Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.050
    2.858
    113
    Ik kan mijn positiespijkerbroek ook niet meer aan.. of ja... kan hem wel aan maar dan moet ik blijven staan :) :D Baal er wel van want heb dus alleen maar joggingsbroeken en legging met jurkje/rokje nu als opties en op die rokjes kan niet alles wat op mijn broek kon. Mja.. ga idd ook geen nieuwe meer kopen.

Komt bij mij vooral doordat ik eerst kilo of 7 was afgevallen, maar die buik ging wel groeien dus toen moest ik wel al een broek kopen dus ik wist wel dat als ik weer wat normaler kon eten hij te klein zou worden. Achja.. zit nu veel thuis in mn joggingsbroek dus, lekker charmant :D

Maar ik begin ook wel wat vocht vast te houden in mijn benen, maar heel minimaal. Zit nu zo'n 9 kilo boven mijn gewicht wat ik was toen ik net zwanger was. Ben echt van gewoon slank, naar anorexia, naar +9 kilo nu gegaan, arm lijf ;)

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.050
    2.858
    113
    @Jahoo ik denk dat het er ook aan ligt hoe zwaar je zwangerschap was ;) Kraamtijd kan bijna niet zwaarder zijn dan mn zwangerschap want ze zeggen dat als bij mij de placenta eruit is ik éindelijk niet meer misselijk zal zijn.. wat kijk ik daar naar uit zeg..

Maar straks vinden jullie daar wel ritme in hoor, fijn dat je keizersnede je wel meevalt!

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Hier ook geen baby hoor! Blijf wel last van harde buiken houden en sinds vanochtend weer vochtverlies.

Maar wie weet vanavond volle maan dus misschien dat er wel een aantal meiden gaan bevallen!

@ MieWie,Ik ben het ook zat hoor voel me ook echt een bolletje ben normaal zo'n poppetje en ben dan ook nu iets van 16/17 kilo aangekomen wel vooral alleen aan mijn buik maar mis mijn gewone kleren zo erg! Dus snap jou gevoel heel goed als je bij je vriendinnen zit dat je echt zo iets hebt van daar zit ik dan bolletje...hihi maar jij houdt dus ook veel vocht vast? Ik alleen in mijn handen en voeten...

@ Ladycake,Oeh spannend voor jou dan,Wie weet ga je aan de gang!

@ Lief,fijn he zo'n schoonmoeder? Die van mij is nu de hond aan het uitlaten super lief!
    Ik heb ook al een hele tijd last van mijn bekken en dan is draaien in bed bijna niet te doen indd.

@ Elvina,Vervelend dat je zo onrustig geslapen hebt! Misschien dat een dutje beter gaat lukken vanmiddag?

@ Blue,Jij mag vandaag weer naar je vk dus altijd fijn die controle's he?

4. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Net kwam een vriendin nog wat kleren brengen die ik mag lenen, heerlijk die zwangerschapsjoggingpakken! Zit beter dan de normale pakken die ik had. De spijkerbroeken die erin zaten pas ik niet haha! Ik was ook slank ooit, ben ruim 20 kilo aangekomen!

Geen dutje vanmiddag, moet naar de verloskundige ;) Zit nu lekker met een boek op de bank.

Zit iedere keer vol spanning te wachten op nieuws van jullie haha! Omdat het bij jullie al beetje rommelt :) Denk dat het hier nog wel even gaat duren..

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zegt niets hoor Elvina kan goed dat jij als eerst aan de gang gaat!

Ik ben deeltjes van de slijmprop aan het verliezen....

6. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohw Elvina, ik ben gelukkig niet de enige die de 20 kilo is gepasseerd...zit zelfs bijna aan de 25 kilo, maar dat is voornamelijk door het vocht van de laatste tijd.

Ik ben ff naar mijn ouders gereden, waar zoonlief lekker kan spelen met opa, voor beide goede bezigheidstherapie :p! En ik heb m'n handen even vrij!

Nou Char, als je het voorbeeld mag nemen aan JahoO zul jij ook binnen 2 dagen je kleintje mogen vasthouden! Ben benieuwd!

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ochtend was erg druk hier. Weet nu wel waardoor ik me steeds zo rot voel.ik heb een erg lage bloeddruk. 95/50 moet dus veel rusten. Hoop dat het rusten lukt want dochter lief lijkt na nog geen kwartier alweer klaar wakker...pff.

8. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    sow vandaag weer in het zh geweest, bloeddruk, 128/78 dus gewoon voor het einde van een zwangerschap
    eiwitten waren wel nog verhoogd maar nu onder de norm, dus geen reden meer tot inleiden en dus weer zwanger en wel thuis hihihi

het rommelt wel alweer een paar dagen

dames s6 vanavond met de volle maan!

9. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohw Blue, hopelijk kan je de kleine meid even een middagje of al is het maar voor een paar uurtjes elders onderbrengen. Heb ik vanmiddag ook gedaan, morgenmiddag gaat hij bij de buurjongen spelen maar tis zo lekker om even wat tijd voor jezelf te hebben! Zijn er nog andere dingen die je kunt doen of eten om je bloeddruk wat te verhogen, vervelend als je je nog 2 weekjes niet lekker moet voelen!

Fijn dat je nog wel gewoon naar huis mocht Woman! Gewoon lekker rustig aan doen en afwachten tot de kleine zich aandient. Wie weet waar het gerommel toe gaat leiden :p!

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen gaat ze naar het Kdv. Mijn ma komt dan even langs om me een beetje in de gaten te houden want kan makkelijker flauw vallen met een lage bloeddruk. Wat zout eten wil soms wel wat helpen zei ze dus probeer overal op te letten. Extra drinken is ook belangrijk. Verder maar hopen dat de kleine zich snel aan dient.

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Blue,ik had in het begin van mijn zwangerschap ook een lage bloeddruk en mocht toen lekker dropjes eten en veel drinken dat hielp wel.

@ Woman,Fijn juist dat je dan niet ingeleid hoeft te worden wie weet vanavond wel met volle maan hihi...

@ MieWie,Wat fijn dat je zoontje af en toe even opgevangen kan worden zodat jij even je handen vrij hebt.

@ Positiekleding,ik had niet echt speciale positiekleding gekocht gewoon een paar maten groter maar die gaan nu ook wel te krap zitten.

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ char, ik ben een van de weinige mensen die geen drop lust. Dus ga nog maar wat cup à soup in slaan.

13. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Lekker rustig aandoen dames! En wat meer tijd voor zelf proberen te nemen dan..

Vanmiddag bij de vk geweest, ik kreeg juist compliment omdat m'n bloeddruk zo netjes was, zeker voor de termijn. Hij is nog hetzelfde als in het begin.. Werd bijna doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG omdat ik de kleine dus een paar dagen amper voelde. Hartslag was goed en tijden de echo kregen we een schop dus zat wel goed :p Voel d'r vandaag ook weer goed maar moest het wel in de gaten houden en anders morgen meteen bellen.

14. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    @Blue: ik heb van mezelf altijd een lage bloeddruk, 60/100.
    Zoethoutthee helpt als ik me een beetje flauwtjes voel. Weet niet of je daar van houdt?:)

15. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    En en...meiden bevallen bij volle maan? :)

16. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Boehoe :( nee...kleine man zit nog steeds waar hij zit! Ik heb vannacht zelfs beter geslapen dan alle voorgaande nachten!

Dus vandaag maar een dag om onszelf weer te vermaken. Nu nog even lekker voor de tv met een kopje thee, straks maar even aankleden en boodschappen doen. Vanmiddag gaat mijn zoontje lekker spelen bij de buurjongen, dus heb ik lekker even wat tijd voor mijzelf.

Hoe is het met de andere mama's to be?

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier geen baby nog, maar ze moet nog maar even blijven zitten want de ketel is ermee gestopt. En dat in de nieuw bouw. Word et gek van heb nu dus geen warm water en geen verwarming. Dacht lekker te gaan douchen nou kwam alleen koud water uit...brr. Erge is nog dat het door de kou zo druk is met ketels repareren dat ze niet weten of ze vandaag het probleem kunnen verhelpen. Nou daar word je zeker als hoogzwangere niet blij van.

18. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    hier ook nog steeds geen baby

@bleu: hier stopte de ketel er gisterenavond mee, gelukkig was de monteur er na 1,5u
    leidingen bevroren, koppelingen aangedraaid, bijgevuld en verwarming op volle toeren boven om warmte naar de zolder te krijgen en de leidingen te ontdooien

hier redelijk geslapen, nog steeds keel en oorpijn en veel slijm

zou char bevallen zijn?

19. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Hè Blue...daar zit je zeker niet op te wachten! Hopelijk kunnen ze vandaag toch even langskomen, want als die kleine komt wil je wel een warm huisje hebben! Ik duim!

Balen Woman dat je nog steeds niet lekker bent!

Nou, ben ook benieuwd naar Char...dat kan volgens mij niwt lang meer duren als je haar zo hoorde...

20. icsipoging1

26 apr 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Dames

Hier ook nog geen baby... alles rustig.
    Volle maan is volledig aan me voorbijgegaan kennelijk, ook al heb ik nog even een wens gedaan. Mocht niet baten.

Heb sowieso geen krampen / pijn / voorweeen heb ik het idee.
    Aanstaande maandag uitgerekend, maar wie weet.... duurt het echt langer?

Afwachten dan maar, voor ons allemaal :)
    Een troost: heel lang kan het nu toch echt niet meer duren!

Groetjes!

Deel Deze Pagina