Nee ze was vorige week jarig, maar oma vind dat altijd te druk dus komt vandaag. Ik heb gelukkig net even op de bank kunnen doezelen. Dochterlief is net pas wakker.
Wow, Pinkel! Wat een plaatje! Wat zullen jullie trots zijn! Geniet ervan! Ik ga die schilderijtjes schilderen met het schaapje van Diddle, Vanillvi. Vond ik leuk ! Maar ik denk dat mijn things to do lijstje wel erg ambitieus is hoor, aangezien ik mijzelf niet echt op handen en voeten een kastje in elkaar zie zetten (is er gisteravond niet meer van gekomen)...dus misschien maar gewoon alleen maar de schilderijtjes doen en dan dit weekend mijn vriend het zware werk laten doen! Ik zie dat Blue en Char elkaar gezelschap hebben gehouden vannacht ! Ik ben ook vaak wakker geworden, maar wilde ook echt m'n bedje niet uit. Moet veel plassen en ik krijg last van mijn rug/benen als ik te lang in eenzelfde positie lig... Vandaag komt mijn schoonzusje op visite met haar dochter die 7 januari is geboren, samen met mijn zusje dus ik moet straks echt ff beetje opruimen beneden ...
Goedemorgen Dames, Nou Blue en Char ik kan jullie de hand schudden hoor, ook hier klaarwakker rond 4 uur en denk je dat ik weer kon slapen...pfff. Maar zoals Miewie al zegt ook ik wilde er eigenlijk niet uit en ben gelukkig (anderhalf uur later) toch nog in slaap gevallen. Oh brr wat is het koud he...gelukkig kun je je hier tegen kleden maar tis toch wel ff wennen hihi. Nog gefeliciteerd met je dochter Blue. Miewie fijne dag, heerlijk ff knuffelen met de kleine baby en vast wennen aan hoe het straks weer zal zijn voor jouzelf...geweldig! Nou dames ik ga ff lekker warm douchen en dan de badkamer direct maar poetsen, is dat ook weer klaar haha. Fijne dag!!!
vandaag in de 37 weken aangekomen, jippie ik mag thuis bevallen! zometeen naar de thuiswinkel de klossen halen en dan alles klaar gaan zetten mijn strijk afmaken en dan ben ik tevreden ik heb vannacht ook lang wakker gelegen maar dat kwam door een partner die lag te draaien in bed, helemaal nat van het zweet was, om 3.45u daarom stond te douchen met alle deuren open, vervolgens weer in bed kwam kwam draaien en daarna om 4.30u zijn wekker ging maar heb net heerlijk bijgeslapen toen zoƫ naar school was fijne dag dames
Oh gezellig hier vannacht, ik was ook half 6 wakker. Zal volgende keer eens spieken hier. Ik slaap al maanden slecht, om het uur wakker soms. Had gisteren een goede nacht, maar 3x wakker geworden. Ik ben er van overtuigd dat ik het straks luxe vind om er maar 3 of 4x uit te moeten voor een voeding Klinkt leuk MieWie! En zonder ambities geen plannen he, liever teveel dan te weinig ambities. Krijgen we een foto van het resultaat te zien als het af is? Wij hadden vanmorgen afspraak in het ziekenhuis met de lactatiedeskundige. Haar kamer was bezet dus we deden het gesprek in 1 van de kraamsuites. Erg leuk om die nog even gezien te hebben, op de informatieavond alleen foto's in een powerpoint presentatie. Maar goed toeven, privƩkamers met luie fauteuil die tot goed bed getransformeerd kan voor de vader, minibar/koelkast, eigen badkamer en menukaart met ruime keuze op nachtkastje. Wij gaan het daar wel uithouden (wij want pappa mag ook blijven slapen en mee-eten). Hier ook feest, mochten jullie je afvragen waarom overal de vlag uithangt.. Dat is omdat mijn man jarig is vandaag. Heb gezegd dat ik nog eventjes verder broed op zijn echte cadeau (hij had al een Nespresso gekregen 2 weken geleden maar das ivm een zoon een troostprijsje natuurlijk )
gf met je man Jahoo, maak er een mooie dag van en broed jij nog maar ff verder bij ons mogen de vaders ook blijven slapen, maar ja als het je 2e is doe je dat 1 nacht en dan is papa thuis nodig hihihi
Hey dames wat een gezelligheid hier. @Jahoo gefeliciteerd met je man, een gezellige dag en broed inderdaad nog maar even verder op zijn kado Hier erg stout geweest vandaag, heb alle vloeren gezogen en gedweild inclusief alles aan de kant zetten zoals bank, stoelen, vloerkleed en dergelijke Heerlijk gevoel dat het schoon is maar pfff ben gesloopt nu haha. Voel het voornamelijk in mijn rug en bekken maja..eigen schuld he Straksjes lekker ff naar de kapper...das dan wel weer relaxed
Jahoo van harte met je man! Ik was vanmorgen bij dat ik hier met char even kon kletsen ja. Kan moeilijk manlief wekken terwijl hij moet werken. Nu is hij thuis en doet een dutje. Ik ben moe maar wil nu niet gaan slapen want ben bang dat ik anders straks niet slaap. Dus nu gezellig met dochter lief aan het tutten. Morgen de hele dag voor mezelf, want dan gaat ze een dagje naar het Kdv.
Aha JahoO! Ik vroeg mij idd al af waarom al die vlaggen hingen, maar nu snap ik het: jouw man is jarig ! Nou, van harte dan! Mijn vriend heeft ook altijd groot feest met zijn verjaardag, dat is 1 januari! En wel handig zo'n nieuw koffie apparaat, voor het wakker worden na de gebroken nachten ! Ja, als de schilderijtjes af zijn maak ik nog een mooie foto! Hopelijk gaat het allemaal nog lukken voor de kleine komt...ik kan eigenlijk nergens de motivatie vinden om echt te beginnen! Vandaag gezellig met mijn moeder, zusje en schoonzusje theetje gedaan. Die kleine meid is nu zo'n 3,5 week en zo klein, zo lief, zo roze! Geweldig! Ja, nog ff en dan is er hier weer zo'n kleintje...alhoewel ik mij afvraag of onze man echt zo klein zal zijn...dit is echt nog een poppetje zo klein ! Verder heb ik ook de trap gestofzuigd en beneden gestofzuigd en gedweild. Net zo stout als Ladycake! Net even naar buiten om toch wat van dit mooie, koude maar (zoals ze zeggen) gezonde winterweer te proeven. Mijzelf en zoonlief goed ingepakt, hond mee, zoontje op zijn fiets! Maar brrtt...wat is het koud! Dus ben blij dat we weer lekker binnen zijn waar het lekker warm is! Nog even de voetjes omhoog en dan straks maar aan het eten beginnen! Blue: lekker hĆØ, zo'n dag voor jezelf! Neem het er morgen maar goed van!
Dank voor de felicitaties! Helaas kan ik niet aan de taart, ik vries het gewoon in tot na de bevalling, had ik eigenlijk ook ff met een oliebol moeten doen haha. Ik slaap ook niet overdag. Dan wordt het 's-nachts helemaal zo wakker liggen Vanmiddag een matrashoes van zachte badstof gemaakt voor de bugaboo. Waar haal je zoiets anders vandaan @MieWie Wist ik wel hoor, dat dat vuurwerk voor jouw man is altijd
Hey Jahoo, Een hoes voor het kinderwagenmatrasje...ik heb daar gewoon een aankleedkussenhoes om maar geen idee of die ook past in de bugaboo? Zelf maken is natuurlijk ook leuk
@ Blue,Alsnog gefeliciteerd met je dochter! Was wel fijn he dat wij elkaar tenminste hadden om even tegenaan te kletsen! @ MieWie, ik word ook wel nieuwsgierig naar jou creatieve creaties! Goed bezig hoor! Lekker geknuffelt met je nichtje? @ Ladycake,Dan had jij ook goed mee kunnen kletsen dan? Zo vervelend he als je wel wilt slapen maar het lukt niet en juist omdat je het zo graag wilt lukt het vaak helemaal niet meer...Grrr...Oei jij nog heel erg druk bezig geweest dus is natuurlijk voor een goed doel maar dat kan je ook in etappe's doen he? @ ICSI,Jij bent gewoon al over de 38 weken heen! @ Woman,Wat fijn dat je iig thuis mag bevallen! Klossen gehaald en onder het bed gezet? @ JaHoo,Gefeliciteerd met je man! Fijn dat je de kamers nog even hebt kunnen bekijken dan voelt het echt dat het dichterbij komt he? Ik vind het ook fijn dat je man mag blijven slapen dat mag volgens mij tegewoordig overal. Nog even en dan hebben jullie je mooiste kado ooit in jullie armen! Ow over een hoesje voor de kinderwagen kan je gewoon wiegmaat aanhouden past heel goed,heb er een paar gekocht.
@char: ik moet vanwege afspraken tussen vk en ambulance beneden bevallen vanwege over gewicht en kromming in trap, we hebben een heel handig bed waar je de poten maar van hoeft uit te klappen en dan staat het op, maar alles staat klaar in de woonkamer mijn strijk is weggewerkt, morgen wat poetsen en dan is het huis weer op orde
@char1983 Ik heb wel wieghoeslakens maar das te groot hoor. Nouja, heb ook een naaimachine Kinderwagen is ook helemaal zwart dus heb hoes van zwarte badstof gemaakt, staat wel beter denk ik @Ladycake Thnx, ook een idee. Denk iets te breed, tis al opgelost nu @woman1974 Heftig, maar goed dat je het zo kan oplossen. Zijn die eisen erg streng?
Meiden ik heb net warme melk op dus ga zo mijn bed in en hoop hier niet als eerste te zijn morgen hoop dus op een goede nachtrust. En morgen ga ik het er zeker van nemen. Een dagje voor mezelf...soms echt even nodig! Welterusten meiden!
Ik hoop dat iedereen een beetje goed kan slapen vannacht! Morgen mag ik weer naar het zh ben benieuwd wat de gyn. Gaat zeggen. @ Jahoo,oke bij passen ze wel heb ook een zwarte kinderwagen maar jij hebt een bugaboo toch? Misschien dat die maten anders zijn.
Ja de Bugaboo All Black heb ik. 75 bij 32 cm is dat matrasje. Spannend, wat gaat er precies besproken worden? Je bevalling? Ik moet donderdag weer, gewoon het APKtje bij de gynaecoloog. Slaap lekker voor straks!
@jahoo: geen idee hoe streng ze zijn, eigenlijk mocht ik met mijn gewicht niet ghuis bevallen maar omdat ik m ijn eerste in 5,5u heb gekregen durfden ze een thuisbevalling wel aan omdat ik dat ook graag wil, als het nodig is ben ik binnen 10 min in het ziekenhuis, en daarom willen ze dus liever beneden ik kan me daar in vinden omdat ik heb meegemaakt hoe moeilijk het is als ze iemand op een brancard naar beneden moeten krijgen bij een trap met wenteling, ze hebben mijn moeder met de grootste moeite beneden gekregen, moesten haar bijna via het raam doen, ben blij dat ik het niet heb hoeven zien alleen maar ken van de verhalen van mijn vader, zelf is ze der helaas niet meer, dit jaar in maart wordt het 15 jaar, pfff wat gaat die tijd he dus ik doe het netjes beneden en heb geluk dat we dat bed hebben @slapen: nou dames denk dat ik zo maar even ga proberen te slapen, voel me helemaal n iet moe, maar anders ben k als zoƫ naar school moet weer helemaal niks waard en voel ik me een slechte moeder slaap lekker allemaal
char succes bij de gyn vandaag! Hier gelukkig goed geslapen. Lag wel weg te zweten op die matras beschermer maar goed dat is minder erg dan vroeg klaar wakker zijn.werd nu lief gewekt door mijn meisje om 7u. Mijn man begint later vandaag dus ben er zelf even uit gegaan kan hij nog wat slapen en dan kruip ik straks weer even in bed