Hey dames, klinkt spannend hier! Ben benieuwd of er snel dames gaan bevallen! Babymaken, mooie meid heb je! Die huilbuien leer je best snel te herkennen, paar basis checks doen (vieze luier, boer die in de weg zit, krampjes, honger) en dan ga je ze wel herkennen. Soms wil ze waarschijnlijk ook gewoon lekker geknuffeld worden door mama Klinkt vies maar diarree kan ook een voorbode zijn voor het inweken van de baarmoeder, dus meiden met diarree, het kan snel gaan gebeuren haha. Ik had dit 1 keer ongeveer een week voordat ik bevallen ben en toen verloor ik ook een deel van mijn slijmprop. Bij mij was dit dus wel een voorbode
Verloskunde heeft me teruggebeld, ze zat in een leenauto dus geen carkit en door de vele sneeuw durfde ze ook niet zo te bellen, en gelijk heeft ze! Ik moet het nog even aankijken, hoofdpijn zakte net ook wel wat af alhoewel het voelt of het nu weer terugkomt. Er gaat ook behoorlijke griep rond vertelde ze dus dat kan het ook zijn. Maar ja...ik hoop stiekem dat het inderdaad een voorbode is (maar niet dat het dan nog een week moet duren ) Durf de deur nu niet meer uit met de sneeuw, ligt hier behoorlijk wat namelijk En het sneeuwt nog steeds. Ben als de dood onderuit te gaan door gladheid en daar zit ik nu echt niet op te wachten. Hoe doen jullie dat?
Nou jahoo ben benieuwd wat er gezegd word door de gyn over de invloed van seks hier een kleine die mijn buik flink alle kanten op laat gaan.ze is erg druk vandaag.
@Ladycake Als het komt komt het.. niet stressen, daarmee rem je bevallen juist. Kruip lekker je bedje in, en eet kippensoep. Dat werkt perfect tegen griep! Doe maar goed energie op, je moet nog een marathon doen genaamd 'Bevalling 2012' binnenkort. En als het komt, laat over je heen komen en ga er zonder stress in Ik maak me echt nergens druk om , ook wat gladheid betreft niet. Ik moet een eindje naar een andere stad, mocht ik weeën krijgen maar we hebben winterbanden. Ik kan het lot vantevoren niet veranderen haha, we zien dan wel. Net bij de gynaecoloog geweest, alles was prima in orde. Baby is nog geen cm ingedaald. Ben ik wel blij om, dat houdt me wat mobieler en toch niet nodig. Verbaasde me ook niet, kind komt voor m'n gevoel soms tot m'n oksels laat staan dat hij aan het dalen is. De gynaecoloog vroeg me of ik er al zin in had, de 'bevalling', uiteraard haha. Maar heb ook gezegd dat ie lekker blijft zitten tot de ingeplande datum. Ze geloofde ook wel dat hij niet eerder zou komen. Er rommelt hier nog helemaal niks. Over sex en bevallen. De 'daad' prikkelt ook de baarmoedermond in lichte mate, klein beetje het effect wat strippen ook heeft. Maar dan moet er ook wel al wat gaande zijn, dan kán je een bevalling iets versnellen. Meer niet, volgens de gynaecoloog. @babymaken Wat een plaatje!! Mooi kindje hoor @Char Whoeeeiii 38 weken!!!
Owh nee...begrijp mij niet verkeerd! Het is niet mijn bedoeling om bewust de WW in te gaan, maar het is wel een feit dat ik na mijn verlof (30 april) niet terug kan naar mijn oude baan. Ik moet dus op zoek naar een andere baan voor 3 dagen in de week en ik zit regelmatig te kijken, maar dat wordt geen makkelijke opgave! Ik wilde alleen maar aangeven dat het wel stom is dat, door alle ontwikkelingen in de kinderopvang, bezuinigingen en crisis, de voordeligste situatie voor ons is als ik de WW in ga...totaal niet ideaal: gat in mijn CV, geen pensioenopbouw, full time moeder... Nu nog even niet aan denken ! Vind je het gek, na jullie inspanning van vanmorgen haha ! Ook zo'n mooi meisje bij Babymaken! Het is denk ik ook echt omdat ik 2 jongens heb/krijg, dat ik echt een zwak heb voor al dat roze! Vind het zo snoezig staan ! Geniet er maar lekker van! En die huiltjes, daar zijn jullie zo aan gewend! Ladycake, ik zou gewoon lekker de gordijnen dichtdoen, lekker in bed kruipen en inderdaad wat warms eten. Als het een griepje is, is dit de beste manier om het uit te zieken. En als het een voorbode is, dan is het de beste manier om te ontspannen. Relax! En zodra jullie de deur uit moeten naar het ziekenhuis gewoon rustig aan rijden, de verloskundige zal hier ongetwijfeld ook rekening mee houden en je op tijd wegsturen indien nodig. Hier is het inmiddels ook aan het sneeuwen, nog niet zo hard als was voorspelt maar wat niet is, kan nog komen. Gelukkig hoef ik de deur (nog) niet uit, mijn vriend moet nog wel naar huis komen maar hij rijdt ook in zijn bestelbus met winterbanden, komt goed. Vanmiddag alleen wel nog boodschappen samen doen en de kleine man ophalen bij het kinderdagverblijf. Maar volgens buienradar zou het niet de hele middag gaan sneeuwen. We zien wel!
Hey dames begrijp me nie verkeerd hoor loop zeker niet te stressen maar ben heerlijk aan het genieten thuis van het niks doen. Normaal kan ik daar niet zo van genieten maar heb me rust ook hard nodig hihi. Net filmpje gekeken, nu ff broodje maken en daarna denk ik ff op bedje kruipen...heerlijk. Maar eerst het bed nog ff weer opmaken, die is weer lekker schoon en fris! Oh en wat de sneeuw betreft...hier ligt gewoon al 7 cm Ik vind het geweldig hoor...en onze hondjes ook Net heerlijk met ze achter in de tuin gespeeld....fijn hoor en dat zonnetje erbij nu, genieten
Hier is het nu ook aan het sneeuwen,Hoef vandaag niet veel meer naar buiten alleen aan de einde van de middag met de hond naar de dierenarts,Vriend is optijd thuis die laat hem straks weer uit...Vind het ook zoooo koud buiten! @ Ladycake,Joepie wij zijn 38 weken! Lekker rustig aan doen hoor!
Zo, ik heb mijzelf weer nuttig gemaakt vandaag ! Zie hier het resultaat na 2 ochtenden beetje hobbyen: Misschien dat ik zijn naam en geboortedatum nog op het grote schilderij ga zetten...nu maar eerst het plankje in de babykamer ophangen en de schilderijtjes hun plekje geven!
Wat super leuk die schilderijtjes MieWie! Onze hond heeft last van zn ontlasting dan is het weer heel dun en soms zit er bloed tussen en dat is niet goed lijkt me dus even voor de zekerheid langs gaan en dan laat ik gelijk weer even een wormenkuurtje bij hem doen. Zo sneeuwt het bij jullie ook zo erg? Hier ligt al een flink laagje op ons dakterras! Het blijft sneeuwen!
Hè wat vervelend...hopelijk heeft de dierenarts de juiste medicijnen! En bedankt! Ben ook wel trots op het resultaat! Hier is het ook al een tijdje goed aan het sneeuwen, in de tuin ligt inmiddels een goede laag sneeuw. Zit gewoon nog steeds te wachten op mijn vriend...hij zou de middag vrij zijn maar nog steeds niet thuis...werk loopt uit ofzo. Baal wel, want ik wil de laatste dingetjes afmaken! Maar ja, dat moet dan morgen maar...
Miewie leuk die schilderijtjes zeg, errug cute! Hier sneeuwt het nu niet meer mar er ligt wel heel veel al. Balen dat je vriend nog niet thuis is meid, had je er zo op gerekend. Ik heb echt een onwijs luie dag vandaag...hang nu ook weer leker op de bank met een filmpje...normaal kan ik echt niet genieten van zo'n hangdag maar vind het geweldig haha. Wacht ook nog op de postbode...als goed is wordt mijn kinderwagen dekentje gebracht strakkies ben zo benieuwd. Nou meiden fijne dag nog
Zijn er meer meiden die last van hartkloppingen hebben? Heb het steeds met vlagen en vind het best een naar gevoel.
Hoi Blue, Ik herken dat wel, niet zozeer echt hartkloppingen maar wel snel benauwd en dan je hart heel erg voelen. Vergeet niet dat je 2 liter extra bloed hebt aangemaakt tijdens je zwangerschap en je hart dus ook extra hard moet werken om dit rond te pompen. Als je het niet vertrouwt gewoon ff huisarts of verloskundige bellen joh?! Ik kom even een fotootje spammen, zojuist mijn dekentje binnen gekregen voor de kinderwagen en ik moet zeggen, ik vind hem geweldig!
Klinkt ook logisch ladycake. Heb het even gevraagd op het forum bij de verloskundige. En ziet er erg leuk uit met dat dekentje!
Ja blue, door het extra bloed door je lichaam moet je hart harder werken en dat kun je dus voelen. Heb ik ook last van! En dat dekentje is echt heel schattig Ladycake! Inderdaad flink balen dat mijn vriend zo laat thuis was, hij was ook flink saggo omdat hij ook had gerekend op een middag vrij! Logisch! Misschien vanaaf en anders morgenochtend maar de laatste klusjes doen dan... En lekker toch zo'n luie dag? Ik moest net toch de deur uit want zoontje was wakker geworden op kinderopvang met 40,3 graden koorts! Die dus maar gehaald en lekker op de bank geinstalleerd met drinken en nick jr.! Ik ga dus lekker kippensoep maken, zal hem goed doen. Lekker vertroetelen en vanaaf vroeg onder de wol, hopelijk is hij dan morgen weer de oude!