Hahahahahaha YahoO! Was jij het geklaag van iedereen hier zat?!? Je hebt wel meer dan gelijk. Door stil te staan bij je klachten vergeet je vaak dat dit toch iets heel bijzonders is wat wij mogen meemaken, hoe zwaar ook. En sommige van je tips zijn zeker bruikbaar! Ik kan hieruit opmaken dat jij je totaal niet verveelt ? Hè bah Ladycake...dat is niet zulk goed nieuws! Balen dat je nu moet afwachten tot vrijdag. Hopelijk valt het allemaal mee, ik zal voor je duimen! Nou dames, ik ga lekker van de maandagavond genieten met m'n mannetje op de bank. Vandaag veel gedaan dus ik mag best van mijzelf met de beentjes languit !
@ Ladycake,Hoe was het bij de vk? Owwww ik vind het wel spannend hoor! Ben benieuwd wanneer we het goede nieuws te horen krijgen van Doortje! Wij zijn ondertussen even aan het neuzen voor een andere auto want die we nu hebben is niet zo groot...Dus gaan we voor een gezinsauto!
@MIeWie: hahahaah we weten het echt niet! Heb het bij de oudste ook n iet geweten en vond het het mooiste moment om na de bevalling te horen wat het was, want mijn gevoel zei een een jongen en het werd eenmeid, ben nu ook wel heel nieuwsgierig bij de laatste echo 2 weken geleden zei de verloskundige nu moeten jullie even wegkijken want ik moet meten en dan kun je het misschien zien, dus ik keek netjes weg en Mark bleef kijken hahah die had zoiets pfff wil het weten, maar onze spruit liet het niet zien hihihi, dus weten we nog niks @Yahoo: heel creatief lijstje, het meeste ervan doe ik allemaal hihi, wilde alleen dat ik een half ur kon wandelen want bij mij gaat het juist in het begin goed maar na 10 min is het op, de kleine ligt zo ongedaald dat mijn bekken en blaas dan protesteren. en je hebt gelijk hoor we moeten genieten maar soms mag je ook klagen want juist wordt je begrepen toch? Ik zit ook al van oktober thuis vanwege mijn bekken ben ook heel blij als ik straks weer meer mobiel ben zit vanavond voor het eerst weer alleen mark heeft een nieuwe baan en meteen middagdienst, over een kwartiertje zoiets zal hij thuis zijn, ben benieuwd
@ Woman,Ik kan en mag geen grote wandelingen meer maken zou dat ook zo graag willen vooral omdat ik ook een hond heb. Ik ben normaal echt een enorm bezig bijtje kan geen seconde stil zitten....Dus dit valt niet mee indd maar we moeten zeker niet vergeten waar we het voor doen! @ Ladycake,Ik zit ook met smacht te wachten op Doortje met haar goede nieuws!
hey meiden hier ook ff een berichtje van mij... lees alle berichten wel hoor maar op t moment soms te weinig rust in mn kont om overal op te reageren best spannend zo de laatste loodjes voor iedereen ik ben afgelopen vrijdag naar de vk geweest en mag morgen weer. de kleine meid ligt al mooi op dr plek volgens de vk dus ik ben heel erg benieuwd. iedere x thuis ff laatste dingetjes checken enzow... vind t zo spannend voor mij is t de eerste... mn vriend heeft al een zoontje dus die moet er wel om lachen dat ik soms zo "onrustig" ben maar ja ik hou ook vol dat ze eerder komen gaat dat gevoel heb ik gewoon. hij niet... hij denkt dat ze rond de dag zelf of later komt. dus ben benieuwd wie er gelijk heeft verder hier weinig dingetjes te melden eigenlijk. ik ga nog ff aan t rommellen in huis en dan zo nog ff een blokje om lopen het weer is nu nog ff lekker hier suc6 nog ff allemaal met de laatste loodjes he xxxx
@MieWie Ja beetje.. Ik ben het ook wel zat soms, en heb ook m'n portie tegenslagen wel. Maar inderdaad, het is bijzonder wat we mogen meemaken. Elders op dit forum is veel verdriet. @Ladycake Dat is enorm schrikken. En duurt dan nog lang eer je weer naar je verloskundige mag. Heb je ook gezwollen voeten/handen? Of idee dat je vocht vasthoudt? @Doortje ????? En en? @Lupita Ik ben wel errug benieuwd naar de eerste foto hoor! Maak ons eens gek @Char 10 minuutjes is toch ook beweging? Kijk naar wat je kan, niet naar wat je niet kan zegt mijn fysio altijd. @woman1974 Ik heb dat meestal met 'opstarten'. Als ik uit een auto stap bijvoorbeeld. Van mij mag je klagen hoor. Als je denkt dat het oplucht. Ik ga weer even verder met de badkamer grondig soppen (zit hier even te pauzeren zeg maar). Hebben van de kraamzorg al de douchekruk, bedklossen, po etc in huis en die douchekruk is retehandig bij het schoonmaken, het lage werk waarvoor ik moet bukken ga ik lekker op die kruk zitten.
Hai Meiden: Yahoo, wat een geweldige lijst, ik moest er erg om lachen en ik vind dat er handige tips tussenstaan! Gister hoorde ik van de VK dat mijn bloeddruk (voor het eerst) te hoog is dus ik gooi mezelf helemaal op je lijst om niet te piekeren over het e.e.a. Vooral die bikinilijn en oksels ed hahaha goeie tip, ik wil niet als ma flodder naar het ziekenhuis Ik voel me een beetje schuldig omdat ik mijn eetpatroon niet heb aangepast en veel suiker en zout eet. Die dingen heb ik nu meteen uit de kast gegooid en ik drink vanaf nu trouw megaveel water (bah) en geen zout en snoep meer voor mij Doortje: ik ben zoooooo nieuwsgierig, hopelijk is alles goed gegaan en heb je een fantastische kleine meid Lupita: van harte met zoon Hugo, wat geweldig dat hij er is en dat je de bevalling al achter de rug hebt *jaloers* Alle anderen heel veel sterkte deze weken. Ik hou het forum goed in de gaten maar schrijf niet altijd mee. Druk in mijn hoofd en met een zzp klus Veel groetjes!
@icsipoging1 Graag gedaan Wat klote van die hoge bloeddruk! Hoop dat het allemaal meevalt. En snap het helemaal, als ik geen diabetes had gehad dan had ik nu niet meer door een deur gepast, echt.. Had ik echt nergens op gelet en grenzeloos doorgebunkerd Tis bijna me redding geweest
Nee klopt Jahoo je moet vooral kijken naar wat je wel kan dat vind ik ook al kan ik helaas niet zoveel ik doe paar keer per dag een kleine wandeling met mijn hond waar ik daarna flink voor gestraft word heb bekken en rug problemen dus ja dan heb je daarna veel pijn dus dat mag ik eigenlijk dus niet goed van mijn gyn. en fysio maar ik ga niet heel de dag plat liggen hoor bah! Doe nog genoeg en krijg veeeel visite Maar het meeste wat dus op jou lijstje staat doe ik allemaal nog ga niet heel de dag zitten klagen hoor hihihi....maar soms mag dat wel vind ik. @ Ladycake,vind beide pakjes erg lief! zie die 2de vaak langs komen moet ik zeggen op een ander topic hier. Morgen weer controle bij de gyn. daarna met schoonmams even naar de stad even wat dingetjes halen daarna met vriendlief naar een auto kijken druk dagje maar ook gezellig!
@Ladycake: in het andere topic had ik mijn favo pakje al laten weten, dat is namelijk de rechter! Beide pakjes zijn enorm schattig, maar de rechter is echt het schattigst ! Ik moet het eerste pakje nog uitzoeken. Had al wel iets gekocht, maar dat is maat 56 en ik vrees dat deze echt te groot is. Maar ik heb zoveel gekregen en nog liggen, dat ik eerst maar eens ga uitzoeken wat ik allemaal al heb. De laatstevwas hangt nu te drogen, dus ga vanaaf kijken of er iets tussen hangt ! Anders maar ff shoppen...wat een straf haha! Vandaag drukke dag gehad, vanmorgen een vriendinnetje met haar dochter die dezelfde leeftijd heeft als mijn zoon én ook zwanger is van de 2de met een uitgerekende datum 1 week na mij op visite gehad! Erg gezellig. Daarna even bij m'n vader geweest en daarna weer mijn 2,5 week oude nichtje geknuffeld! Zo schattig, zo klein...kan niet wachten tot ons ventje er is! Morgen weer voor controle naar de vk, hopelijk ligt de kleine man nog steeds goed en is mijn bloeddruk ook goed. Ik zie dat bij iscipoging ook een te hoge bloeddruk is geconstateerd...vervelend hoor! Aangezien ik ook erg druk ben geweest en inderdaad ook eet wat ik wil eten...ik probeer wel op te letten hoor, door bijv ook net van alles in huis te halen, maar een lekker koekje of snoepje laat ik niet liggen ! 'Straks' maar weer strenger op letten!
@ladycake: ik windt die met bengel het leukste ben niet zo van de stipjes Ik heb het eerste pakje al klar hangen, heb ik van mijn schoders gehad, hoop alleen dat de kleine erin past want als ik tot 40 weken of langer moet is de kans groot dat de kleine groot is hihihi gisteren de badkamer gepoetst, vanmorgen de woonkamer opgeruimd, babykamer leeg gehaald, althans de spullen die er niet thuis horen, nesteldrang? Van de week maar eens gaan poetsen daar zodat alles klaar is de rest van de dag wat kaarten zitten maken en lekker rustig aan gedaan
Het loopt nu echt de spuigaten uit met luiheid bij mij. Ik moet nog alle babyspullen wassen, het huis schoonmaken, mn vluchtkoffertje klaar maken EN een muur in de babykamer verven. Plus nog ff dik aan de studie voor 2 tentamens. Morgen ga ik aan de slag. In ieder geval met leren. Als ik lees wat jullie allemaal al gedaan hebben of wat er alleen nog maar gedaan moet worden loop ik zwaar achter op de rest. @woman: Kaarten gemaakt? Geboortekaartjes?
Ik moet ook nog allerlei dingen. Morgen maak ik m'n ziekenhuiskoffertje klaar, mijn man gaat waarschijnlijk morgen klossen halen, verder moet ik nog naar de Hema voor wat klein spul. Ik kijk dan ook meteen voor slingers die we op kunnen hangen na de geboorte. Verder moet ik echt bezig met de adressen voor 't geboortekaartje...
@Ladycake De rechter met de slofjes (sokjes?) van links Ik heb ook al wat uitgezocht als eerste outfit. Een soort pyamapak met Pluto erop in babyblauw maar zulke zachte stof. Dat leek me wel lekker voor hem als eerste outfit dan. Even fotootje zoeken... Hier maar even het bed uit gegaan, bijna niet geslapen want weet ff niet meer hoe ik moet gaan liggen. Lig ik m'n arme man nog zo wakker te houden. Hij is nu inmiddels opgestaan om te gaan werken, ik ga zo gewoon een nieuwe poging wagen. @Linana Knap dat je nog studeren kan! Ik heb een geheugen als een zeef van alle hormonen. Ik ben alleen nog beetje aan het poetsen. Tas staat klaar (daar kreeg mijn man het mee op zijn heupen, dat dat klaar moest staan). Mijn moeder heeft de enveloppen al geschreven, babykamer is klaar en schoon (meubels afgedekt met lakens), alles ligt gewassen en gestreken in de kast. Enige zijn nog de gordijnen, die zijn als goed is volgende week klaar en worden dan opgehangen. Ik verwacht hem niet eerder maar m'n werk was wat rustiger dan normaal, meer orders maar minder helpdesk en support. Wellicht dat dat nog drukker wordt in februari, dan heb ik alles voor de baby maar klaar.
Hey meiden! Bedankt voor jullie reacties op de pakjes. Het stipjespakje is maat 50/56 van de hema en dat schijnt groot te vallen? Het linkerpakje is maatje 50 en ze verwachten dat ons kindje zo'n 6,5 pond is dus zal dat prima passen denk ik? @Jahoo rot van dat slapen he maar zo herkenbaar. Hopelijk val je straks nog even lekker in slaap. De slofjes van links bij het pakje van rechts is helaas geen optie, die stipjes zijn heel anders en dat ziet er niet uit. Jaja...ben niet perfectionistisch hoor