Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    En toen was het februari meiden.. Dé maand!! :cool:
    Iedereen gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal!
    :)

2. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou JahoO! Je bent mij net voor! Dat was precies wat ik dacht vanmorgen toen ik wakker werd :p!
    Vandaag lekker rustig dagje met m'n zoontje thuis. We zijn allebei nog lekker lui en lopen lekker rond in onze pyjama. Ik op m'n laptop, hij Disney Junior aan het kijken :)!

Moet vandaag wel ff boodschappen doen en dus de kou trotseren...brrrttt....het is wel prachtig weer met het zonnetje erbij zo! Goed inpakken dus!

3. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Haha MieWie ;)
    Hier ook lekker lui, ik lig nog in bed. Btje surfen, Facebook checken op m'n iPhone.
    Als je de deur niet uit wil is er Albert hè! Voor zulke fases in je leven een prima service haha. Geniet van je dag :)

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh heerlijk dat geluier! Ik ben al schoon en fris onder de douche vandaan. Man en kind zijn net de deur uit dus nu alle tijd voor mezelf. Misschien zo nog even lekker gaan liggen. En februari idd....jee de maand waarin we hopelijk allemaal ons kindje krijgen. voor mij kan het ook maart worden, maar ik blijf uit gaan van februari. De eerste kwam met 39 weken en 1 dag.

5. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb ik echt nog nooit gedaan...besteld via Albert.nl. Hier in Oosterheem hebben we Hoogvliet, wat ik een hele fijne winkel vind. Vind het een raar idee dat iemand anders mijn groente en fruit inpakt...misschien eens proberen? Het is wel lekker om even de deur uit te zijn...

En tsja, we zitten nu in februari, maar er zouden zelfs kindjes in maart geboren kunnen gaan worden! Wij gaan er eigenlijk niet van uit, maar als deze kleine man langer blijft zitten wordt het ook een maart kindje! Pff...moet ik niet aan denken hoor haha! Ten eerste ben ik daarvoor echt té ongeduldig, ten tweede denk ik dat ik dan echt tegen alle muren in huis ben gevlogen haha!

Daar hoef jij je in elk geval geen zorgen om te maken hè JahoO! Wat er ook gebeurt, op de 20ste heb jij jullie zoon in de armen :D!

6. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    I know! Ik ga altijd naar de Aldi 100 meter verderop. Koop daar echt bijna alles. Albert heb ik 1 of 2x gedaan, jaar of 7 terug. Ga dat nog wel doen na de geboorte denk ik.
    Ik ga vandaag echt de deur niet uit. Haat kou ;)

Dat is inderdaad wel een voordeel. Gewoon weten wanneer je 'bevalt'.
    Ik denk dat jij niet over je termijn heengaat.
    Ook de 20e ofzo haha (zou wel leuk zijn, dan kom ik taart brengen als je dat presteerd ;))

@blue ik inmiddels ook, haren even lekker geshampoot :)

7. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    #1387 Ladycake, 1 feb 2012
    Laatst bewerkt: 1 feb 2012
    Eén en al gezelligheid hier!
    Het is inderdaad februari...een bijzondere maand voor ons allemaal.
    Hier ook alweer fris en fruitig, ben alweer naar de verloskundige geweest.
    We zijn weer helemaal goedgekeurd, zowel mama als baby hihi.
    Bloeddruk wel weer iets omhoog tav afgelopen vrijdag maar nog prima zo.
    Stijgende bloeddruk kan voorteken zijn voor het begin van de bevalling maja...wie zegt dat? :p
    Ze vond me nog zo fit overkomen dat ze niet verwacht dat het één dezer dagen gebeurt haha.

Zal nu even boodschappenbriefje maken, we doen altijd woensdagavond de wekelijkse boodschappen.
    En dan moet ik er nog even door met de hondjes, maar ff een frisse neus halen is wel goed en dan plof ik op de bank...broodje erbij, soepje en lekker een filmpje kijken :) i love it!

Nog even een vraagje, welke zouden jullie kiezen voor in de kinderwagen?

Dag dames, een fijne maar zeer koude dag gewenst!

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, dit wordt een spannende maand niet? ;) ik vind het nog steeds vreemd dat ik in januari ben bevallen, klinkt erg raar als je eigenlijk 16 februari uitgerekend was ;)

Ladycake, ik was ook gewoon nog fit toen de kleine zich melde (mijn bloeddruk was ook goed overigens) dus misschien dat de baby zich toch snel meldt ;) ik vind het rechtse dekentje denk ik het mooist maar ik weet niet welke kleur je kinderwagen heeft?

9. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hey Lupita,

Leuk om even wat van je te lezen hoe gaat het? Ben jij alweer helemaal hersteld van de bevalling?
    En hoe doet Hugo het? Lijkt me zo bijzonder om dan "ineens" mama te zijn :)

Mijn verloskundige zegt steeds: " nee we zien steeds vaker dat de kindjes pas rond 40 weken geboren worden in plaats van eerder " maar het gekke is...in de afgelopen periode zijn er heel wat mensen om mij heen bevallen en raad eens...allemaal 2 of 3 weken te vroeg haha.
    Weet dat ik me daar niet aan vast moet houden maar stiekem is dat kleine beetje hoop er wel hoor :)

Dit is onze kinderwagen dus lekker neutraal :D

10. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Ik zit even m'n vullingen terug te duwen, wat een zoete dekentjes Ladycake :D Denk de linker, iets rustiger qua kleur.

Betreffende vroeg bevallen.. veel sex hebben schijnt te helpen :)

@Lupita Hoe bevalt het moederschap?

11. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Aha...dat zal de papa in spé leuk vinden :p:p maar eerlijk...ik moet er niet aan denken opt moment (al een hele tijd niet btw) :)

12. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Arme papa in spé :p
    Hier wat minder vaak, maar nog steeds actief hoor. (en heb nog geen baby in m'n armen dus zal wel niet echt helpen).

13. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
  14. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel seks....nou dat zie ik hier niet gebeuren meer. Wel af en toe hoor, maar sinds een week is die behoefte echt even minder. Wil gewoon slapen als ik in bed lig ;) En als er dan wat lijkt te gaan gebeuren is dametje in mijn buik enorm aanwezig met getrappel..tja daar gaat dan de zin.
    Helaas voor manlief, maar over een x aantal weken maak ik dat weer helemaal goed :p

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Whoehoeeeeeeeeeeeeeeee het is Februari!!!!!!!

Vandaag dus naar het zh geweest...Ik heb een buik en baby van 40 weken zei de gyn. een andere gyn. had er ook naar gekeken en die had dat ook al gezegd ze kunnen zich niet voorstellen dat het nog lang zal duren maar je weet maar nooit natuurlijk...Ze gaan het dus nog niet eerder halen maar blijven me goed in de gaten houden dus dat is wel fijn.
    Verder heb ik een slaappilletje meegekregen voor vannacht dat ik hopelijk een keer goed kan slapen anders willen ze me alsnog gaan opnemen...Hij is echt al heel goed ingedaald maja ook dat zegt niets natuurlijk! Vind het wel grappig hoor ik maak me er helemaal niet druk om,dat ons kindje groot is en de gyn. en verloskundigen blijven maar zeggen niet druk maken hij is groot maar komt goed...Dat weet ik zelf ook wel hij moet er toch uit hoe dan ook!

@ Ladycake,vind de linker ook het leukst!

@ JaHoo,Sex ja is hier echt minder gaat niet zo goed met bekkenklachten maar het schijnt de weeen op te kunnen wekken indd....

16. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladycake, mooie kinderwagen! Daar kunnen in ieder geval alle kleuren in ;)

Met mij en Hugo gaat het goed, gisteren had hij een beetje een huildagje en vannacht had hij zijn luier tot over de rand toe onder gepoept (dus inclusief vieze romper) dus ik ben een beetje moe nu ;) ik ben goed herstelt van de bevalling, als ik te lang sta voelt het een beetje uitgezakt aan alleen... Ik moet dus even wat rustiger aan doen maar dat valt niet mee als je niet echt stil kan zitten ;)

Heb net op albert.nl zitten kijken, is inderdaad wel makkelijk! Ik kan nog niet voor een week boodschappen halen en mijn vriend is niet gewend om boodschappen te doen dus om hem meteen voor een hele week op pad te sturen lijkt me vrij lastig voor hem. Ik vraag me alleen af hoe het zit met de verse producten, aangezien het voor een hele week is moet de houdbaarheidsdatum ook wel eventjes goed zijn, hoe is jullie ervaring daarin?

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    nou spannend char. En eruit moet ie toch ja...

18. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Char, spannend meid! Gaat het in ieder geval niet meer lang duren denk ik zo!

19. icsipoging1

26 apr 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Dames

Yessss februari, het gaat gebeuren deze maand!

Eiiiiiiindelijk :D

Ik kon eigenlijk nog wel goed slapen maar sinds een paar dagen is het wat minder. Op mijn rug lukt niet meer zo, maar op mijn zij ligt ook niet lekker. Ik draai dus om de minuut van rug naar zij. Mijn vriend wordt helemaal gek en omdat ik ook nog snurk noemt hij me 'astmatische krokodil'. Die draaien altijd heeeeel snel rondjes als ze een prooi te pakken hebben.:)

Morgen naar de VK, mijn bloeddruk was weer ietsjes te hoog, hoger in ieder geval dan de weken ervoor. En ik heb zo'n zin in slecht eten!!
    Heb afgelopen week supernetjes gedaan: fruit, groenten, geen zout, vezels maar nu verlang ik naar taart en slagroom en snoep en chips :$

Char: ik vind het zooooo spannend, zou je baby al snel komen?
    Ik hoop dat je niet hoeft ingeleid, dat de beeb zich lekker uit zichzelf aandient!
    Hoop ik voor iedereen trouwens...

(Jahoo uitzondering, ik neem aan dat bij jou alles gepland is? Ik hoop dat je een heel mooie bevalling hebt, dat is absoluut mogelijk met een KS en je kunt dan ook bepaalde dingen aangeven die je graag wilt!)

Ik hoorde dat het aanstaande vrijdag enorm gaat sneeuwen en ik dacht: okee dan komt de beeb waarschijnlijk. Want we moeten een half uur rijden naar het ziekenhuis, en ik zie ons al helemaal in heftige sneeuwstormen verdwalen / in de file staan / etc.
    Echt een dag voor ons kind om geboren te worden. Mijn vriend wil die dag gewoon gaan werken !!!
    (ook een eind van ons huis en van het ziekenhuis) dus ik was hem met dreig sms-jes aan het overladen. Ik fok me helemaal op. En nu belde hij net: waar is dat weeralarm dan? Ik zie niets op internet....

Stond ik effe voor gek.....

Tot snel, ik ga nu even proberen niet te eten (lees: snoepen)

:)

20. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    @Char oooh spannend! Zegt soms nog niks hoor die schatting hoe groot die is. In een topic van collega spuiters met diabetes was iemand die ingeleid werd omdat het anders helemaal een 10 ponder werd. Kindje was net 6 pond en hartstikke klein. Heel goed dus, niet stressen.
    En inleiden is ook niet alles hoor, je lijf is er klaar voor als het moment daar is.
    Wat voor slaappil/middel heb je gekregen? Ben wel benieuwd wat je als zwangere nog wel mag.

@icsipoging1 Wat betreft de afstand.. gemiddelde bevalling duurt zo'n 13-14 uur voor de eerste. Je moet wel heel hard insneeuwen met je auto wil je in die tijd niet dat ziekenhuis halen. En mocht het alsnog heel snel gaan: Alleen maar lekker toch? En Eskimo's planten ook voort, dus dat moet best kunnen. Als je voor de zekerheid een iglo in de tuin bouwt voorzie ik geen problemen!

Wat betreft keizersnee: Ok team staat al bijna klaar :p
    Ik geloof zeker in een mooie bevalling, samen met man achter een lakentje wachten, we beleven het toch wat meer hetzelfde als ze hem omhoog houden en dat vind ik ook heel leuk.
    Ik ben zelf ook met een keizersnee geboren en das ontzettend goed bevallen haha!!

@Lupita Is allemaal wel gewoon behoorlijk vers hoor van Albert.
    Anders gewoon bestellen en als gehakt 5 dagen houdbaar is en je schnitsels 6 dagen, dan daar je diners op plannen?
    Ik word ook absoluut Albert fan als ik bevallen ben. Zeker de eerste weken kan dat best eens handig uitkomen.
    Geef je Hugo een knuffie van JaHoo? ;)

Deel Deze Pagina