Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Wonder boven wonder heb ik goed nieuws: Het hartje klopt nog steeds!!!:) De vk weet niet waar het bloed vandaan kwam, maar zag niks bijzonders aan de echo. Ben echt opgelucht!

@ Elvina: Paracetamol mag je gewoon gebruiken hoor (met mate). Als er maar geen codeine of coffeine in zit. Het is het enige geneesmiddel wat in principe mag worden gebruikt tijdens de zwangerschap, volgens mijn huisarts en vk. Geen zorgen! Beterschap meid!

@ all: Wat betreft misselijkheid. Ik ben vorige week erg misselijk geweest, maar nu af en toe met vlagen. Merk toch dat het mij goed helpt om kleine beetjes op een dag te eten en niet vergeten te ontbijten. (als ik haast heb 's morgens wil ik dat nog wel eens overslaan). Ook met een vette hap moet ik erg oppassen. Mijn maag verdraagt patat etc niet zo goed op dit moment.

@ Char: Dat was wel even schrikken zeker! Als je je beroerd voelt in combinatie met die hitte buiten verbaasd het me niet dat je flauw bent gevallen. Wat extra zout eten en rustig aan! Ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt.

2. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    @ Vlinder wat een goed nieuws, oh wat zul jij je nu goed voelen! Heerlijk meid.

@ Char wat naar dat je bent flauwgevallen maar inderdaad zoals Vlinder ook zegt is het waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden geweest. Laat je ons weten hoe de resultaten waren?

@ All ik ben gelukkig niet meer misselijk. Vorige week vrijdag echt een rotdag gehad, hele dag in bed gelegen en overgegeven. Maar donderdag ervoor heb ik 9,5 uur gewerkt, thuis snel gekookt en 's avonds gesport dus denk dat ik het veel te druk heb gehad. Heb noodgedwongen dus mijn collega/vriendin waarmee ik sport het wel moeten vertellen en dat ik niet meer wil sporten na een hele dag werken, dat trekt mijn lichaam nu even niet.
    Gelukkig nog niet weer misselijk geweest :)
    Iedereen die wel misselijk is...sterkte!!

Hebben jullie ook last van obstipatie? Had dus al 3 dagen niet naar de wc geweest voor de grote boodschap (sorry voor deze info) maar nu gelukkig vanochtend wel...pff dat lucht op zeg. Had er gewoon buikpijn van steeds :(

Nou lieve meiden...ik kom gauw weer spieken hoe het met jullie allemaal gaat!

Lieve groetjes van mij en mijn plakbeeb :p

3. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een goed nieuws Vlinder! Je zal ongetwijfeld veel onzekerheid hebben gehad de laatste daagjes, gelukkig weet je dat alles goed is en kun je weer lekker zwanger zijn!

Ik moet het misschien afkloppen, maar ik heb geen last van misselijkheid. Ik let wel goed op dat ik regelmatig en gezond eet, dus misschien scheelt dat.
    En die hitte is voor niemand goed! 2 jaar terug ben ik bevallen in deze hitte van onze zoon, ik ben blij dat deze zwangerschap niet in de zomer valt haha! Gewoon lekker rustig aan doen, veel drinken en genoeg eten.

Wij hebben afgelopen weekend onze familie verteld dat ik zwanger ben. Onze zoon was jarig dus iedereen was er! Natuurlijk een heleboel blije gezichten en tranen van geluk.
    Nu is het afwachten naar de 1ste afspraak bij de vk en de eerste keer dat wij zijn/haar hartje mogen horen! Ben heel benieuwd!

4. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt?

Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet

Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten
    Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet
    Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet
    Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet
    Talitha15,18 februari,willen het niet weten
    MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Bloem1979, 26 februari, nog geen idee
    Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet

Afspraken echo's/gyn./verloskundige.

Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni
    Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho!
    Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk
    Char1983,7 juli gyn. + echo
    Talitha15,30 juni,echo
    MieWie, 6 juli intake vk
    Bloem1979, 11 juli gyn + echo
    Wen80, 18 juli termijnecho
    Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo

Hallo allemaal,
    Ik heb mijzelf maar eens even in het lijstje toegevoegd. Vandaag 7 weken en 4 dagen en het gaat allemaal niet zo erg lekker..
    Soms wat vlagen van misselijkheid. En ontzettend pijnlijke boobies.. En sinds gister echt giga hoofdpijn. Ik heb met heel veel vrees 1 paracetamol ingenomen en toen ging het wat beter... Heb beroerd geslapen door de hitte en vandaag ben ik dood en dood moe..
    Maar ja, het hoort er allemaal bij.
    Sinds gister viel het manlief op dat ik al een klein babyheuveltje heb... En als ik zo voel dan zit er net boven mijn schaambeen tussen mijn heupbotten inderdaad een wat ronder, harder heuveltje... Echt wel leuk!! Aanstaande donderdag gaan we voor een termijnecho. Ik ben zo benieuwd hoe de kleine het doet daarbinnen!!

Fijne dag allemaal. En zorg goed voor jullie zelf met deze hitte!

Liefs,
    Nofje

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Vlinder wat een goed nieuws!!!! wat een opluchting zeg!

@ Miewie wat leuk he die reacties??? Daar doe je het dan voor he? krijg je 6 juli ook gelijk een echo?

@ Nofje,Goed dat je jezelf op het lijstje hebt gezet! Leuk he dat je al een buikje krijgt,heb ik ook al,iedereen valt het dus ook op! maar heb normaal ook altijd maatje 34 dus dan valt dat al gauw op natuurlijk! Maar jij bent dus ook erg beroerd dan kunnen wij elkaar de hand schudden...

Ik krijg donderdag de uitslag van het bloed en urine om te kijken of ik geen bloedarmoede en/of een urineweg infectie heb bijgekregen....en dames ik heb ookal een paar dagen niet naar de wc gekund dus obstipatie is ook aanwezig bij mij! ben blij dat het vanaf morgen niet zo benauwd weer is!

6. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Jeetje Vlinder, wat zal jij geschrokken zijn!! Gelukkig goed nieuws bij de VK. Ik voel me eigenlijk qua zwangerschap wel goed. Ik voel mijn buik gewoon al groeien en mijn borsten doen zeer. Ik heb er alleen nog een fijn griepje overheen gekregen, dus ben nu helemaal kapot. Was al moe, maar nu dubbelop. Maar ach, we slaan on er wel weer doorheen! We weten waar we het voor doen!! Ik slaap verder ook slecht en heb ook heftige emotoinele dromen.
    Toen ik 9 was, heb ik 2,5 jaar in een kindertehuis gezeten en nu droomde ik dat ik mijn dochtertje van 3 ging achterlaten in dat kindertehuis. Nou, ik werd huilend wakker, verschrikkelijk!!!!

Ben nog niet misselijk, dus dat scheelt dan wel weer!!!

Alle nieuwkomers: Gefeliciteerd!!!

7. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    @Char: ja, het was heel fijn om iedereen dit goede nieuws te kunnen meedelen, ook al is het nog zo pril! Nu kan iedereen lekker met ons meegenieten in de voorpret!
    Helaas moet ik nog wachten op de 1ste echo, ik krijg eerst een intake en een gesprek over gezondheid, risico's en zorg (word ik lekker van mijn roze wolk getrapt haha) en daarna pas (rond de 11 weken) de 1ste echo. Tenminste, zo ging het bij onze zoon ook!

@Talitha: wat een ervaring van jou op zo'n jonge leeftijd! Ik herken wel dat je zulke heftige dromen hebt, ik kan ook helemaal in tranen wakker worden 's nachts!

@alle nieuwe dames: welkom en gezellig mee kletsen!

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ vlinder, fijn dat je goed nieuws hebt maar tjee wat zul jij geschrokken zijn zeg. Nu maar weer volop genieten van dat kleine wondertje in je!!!

Hier ben ik gister begonnen met gemberpillen en mijn misselijkheid lijkt iets minder. De pillen die zeeuw had beschreven van vsm waren ook erg goed maar die behandelde meteen diaree en aangezien ik daar helemaal geen last van heb (kan juist niet) leek me dat niet verstandig!

9. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    Hoi!!!

Ik kom ook graag met jullie mee kletsen. Ik klets ook mee op het andere februari 2012 forum maar het is nog vrij rustig!

Als het goed is zijn wij 26 februari uitgerekend van ons 2e kindje .. Ben zelf 25 en we hebben een dochter uit maart 2009.
    Dit is overigens mijn 3e zwangerschap.. 2e was helemaal mis! Nu hopen dat alles goed gaat!!!

Gr. jvd

10. Linana

Linana Niet meer actief

Hallo iedereen!
    Ik wil ook graag meekletsen :D

Ik ben zelf 22 februari uitgerekend

@JVD1
    We lopen bijna gelijk op, ik zit nu op 5 weken en 6 dagen! Maar de kans dat je in dit topic gelijk oploopt is nogal groot haha

Hopelijk gaat het bij iedereen gewoon goed en kunnen we allemaal in februari ons wondertje verwelkomen :D

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He wat leuk 2 nieuwe dames!
    Welkom en gefeliciteerd met jullie wondertjes!
    Het word steeds drukker hier gezellig!
    Als jullie willen zet jezelf dan gerust erbij op ons lijstje
    Ik hoop voor jullie dat jullie kleintje goed blijft zitten en we straks een mooie lange bevallingslijst zullen hebben! Daar gaan we vanuit natuurlijk!

Ik ga nu douche misschien tot straks!

12. Linana

Linana Niet meer actief

Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt?

Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet
    Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten
    Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet
    Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet
    Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet
    Talitha15,18 februari,willen het niet weten
    MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Bloem1979, 26 februari, nog geen idee
    Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet
    Linana, 22 februari, willen het wel weten

Afspraken echo's/gyn./verloskundige.

Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni
    Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho!
    Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk
    Char1983,7 juli gyn. + echo
    Talitha15,30 juni,echo
    MieWie, 6 juli intake vk
    Bloem1979, 11 juli gyn + echo
    Wen80, 18 juli termijnecho
    Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo
    Linana, 18 juli intake vk en 1e echo (?)

Mezelf maar ff op de lijstjes gezet, heb alleen geen idee of ik bij het eerste lijstje het goed heb gedaan :p hoor het vanzelf haha

Vraagje aan alle dames:
    Hebben jullie ook vlagen van buikkramp? Ik heb al sinds 1,5 week ofzo vlagen van menstruatie achtige kramp :(

13. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo Lieve Meiden!

Hoe gaat het bij jullie? Ik ben zo blij dat het wat koeler is nu..pff die hitte is niks voor mij. Ben eigenlijk ook wel heel blij dat ik niet hoogzwanger zal zijn in de zomer :)
    Verder gaat het super hier...voel me goed.

Wil Talitha en Nofje alvast veel plezier wensen met hun termijnecho morgen! Geniet ervan en hopen dat jullie een heel mooi hartje te zien krijgen!

Lieve groetjes

14. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0

15. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linana: Ja ken ik ook. Ik had toen ook krampjes. Nu eigenlijk helemaal niet meer....

@ Thalita: Ja zo'n voorgevel heb ik ook... pfff. pijnlijk... Kan niet eens meer lekker op mijn zij liggen en al helemaal niet op mijn buik..
    Ik heb morgen ook een echo.. Kan niet wachten bijna.. Gelukkig vliegt vandaag voorbij en is het alweer bijna half 4!

Thanks ladycake... Ik kan echt niet wachten op die echo!!! Hadden we allemaal maar zon ruitje waardoor je lekker naar binnen kon gluren he?

Liefs,
    Nofje

16. Linana

Linana Niet meer actief

@nofje
    Eerst had je krampen en nu een pijnlijke voorgevel, Wie heeft al die "heerlijke" kwaaltjes toch bedacht??? en die kerels van ons begrijpen er soms niks van als je zegt dat je borsten zeer doen of je kramp hebt :p ja ik krijg dan wel een begripvolle blik en een aai over mn buik, maar of die het ECHT begrijpt betwijfel ik haha :D

17. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik was vandaag echt moe en zo slap als een dweil...gisteravond al om half 9 op de bank in slaap gevallen, daarna maar m'n bedje ingekropen en vanmiddag tijdens het dutje van zoontje ook nog ff m'n oogjes toe gedaan!
    Ik heb ook gevoelige en gespannen borsten, dat beloofd nog wat haha! Morgen gewoon weer werken, pff...ik ben blij als het straks weekend is!

De bofkonten die morgen alvast naar de kleine mogen luisteren: veel plezier! Laat ons weten als alles goed is?!

Ik ga nog een bakje koffie nemen...fijne aaf!

18. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat gaan jullie hard! Iedereen gefeliciteerd!
    Ik ben ook zwanger en denkook in feb uitgerekend! 23 mei laaste menst gehad dus nu in de 5e week?
    Dinsdag heb ik een afspraak met de huisarts, en behalve een verre vriendin weet niemand het :( helemaal niet de behoefte om het te vertellen, ook mijn vriend (lat) weet het nog niet, na mijn bezoek aan de huisarts ga ik het vertellen.

Wel ben ik erg bang voor een Miskraam :( verder heb ik af en toe kleine pijntjes steekjes maar niet heftig en ook helemaal nog niet misselijk (hoop dat dat zo blijft!)...

19. Linana

Linana Niet meer actief

@lievepop
    Ik denk dat bijna iedereen die in de 5de a 6de week zit last heeft van pijntjes en steekjes. Volgens mij hoort dit erbij en betekent het alleen maar goed nieuws (vaak dan)
    Dan doen de hormonen hun werk en bereid je lichaam zich voor op de kleine in je baarmoeder (heb ik mij laten vertellen door de dames op dit forum :D en stelde mij heeeel erg gerust)

Er is tegen mij al tig malen gezegd: maak je geen zorgen, geniet!!
    Dus dat wil ik jou nu ook meegeven ;)

Liefs

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Owwww wat spannend voor de dames die vandaag een echo hebben!!!!
    Ik mag nog een weekje wachten tot de echo en kan echt niet wachten!!!

@ Lievepop het is niet zo raar hoor dat je bang bent,ik ben dat soms ook nog steeds,maar idd die krampjes horen erbij ik heb zelfs nu last van een duwend en trekkend gevoel in mijn buik!
    Het hoort er allemaal bij....ik snap je dus heel goed wij allemaal hier trouwens,maar probeer te genieten!!!

Deel Deze Pagina