Goedemorgen dames! Hier ook nog niks Vervelend van je ketel blue! Geniet van de tijd voor jezelf miewie! Fijne dag allemaal
He lieve meiden! Nee hier ook geen baby hoor Moet om 11.30 op controle bij de gyn. dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen...Had gisteravond wel last van pijnlijke harde buiken met krampjes dus hoopte zo dat het ging doorzetten maar nee....Ons kindje vind het nog veelste koud om naar buiten te komen denk ik.... @Blue,Wat vervelend dat je ketel kapot is! @MieWie,Vanmiddag even lekker relaxen dus als je zoontje uitspelen is lekker! @All hoop dat het voor niemand van ons nog lang duurt hoor!
Ik hoop zeker dat ze snel komen want dit is waardeloos met de kou. Heb het over mijn dekentje zelfs koud.
Brr hopelijk is het snel gemaakt... ik klaag dan wel vaak over ons gaskachel (wij hebben geen cv.. oud flatje) maar hij doet het tenminste wel altijd. Hier ook geen baby maar van mij hoeft het ook nog even niet.. heb echt wel weer een zwakke dag (ook hier vaak een lage bloeddruk al de hele zwangerschap, vreselijk klote kan je je er door voelen) dus laat mij vandaag maar lekker niksen op de bank.. veel meer moet er niet gebeuren vandaag. Al zal je ook wel weer een adrenalinekick krijgen hoop ik als die bevalling begint, want zo zou ik niet ver komen..
Goedemorgen meiden! Balen Blue van je verwarming!! Helemaal met dit weer. Ik heb er nooit zo'n probleem mee dat het buiten koud is als het binnen in huis maar behaaglijk warm is. Vooral als je gaat douchen.. En helemaal straks met die kleine. Hoop dat ze het snel maken. Tijdens het typen kreeg ik in een keer een hele erge kramp in mijn onderbuik.. Tot nu toe heb echt nog niks geen signalen gehad dat die kleine zich binnenkort laat zien.. Ga zo direct even lekker naar babypark met vriendlief. Wil nog graag een babyfoon met camera kopen. Hebben jullie daar ervaring mee?
En Char, nog nieuws van de gyn? @Kaarr: hier geen ervaring met een babyfoon met camera, ik denk dat ik alleen maar naar dat schermpje zou blijven staren, ik liep in het begin soms met een gewone babyfoon rond in de woonkamer omdat ik anders bang was dat ik een piepje zou missen. Maar ik hoop dat je mag slagen! Lief, lekker blijven liggen. Als die kleine straks komt mag je hopen dat er nog zulke momenten zijn om even niets te doen...
Werd net eindelijk gebeld door de monteur dat hij nu deze kant op komt. Dat werd tijd! Hopen dat het te maken is.
Hoi dames, ik spiek nog actief mee of jullie al bevallen zijn. Ik hoop echt snel! Moederschap is heel bijzonder. Ik ben weer op de been en fit, echt nergens meer last van. Had anders verwacht na keizersnede. Helaas moeten we voor Ian nog blijven, omdat hij maatje premie is moet hij aankomen van de kinderarts. Hij krijgt borstvoeding en bijvoeding en we volgen een strak druk schema om te vingervoeden, te borstvoeden en te kolven. Misschien morgen, verder doet hij het fantastisch. Ik hoop dat jullie gauw gaan bevallen. Ik zit te duimen voor jullie allemaal xx
@ MieWie,De gyn. zei dat we echt nog geduld moeten hebben maar vast niet zo heel lang meer zal duren (tja dat lijkt me ook niet) Heb nog wel een hoge bloeddruk dus dat moet goed in de gaten gehouden worden. Zijn hoofdje is trouwens niet zo erg ingedaald als ze dachten hij zit namelijk vast dus als mijn vliezen breken moet ik bellen en gelijk komen mag dan ook niet meer veel lopen of iets doen. Het vocht/slijm verlies en harde buiken is allemaal voorwerk dus we moeten gewoon geduld hebben grrrr die hebben we niet echt meer! Volgens mijn vriend lijkt ie nu al op mijn net zo'n eigenwijs hihihi.... @Kaarr,ik zou zelf geen babyfoon met camera willen we hadden er voor mijn neefje 1 en werd er helemaal gek van keek er steeds op dus werd er echt onrustig van maar als jullie dat wel een prettig idee lijkt moet je dat zeker doen. @ Lief,Lekker rustig aan doen meis! @ Blue,Is het al opgelost? Ow jahoo zie jou onderaan hangen hoe is het met jullie?
@miewie: dankjewel: het wordt helaas alleen maar erger, heb nergens zin in en daarstrax ook weer in slaap gevallen, begint echt op een flinke kou.griep te lijken helaas @bleu: nou laten we hopen dat je verwarming gemaakt is! @Jahoo: hoop dat je Ian snel mee naar huis mag nemen!
Ow lees je berichtje boven mij nu pas Jahoo sorry...Fijn dat jij als zo goed te been bent na een ks wanneer denken jullie en de arts dat Ian naar huis mag?
Ja fitter dan de afgelopen 6 maanden haha. We hadden vanmorgen al weggekund als meneer Madurodam meer was aangekomen. Misschien morgen! Beeldbabyfoon Wij hebben de Luvion Grand Elite. Heb hem flink getest zonder baby welliswaar. Lijkt me goede! Hier maar weer ff voeden. Kunnen we gauw naar huis. Zet hem op dames, ik duim voor vlotte fijne bevallingen.
En Blue is het opgelost met je ketel? Van de gyn wordt je dus ook niet veel wijzer Char.. Vervelend die krampen Kaar! Ben je nog geslaagd voor babyfoon? Wij willen er ook 1 met camera Mooie foto's Jahoo, hopelijk mogen jullie snel naar huis! Beterschap woman, hopelijk zet het niet door dat je echt griep krijgt!
Super foto's! Kan me zooo niet voorstellen dat er ook zoiets in mijn buik zit en straks helemaal van ons is
@lief moet je je baby straks maar af en toe op je buik leggen. Dan zie je bewegingen in z'n slaap en je voelt ze en herkent ze van in de buik. Dat is zo apart!! Ik kan me verder ook slecht voorstellen dat hij in m'n buik gegroeit is haha!! Krimpt trouwens echt snel nog, de buik zelf.
Wow JahoO! Gave foto's! Wat een heerlijk klein mannetje is het toch! Fijn dat het met jou zo snel al zo goed gaat, nu maar hopen dat Ian gulzig genoeg drinkt en lekker morgen met jullie mee naar huis mag, is toch fijner! En Blue, zit je er inmiddels weer warmpjes bij? @Lief: dat gevoel bekroop mij ook vaak tijdens mijn eerste zwangerschap. Maar precies wat JahoO zegt, zodra je de kleine vast hebt herken je gewoon van alles en is het alsof het nooit zonder hem is geweest! Wacht maar, je zult het zien! Nou Char, er zit niets anders op dan te blijven wachten...en wachten...en wachten... Hier lekker dagje gehad. Zojuist boodschappen gedaan, was ik mijn lijstje vergeten. Dat kan echt niet meer hoor! Nu dingen meegenomen die niet op het lijstje stonden en je raadt het al: vergeten wat ik echt nodig had! Gelukkig moest vriendlief toch nog langs de supermarkt dus heb ik het straks alsnog in huis! Ook nog even een rondje buiten gelopen met de hond. Het is gelukkig niet meer zo koud als van de week, juist heerlijk met het zonnetje erbij. Wel oppassen geblazen, want die Uggs zijn misschien wel lekker warm, maar hebben geen profiel...
Die heb ik net ook gekocht! Ze hadden ook net weer een nieuwere versie van de Luvion, met een beeld, leek wel zo groot als een Ipad! Die was dan ook 240,-. dat vond ik toch wel een beetje teveel van het goede haha! Maar denk dat die Grand Elite ook wel een hele goede is.
Dat vroeg ik me dus echt af! Hoe is je buik na de bevalling. Nog steeds dik maar zacht?? Vel tot op je knieen?