Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    @ Kaar : Wij hadden eerst die nieuwe van Luvion maar spuuglelijk ding. Is 6 cm dik ofzo en halve kilo zwaar. Zwaar schokkerig beeld. Ik heb hem teruggestuurd. Wat een misser.
    Anno 2012 niet van deze tijd kwalitatief.

Ik heb alweer gewone broek aan. Buik veert in 2 dagen al behoorlijk terug.
    Valt me reuze mee. Ik lijk nog wat dikker dan voorheen maar zie er zeker niet zwanger uit. Ook niet net zwanger.
    Wat ik raarste vond is in bed op mn zij liggen. Dan lijken je irganen enzo even los in je buik te zitten.
    Verder, ben gewoon weer op de been en geen klachten meer.
    M'n blaas kan weer litertje hebben dus niet ieder uur naar de wc, heerlijk!
    Viel mij enorm mee dus!! Hopelijk is dat bij jullie ook zo.
    Ik had wel zwangerschapsdiabetes en dacht steeds: na zn geboorte ga ik dit eten of dat.. Maar uiteindelijk nergens zin in. Veels te druk met m'n mooie zoon haha.

2. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    mooie foto's jahoo!

dankjewel levina: heb wat dingen in huis gehaald die ik mag gebruiken, hoop dat het ook gaat werken, want dit is niks, ben doodop

nou dmaes allemaal een rustige nacht gewenst!

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goede morgen meiden, nog geen baby nieuws maar na een hele lange dag gisteren in de kou eindelijk weer verwarming. Pas om 22u was het opgelost, nou ja provisorisch dan. Ze hebben met de bouw de pijpen van de schoorsteen verkeerd om geplaatst. Buren hadden er dus ook last van, maar na monteur drie kon het dus ontdekt worden. Wat was ik bij dat ik weer even onder de warme douche kon. Verder weinig te melden. Heb heerlijk geslapen en geen krampen gehad dus mijn meisje blijft nog wel even zitten. Ben hier ook als laatste uitgerekend dus jullie gaan vast allemaal voor:p

4. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Goedemorgen,

Fijn dat het in ieder geval provisorisch is opgelost dan! Warm douchen is wel zo prettig en verwarming ook met dit weer!

Hier ook rustig nachtje. Heb wel lekker geslapen maar ben nog steeds moe! Owja en heb m'n man laten schrikken, hij was net in slaap gevallen en toen gilde ik m wakker :p hij dacht dat de bevalling begonnen was maar er liep een dikke zwarte spin op het plafond hahaha! :p

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, dat mannen nu ineens zo snel reageren! Ik heb sinds gisteren enorme pijn scheuten in mijn rechter lies. Iemand een idee wat dat is? Heb het met de eerste niet gehad. Kan nu moeilijk opstaan en lopen is echt strompelen nu.

6. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    ik heb dat door de bekkeninstabiliteit bleu, zeer pijnlijk

hier nadat ik terug ben gekropen ook nog heerlijk gelsapen, maar voel me nog steeds moe

hoe zou het met char gaan, die kleine zal der toch wel bijna zijn na alle dingetjes de afgelopen dagen

7. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Vervelend die bekkeninstabiliteit! :( Toen ik nog werkte begon ik ook wat symptomen te krijgen maar nu ik verlof heb en meer rust eigenlijk niet zoveel last meer van.

Ben ook benieuwd hoe het met Char is! Zal vast niet lang meer duren! :D

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou hier nog steeds niets hoor!

@ Blue,Fijn dat het weer gemaakt is kan je nu niet echt bepaald zonder nu met dit weer!

@ Elvina,Jij laat je man behoorlijk schrikken haha...Mijn vriend is ook extra alert hoor zo schattig!

@ Woman,Vervelend die pijn in je bekken he? Ik zit daardoor al sinds eind september thuis.

9. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    @char: pfff je bleef zolang weg denk die is aan het bevallen hihihih, leuk he hoe je zo met iemand mee kan leven!

Die pijn is verschrikkelijk, zit er sinds oktober mee thuis, door het indalen gaat lopen wel wat beter maar opstaan vanuit zit of lig of omdraaien is een hel op het moment

mark zei van de week nog wordt dat die kleine eruit komt zodat je pijnvrij bent

lig nu nog steeds ziek op de bank, tis een echte flinke verkoudheid geworden, mijn hoofd zit dicht, de kleine reageert er ook op merk ik, is soms onrustig
    hoop dat het snel over is want heb zo geen lucht om te bevallen

mijn vk zei trouwens gisteren dat ze helemaal niet de ervaring heeft dat baby's met volle maan geboren worden, is juist een rustige nacht, meestal beginnen ze in de week erna, dus we hebben nog hoop!

10. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    ha meiden,
    ik lees nog vaak even mee, maar echt...je wereld verandert zo als je kleintje er is!! dus reageren zit er even niet zo in eigenlijk.
    jullie zijn overduidelijk aan het wachten he! logisch ook, en snel zullen jullie ook je kleintje vast hebben, maar zoals iemand anders eerder al zei: geniet ook nog van je rust nu! en probeer te slapen, want dat kom je straks echt te kort!!
    meiden, heel veel succes met de laatste loodjes en straks met de bevalling!

nog even een paar fotootjes, faya kan echt vreselijke gezichten trekken haha.

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat een knapperd Pinkel!

12. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Hi meiden!

Ik meld mij ook weer voor vandaag, helaas ook nog zonder baby...
    Voel me een dweil...ik ben niet echt verkouden of snotterig of grieperig, maar heb geen energie in mijn lichaam. Vannacht slecht geslapen en ik was vanmorgen zo brak, dat mijn schoonmoeder zoonlief heeft opgehaald zodat ik lekker terug mijn bedje in kon.
    Dat heb ik dan ook lekker gedaan, maar moest er toch uit om iets te eten enzo.

Heb ook nu nog steeds nergens zin in, zit lekker op de bank mijn serietjes te kijken en ga straks maar ff douchen. Misschien dat ik dan ff een wasje tussendoor doe, maar meer ook niet. Gewoon bleh...

Mooie foto's Pinkel, mooi dametje en wat een haar heeft ze!

Voor de andere dames: hang in there en kop op!

13. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Wat een knappe dame Pinkel! En ik ben bij voorbaat al jaloers op die bos haar hihi!

Beterschap voor de dames die zich niet fit voelen! Lekker rustig aan doen, knuffel!

14. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een rustig dagje hier zeg...iedereen lekker thuis aan het nestelen?
    Ik heb een heerlijk relaxed dagje gehad terwijl zoonlief lekker bij opa en oma aan het spelen was. Lekker serietjes gekeken, boekje gelezen! Morgen weer zo'n dag, want op vrijdag gaat hij altijd naar de kinderopvang.
    Hopelijk voel ik mij dan wel weer ietsje beter, zodat we dit weekend nog wel iets leuks kunnen doen met z'n 3tjes. Of dat ik in ieder geval goed voorbereid en uitgerust de bevalling aan kan gaan!

Hoe is het met jullie?

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat is het hier rustig geweest zeg. Allemaal aan het bevallen? Hier nog niet hoor. Heb blijkbaar last van een beknelde zenuw in mijn lies. Zal daar even doorheen moeten want is waarschijnlijk pas over als de kleine geboren is. Wel vervelend want ben nu nog minder mobiel. Maar goed het is niet anders. Krijg er iets moois voor terug. En heel lang zal het niet meer duren. Ben benieuwd of er al kleintjes geboren zijn.

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.050
    2.857
    113
    Ha, hier blijft hij/zij ook gewoon lekker warm binnen zitten hoor. Zou ik zelf ook doen met dit weer ;)

Heb ook verder niet zoveel te melden, heb weer wat brakkere dagen (weer meer last van de maag en gewoon een lam gevoel) dus ik hang wat rond, doe wat in het huishouden maar kijk vooral veel tv en serie enzo.. en dan gaat er wel weer een dag voorbij. Mis echt mn moeder nu heeeel erg. Tuurlijk bellen we veel maar ik kan niet even langs voor een bakje koffie (of andersom). Ik ben voor mijn vriend 3 uur verderop verhuist en met tijden breekt me dat nog altijd op, hoewel ik het ook hartstikke naar mijn zin heb hoor hier. Maar met dit soort periodes.. zucht.

En mijn broertje wordt 15 weken na ons voor het eerst papa en die wonen wel vlakbij dus ik vind dat stiekem best moeilijk dat ze daar zoveel meer gaat kunnen zijn straks. Mja.. keuzes keuzes ;)

Van mijn zwangerschapsgymgroepje zijn er nu 2 bevallen, wel leuk dat iedereen dan even mailt, ik was nummer 6 op de lijst ofzo dus ben benieuwd.

Vind wel dat mn buik nu echt vól zit.. en dan heb ik nog een heel bescheiden buikje, maar voor mij hoeft het niet meer verder te groeien hoor pff ik heb gewoon geen lucht en sokken aandoen is zo lastig (dat was al lastig door dat bekken maargoed).

Ik moet maandag weer op controle bij de gyn, ben benieuwd, volgens mij is alles wel goed verder, betwijfel alleen een beetje of t wel echt ingedaald is.. omdat het allemaal nog zo hoog voelt tegen mn ribben enzo, mja heb ook maar een klein bovenlijf dus misschien is er ook gewoon niet meer plek ;D

17. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Hallo dames!

Wat vervelend dat je moeder zo ver weg woont!

Hier ook weinig nieuws. Heb wel lekker geslapen maar voel me toch brak :( vanavond heeft m'n man een 'mannenavond' met vrienden dus die is heel de avond foetsie.. Eigenlijk vind ik dat niet zo leuk nu het elk moment kan komen maarja.. Voorlopig nog geen tekenen dat het ook eerder gaat komen :p

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.050
    2.857
    113
    Oja Blue, wat vervelend van die zenuw! Kan je er wel een beetje om slapen? Overdag niet zo mobiel zijn is voor die paar weekjes nog te overzien maar als je niet kan slapen..

Elvina, gaat hij ook echt drinken dan? Ik vind het niet erg als hij weg is en gewoon bereikbaar, maar ik zou het niet tof vinden als hij echt veel alcohol zou drinken, het zal maar net beginnen.... Gelukkig drinkt mn vriend bijna nooit dus dat is 1 zorg minder. Hij werkt ook gewoon vlakbij dus ik vind dat wel een fijn gevoel :D

19. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Drinken zal wel meevallen, doet ie niet zoveel en hij moet sowieso rijden. Maar het is niet om de hoek zeg maar. Naja ik zie het wel. Denk niet dat het vandaag ineens begint hoor :p

20. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    even een kort ego berichtje

wordt alleen maar zieker op het moment, dus ben niks waard, laat die bevalling maar ff wachten, heb geen puf nu
    om 12u ff naar ha

Deel Deze Pagina