Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    @Miewie Ik ga toch voor een standaard kaartje. Groeiecho's is niet standaard nee.
    Ik heb je verzoek gestuurd om matties te worden, erg benieuwd naar je wieg!

Wat betreft thuis bevallen. Ik geloof wel in het eigen (voor)gevoel van een moeder. Als jij er vertrouwen in hebt en je verloskundige ook dan is het het proberen waard toch?
    Je vriend snap ik ook wel weer. Anderzijds zou ik het me ook niet te romantisch voorstellen. En pijnbestrijding kan thuis ook niet.

@Char Mooie wieg!!

Hier straks afspraak bij de verpleegkundige, geen idee waarvoor eigenlijk. En een belafspraak met de diabetesverpleegkundige. Bezigheidstherapietje hoor, zo'n zwangerschap.

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bedankt Jahoo!

Heb je die afspraak gewoon niet voor extra controle?

3. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    @char Geen idee, ben het spoor beetje bijster inmiddels. Gemiddeld 2x per week naar ziekenhuis, hou niet meer bij voor wat allemaal. :)

4. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    @YahoO: ik heb je als vriendje toegevoegd, dus je kunt de foto's van de wieg bekijken!
    En je hebt gelijk wat betreft het (voor)gevoel van een moeder, daar geloof ik ook sterk in. Daarom nu ineens de discussie, omdat ik tot op een paar dagen geleden eigenlijk nog gewoon naar het ziekenhuis wilde. Maar moet het niet romantischer maken dan het is, bevallen moet nu eenmaal! In het ziekenhuis bij onze eerste heb ik wel die beenprik gehad om de pieken van de rugweeën te verzachten, meer zou ik eigenlijk ook niet willen qua pijnbestrijding. En dat prikje mag de verloskundige tegenwoordig thuis ook geven!
    Volgende week maar even bespreken met de vk!

En het is zeker een hele hoop geregel zo'n zwangerschap! In jouw geval net iets meer! Hopelijk heeft iedere afspraak wel nog toegevoegde waarde!

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Miewie, de kleertjes was ik ook nog niet hoor, had me inderdaad voorgenomen om daar pas in de 36e week mee te beginnen. Dacht meer alvast een beginnetje te maken met de moltons, spuugdoekjes en de hydrofiel doeken. Alles moet hier ook aan het rek drogen, dus dat kost ook tijd… Vandaar dat ik daar volgende week mee ga beginnen, de aankomende dagen kom ik er toch nog niet aan toe.

Grappig dat die van jou zo beweeglijk is, die van mij is de laatste 2 weken juist een stuk rustiger. Ik denk dat het komt doordat ze niet meer zoveel ruimte heeft. Moest er wel even aan wennen, ze was al sinds de 17e week altijd de hele dag aanwezig en nu voel ik haar zo 2 uur niet en komt ze ook niet meer standaard als ik even op bed ga liggen ofzo.

De groeiecho wordt nog niet standaard gedaan inderdaad, al mag je hem wel eisen omdat hij in het pakket zit tegenwoordig. Maar mijn vk vroeg of ik rond de 30 weken nog een echo wilde en daar zei ik natuurlijk geen nee tegen haha! De echoscopiste wist zelf niet eens dat het tegenwoordig wordt aangeboden, meestal wordt het alleen gedaan als er een reden voor is. Die was er bij ons niet, maar ze vond het juist wel leuk om eens een niet-medische echo te moeten maken!

Char, is je hond alweer beter?
    Die van mij waren vorige week ziek, heb er ook een nacht mee opgezeten, zo sneu!
    Ze wisselden elkaar af, eerst werd de een ziek en de volgende dag de ander.
    Maar na een dag waren ze er gelukkig allebei vanaf.

Over de voeding, de lactatiedeskundige op het zh vertelde dat zij nu Nutrilon geven omdat ze daardoor gesponsord worden. Vroeger gaven ze Frisolac en er zit volgens haar geen verschil in kwaliteit. Ze adviseerde zelfs de voeding van de Kruidvat, ze zei dat die net zo goed is. Mijn nichtje kreeg van de Nutrilon spuitluiers, toen is mijn zus over gegaan op de voeding van de Kruidvat en daar doet ze het super op. Die heb ik dus ook gehaald, het scheelt zelfs ook nog best wat in prijs!

En ze krijgen als het goed is maar 1 flesje in het ziekenhuis, dus wat dat betreft hoef je niet perse hetzelfde merk te halen als het ziekenhuis. Maar als je langer moet blijven is het wel handig, dan moet je sowieso gaan overwennen. Als je dat wilt tenminste, misschien doet die kleine van jouw het wel super op Nutrilon, dan zou ik ook niet snel voor iets anders gaan.

Ik vroeg trouwens ook of we hypoallergene voeding moesten gaan geven, maar dat werd afgeraden omdat we allebei geen allergieën hebben. Ze zei dat we zo juist misschien een gevoelig kindje zouden creëren en het dus eerst met de gewone voeding moesten proberen. Daar keek ik wel van op, ik dacht dat hypoallergeen altijd beter was voor je kindje!

Ladycake, hopelijk draait je kleintje snel zodat je lekker thuis kunt bevallen!
    Geniet straks lekker van je welverdiende vrije tijd!

Miewie, hier krijg ik een thuisbevalling er echt niet in.
    Hij ziet er al tegenop, laat staan als ik dan thuis wil bevallen.
    Ik mag ook niet thuis bevallen vanwege medische redenen, maar anders had het me ook wel wat geleken.
    Ik herken dus wel een beetje de discussie!

Jahoo, hoe was het gesprek met de verpleegkundige?

Hier gisteren een bellypaint gehad, was echt superleuk!
    Even een fotootje, al was ik hier alweer thuis en is het al een beetje vervaagd omdat ik mijn truitje er weer overheen had gedaan.
    Bekijk bijlage 208917

Ik ga zo even jullie albums bekijken, ben benieuwd naar de wiegjes enzo!

6. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Mooi hoor Doortje! Ik ga dit weekend mijn buik ingipsen, rollen gipsverband liggen al klaar :p! Nog even nadenken over de afwerking en er een mooi plaatsje in huis voor vinden...

Oeh...en geen droger? Zelf heb ik hem nooit gemist, maar sinds de kleine er is wil ik 'em echt niet niet meer kwijt! Al die hydrofiele doeken, badcapes, rompertjes, sokken etc etc gaat toch wel makkelijk zo in de droger!

Hier is onze hond ook ziekjes...heerst er wat? Gelukkig schoonouders die dichtbij wonen zodat hondje exyra keer wordt uitgelaten. Vandaag ging het al ietsje beter. Over 2 weekjes ben ik natuurlijk lekker thuis, kunnen we veel wandelen wat voor ons allebei heel goed is!

Morgen heb ik lekker een thuiswerkdag. Even lekker orde op zaken wat betreft mijn overdracht aan mijn collega. Volgende week nog maar 2 dagen werken en dan lekker mijn verlof! Ben er echt aan toe, ook al besef ik het mij nog niet echt.
    Maar ja, zo zit ik ook nog niet in kerfstsferen...komende 3 weekenden feest: eerst kerst, dan oud en nieuw en daarna verjaardag van mijn vriend!
    De eerste week van mijn verlof zit al volgepland, ook met dingetjes te doen voor in huis dus vanaf week 2 lekker freumelen en genieten thuis!
    Mijn schoonzusje is trouwens 4 januari uitgerekend, dus ik hoop al lekker met mijn nichtje te kunnen gaan knuffelen!

Fijne avond allemaal!
    X

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Over waar bevallen ik vind ook dat je moet gaan bevallen wat het beste voelt is dit thuis dan thuis (als dat mogelijk is) Is dat is het zh dan daar er zijn vrouwen die graag in het kraamhotel willen bevallen en daarna daar blijven. Je hebt best veel optie's als dat mogelijk voor jou is niet iedereen kan kiezen helaas. Ik ga in het ziekenhuis bevallen dit omdat dit mij een veilig gevoel geeft en mijn vriend ook maar ook omdat ze ons daar zo goed begeleid hebben ook betreft zwanger worden.

Betreft pijnbestrijding zou ik geen ruggenprik willen lijkt mij ook eng als je je onderlijf niet meer zou voelen,ze vertelden op het zh tijdens de infoavond over een andere pijnbestrijding en die lijkt me wel wat voor als het TE zal worden. Maar ik moet eerst goed gaan praten woensdag want aangezien mijn klachten wil ook wel het fijne ervan weten wat ze doen als ik door mijn bekken en rugpijn het niet meer aan zou kunnen mijn moeder had bijvoorbeeld rugweeen dus dan word de pijn denk ik alleen maar erger geen idee natuurlijk verder hoe dat gaat is natuurlijk mijn eerste kindje.

Over voeding zit indd nog steeds te twijfelen had gister nog zo iets kleintje krijgt in zh nutrilon dan blijf ik daar maar bij maar nu hoor ik van anderen weer zulke goeie dingen over kruidvat eigenmerk hmmmm het is wat je wilt immers het beste voor je kindje....

Jahoo hoe was het gesprek?

Ons kindje is trouwens ook nog steeds erg druk moet ik zeggen...Is vaak wel dacht ik dat je kindje steeds rustiger word omdat het steeds minder ruimte heeft om te bewegen.

O met mijn hond gaat het alweer beter hoor! Hij blijft wel super aanhankelijk aan mij steeds tegen me aan liggen zo lief!

Maar ik ben alweer een heel verhaal aan het typen dus ga weer stoppen....Fijne avond lieverds!

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Druk gekletst weer zie ik! Ik wil alvast iedereen fijne kerstdagen wensen!

Ik wil in het ziekenhuis bevallen, gewoon omdat dan alles bij de hand is. Zie het niet zitten om hier thuis met complicaties te zitten en dan nog weg te moeten.... Maarja voor iedereen zijn eigen ding :) ik heb bij voorkeur geen pijnbestrijding maar de kans is natuurlijk groot dat als ik het niet meer houd toch wat wil. We zien wel!

Over voeding, ik weet ook nog niet wat ik moet nemen maar denk dat het nutrilon of friso wordt, kan je ook overal halen wat wel praktisch is.

Mijn uk is redelijk rustig, draait wel veel maar je merkt dat zijn ruimte beperkt is en beperkter wordt. Mijn buik xakt ook hoor ik van mensen, heb al 3x die opmerking gehad. Denk dat ie aan het indalen is, ben benieuwd wat de vk te zeggen heeft volgende week :)

Ik zou nog wel een echo willen, zal eens vragen of ik een groeiecho kan krijgen!

Ehh.. De rest ben ik vergeten denk ik ;)

9. icsipoging1

26 apr 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames

Ook ik ga voor de ziekenhuisbevalling omdat ik dat veiliger vind. Maar thuis bevallen begint een steeds fijner idee te worden, stel je voor dat je gewoon in je eigen huis kunt blijven! Heerlijk lijkt me dat.
    Nou ja, ik heb de keuze gemaakt, naar het ziekenhuis. Dat voelt ook wel goed, als ik pijnbestrijding wil kan ik het aangeven. Ik ga het proberen op de natuurlijke manier maar ik sta absoluut open voor pijnstillers :)

Ik wil iedereen een superfijne kerst en oud en nieuw wensen!!
    Volgend jaar wordt spannend en hopelijk voor ons allemaal heel, heel erg gelukkig!!! :)

Liefs!

10. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    @Lupita: vergeetachtig zijn is een veel voorkomend kwaaltje bij zwangere vrouwen. Heb ik zelf ook erg veel last van!

@allen: ik laat het lekker van het verloop van de bevalling afwachten waar ik uiteindelijk wil bevallen. Als het allemaal goed gaat en met de kleine man ook, blijven we thuis. Het ziekenhuis is evt met 10 min te bereiken voor het geval ik toch graag naar het ziekenhuis wil (of misschien wel moet)!

Ik heb trouwens vandaag een leesproef opgevraagd van het geboortekaartje en die ook vanmiddag al per mail gekregen! Echt grappig om ineens een kaartje te zien waarin wij de geboorte van onze zoon aankondigen! Nu nog even wat laatste wijzigingen qua tekst en opmaak en dan is het klaar. Welk kaartje het is geworden en welke tekst we gebruiken laat ik nu nog even als verrassing, zelfs voor jullie ;)!
    Maar ik wil dus zeker www.geboortekaartjes.nl aanraden, voor iemand die er nog niet uit is. Groot assortiment, goede prijs maar vooral belangrijk: snelle service!

Wij gaan ons installeren voor een avondje met The Voice. Als ik jullie niet meer spreek alvast hele fijne kerstdagen! Voor de meeste van jullie de laatste kerst met z'n 2tjes. Geniet ervan!

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lieve meiden!

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe,geniet ervan met jullie gezin en het wondertje in je buik!

Liefs!

12. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    ha meiden,

even ego-berichtje. gisteravond had ik zo ontzettend veel buikpijn!! eigenlijk overdag ook al wel wat, en eerder deze week af en toe ook. maar gisteravond heel erg. was een constante zeurderige pijn. weet niet of het weeen waren, want die komen toch met een piek en dan weer weg? dit was gewoon ruim 2 uur lang achter elkaar.
    zou ze aan het indalen zijn? heb ook enorm last van harde buiken.
    donderdag moet ik pas op controle, maar dan zal ik het zeker wel even vragen.
    hebben jullie hier ook last van?
    maandag voor t laatst werken! ben ik erg blij mee.
    en vandaag heeft mn vader de commode gebracht, dus die kan ik ook gaan inruimen!
    fijne kerst dagen allemaal!

13. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Hai dames, even korte van mij.. Om jullie goeie kerst te wensen ook!

Bij verpleegkundige was alles goed. Uitleg gehad over de ingreep, dingen als: : "Als je vruchtwater weggezogen wordt, dan is kindje er met ongeveer een minuut eruit". Wel leuk, al die uitleg.
    Baby ligt waarschijnlijk nog gewoon dwars, hartslag enzo was prima. Mijn bloeddruk ook goed.

Fijne dagen allemaal, geniet van die grote kerstbal die je buik heet :p
    Liefs van ons

14. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo Lieve Meiden!

Iedereen alsnog een hele fijne kerst toegewenst. Een bijzondere kerst omdat volgend jaar alles anders is.
    Wij genieten met volle teugen van onze laatste kerst met zijn tweetjes en hebben helemaal zin in 2012!

Afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad, wat een heerlijk gevoel. Bijna een half jaar niet te hoeven werken...wat luxe zeg haha.

Nu kunnen we langzaam aan de laatste dingetjes gaan voorbereiden. Heb nog steeds het gevoel dat de baby eerder gaat komen, geen idee waarom eigenlijk hihi.

Hopelijk besluit de kleine nog te gaan draaien, kan natuurlijk nog prima maar ik heb het idee dat mijn buik al wat aan het zakken is wat dus kan betekenen dat de baby aan het indalen is en dan wordt het toch een iets lastiger verhaal :(
    We gaan gewoon van het positieve uit, toch? :D

Nou meiden, binnenkort neem ik even weer de tijd uitgebreid op iedereen te reageren!

Lieve groetjes!

15. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo dames!

Hebben jullie de kerstdagen overleefd? Bij ons was het erg druk met allerlei etentjes en brunches met de familie, maar natuurlijk was het ook erg gezellig! Op naar de jaarwisseling :D!

@Pinkel: je hebt inmiddels je laatste werkdag er op zitten, hoe is het nu met je? Als iemand het heeft over buikpijn is het wel lastig om daar tips en/of adviezen over te geven, want wat is buikpijn? Net als harde buiken, want ik weet niet of mijn gevoel bij een harde buik hetzelfde is als dat van jou. Weeën komen inderdaad om de paar minuten, en in deze laatste paar weken kunnen voorweeën vaker voorkomen. Indalingsweeën is natuurlijk ook goed mogelijk...
    Ik heb ook last van harde buiken, vaak als ik iets te hard loop of iets te lang zit. Even rustig ademhalen, ontspannen zitten/staan helpt meestal wel om het weer weg te laten trekken.
    Maar goed, als je ergens over twijfelt gewoon de vk bellen hoor! Tenzij je voor je gevoel kunt wachten tot donderdag.
    In ieder geval lekker genieten van je verlof en lekker starten met inrichten van het kamertje! Heeft je vader de commode zelf gemaakt?

@YahoO: fijn om te weten dat alles weer goed gaat met de kleine in je buik. Dat hij dwars ligt maakt voor jou natuurlijk niet zoveel uit (behalve dat het wat ongemakkelijk voor jou wordt deze laatste weekjes), je hebt toch een geplande keizersnede!
    Zijn je spulletjes al bezorgd door Babydump en kun je al lekker gaan inrichten?

@Ladycake: ligt de kleine bij jou ook in stuit? In principe nog voldoende tijd om in de juiste houding te gaan liggen (tot 35 weken zeggen ze), dus ik hoop ook voor je dat dat moet gaan lukken.
    Lekker dat je al van je verlof kunt genieten *jaloers*! Neem ook de tijd voor jezelf, want als je al denkt dat de kleine eerder komt kun je de tijd nu goed besteden voor jezelf!

Ik heb deze week mijn laatste 2 dagen :D! Het is een beetje voor spek-en-bonen deze week, want in deze periode is het zo rustig en stil. Maar daardoor wel zo prettig om mijn werk over te kunnen dragen en de laatste taken door te nemen met mijn vervangster.
    Morgen mag ik weer naar de vk, volgens mij ligt die kleine van mij ook dwars. Hij is veel aan het draaien, maar komt volgens mij altijd weer overdwars te liggen. Dus nog even liefkozend vragen en strelen om ervoor te zorgen dat hij nog goed gaat liggen!

Deze week gaan we 'nog even' de woonkamer witten. Ben echt blij als dat gebeurt is! Kan ik volgende week meteen de box in de kamer zetten en de woonkamer beetje opnieuw indelen. Volgende week ook de laatste hand leggen aan de babykamer (plankjes e.d.) zodat ik die lekker kan gaan inrichten.
    Ik heb ook het vermoeden dat de kleine eerder komt (kan ik net als Ladycake niet verklaren), maar onze oudste kwam ook 2,5 week eerder. Dus ik hoop eigenlijk na het weekend van 7 januari (na de verjaardag van mijn vriend) dat al het 'grote werk' in huis af is en ik dan lekker op mijn gemakkie kan freumelen in het huis en lekker kan gaan relaxen.

Nou dames, heel bericht weer van mij. Hopelijk gaat alles verder met iedereen goed en is iedereen nog lekker aan het genieten van alles!

16. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Apart! Dat je zo'n voorgevoel hebt dat de baby eerder komt.
    Ik heb juist het gevoel dat hij de hele zwangerschap netjes blijft zitten tot ze hem halen. Misschien is dat nog eerder dan week 39, als het een suikerbaby wordt halen ze kindjes van diabetesmoeders eerder nog. Maar heb er een goed gevoel over dat hij op de geplande datum gehaald wordt en ik niet ga ervaren wat weeën zijn.
    Ik hoop het! En anders komt het vast ook goed ;)

@MieWie meubeltjes komen 5 januari. Maar we lopen nog achter met het kamertje, parket moet dan nog gelegd dus ze gaan nog even niet in elkaar. Voor de slaapkamer zijn we wel klaar. Daar heb ik al jaren een kastje staan wat prima dienst kan doen als commode. En de wieg gaat daar ook staan. Dus hij kan sowieso verzorgd worden straks ;)

We hebben zaterdag lekker geshopt, bijna alles van Snoozebaby gekocht, leuk merk is dat. En dingen als kruiken, badcapes, en kleding voor de eerste weken want we hadden pas 1 setje. Accessoires voor het kamertje en lampen doe ik als laatste dan.

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meiden!

Zo de kerst zit er weer op dat betekend voor ons allemaal weer een beetje dichterbij het nieuwe jaar...Goed te lezen dat iedereen fijne dagen hebben gehad. Wij ook en hebben ook veel leuke kadootjes gekregen ook veel voor ons kleintje en dat is zoveel leuker om te krijgen dan iets voor jezelf!
    1e kerstdag hebben wij lekker samen heel de dag films gekeken en 2e kerstdag met familie dat was wel erg druk en vermoeiend maar zeker ook gezellig!
    Morgen weer op controle...Toch wel fijn dat je nu om de 2 weken mag komen.

@ Pinkel,vervelend dat je zoveel last van je buik hebt,misschien dat je te veel hebt gedaan dat kan de harde buiken ook veroorzaken heb er zelf ook last van als ik veel gedaan heb en te weinig rust heb genomen. Maar jou verlof is begonnen dus je kan heerlijk gaan genieten en genoeg rusten! Mooie commode trouwens....

@ Jahoo,fijn dat alles goed was! En die info is ook fijn natuurlijk...Ik lees dat jullie ook lekker zijn wezen shoppen voor jullie kleintje altijd leuk! Ik ken die lijn niet maar zal vast er leuk zijn!

@ Ladycake,jou verlof is ook begonnen zie ik heerlijk zeg! En indd een half jaar is echt lang maar je wel ook lekker lang van je kindje genieten! Dat voorgevoel dat het eerder gaat komen hebben wij ook steeds geen idee waarom maar mijn vriend heeft dat gevoel heel erg ik ook en zelfs mijn moeder ach we zullen zien he? even afwachten maar de weken vliegen voorbij dus voordat we het weten liggen onze kleintjes in onze armen en kunnen we vol trots hier de kleintjes showen hihi...geweldig gevoel he? Maar het ligt in stuit dus dat kan nog veranderen hoor,en ik ben in stuitligging geboren en mijn moeder heeft daar geen problemen mee gehad.

@ MieWie,Bij jou schiet het verlof ook al op...Zie dat jullie kleintje dus ook nog veel draait dat idee heb ik ook steeds het lag de laatste keer wel met het hoofdje naar beneden maar mijn buik schud soms zo alle kanten op dat ik het idee heb dat het rondjes blijft draaien...Maar dat zal je morgen wel zien...Krijg je dan ook een echo? Jullie zijn dus nog lekker druk bezig in huis...is ook wel een goede afleiding toch? Gaan de weken helemaal snel voorbij! En voordat je het weet is alles klaar! Jij denkt dus ookal dat het eerder komt gek he? dat je dat gevoel zo sterk kan hebben en niet kan verklaren...Succes met de laatste werkdagen!

18. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    @YahoO: de eerste paar dagen/weekjes heb je idd voldoende aan een commode en wiegje. Maar als het kamertje eenmaal af is kun je wel alles verder inrichten. Zeker nu je van alles hebt gekocht haha! Lekker hoor!
    Ik moet die laatste noodzakelijke dingen nog kopen, kasten liggen nu vol met kleertjes en speeltjes :p!
    Volgende week komt de kraamzorg, maar even vragen om een checklist (hoewel ik denk ik wel weet wat ik allemaal moet halen) dan kunnen we lekker check check dubbel checken!

@Char: nee, ik krijg geen echo meer. Tenzij de kleine misschien verkeerd blijft liggen, ik heb eigenlijk geen idee. Morgen maar even vragen. Ik ga ook vragen over de bevalling, of ik dit keer weer medische indicatie heb in verband met de eerste bevalling, en wat de mogelijkheden zijn bij een eventuele thuisbevalling.

Ik heb trouwens met mijn buik vereeuwigd in gips! Erg leuk om te doen, ondanks het geklieder! Ik hoop dat het een beetje mooi wordt en blijft, aangezien ik niet meer dan 4 rollen gipsverband had...nu nog even nadenken over hoe ik 'em mooi ga maken en er dan een mooi plaatsje voor zoeken :p!

Nou, nu lekker met de beentjes omhoog en serietje kijken! Fijne avond!

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi...

Ben vandaag weer op controle geweest en krijg dus bij iedere controle een echo dus konden ons kleintje weer bewonderen...
    Hij lag met zn hoofdje al laag tussen mijn bekken dus misschien gaan we toch gelijk krijgen dat het eerder komt.
    Mijn bloeddruk en urine waren allemaal weer goed kom ook niet echt heel veel meer aan...kreeg veel complimenten over mijn buik...altijd leuk.

Heb ook gevraagd hoe het zit met bevallen en mijn klachten en krijg daar over 2 weken meer informatie over.

Wat gaan jullie doen met oud & nieuw?

20. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, allemaal fijne dagen gehad?

Char, fijn dat je stteds echo's krijgt. Fijn om te horen dat het ook goed gaat :) als ie ingedaald is betekent dat toch niet dat ie eerder komt wel? Geen idee hoor!

Hier gisteren controle gehad, alles was goed. Mijn uk is nog niet ingedaald en ze gaf aan dat we geen grote baby gaan krijgen. Ik heb ook maar een relatief klein buikje dus had het wdl verwacht. Heb op 17 jan. de groeiecho, ben ik zo benieuwd naar! Spannend is het allemaal he :)

Pff.. Ben toe aan verlof! Begin goed moe te worden, hopelijk houd ik het nog eventjes vol :)

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb alles gelezen maar ben een beetje moe dus de helft weer vergeten... Fijn oud en nieuw gewenst in ieder geval!

Deel Deze Pagina