Vandaag was zo'n heerlijke dag. Zonnetje scheen en iedereen was buiten op de slootjes aan het schaatsen. Vriendlief stelde voor om ook even schaatsen te gaan kopen voor ons zodat we ook het ijs op konden... 'ehhh schat, ben je soms vergeten dat ik 37 weken zwanger ben??' mannen.... Dat jullie allemaal nog gewoon sex hebben.. Heb vorige week nog een poging gedaan, maar na een paar minuten afgekapt omdat ik het zo onprettig vond. Heb toen ook medegedeeld dat het er voorlopig niet meer inzit Heb nu sinds een paar dagen ook een schimmelinfectie... Blijkbaar ben je daar extra gevoelig voor als je zwanger bent. Fijnnnn Zijn de babe's bij jullie allemaal al ingedaald?? Bij mij nog geen mm. Volgens mij is hij met deze kou zelfs nog extra omhoog gekropen haha
En jahoo is de kleine netjes blijven zitten? @kaar, hier wel een baby die ingedaald ligt, maar dat zegt niks hoor. Mijn dochter lag destijds vanaf 30 weken al ingedaald en kwam met 39 weken. Hier overigens weer heerlijk geslapen. manlief heeft me zelfs laten liggen toen ons meisje in onze kamer stond. Heb tot 9.15 liggen snurken, heerlijk nu dat nog lukt. Nog steeds geen babies geboren?
Nope ook vannacht hier geen baby geboren.... Maar wie weet bij iemand anders van ons???? Wel weer minder geslapen veel wakker geweest,Had gisteravond wel ineens hele heftige krampen dus ik dacht ja het gaat beginnen maar nee hoor! Hij vind het gewoon veelste koud om naar buiten te komen hihihi....
Hey meiden, Nog geen baby's geboren hier? Tis wel spannend nu he, ben benieuwd wie de volgende is (ik ik ik ) Hier vandaag een heerlijk dagje. Erwtensoep staat op het vuur, appeltaart in de oven. Zo ff lekker douchen. Vriendlief is nu aant schaatsen...baal opzich wel dat ik nu niet even mee kan maar goed, het is allemaal voor een heel goed doel en dat hebben we er zeker voor over Hier rommelt het nog steeds maar doorzetten doet het niet, zal nog wel 2 weken zo door moeten lopen
@ Ladycake,wie weet beginnen we wel tegelijk zijn immers ook op dezelfde dag uitgerekend hihihi.... Hier rommelt het ook al dagen maar zegt indd helemaal niets...
@blue21381 Die zit nog, wel buikpijn gehad maar hij is ook gewoon erg druk geweest. Ook met gerommel kan het nog weken duren schijnt dus ik wacht maar rustig af. Ik verlies wel veel slijm/afscheiding ook. Inlegkruisjes zijn favoriet hier, nog nooit van m'n leven nodig gehad maar wat kunnen die handig zijn Lekker dat je zo goed geslapen hebt! Ik ook nog wel redelijk, ondanks alle gerommel. @Kaarr Mijnes ook niet, vrijdag nog bij de gynaecoloog geweest. Heb soms ook het idee dat hij tot m'n oksels zit haha. Volgens mij komt ie niet voorbij m'n schaambeen, voel al 6 weken zware druk daarop. Hij ligt al wel heel lang met z'n hoofdje omlaag. Hopelijk krijgt hij er geen hoofdpijn van Ik ga mijn echtgenoot maar s helpen. We hebben onder de trap in de gang een kapstok en planken met mandjes (oud glas/oudpapier/mandje met bonnetjes dat soort stuff), schoenen.. Daarvoor even nieuw plekje zoeken, planken eruit dan wordt dat de parkeerhaven voor de kinderwagen. De vorige bewoner parkeerde daar ook de kinderwagen volgens de buurvrouw dus dat was een riant goed idee. Plankjes bewaren, komt een dag dat die kinderwagen niet meer nodig is.
Hoi meiden! Hier ook nog steeds geen baby ...ondanks dat ik gisteravond de hele avond weeën heb gehad, zelfs gedurende de nacht. Maar ze kwamen te onregelmatig en waren niet krachtig genoeg om ontsluitingsweeën te zijn. Had ook wel stiekem gehoopt dat het vandaag zou doorzetten, maar helaas... Dus vanmorgen ook lekker maar appeltaartje gebakken net als Ladycake. Mannen gaan vanmiddag waarschijnlijk nog gewoon lekker de sneeuw en het ijs opzoeken en ik rommel dan lekker verder in huis. Heb net nog even boven alles gestofzuigd en gedweild, hoe bedoel je...nesteldrang?!? Die slijmprop klinkt idd niet echt lekker JahoO . Daarmee hoeft de bevalling ook niet te beginnen, sommige vrouwen verliezen die weken van tevoren. Aangezien jouw uk nog niet is ingedaald zal hij ook de komende 2 weekjes geen haast hebben. Nou, ik spring ff lekker onder de douche en ga dan nog ff languit op bedje liggen. Door alle spanning vannacht toch weinig geslapen...
@MieWie Auw.. pijnlijk! Hoop dat dat rondje oefenweëen nu achter de rug is voor je. 2 weken nog moeten doorlopen tot daar aan toe maar met een hoop gerommel en klachten, dat is niks. Lekkerrr appeltaart! Kind hoeft niet in te dalen hoor, zei gynaecoloog. Kan ook tijdens de bevalling nog, zegt niks allemaal. Misschien lukt het em niet, m'n moeder had ook een te smal bekken. Maar ik maak me ook niet druk hoor. Ik zie het wel, liever dat ie blijft zitten en mocht het al wel beginnen is er ook weinig aan de hand. Beetje lastig met m'n bedrijf alleen. Maar dat komt ook wel goed dan. Voor alles bestaat een oplossing Ja ranzig verhaaltje, zo'n slijmprop. Je hebt met dingen te maken als zwangere dat je denkt.. ik wil het eigenlijk niet weten haha.
Hier net ook weer enorm veel krampen en dan trekt de pijn ook echt daar naar mijn rug maar zegt nog niets al word de pijn wel erger heb dit al weken rustig afwachten maar weer.... Net ook lekker weer onder de warme douche gestaan/gezeten doe dat 2x per dag heeeerlijk ontspannend! Slijmprop verliezen veel vrouwen ook pas tijdens de bevalling hoorde ik van onze gyn. Hmmmm appeltaart krijg er gewoon spontaan trek in!
Wie wanneer uitgerekend? Lupita: 17 januari bevallen van Hugo was 16 februari uitgerekend Babymaken: 25 januari bevallen van yalina jaira was 1 februari uitgerekend Wen80, 2 februari, een jongen Doortje25, 25 januari bevallen van Naomi was 6 februari uitgerekend Pinkel, 27 januari bevallen van Faya was 6 februari uitgerekend Nofje, 10 februari, onbekend Patries1983, 10 februari, onbekend Icsipoging1, 13 februari, een meisje Vlinder1983, 14 februari, willen het niet weten Anke1986, 14 februari, een jongen MissyZ, 16 februari, willen het niet weten Pumbaa, 16 februari, onbekend Ladycake, 17 februari, een meisje Char1983,17 februari, een jongen TweeTy83Claudia, 17 februari een meisje MieWie, 18 februari, een jongen Kaarr, 18 februari, onbekend Elvina, 18 februari, onbekend Andrea85, 20 februari, een meisje Woman1974, 21 februari, onbekend Linana, 23 februari, een jongen Miepens, 23 februari, onbekend Lievepop,23 februari, meisje Bloem1979, 26 februari, onbekend JahoO, 26 februari, een jongen Lief, 26 februari, onbekend Pina82, 28 februari, een meisje Blue21381, 29 februari, een meisje
Leuk hoe het bij jullie allemaal zo rommelt! Dat maakt het wel spannend he! Ik vind het jammer dat ik niet op die manier heb kunnen bevallen, al was mijn bevalling ook wel heel bijzonder hoor alleen iets minder spontaan!
He Doortje! Jeetje jullie meisje is gewoon alweer 11 daagjes wat gaat dat snel zeg! Gaat alles goed met jullie? Dikke knuffel!
Dat dacht ik ook, maar helaas nog steeds geen baby. En dit kan ook nog wel even duren hoor, die oefenweeën zijn helaas echt alleen maar om te oefenen...ik had echt mijn tas en toiletspullen nog een keer nagelopen en al klaargezet in de gang ! We zullen gewoon moeten afwachten tot de kleine man het zelf mooi genoeg vindt daarbinnen en net zo nieuwsgierig naar ons is als wij naar hem. Jeetje...als je dat lijstje van Ladycake ziet zijn er pas 4 van ons bevallen! Jammer dat niet iedereen meer zo actief is, dan konden we het echt een beetje bijhouden! Volgens de planning komen er pas eind deze week weer nieuwe baby's bij, maar misschien dat de volle maan hier a.s. dinsdag invloed op kan uitoefenen ! Doortje, leuk om weer wat van je te horen! Kun je een beetje de tijd vinden voor jezelf of neemt Naomi alle tijd van jullie op? Wat je natuurlijk met alle liefde doet! Gaat het goed met je? Char, ook maar appeltaart gaan bakken na al onze verhalen? Pff...na een middag bij mijn schoonouders ben ik wel weer uitgeput hoor! Mijn schoonouders wonen vlak aan het water, wat dus met dit weer een enorme verzamelplaats is (ook tijdens warme zomeravonden) en waar mijn schoonmoeder altijd zorgt voor gluhwein, warme choco en erwtensoep. Heel gezellig, maar net iets teveel van het goeie! Ons zoontje is dan ook de hele middag aan het rennen met zijn nichtje en dat resulteerde vanmiddag in een valpartij met een flinke bult en blauwe plek tot gevolg...gelukkig heeft hij er nu niet veel last van en hebben we de schade kunnen beperken door meteen te koelen en er boter op te doen (ja, die hoorde ik vanmiddag ook voor het eerst). Hij had net voor slapengaan nog hele praatjes over zijn valpartij en was helemaal vol met alle verhalen over de sneeuw- en ijspret van dit weekend! Morgen gaat hij gewoon weer een dag naar de opvang, ik heb 's ochtends om 8.40 uur weer controle bij de vk en daarna de hele dag voor mijzelf! Lekker neerploffen op de bank met een boekje waarschijnlijk! Nu lekker serietje kijken met m'n mannetje en op tijd naar bed. Verwacht niet veel spannends vannacht, nu is alles namelijk rustig. Maar...je weet maar nooit! Fijne avond!
hier heeft het vandaag ook goed gerommelt, stond op en kon me moeilijk bewegen van de krampjes in mijn buik waren op de verjaardag van mijn petekindje maar moest naar huis want voelde me steeds ongemakkelijker worden ben ik net ff gaan slapen en alles is weer stil
Hoi ladies, even egoberichtje (sorry) Lag net in bed rond 0:00 uur, en begon ineens vocht te verliezen dus lig nu aan de scan in het ziekenhuis. Lijkt erop dat m'n vliezen gebroken zijn dus moest direct komen. Afgezien van die slijmprop die ik zaterdagavond deels verloor, heeft er hier weinig gerommeld dus ik ben helemaal verbaast. Ze willen hem nu morgenochtend gaan halen met keizersnee. Of eerder als de bevalling zich eerder aandiend. Merk verder weinig, behalve wat rare kramp, een buik die om de zoveel tijd wat harder wordt, wat hogere temperatuur en m'n bloedsuiker was vandaag raar hoog, dat wel. Ik hou jullie op de hoogte, misschien dus morgen al een baby.
@Woman balen dat het niet doorzet zeg en dat je je er wel zo ellendig door hebt gevoeld dikke knuf voor jou @Jahoo spannend! Het zal toch niet gebeuren dat jij ons voor gaat he? Nee hoor meid het is je van harte gegund als je vandaag lekker je kleine in je armen mag houden. Ben heeeel benieuwd! Hier ff een egoberichtje. Zit er echt ff compleet doorheen. Slaap al aantal dagen/nachten niet meer, heb overal pijn en de rugpijn neemt met de dag toe waardoor ik erg beperkt wordt. Mijn bekkenpijn wordt ook steeds erger en dat gerommel erbij maakt het er ook niet beter op. Werd vanochtend huilend wakker, trek dit zo gewoon niet heel lang meer en dan met name door zo weinig slaap. Doordat alles nu zo pijn gaat doen zie ik ook wat meer op tegen de bevalling en het feit dat ik straks mischien beperkter ben om voor ons kindje te zorgen en dat wil ik echt niet. Pff sorry voor mijn gezeur dames
Onze Ian is on 3:40 uur geboren. 2950 gram en 46 cm lang. Echt een ukkie. Alles is goed gegaan, ik kreeg beetje koorts alleen dus ze wilden keizersnee niet uitstellen tot de ochtend. Dat was enige complicatie. Hij ligt naast me te slapen, zo onwerkelijk nog! Kan snel gaan dames
Jeetje Jahoo dat is snel gegaan! Geweldig en gefeliciteerd met jullie mannetje Ian, mooie naam! Nu heerlijk genieten en als je er aan toe bent zien we natuurlijk graag een fotootje tegemoet Dikke knuff voor jullie en je mannetje
Wauw jahoo van harte met jullie zoon! Dat is nog eens een onverwachte snelle bevalling. Nou op naar de volgende! Hier voelde ik me gisteravond vreselijk rot met steken bij mijn linker borst. En was wat aan het duizelen.gelukkig heeft mijn mannetje me goed opgevangen en geadviseerd om even te gaan slapen. Dat heb ik nu dus klokje rond gedaan en ik voel me gelukkig wat beter nu. Verder geen krampen maar had vannacht wel wat meer vochtverlies. Morgen naar de verloskundige dus even zien wat zij zegt.