Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier afgelopen weekend wat gerommel, ben 's nachts een keer wakker geworden van de krampen. Had telkens kramp die opliep en weer wegzakte, maar 't was niet regelmatig. Was wel pijnlijk, dus niet alleen ongemakkelijk. Maar heb geen moment gedacht dat het ook echt begonnen was, zo voelde het gewoon niet.
    Gisteren ook nog een uurtje zulke krampen gehad. Vandaag voelt m'n buik weer heel ontspannen aan en heb ik tot nu toe nergens last van. Ben heel benieuwd of dit voorwerk betekent dat het niet lang meer duurt, maar er is natuurlijk niets over te zeggen; genoeg vrouwen die met voorweeen toch tot 42 weken moeten afwachten. Dus ik probeer er niet te veel bij stil te staan en gewoon door te gaan met alles ipv echt af te gaan tellen en ieder krampje te zien als 'gaat het beginnen?!?!' :D

Wel hebben we ons nu gerealiseerd dat we nu echt alle voorbereidingen af moeten ronden, want binnen nu en 5 weken hebben we gewoon een klein hummeltje om voor te zorgen <3
    Vandaag wilde ik nog even de stad in voor wat extra dingetjes, maar ja, nu ligt er een laag sneeuw en heb ik weinig zin om daar doorheen te moeten schuifelen :p

2. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Dat is wel een voordeel van een geplande keizersnee. Ik weet al de datum / dagdeel. Hoor alleen de precieze tijd nog haha.
    Of hij moet zich eerder aandienen dan bij 39 weken maar ik denk dat hij lekker blijft zitten, hij is nog niet eens aan het indalen. Supergezellig gewoon bij mij :D
    Anders had ik zo iemand geweest die doormoet tot 42 weken denk ik. Er rommelt hier nog helemaal niks :)

Nog leuk grapje wat ik kreeg:

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook geregeld al gerommel en wat krampjes maar zegt niet zo heel veel kan nog weken duren ik wacht het ook rustig af...Al kan ik woensdag te horen krijgen dat ze hem eerder gaan halen en ook dat mag natuurlijk graag zelfs!
    Hij kan ook nog lekker druk bewegen ondanks hij groot is en eigenlijk niet veel ruimte meer heeft...Hij vind het volgens mij ook nog wel erg gezellig bij deze mama...Hij kan dus een handje geven aan jou zoontje Jahoo!

Fijn trouwens Jahoo dat al weet wanneer de keizersnede gepland staat! Leuk dat plaatje trouwens haha...

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier trouwens echt geen sneeuw te zien hoor! Maar dat hoeft nu ook niet kan ik helemaal niet meer naar buiten!

5. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    nou hier gaat de sneeuw maar door, al de hele dag nu, er ligt geen dikke laag, maar wel genoeg, heb mijn auto moeten uitgraven hihihihi, maar de wegen zijn vrij dat scheelt

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier gelukkig ook geen sneeuw, dus heb gewoon mijn boodschappen kunnen doen.

7. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Inmiddels ook hier de eerste sneeuwvlokken gespot! Op de wegen is het nog zo weg, maar op mijn tuinmeubels is toch echt een laagje te zien. Vind het alleen niet zo fijn met die vorst erbij, het wordt toch allemaal glad...niet echt ideaal voor als je met weeën naar het ziekenhuis toe moet rijden...

Ik lees bij iedereen de nodige voorweeën...grappig! De een heeft dat wat meer dan de ander, de een zal er ook wat bewuster mee bezig zijn dan de ander!

Ik heb voor mijzelf nog een 3tal leuke klusjes bedacht die deze week af moeten, om mijn gedachten maar even te verzetten.
    1. Ik wil nog 3 schilderijtjes maken voor de babykamer. Was al begonnen, maar daar niet tevreden mee dus net even naar de Action gesjeesd om nieuwe canvasdoeken te halen en opnieuw te gaan starten.
    2. Er moet nog een ombouw gemaakt worden voor in de babykamer om de CV verdeler heen. Gewoon een simpel houten kastje, die niet vast hoeft aan de wand, omdat die CV verdeler toegankelijk moet blijven. Net even hout gehaald en op maat laten zagen bij de Praxis, dat vanaaf maar 'even' in elkaar zetten en vanaf morgen maar gaan verven.
    3. Een extra plank voor in de babybox. Degene die er nu in ligt (is een oude box) is niet meer zo stevig en het doek eromheen is wat oud. Dus een nieuwe plank + nieuw laken eromheen spannen = klaar voor gebruik :p!

Straks m'n zoontje ophalen bij de opvang en naar mijn ouders brengen voor een logeerpartijtje. Dus morgen heb ik de hele dag lekker de tijd, woensdag samen met m'n zoontje thuis, donderdag is hij vaak 's middags bij zijn andere oma en vrijdag weer bij de opvang. Als ik het dus allemaal een beetje rustig aan doe en goed plan, moet dit allemaal lukken voor eind van de week! Haha!

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook nu wat sneeuwvlokjes blijft op straat niet liggen maar op ons dakterras wel.....Vind onze hond zeer intressant...

Ik hoef vandaag weeer niet te koken want mijn schoonmams maakt boerenkool hmmmm lekker past goed bij dit weer. Wel fijn hoor zo'n schoonmoeder!

Jij bent goed bezig MieWie met klusjes verzinnen!

9. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    @MieWie jij bent actief!! Wat ga je precies doen met die schilderijtjes? Beplakken? Schilderen? Stof? Papier?
    (ik ben nieuwsgierig :D)

Verven van dat kastje doe je toch niet zelf?

Was ook net in stadshart! Maar dan bij de Mediamarkt.

Even de luchtbevochtiger geruild, we hadden er 1 van DeLonghi. Leek wel of de stoomkoker aanstond, alles werd ook nat. ;) Nu 1tje die koud verneveld, gaat geloof ik wel beter.
    Bij Kraampunt Wecesin poeder gehaald. Onze kraamzorg zweert erbij dat dat mooiste naveltjes geneest. En een voedingsbh.. (@icsipoging1: ik heb deze gekocht: Carriwell - Naadloze voedingsbeha (Voedingsbh, Voedings beha, Voedings bh) Zit lekker en extra extender voor de band, voor als je je (nu nog) een rollade erin voelt ;) heb je een 'joker' qua ruimte).
    Bij kraampunt hadden ze ook de draagdoek die wij wilden hebben: De tricot-slen. En ook nog in het zwart. Scheelt weer online bestellen.
    Kan manlief ook s ervaren straks hoe het is om een baby aan je lijf te hebben :D

Sneeuwt hier in Zoetermeer een beetje, blijft amper liggen. Bah ik haat sneeuw, hoe weinig ook. Hoop dat het gauw weer warmer wordt.

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier nu ook wat lichte sneeuw val. Gelukkig hoef ik niet meer naar buiten. En mijn verloskundige woont tegenover ons dus mocht er iets zijn dan kan ze lopend...haha hier hoeft er eigenlijk niet echt nog iets te gebeuren, dus zal morgen maar dingen verzinnen.

11. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    ha meiden,

hierbij een fotootje van onze kleine meid. ze moet goed ingepakt blijven, want op temperatuur blijven is nog niet echt haar sterkste kant. maar ze is heel alert en doet t eigenlijk heel goed.

meiden...succes met de laatste voorbereidingen, je leven is echt opeens anders haha.

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ahhhhhh Pinkel wat een schatje!

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een plaatje!

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkel, mooi alert dametje zeg! Doet ze het voor de rest goed (behalve het op temperatuur blijven)?

15. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Ooh de mini-pinkel is echt heel schattig!
    Mooi meisje :)

16. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    wat leuk pinkel!

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pff, lig ik dan klaar wakker in bed! ;)

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja hier nog 1 blue! Irritant he?

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel irri ja. Ben normaal echt een slaapkop. Blijkbaar word ik alvast voorbereid op de slapeloze nachten die zullen gaan komen. Vandaag oma de hele dag op bezoek nog vanwege mijn dochters verjaardag, dus overdag bij slapen zit er ook niet in.

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja kunnen we alvast aan het ritme wennen denk ik,
    Nou ik heb heel de nacht geen oog dicht gedaan (alweer)
    Is je dochter vandaag jarig?

Deel Deze Pagina