Ben blij dat ik mijn boodschappen een keer bij albert.nl heb besteld, hopelijk komen zijn beter door de sneeuw dan ik!
@ Ladycake,Super lief dat dekentje in de kinderwagen! Nu nog een kindje erin! @ Lupita,Heel slim van je! Wij zijn net schuivend met de auto naar de dierenarts geweest...Hond last van zn darmen was weer een duur grapje maar hij is het waard en zolang het maar helpt...Mijn vriend heeft net nog met hem op het voetbalveld gespeeld ziet er geweldig uit zo'n zwarte hond in de sneeuw! Mijn moeder belde me net ze had last van dr buik ze heeft zo'n gevoel dat het snel zal gaan beginnen bij me hihihi zo schattig hoe zenuwachtig je moeder kan zijn....
Bij mij polsen ze ook steeds hoe het gaat. Zeker met die sneeuw nu zijn ze bezorgd. Mijn schoonvader denkt dat het vannacht gaat gebeuren, aldus zijn gevoel. Nou vannacht hoop ik niet, maar goed ze komt wanneer ze wil.
hier helemaal geen sneeuw vandaag, wij hebben het wel al een hele week liggen sinds afgelopen weekend dus vond ook wel genoeg vanmorgen naar vk geweest en voor de zekerheid toch naar zh voor ctg geweest hebben daar ruim 3 uur gezeten, bloeddruk te hoog en teveel eiwitten in mijn urine, morgen weer ctg en dan bekijken ze hoe we het verder gaan doen vindt wel jammer, hele zwangerschap zonder al te grote problemen en dan nu dit komen we thuis krijgt mark telefoon van zijn werk dat hij maandag niet hoeft te komen, ze zijn heel tevreden maar hebben ff te weinig werk, zullen hem wellicht na carnaval wee oproepen wel balen lopen we 2 weken inkomsten mis pfffff zit nu ff niet lekker in mijn vel, teveel op een dag denk ik en dan ook nog oorpijn en keelpijn en flink zuurbranden pffffff (sorry voor het klagen) ow het kindje doet het trouwens prima das dan wel heel mooi!
Ja dan is het net allemaal even teveel he Woman? Vanavond ff lekker relaxen misschien ff lekker een warm bad/douche pakken? Klagen mag hoor!
heb me gedoucht nadat ik thuis uit het zh kwam, al die vieze gel op mijn buik, net dochterlief naar de judo gebracht heb zin om ff een potje te janken, bleh kippensoep gekocht en spul om te stomen, hopen dat de oorpijn snel weg is want die heb ik nual een week op en aan @char: gaat het nu weer goed met je hond? @miewie: gaveschilderijtjes zeg, vindt ze helemaal super! @baby: wat een schattig meisje is het toch! (ben ff naam vergeten, zwangerschapsdementie) @ladycake: hoop dat je je weer wat geruster voelt! @jahoo: nog geen beweging in dus, maar dat had ik bij mijn oudste ook en opeens was ze er, hmm wel weer 11 dagen overtijd dan hihihi zeg ik vanmorgen bij de vk, de baby is zo stil, ik loop naar buiten, stap in de auto en de kleine begint te schoppen hihih en is nu denk ik pas een urtje stil, dat doet me dan wel weer goed denk dat ik die trappelende voetjes en handjes wel ga missen als ik bevallen ben!
Ja daar heb ik helaas ook laat van. Heb het vroeger heel veel in mijn pubertijd gehad. Toen een hele tijd niet, tot voor kort.. Kan weinig kwaads maar is idd een vervelend gevoel! Bij mij helpt het om heel diep in te ademen en dit even vaat te houden en dan heeeel rustig weer uitademen. Of wat ook helpt is diep voorover buigen en tegelijkertijd diep inademen.
@MieWie Wat een geweldig leuke schilderijtjes! Je hebt echt talent joh. Knap en leuk gemaakt!! @woman1974 Wat sneu joh voor je man! Hoop dat hij na carnaval gewoon weer aan de slag kan. Maar kan hij sowieso geen (aanvullende) WW aanvragen voor 2 weken? Anders even navragen hier op forum? UWV is hier ook vertegenwoordigd! Stel je vraag aan het UWV webcareteam - Zwangerschapspagina @char Hè wat naar joh van je hond!! Hoop dat het snel beter gaat. Keep my fingers crossed @Ladycake Mooi dekentje!!! Staat leuk hoor, fijn dat je weer een beetje je zinnen kan verzetten! @Lupita Gelijk heb je, gemak dient de mens!! Hou jij weer meer tijd over voor die kleine filmster van je; HUGO @blue21381 Relaxt en je baby komt wanneer die zin heeft! Ben benieuwd of je schoonvader gelijk krijgt Kippensoep werkt echt tegen griep/verkoudheid! Zit bepaald stofje in volgens oude oma wijsheid. Maar ik heb er goede ervaringen mee. (vroeger als wijkverpleegkundige vaak aangeraden!) Buiten adem .. ben ik al maanden eigenlijk. Als ik van de huiskamer naar de slaapkamer loop bijvoorbeeld, das 2 etages trappen lopen dan sta ik te hijgen als een oud molenpaard. Ik ben net klaar met werken. Ergens ook wel lekker hoor, geen verlof! De tijd vliegt om. Maar voor nu: Weeeeeekend!! Hoeveel babies gaat dit weekend ons brengen? Volgens mij is zaterdag best een populaire dag om te bevallen En anders is de dag erop een mooie kans om je zondagskind te releasen
@hartkloppingen: dat is n u ni et meer dan normaal, je lichaam moet dubbel zo hard werken voor de bloedsomloop voor jou en je kindje, ik heb het ook geregeld, even de rust nemen dan @jahoo: hij zal wel ww krijgen maar das zo weinig dat wil j eniet weten, maar goed we moeten het ermee doen
70% toch? Alles meer dan niets, de meeste mensen op aarde krijgen niets zonder werk (of klink ik nu té positief?) Komt vast wel goed! Blijf vertrouwen hebben dan help ik mee met m'n vingers kruizen Goedemorgen iedereen! Zijn er vannacht nog babies geboren? Ik heb zo goed geslapen. Van 1:00 tot 8:00 uur maar 3x wakker geweest. Om 8:00 uur er maar uitgegaan dat mijn echtgenoot kan uitslapen, hou ik die niet wakker met mijn gedraai. Was bijna verder gaan slapen in het kamertje van aanstaande zoon, gisteren zijn ze geweest om de gordijnen op te hangen. Mooie zonnig gele gordijnen die we hebben laten voeren met verduisterende cq isolerende stof. Het is nu heerlijk donker in de babykamer met de gordijnen dicht. Ik zal nog even fotootje uppen in mijn foto-album, kamertje is nu klaar (eindelijk!). @Char Hoe gaat het met je hond? Hoop dat een nachtje slaap hem goed gedaan heeft. @Ladycake Voel je je al wat beter?
Hey Meiden, goedemorgen! Ben ook wel benieuwd of er vanacht nog bevallingen zijn begonnen? Helemaal na alle "sex"verhalen Hier vanochtend ook "bezig" geweest dus zeer benieuwd of we dit weekend ons prinsesje nog in onze armen mogen houden hahaha. @Jahoo dank je wel! Het dagje niks doen van gisteren heeft me geloof ik wel goed gedaan...vandaag maar weer Haha nee geintj, vandaag toch maar beetje in huis bezig maar maak me vooral niet te druk. Iedereen een hele fijne dag gewenst en wellicht een goede bevalling!
Hier geen baby geboren hoor. Heb heerlijk geslapen. Wel tussendoor veel liggen draaien want kan echt niet meer de hele nacht op 1 zij liggen.wissel dus steeds even af, maar val gelukkig gewoon weer in slaap.
hier ook goed geslapen nadat onze kleine van half 6 - half 10 heeft lopenhuilen. daarna om 1 u en 4u en nu net om 8u gevoed. supernacht maar ja ze was ook zo moe van het huilen. gisteren 4x monteur geweest. verwarming was kapot. durfde de kleine amper te verschonen. was zo bang dat ze het koud had. gelukkig doe ie het eindelijk. verder zo'n laat van mijn bekken dat ik stond te huilen vd pijn eban precies de dag dat ivoor het eerst alleen ben natuurlijk. heb mijn schoonmoeder maar gebeld en die heeft ons goed verzorgd. hoop voor jullie dat jullie kleintjes snel komen! het is zwaar maar een gele rijkdom om zo'n kleintje van jullie 2 te hebben! probeer echt goed te rusten, want hij/zij zet je slaapwereld op zijn kop Hihi! maar allemaal de moeite waard hoor!! fijne dag allemaal!!
Nou hier niet bevallen hoor! Hahaha Ladycake je bent wel op ideeen gebracht he? Door Jahoo hihihi...Wie weet begint het in 1 van deze dagen wel bij je! @Babymaken,Wat vervelend dat jullie verwarming kapot was kan je nu met de kou niet echt bepaald zonder,zeker niet met zo'n kleintje,wel lief dat je schoonmoeder is komen helpen. Ik heb vannacht eindelijk ook eens lekker kunnen slapen! Al ben ik nog moe maar dat hoort bij de laatste loodjes denk ik dan zo! Met onze hond gaat het goed tenminste hij heeft natuurlijk nog last want dat is niet zo maar over maar hij is levendig genoeg! Hij heeft lekker rond gesjeest door het sneeuw. Vond het zo zielig hij was echt bang bij de dierenarts. Die moederlijke gevoelens van mij ook hihihi....
@jahoo: nou hij krijgt 70% ja, maar omdat hij in de zomer vakantie wilde met ons heeft hij onbetaald verlof moeten pakken en dat blijken ze van je uren af te trekken, dus hij krijgt 70% van 32u werken en geloof me das bar weinig, dus ik hoop dat hij snel weer kan gaan werken anders hebben we een probleem als de kleine er is vanmorgen weer ctg en bloeddruk meten gehad, weer een dikke 2,5u in het zh gezeten, bloeddruk was goed nu, niet zo gek want heb heerlijk geslapen voor de verandering toch willen ze me dinsdag terug zien omdat gisteren de eiwitten net boven de grens zaten, dan krijg ik weer alles gecontroleerd, bloedpirkken, ctg, urine enz en daarna beslissen ze of de kleine nog ff mag blijven zitten of dat ze me gaan inleiden dus ff afwachten in ieder geval heelrijk geslapen vannacht waardoor ik me een stuk beter voel nu en mijn verkoudheid lijkt ook wat af te zakken
Brrrt...moet er niet aan denken om nu zonder verwarming te zitten! En vervelend dat dit allemaal gebeurt als je er alleen voor staat Babymaken! Heb je wel een fijne kraamhulp gehad? En gelukkig is je schoonmoeder er nog, ik heb ook een hele fijne schoonmoeder en als we haar nodig hebben staat ze zeker ook klaar! Is het inmiddels wel opgelost? Ik hoor dat iedereen lekker heeft geslapen...nou ik niet! Veel draaien, woelen, wakker liggen, plassen, bij zoontje kijken die veel aan het hoesten was...gelukkig vanmiddag na een heerlijk warm badje nog even op bed kunnen liggen, dus we zijn niet al te brak. Maar goed, merk wel dat mijn lichaam gaat protesteren! Vanmorgen eerst boodschappen gedaan met z'n 3tjes, daarna met de slee naar onze schoonouders gewandeld. Wat een heerlijk weertje is dit! Nu is mijn vriend weer die kant op met onze zoon, want daar kunnen ze heerlijk op het ijs lopen vanaf de veranda en lekker in de sneeuw spelen. Ik had geen zin om weer die kant op te lopen, dus heb beneden maar gestofzuigd en gedweild...vraag me af wat intensiever was geweest voor mijn lichaam ?! Maar goed, zo hebben we wel een heerlijke zaterdag gehad, ben benieuwd of er vanavond nog wat spannends gaat gebeuren want mijn schoonvader had toch echt gezegd 4 februari. En het klopt dat veel kindjes in het weekend worden geboren, maar ook met volle maan. En dat is dinsdag! Meiden, allemaal nog lekker genieten van dit weer en de kindjes in de buiken! Doen wij ook!
Hai lieve schatten, Wat wordt het spannend nu, ik ben zooo benieuwd wie er als volgende zal bevallen! Dinsdag is het inderdaad volle maan, ik dacht zelf dat ik dan zou bevallen hihi... Gek idee trouwens dat maandag pas mijn uitgerekende datum was, ik ben er ook van overtuigd dat ik die gewoon gehaald had als ik niet ziek was geworden. Al die tijd had ik wel het gevoel dat ze eerder zou komen, maar dat het zo zou gaan had ik niet gedacht. De week voor ik ingeleid werd dacht ik ineens dat ze wel zou blijven zitten en volgens de vk was dat misschien ook wel zo want er was nog helemaal niets verstreken daar beneden toen ze begonnen met primen. Babymaken, wat ontzettend leuk dat we op dezelfde dag zijn bevallen! Daar kwam ik vandaag pas achter, zoveel kom ik nog maar op zp... Ik ben jaloers op je dat je al lekker naar buiten bent geweest! Wij mogen pas naar buiten als Naomi 2 weken is en dan moet het minder koud zijn, daar was de vk heel streng in. Maar Naomi zit ook nog niet op haar geboortegewicht, ondanks dat ze wel goed eet! Char, ik heb dat ook met mijn honden... Ik heb ze ook zo gemist in de week dat ik in het zh lag, moest gewoon huilen toen ik thuiskwam! Ze hebben me gisteren ook nog 10 jaar van mijn leven gekost... Er kwam iemand van het cb en ik had ze even in onze slaapkamer opgesloten, toen hebben ze een flesje cinababy dat op mijn nachtkastje stond buit gemaakt. Ik kreeg een beroerte toen ik erachter kwam! Gelukkig kan het geen kwaad en hadden ze geen glas binnen gekregen, maar dan kan ik me ook zo'n zorgen maken... Ben ze de rest van de dag niet meer uit het oog verloren! Ik ga even eten, daarna is Naomi weer aan de beurt haha! Qua tijd ben ik het soms helemaal kwijt, weet soms zelfs de dag niet en leef echt van voeding naar voeding en wat gaat dat snel!!! Geniet nog maar even van jullie rust meiden!
@babymaken Wat rot joh dat je zo'n last van je bekken hebt. Vind ik echt heel sneu voor je. En dan zo'n trammelant met de kachel. Ik hoop dat het snel beter gaat met je bekken. Wat zegt de verloskundige daarover? Ben je nog onder behandeling daarvoor? Trek altijd tijdig aan de bel he bij zulke klachten. @woman1974 Ok das niet veel inderdaad. Anderzijds wel logisch dat je onbetaald verlof keer moet betalen natuurlijk. Wellicht kan je vragen aan de werkgever of het in delen mag worden terugbetaald? Je hebt een goede reden. Vaak valt er best te praten met werkgevers. @MieWie Hopelijk slaap je vannacht beter, maakt zoveel verschil, goede nachtrust. Ik hoorde vandaag ook dat het bijna volle maan is, oeps! Of ben jij al aan het bevallen? Leuk dat jullie zoontje zo genoten heeft van het winterweer! @Char blij dat het beter gaat met de hond! Hier een rustige zaterdag gehad. Ik ben alleen deels de slijmprop verloren volgens mij. Smerig verhaal maar verloor in bad een lichtgele slijmerige dikke substantie. Even op gegoogled maar het zag er wel uit als 'De Slijmprop'. (zoiets zou met een duidelijk labeltje erop naar buiten moeten komen. Zodat je goed geïnformeerd bent wat het precies is! :x) Ook inmiddels rare steken in m'n bekken gehad, baby erg onrustig. Ik hoop dat ie blijft zitten, zo geen zin om al te bevallen. Ik wacht het maar rustig af. Of afwachten, doe gewoon wat ik altijd doe en hopen dat ik niet midden in de nacht weeën krijg ofzo. Dan hou ik de eerste 10 jaar z'n zakgeld in want dat hadden we niet afgesproken haha. Iedereen vast slaap lekker!
@jahoo: hahahah het is onbetaald verlof, dus hij heeft toen 2 weken geen loon ontvangen, dan hoe je normaal ook niks terug te betalen?
Ik dacht dat hij misschien verlof had genomen maar toch salaris had ontvangen. Wellicht heeft de werkgever wel allerlei premie moeten betalen, AOW, zorgpremie etc. Vraag het na, daar is de salarisadministratie voor toch? Die leggen je vast graag uit hoe dit kan. En vraag dan of je het in bijvoorbeeld 3x mag terugbetalen. Geen probleem zo groot of er bestaat een oplossing voor.