine man nu is. Voor m'n gevoel valt het wel mee, mijn buik steekt echt uit naar voren waar ik hem heel duidelijk voel. Hij is trouwens zo beweeglijk de laatste dagen, bijna tot vervelends aan toe! Tis natuurlijk een goed teken, maar volgens mij is hij echt rondjes aan het draaien van boven naar beneden, links naar rechts...2 weken terug lag de kleine nog in stuit, maar ik kan nu niet oordelen hoe hij ligt! Volgende week woensdag weer controle bij vk.

Intake kraamzorg trouwens op 4 januari al. Kan ik daarna de lijstjes af om te zien wat ik allemaal nog in huis moet halen.
    Oh ja, Doortje: ik zou pas gaan wassen rond de 36 weken. Dan is alles nog lekker fris bij 1ste gebruik. Bedje enzo heb ik op het laatste moment gedaan, kraamzorg maakt het toch anders op!

Fijne dag allemaal!

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Zo ben vannacht goed wakker gehouden mijn hond was ziek en het is dan net een kleinkind want die wil dan erg dicht bij mij zijn. Hij is een mannetje dus voelt zich dan erg zielig hihi....
    Toen ik eindelijk weer kon gaan slapen begon mijn kleintje in de buik heel druk te doen...en toen ging om 5 uur de wekker van vriendlief weer!

-Intake ging goed heb alles in huis dus dat is wel erg fijn...
    -Wassen doe ik indd over een paar weekjes wel,maar knuffels doe ik niet hoor.
    -Prikken,erg lastig maar ook ik moest dat doen voor de behandeling ICSI en precies wat Doortje zegt het went wel dus zal bij Jahoo ook wel het geval zijn maar wel vervelend dat je betreft eten overal op moet letten.
    -Ligging,ondanks dat bij het bezoek bij de gyn. ons kindje ook met zn hoofdje naar beneden lag heb ik ook het idee dat het nog veel aan het draaien is volgens mij vind ie dat ook erg leuk want is af en toe zo druk bezig in mijn buik! :) mijn buik heeft daardoor soms ook echt een vreemde vorm.
    - Voor degene die verlof hebben of bijna geniet ervan!

Ik heb weer nieuwe foto's in mijn album staan ook van de familiewieg...

Nog een vraagje trouwens voor degene die flesvoeding gaan geven welk merk gaan jullie geven hoor iedereen om me heen weer iets anders zeggen namelijk...op het ziekenhuis geven ze altijd nutrilon.

13. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo Allemaal!

Lees weer heel wat verhalen hier. Gelukkig gaat het naar enkele omstandigheden met iedereen goed en zitten alle kleintjes nog lekker binnen in onze buiken :)

Hier gaat het ook goed. Helaas ligt onze kleine deugniet nog steeds in stuit :(
    Maak me nog niet direct zorgen, kan nog alle kanten op nu maar hoop toch stiekem wel heel hard dat het nog draait en netjes met het koppie naar beneden gaat liggen zodat ik fijn thuis kan bevallen :p
    Vanacht halve nacht wakker gelegen, erg veel last van maagzuur, deed gewoon pijn in mijn middenrif :(
    Voel me nu dan ook niet zo fijn maar gelukkig ben ik lekker een dagje vrij, komt wel weer goed uit zo haha.
    Moet nog 2 halve dagen werken en dan...vakantie/verlof!! Eerst 3 weken vakantie en dan begint mijn officiele verlof.
    Heerlijk om thuis te gaan zijn, laatste dingetjes doen/kopen en gewoon genieten en bijtanken.

Iedereen nog een fijne dag en geniet van jullie welverdiende verlof/vakantie!

14. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Oh Char over de flesvoeding. Ik ga borstvoeding geven maar mocht ik flesvoeding moeten geven ga ik gewoon Kruidvat eigen merk geven.

15. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat betreft wassen: ik heb alles (ja...ook de knuffels) de eerste keer gewassen. Sommige stonden al zo lang op zijn kamertje te 'verstoffen' dat ik dat wel zo'n prettig idee vond.
    Onze zoon heeft 1 favoriete slaapknuffel, die ook achter blijft in bed als hij klaar is met slapen. Deze heb ik sinds zijn geboorte 1x gewassen omdat hij toen ondergespuugd was, maar verder is deze nog goed en zo goed als fris.
    Ze raden ook aan om van een favoriete knuffel meerdere te hebben, zodat er geen paniek kan ontstaan bij vermissing of een nodige wasbeurt.

Flesvoeding: in het ziekenhuis geven ze inderdaad Nutrilon en dan zelfs de hypoallergene voeding. Deze is namelijk het beste te combineren met borstvoeding. Bij onze zoon hebben wij flesvoeding van Nutrilon gegeven, gewoon de standaard, omdat hij deze het lekkerst vond en binnenhield. Ik heb wel huismerken geprobeerd maar dat ging niet zo goed.
    Dus gewoon uittesten zeg maar. Het is misschien ook wat ze gewend zijn om te drinken, dus als je meteen start met een huismerk weten ze ook niet beter.
    Dit keer gaan we borstvoeding geven, maar anders zal het zeker weer Nutrilon worden.

Hier is trouwens de discussie, nou ja...discussie is groot woord, opgewaaid over thuisbevallen of in het ziekenhuis. Op één of andere manier heb ik een heel prettig gevoel bij een thuisbevalling dit keer. Bij onze zoon zijn we naar het ziekenhuis geweest omdat we dat beide graag willen. Uiteindelijk was dat maar goed ook, want de gyn moest er aan het einde bij gehaald worden! Daarom ziet mijn vriend zo op tegen de bevalling, het was voor mij zo zwaar (waar ik overigens helemaal geen details meer van weet) en hij wil daarom dat we in het ziekenhuis zijn als er eventueel weer complicaties optreden.
    Terwijl ik nu zoiets heb van misschien gaat het dit keer wel sneller en makkelijker, dan is het juist toch heerlijk om thuis te kunnen blijven?!

Ik weet niet of deze discussie herkenbaar is bij jullie. Ik ga het volgende week maar eens bespreken met de vk en verder maar gewoon afwachten en alles zijn beloop laten gaan.

Ik zal straks eens kijken of ik een foto van de familiewieg heb. Deze staat nu nog op zolder en komt pas naar beneden als het kamertje is ingericht. De gordijnen hangen inmiddels, dus het is al meer aangekleed. Ben zo blij ermee!

16. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohw Char! Super gaaf pakje! Heb je die in maat 50 of 56? En prachtige wieg!

17. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou, in mijn album staan de foto's van het oude babykamertje van onze oudste. Inclusief de familiewieg!
    Ik zal snel een album aanmaken met foto's van het nieuwe babykamertje!

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bedankt MieWie! Het pakje is 56 want noppies kan vrij klein vallen hoorde ik.Heb echt veel pakjes nu van dat merk! En over flesvoeding ga denk ik gewoon voor nutrilon zeker omdat hij dat dan ook in het ziekenhuis krijgt.

Ga zo gelijk even naar je foto's kijken!!!

@ Ladycake hoorde indd ook goeie dingen over kv eigenmerk. Want die wilde ik eerst gaan halen.Maar ben bang als hij nutrilon in het ziekenhuis heeft gekregen dat het dan misschien zo moeilijk is om over te stappen naar kv merk. Betreft stuitligging indd geen zorgen maken hoor ik ben in stuit geboren en mijn moeder had het niet extra zwaar ofzo. En wat je zegt kan nog alle kanten op...

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ MieWie,had die foto's weleens gezien super leuk kamertje en die wieg is ook echt heel mooi!

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Babymaken: 1 februari, een meisje
    Wen80, 2 februari, een jongen
    Doortje25, 6 februari, een meisje
    Pinkel, 6 februari, een meisje
    Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet
    Icsipoging1, 13 februari, een meisje
    Vlinder1983, 14 februari, willen het niet weten
    MissyZ, 16 februari, willen het niet weten
    Pumbaa, 16 februari, weet het inmiddels wel maar zegt
    niks ;)
    Ladycake, 17 februari, weten het wel maar verklappen niks :p
    Char1983,17 februari, een jongen is wel een geheimpje! ssst!
    MieWie, 18 februari, een jongen
    Kaarr, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Andrea85, 20 februari, een meisje
    Linana, 22 februari, willen het wel weten
    Miepens, 23 februari, willen het wel weten
    Lievepop,23 februari, meisje
    Bloem1979, 26 februari, nog geen idee
    JahoO, 26 februari, een jongen
    Lief, 26 februari, ja, maar houden het geheim
    Pina82, 28 februari, een meisje

Afspraken echo's/gyn./verloskundige.

Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho!
    Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo
    Linana, 18 juli intake vk en 1e echo (?)
    Vlinder1983, 28 juli controle VK, 3 augustus, echo (combitest)
    Miepens, 1 augustus, 4de echo, intake gyn
    Bloem 1979, 29 augustus en 12 september echo, 26 september gyn
    Babymaken: 7/12 vk & 2/12 uitslag kweekje bloed bmm & 17/12 intakegesprek kraamzorg
    Ladycake, 10 nov. 4D echo, 11 nov. controle vk
    Lief, 20 september pretecho/geslachtsbepaling, 10 oktober 20 weken echo + controle gyn
    MissyZ: 22 september 20-wekenecho, 26 september vk
    JahoO: 14 sept. intake gyn, 5 okt. 20 weken echo
    Lievepop, 11 okt vk 20 wk echo was super :)
    Pina82, 12 okt. 20-wekenecho.
    Pumbaa, 17 oktober controle VK 20 weken echo is perfect!
    Wen80, 3 november GUO (3e keer), 15 november controle vk
    MieWie, 21 november 4D pretecho, 7 december controle vk
    Andrea85, 23 november, controle vk (bloedprikken rhesus-c-neg)
    Doortje25, 30-11 voorbereidend gesprek over de bevalling en controle bij de vk, 12-12 groeiecho, 09-01 intake kraamzorg
    Pinkel, 13 december controle vk
    Char1983,28 dec.controle ass.gyn.

Even het lijstje er weer bij gezocht vooral nu we (denk ik) allemaal iedere 2 weken controle hebben is het wel leuk om hem weer bij te houden.

Lijkt me trouwens wel leuk als we straks allemaal bevallen zijn een topic te openen zodat we kunnen blijven verder kletsen!

Deel Deze Pagina