He lieve meiden! Hier ben ik dan weer! Was vanochtend vroeg namelijk erg spannend hier, Ik liep naar de keuken en ineens voel ik een soort van plop En verloor een hele plens vocht,ik het zh gebeld en moest gelijk even komen voor controle maar ze konden er niet meer achterkomen of het vruchtwater was dus werd weer naar huis gestuurd om weer af te wachten heb wel last van gerommel maar geen krampen/weeen ofzo grrrrrr hoopte zo dat het zou beginnen!
Ow en dan lees ik even terug en lees ik het leuke nieuws van Jahoo gefeliciteerd met jullie zoon Ian! Zeker mooie naam! @lief en Elvina welkom terug! Voor de andere dames Dikke knuffel!
Jahoo wat een scheetje! En Char, wat spannend.. dat moet toch bijna wel vruchtwater zijn zou je zeggen? Ik dacht ook dat ze dat met zo'n stickje gewoon konden testen.. En nu? Stel dat het wel je vliezen zijn moet je je weer melden binnen bepaalde tijd ofzo? Hoop voor je dat het straks doorzet!
Wij waren gister niet thuis en ik had mijn mobiele telefoon niet bij me. Thuis gebeld door mijn ouders, 2x op mijn mobiel gebeld dus toen ik 's avonds terugbelde verwachtten ze eigenlijk bericht dat hun kleinzoon was geboren! We zijn allemaal net zo ongeduldig haha! Ik ben ook erg blij met ons kamertje! En maak je maar geen zorgen Lief, voor je het weet puilen die kasten en lades uit met kleertjes en hydrofiele doeken en luiers en speelgoed haha! Mooie foto JahoO, daar ligt Ian dan lekker in zijn veel te grote pakje haha! Hoe voelt dat nu, moeder zijn? En wat een raar verhaal Char! Komt bij mij over alsof je vliezen zijn gebroken! En vruchtwater blijft zichzelf aanvullen heb ik gehoord, dus als ze de hoeveelheid vruchtwater hebben gecontroleerd kunnen ze daar niet veel uit op maken. Maar goed, we moeten er maar vertrouwen in hebben dat ze het in het zh wel weten. Toch vind ik het vreemd! En ja, als er nog geen weeën zijn dan heeft het ook geen zin om in het zh te blijven en je kindje is goed ingedaald, maar de kleine moet volgens mij wel binnen 24 uur geboren gaan worden! Spannend hoor! Lekker rustig aan doen en paraat staan, wie weet ben jij wel de volgende!
Wat een schatje Jahoo! Ja MieWie ik vond het ook heel vreemd maar ze konden met de eendenbek en stickje geen vruchtwater achterhalen en ik heb nog genoeg vruchtwater in mijn buik zitten,dus hun hebben gekeken en konden nu verder niets voor me doen.Heb wel last van harde buiken en voel nu nog steeds wat krampjes blijf het ook vreemd vinden hoor dat ik dan ineens een hele plens verlies zat ook slijm bij maar kunnen nu gewoon nog niets voor ons betekenen moet wel gelijk bellen als er iets is. Pffff het is zoooo spannend allemaal wie o wie zal de volgende zijn? @ Lief mooi kamertje trouwens! @ Ladycake ik herken je gevoel hou vol he? @ Elvina ik klets geregeld met jou in een ander topic maar leuk dat je je hier weer bijvoegt!
Jahoo, gefeliciteerd met je zoon Ian! Gezellig zo bij mama op de buik geniet van hem! Char, klinkt toch alsof het gaat beginnen. Ik denk dat je baarmoedermond is ingeweekt en hier wat verlies van hebt, dat had ik ook. Je merkt het wel als de harde buiken regelmatiger worden (lichte weeen) ben erg benieuwd!
ow char wat spannend allemaal, hoop dat je je kleintje snel vast mag houden! jahoo wat een moppie is het! hier vanmorgen gerommel nu weer niks, vindt zo apart allemaal, bij de oudste voelde ik helemaal niks en had ik opeens een weeen storm, ben zo benieuw hoe het nu gaat!
Misschien dan toch de slijmprop met wat afscheiding ofzo? Nouja in elk geval: er gebeurd wel iets! Hier is het knetterrustig in de buik Nouja wel beweging van baby af en toe natuurlijk, maar niks wat op bevallen lijkt.
Jahoo wat een schatje! En char, idd een apart verhaal. Ben benieuwd of er bij jou wat gaat gebeuren in de loop van de avond. Morgen weer controle bij de verloskundige en meteen maar aangeven dat ik me vaak echt slecht voel.wie weet kan ze wat voor me betekenen.
Wat een heerlijk ventje Jahoo! Mooi kamertje, die kleuren staan ook super! Spannend Char! Wel beetje vreemd verhaal, lijkt toch op vruchtwater maar als ze niks kunnen vinden.. Andere topic is beetje stil dus kom hier maar weer meekletsen haha Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat bij jullie verder? Nog gerommel? Hier helemaal niks.. Alleen is ons kindje erg rustig voor haar doen. Amper beweging maar voel d'r nog wel. Net even naar het hartje geluisterd en die is nog mooi sterk en regelmatig. Morgen controle bij de vk dus zal het wel even noemen Vanmiddag nog naar m'n paard geweest want degene die d'r doet was ziek en man is er al paar dagen geweest dus die liep al te mopperen. Pff alleen al mezelf warm aankleden was een drama! Pas niks meer.. Dus 2 dikke fleecevesten aan Kreeg ik met geen mogelijkheid m'n laarzen aan. Toen ik uiteindelijk thuis was was ik helemaal kapot! Niks meer gewend Zit lekker in bed, straks one born every minute kijken! Zit dan echt met tranen in m'n ogen als ze de baby vast hebben haha! Gekke hormonen! Kan niet wachten!
Ja klopt Elvina word niet zoveel meer gekletst daar,Gezellig dat je hier bent! Ik ga zo ook lekker in bedje tv kijken...vriendlief gaat voetbal kijken en daar heb ik nu echt geen zin in.Even mijn gedachtens verzetten en dat lukt bij mij niet met voetbal dus gaan we ieder onze programma's kijken....hihihi Nou wie weet gaat er iemand vannacht bevallen....
Haha ja m'n man zit ook beneden tv te kijken Nou d'r wordt een hoop gegild en geschreeuwd bij deze bevalling op tv.. Hoop dat ik meer een lijd in stilte persoon ben Kan misschien beter niet kijken, word er alleen maar bang van Ben ook benieuwd of er vannacht babietjes worden geboren Het is volle maan toch?
Morgen is het volle maan Elvina, mijn vk maakte daar vanmorgen al een opmerking over. De vorige volle maan had zij ook dienst en toen was het druk, dus ze zei "misschien tot morgen!". Vanaaf gezellig vriendinnetje op de thee gehad, nog even voordat ze op kraamvisite komt. Man, wat kan ik mij dan toch 'dik' voelen vergeleken met haar! Voel me sowieso zo'n michelin poppetje laatste tijd door het vocht dat ik vasthou, opstaan vanaf de bank doe ik als een oud omaatje en ik heb inderdaad geen leuke, lekker zittende kleding meer die ik pas dus vergeleken met haar voelde ik me echt zó zwanger...haha! Maar goed, eigenlijk wilde ik nog ff in een warm badje springen maar ben echt kapot, ga dus lekker tandjes poetsen en naar bed. Trusten dames, morgen weer een nieuwe dag!
Hier wat voor weeën gehad, maar nog geen baby. Zo mijn bed uit want moet naar het consultatiebureau met mijn dochter en daarna naar de verloskundige. Elders wel babies geboren?
Hier niet hoor! Maar gaat voor mn gevoel ook nog wel even duren aangezien mn buik zo rustig is en ik pas 26ste ben uitgerekend. Heb heerlijk geslapen zo fijn dat dat weer lukt! Uiteraard wel paar keer plassen en draaien en kramp maar dan val ik snel weer in slaap. Je wil ook niet zien hoe ik me omdraai en opsta met dat pijnlijke bekken haha. Vandaag rustig dagje, schoonmoeder vanmorgen ff stofzuigen en dweilen en daarna nestel ik me mooi op de bank met Dexter seizoen 6. Ik mocht ook 2 weken wegblijven bij de gyn en vind het heerlijk ff niet naar dat zoekenhuis (haat t ziekenhuis brr), hoef pas met 38 weken weer. Maar is dat nou gek? Iedereen lijkt hier zo vaak op controle te gaan?
Hey dames, Hier nog geen baby maar heb echt het gevoel dat het nu niet lang meer gaat duren. Sinds een uur ondraaglijke rugpijn wat uitstraalt naar mijn benen (rugweeën?), een enorm moe gevoel in mijn benen en krampen in mijn buik. Net gedouched en hielp niks tegen de pijn. Ondertussen wel druk aan de poets want stel dat het wel begint. Heb het ook bloedheet ineens pfff nie normaal meer. We zullen zien of ik dan één van de velen wordt de met volle maan bevalt haha
Hier ook geen baby ! Maar de dag duurt nog lang hè! Spannend Ladycake! Ik had tijdens mijn eerste bevalling ook alleen maar rugweeën, het vervelende daarvan is dat je ze niet weg kan puffen (althans, dat lukte mij niet) en dat ze ook niet regelmatig kwamen. Die weeën kunnen idd doorstralen naar je benen en buik...gewoon rustig aan doen (poetsen lijkt mij niet echt ideaal), en de tijd in de gaten houden. Als ze steeds regelmatiger worden en ze ongeveer een minuut aanhouden, is het menens! Lief, veel plezier met Dexter seizoen 6! Wij hebben ook alles al gezien en ondanks dat de verhaallijn niet meer zo spannend is als bijv. met Ice truck killer, het heeft wel een fantastisch einde ! Zoonlief besloot gewoon lekker rond 8 uur wakker te worden, dus wij hadden vanmorgen even papa en mama tijd voordat mijn vriend moest werken . Hij is het wachten ook zat dus helpt graag een handje mee om de bevalling op te wekken haha! Vandaag rustig dagje thuis voor de buis en op de bank. Niet echt educatief verantwoord, maar dat komt wel weer als ik wat mobieler ben! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! Haha ik herken het wel Miewie! Ben echt teveel aangekomen, zelfs positiekleding past niet meer Drukke dag vandaag Blue! Wat vervelend die bekkenpijn Lief! Wel fijn dat je vandaag hulp krijgt. Dexter is leuk! Heb alleen seizoen 1 gezien.. Man heeft harde schijf mee dus kan niet kijken Spannend Ladycake! Sterkte in ieder geval! Ik heb onrustig geslapen dus voel me beetje belabberd.. Ze ligt ook zo laag heb ik het idee. Schaambot doet pijn met draaien en opstaan! Fijne dag allemaal!
Nou Elvina, ik ben echt de afgelopen weken geexplodeerd voor mijn gevoel. Het is echt heel veel vocht (wat wel een voordeel is, die ben je na de bevalling het snelst kwijt), maar daardoor wel meer last van gewrichten in handen, voeten, benen en rug. Maar ik kan inderdaad ondertussen mijn positiekleding bijna niet meer aan, erg hè? En om nu nog te gaan shoppen vind ik ook weer zo wat. Ik zal straks na mijn bevalling toch niet in mijn oude kleding passen, dus dan kan ik mijn positiekleding wel weer aan ! Hopelijk kun jij je vandaag beetje vermaken, net als de andere dames trouwens. Qua weer ziet het er fantastisch uit! Mooi nog dat laagje sneeuw en die strakblauwe lucht en zonnetje erbij. Echt heerlijk weer om te wandelen buiten! Misschien dat ik vanmiddag nog wel ff met het hondje een rondje loop, beetje beweging is goed hè!
Hoi allemaal, bedankt voor de leuke reacties! Hier gaat alles goed. Maar zwanger was minder zwaar dan het moederschap, tank nog maar ff bij haha. Keizersnee was niks, vandaag alweer gedoucht. Maar zoonlief wil alleen maar op m'n buik liggen, slapen of aan de borst. In de buik sliep toch beter. Vannacht 3 uur geslapen met Ian bovenop me. Tis me het pakketje wel. Ligt ie in kikkertjeshouding tegen mams aan. Spannend hoor, volle maan. Ik duim voor jullie dat jullie allemaal bevallen vandaag wel ff bijslapen eerst dan he