Net de eerste echo gehad, maar er was alleen nog maar een vruchtzakje te zien. Ze dacht ook een vruchtje, maar dat wist ze niet zeker. Op 11 juli mag ik terugkomen en dan zouden we meer moeten kunnen zien. Nu kreeg ik te horen: Of het is te klein, of het is niet goed, of het is buitenbaarmoederlijk! Daar word je ook niet vrolijk van. Begon net een beetje vertrouwen te hebben.
Het vruchtzakje was ca. 7 mm. Het kon dus nog alle kanten op. Ik zou gezien de grootte dan 5 weken zijn en volgens mijn berekening zou ik 6 wkn en 5 dgn moeten zijn.
Kan mij voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt...vind ik nogal een understatement! En dan ook nog 2 weken voordat ze weer gaan kijken! Balen hoor...laat je niet gek maken met allerlei scenario's en succes met afwachten...
Hallo Allemaal, Vandaag weer een top echo gehad. Hij is 1,6cm en ligt 2 dagen voor op schema. Ben nu volgens de meting 8 weken en 1 dag, terwijl ik eigenlijk 7 weken en 6 dagen ben. Een goed kloppend hartje en geen bloeding meer te bekennen... Ik ben helemaal blij!
Ik zag dat ik het een beetje krom had neergezet. De vk zei dat het of te vroeg was om wat te kunnen zien of het was niet goed of bbz. Ze dacht trouwens zelf dat het te vroeg was. Als ik al die verhalen hier lees over vroege echo's dan maak ik me nog niet zoveel zorgen en dan denk ik dat de echo van 11 juli gewoon goed is!
Ik had met 6 weken en 3 dagen een afmeting van 5,5 mm. maak je geen zorgen voor de 8 weken kunnen ze nog geen termijn bepalen op basis van afmeting.
Dank je wel voor jullie lieve reacties, vandaag heb ik het wel mijn ouders verteld die waren gods gelukkig, dat geeft een goed gevoel en voor de rest hou ik het gewoon nog lekker voor me... Wel hoop ik nu zooooo dat alles goed blijft gaan! Heb idd wat steekje en trekjes hier en daar maar dat schijnt dus normaal te zijn? Pfffieuuuww gelukkig! Ow en 27 februarie zou ik uitgeteld zijn! Liefs
hier ook uitgerekend voor eind februari. Krijg 18juli m'n termijnecho en tot die tijd super spannend allemaal. Mijn eerste dag van m'n ongi was 10mei, maar ik heb altijd een lange cyclus dus m'n ei zal rond eind mei/begin juni zijn geweest. Ben echt zo benieuwd naar de echo. Tot die tijd maar cbdigitaal testen doen met indicator. En die klopt aardig .
Hoi allemaal, Allereerst allemaal proficiat! Ik wil me graag bij jullie clubje voegen. Mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje op 9 februari. Ik heb afgelopen dinsdag al een echo gehad, waar een mooi knipperend hartje op te zien was. 20 juli hebben we weer een echo. Het is allemaal erg spannend en mijn hele leventje is even op zijn kop gezet. We wilde het zo graag dat het na bijna een jaar toch onverwachts zo ver was. ( dan denk je na zoveel tests dat deze ook weer negatief zal zijn) verder erg gezond aan het eten en gestopt met roken. Zondag is het zo ver dn gaan we het aan de opa's en oma's vertellen. Ik maak mooie taarten met daarop de onthulling, zal hier van de week foto's van neerzetten. Groetjes yvon
Hoi meiden, Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Ik denk dat ik rond 18 feb. ben uitgerekend, maar ben er niet zeker van omdat ik 15 mei een miskraam heb gehad en toen geen menstruatie meer heb gehad, maar gelijk weer zwanger ben geworden. Had afgelopen zondag enorme buikpijn en heb ook absoluut geen misselijkheidsgevoel of pijnlijke borsten, dus ik kan het nog niet zo goed geloven. ik voeg mezelf toe: Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt? Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet Talitha15,18 februari,willen het niet weten MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet Kaarr, 18 februari, tot nu toe nog niet Bloem1979, 26 februari, nog geen idee Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet Linana, 22 februari, willen het wel weten Afspraken echo's/gyn./verloskundige. Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho! Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk Char1983,7 juli gyn. + echo Talitha15,30 juni,echo MieWie, 6 juli intake vk Bloem1979, 11 juli gyn + echo Wen80, 18 juli termijnecho Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo Linana, 18 juli intake vk en 1e echo (?)
Ik ben rond 20 februari uitgerekend (de verjaardagen van mijn beide oma's!). Wel gaaf om te lezen dat sommige van jullie al een knipperend hartje hebben gezien... Ik heb pas 25 juli mijn eerste afspraak.
Hoi allemaal! Ik kom me ook even melden. Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal!!! Wij zijn 24 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Tot nu toe voel ik me prima, ben benieuwd of de misselijkheid nog gaat komen...
ik voeg mezelf ook even toe: Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt? Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet Talitha15,18 februari,willen het niet weten MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet Kaarr, 18 februari, tot nu toe nog niet Bloem1979, 26 februari, nog geen idee Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet Linana, 22 februari, willen het wel weten Lievepop,27 februari, wil het wel weten Afspraken echo's/gyn./verloskundige. Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho! Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk Char1983,7 juli gyn. + echo Talitha15,30 juni,echo MieWie, 6 juli intake vk Bloem1979, 11 juli gyn + echo Wen80, 18 juli termijnecho Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo Linana, 18 juli intake vk en 1e echo (?) Lievepop 6 juni intake VK (maar wordt misschien verplaats)
Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt? Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet Talitha15,18 februari,willen het niet weten MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet Kaarr, 18 februari, tot nu toe nog niet Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet Linana, 22 februari, willen het wel weten Bloem1979, 26 februari, nog geen idee Lievepop,27 februari, wil het wel weten Afspraken echo's/gyn./verloskundige. Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho! Talitha15,30 juni,echo Lievepop 6 juli intake VK (maar wordt misschien verplaatst) MieWie, 6 juli intake vk Char1983,7 juli gyn. + echo Bloem1979, 11 juli gyn + echo Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo Wen80, 18 juli termijnecho Linana, 18 juli intake vk en 1e echo (?) Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk Zo, ik heb het lijstje even in de "oude stijl" van Char gezet, ben daarbij meteen zo vrij geweest om het lijstje van afspraken op volgorde van data te zetten. Nu kunnen we meteen zien dat Lievepop en ik als eerste aan de beurt zijn voor een afspraak bij de verloskundige. Helaas dan nog geen zekerheid of alles goed is, maar wel meteen een datum prikken voor de eerste echo! Alle nieuwe dames gefeliciteerd natuurlijk! Als je wilt, zet jezelf dan in de lijst zodat we elkaar een beetje in de gaten kunnen houden hihi! Liefs, MieWie
Ik heb even mijn 2e echo voor 11 juli erin gezet, hopelijk dan wel wat te zien. Nu alleen een vruchtzakje!!!
Ik ben 22 februari uitgerekend. Intake en echo doen ze in de 10de week, maar ze zouden me nog terugbellen voor een afspraak. Ik ben erg benieuwd! Ik begin nu ook wel écht te merken dat ik zwanger ben zeg, pfoe! Ik ben al een paar dagen doodmoe en de hele dag kotsmisselijk. En de hormonen hebben ook duidelijk een effect op mijn humeur; ik ben zooo emotioneel, haha! Pff, die misselijkheid continu en die vermoeidheid vallen me wel erg zwaar, moet ik zeggen. Ieder geurtje geeft me al het gevoel dat ik moet overgeven, ik heb continu een vieze smaak in m'n mond, en bleeegh, het is gewoon vervelend. Maar ik ben wel zwanger, hihi Volgende week ga ik 10 dagen op vakantie en dat is ook een vrij actieve vakantie, ben echt benieuwd of ik dat wel vol ga houden... Als ik 't nog kon annuleren, dan deed ik dat *bloos* Maar dat gaat niet meer, en ik heb er ook best zin in, ik hoop alleen dat mijn misselijkheid 't niet helemaal verpest.
Het is al weer een paar dagen geleden dat ik heb geschreven. Inmiddels begint het duidelijk zichtbaar te worden dat ik zwanger ben. Heb veel moeite om mijn buik te verbergen. Soms heb ik het idee dat mensen (met name collega's) het doorhebben. Pas niet meer in mijn broeken, loop steeds met 1 knoop los. Gisteren heb ik 2 positiebroeken gekocht en een rokje. Dat zit een stuk beter dan mijn andere broeken Verder heb ik 2 boeken besteld om aan onze ouders te geven. Over een paar weekjes gaan we het vertellen. We willen het nog even geheim houden, aangezien mijn moeder een enorme flapuit is. Ook hebben we een foto bewerkt van ons toekomstige huis en ons zelf op de voorgrond geplakt met een kinderwagen en een ooievaar haha. Ben benieuwd hoe snel het kwartje gaat vallen. @ Welkom nieuwe meiden. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ MieWie: Leuk dat je familie zo blij reageerde! @ Talitha: Balen dat ze alleen het vruchtzakje hebben kunnen zien. Ik hoop voor je dat het nu inderdaad te klein en dat je volgende keer een super echo hebt. Helaas moet je nog even wachten. Hou je dat wel vol? @ Nofje: Super zeg, weer zon mooie echo!
Nou ik hou het eigenlijk niet echt vol, maar het zal wel moeten. Na die miskraam voelde ik me toch al niet zo zeker en dat is nu alleen maar erger. Ik heb dan ook een rotdag achter de rug. Ik kreeg ineens pijn in mijn rechterzijde en ik heb de huisarts gebeld, omdat ik dus vreesde voor bbz. Hij zei dat dst helemaal niet kan als het vruchtzakje in de baarmoeder zit en de vk die ik daarna ook heb gebeld, die zei hetzelfde. Na een flinke huilbui voel ik me nu weer wat beter en de pijn is ook zo goed als weg. Was het maar volgende week! Ik hoop dat ik ook snel weer kan genieten, want nu voel ik me gebroken. Ook heb ik sinds vanavond ineens uitslag op mijn arm en inmijn gezicht. Ik ben alleen (nog) niet misselijk, dus dat is wel positief! Alle nieuwe a.s. Moeders gefeliciteerd!
Goedemorgen dames! @ Miewie bedankt dat je het lijstje even hebt aangepast wilde dat zelf ook al doen...zo is het wat duidelijker he? @ Talitha jeetje zeg wat een spanning voor jullie! nu op naar 11 juli en hopelijk zien jullie straks gewoon een knipperend hartje! Ik duim voor jullie mee! @ Vlinder wat bijzonder is dat he? Dat je al van alles gaat voelen en zien dat je zwanger bent leuk dat je al positiemode aan kan beter he dan die strakke broeken? Bij mij zien veel mensen het ook al dat ik zwanger ben,heb al echt een klein buikje...en alles begint nu ook al te strak te zitten...leuk idee trouwens met die boeken voor jullie ouders ben benieuwd hoe ze gaan reageren! @ Andrea Heerlijk zeg even weg! Hopelijk voel je je wel wat beter! Geniet ervan! @ Nieuwe meiden,Welkom en gefeliciteerd natuurlijk!!!! Zo ik kijk zo uit naar mijn vakantie nog 2 weekjes werken! We gaan verder niet echt uitgebreid op vakantie want,we wisten niet hoe alles ging lopen...We gaan wel een aantal dagen naar Parijs en Disney (ik ben disneyfan) en verder gaat vriendlief met een aantal mensen schilderen in ons huis...Maar dan nog hebben we dan 3 weken lekker niets dus was het maar zo ver! Fijn weekend allemaal!!!
Hallo lieve meiden, even een snel berichtje via de telefoon. Ik lig al de hele dag in bed en ben weer enormm ziek. net weer wakker, hopen dat ik nu ff wat crackertjes naar binnen krijg. iemand nog tips???