@ woman, wat vervelend zeg. Hoop dat je snel op knapt! @elvina, ik kan er ook niet meer tegen als manlief ver uit de buurt is. Hij wou een proefrit zaterdag gaan maken hier ruim twee uur vandaan. Ik zeg nou die maar niet want stel dat. Kan me al druk maken om het idee. @lief, slapen lukt gelukkig wel, maar het doet erg veel pijn als ik om wil draaien. En dat doe ik nogal vaak. Kan echt niet lang op één zij liggen.
Nee dat ken ik, dat niet lang op 1 zij liggen kan ik ook al weeeeken niet meer door mn bekken, dan gaat heel mn been zeuren en krampen vanaf mn heup. Daarom word ik elke 2 a 3 uur dus wel wakker omdat ik dan moet omdraaien en dat ook nog heel veel zeer doet, best vermoeiend.. ik heb al vanaf week 20 ofzo geen enkele nacht doorgeslapen Gelukkig hoef ik overdag niet zoveel want met een fulltime baan trek je dat niet joh Wat vervelend dat je zo ziek bent Woman! Ik was ook zo suuuuperverkouden 1,5 week terug.. nu leek het weg te gaan maar mn neus zit opnieuw vol nu. Laat dat maar weggaan hoor want idd dan kan je echt niet bevallen. Maar zou moeder natuur dat ook niet wat regelen? Dat als je echt ziek bent het nog ff wacht.. hoop het maar voor jou. Ik zit hier ook aan het fruit, vitaminepillen etc.. maar geen idee wat ik er verder tegen kan doen om het te voorkomen.. Zal echt blij zijn als ik mn eigen lijf weer terug heb.. ik ben niet geschikt om zwanger te zijn hoor
dankjewel allemaal stomen met kamille, zoutoplossing neusspray, paracetamol tegen de pijn, meer kun je niet doen helaas en uitzieken dus
He lieve meidenb even snel een berichtje van mij ga namelijk zo weer slapen... Wij zijn vanmiddag na een enorm zware nacht en dag de trotse papa en mama geworden van zoon Levi! Wel uiteindelijk via en ks geboren,maar alles gaat goed moeten wel een paar dagen blijven! Kom morgen weer even terug hier! Dikke knuffel!
Ik meld mij ook meer even. Vandaag voor de 2de dag ziek op bed gelegen...zoontje heeft lekker de dag bij kinderopvang gespeeld zodat ik lekker rustig aan kon doen. Woman heeft het erger te pakken dan ik lees ik, ik ben voornamelijk heel erg verkouden en heb een vervelend hoestje, laten wij maar hopen dat het hierbij blijft. Het is denk ik rustig omdat we niet zoveel meer meemaken, maar gewoon af moeten wachten op de komst van onze kleintjes! Dat geldt in ieder geval voor mij. Dagen gaan voorbij waarin ik zorg voor het huishouden, wasjes draai, wasjes vouw en wasjes strijk, lekker uitrust en met het hondje wandel als dit het toelaat. Verder niets spannends te melden. Ben ook wel heel benieuwd naar Char inmiddels! En JahoO! Zal zij al thuis zijn met haar Ian? Wat gaat dit weekend ons brengen? Eerst maar eens lekker op de bank ploffen met een warme kop chocolademelk met slagroom !
Ohw we hebben inmiddels bericht van Char! Gefeliciteerd met jullie Levi! Het was pittig begrijp ik, met een spoedkeizersnee tot gevolg? Alles nu goed met jou en Levi? Lekker gaan uitrusten en laat je maar goed verzorgen. We lezen graag je ervaring en natuurlijk zien we graag een foto zodra je er aan toe bent! Nogmaals van harte!
Wow goed nieuws van Char1983!!! Van harte gefeliciteerd! Ik ben blij te lezen dat jij en Levi het goed maken. Veel geluk samen Wij mochten gisterenochtend naar huis, Ian was 40 gram aangekomen! Het is hard werken.. Hij houd moeilijk z'n temperatuur vast en krijgt borstvoeding en gekolfde borstvoeding via vingervoeden dus druk programma. Maar gaat erg goed. Ik hoop dat iedereen snel bevalt!
Char, gefeliciteerd met je zoon Levi! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal over de bevalling. Doe nog even lekker rustig aan en we horen snel van je! Geniet ervan!
Gefeliciteerd Char! Rust lekker uit en geniet ervan! Super Jahoo dat jullie lekker thuis zijn. Hier hetzelfde hoor Miewie, gebeurt niet veel spannends, beetje aan het wachten. Balen dat je je nog beroerd voelt. Heb het idee dat er hier ook een verkoudheid dwars zit, loop iets te snotteren en hoofdpijn en moe, bleh! Vanmiddag bij ouders in bad geweest want heb zelf geen bad. Alleen gaan zitten is een ramp! Plofte iets te hard neer en die kleine schrok en maakte een soort sprong in m'n buik haha! Slaap lekker dames!
Char, onwijs gefeliciteerd met jullie kanjer Levi! Wat heerlijk dat hij er is! Balen van de ks, hopelijk voel je je snel weer goed, rust maar lekker uit!
Char van harte met jullie zoon levi! Kon ook niet anders dat je aan het bevallen was, want je bent er anders altijd wel even. Hier weer prima geslapen. Heb een druk weekend voor de boeg. Straks proefrit maken en een dubbele verjaardag. Morgen een kinder verjaardag. Fijn weekend meiden!
@miewie: vervelend dat je ook ziek bent: beterschap @char: van harte gefeliciteerd met Levi, geniet lekker van je zoontje neem nu toch maar geregeld een para en gisteren heb ik me eindelijk eens een paar uur beter gevoeld, vanmorgen toen ik wakker werd zat alles natuurlijk weer potdicht, slijm in keel brrrrrr erg he dat wachten tot er iets gebeurd, wil mezelf bezig houden maar kan niet zoveel kanten op, zit nu lekker met laptop op bed, mark ligt te snurken naast me hihihi, die moest ook ff bijtanken, hij heeft papa stress en zit ook op hete kolen
Drukke dag blue! Gezellig samen dagje bijtanken dan Woman Vanmorgen heeft m'n man een wagenbak opgehaald, een mooie roze hihi! Zo goed als nieuw dus ben er gelukkig mee
goedemorgen meiden werd erg benauwd wakker vanmorgen, dus er maar ff uit om te stomen, vindt het gerochel in mijn keel zo eng, maar de ha zei dat er geen beginnende longontsteking was dus daar vertrouwen we maar op Gisteren laat in de avond steeds een harde buik, die heb ik nu ook wel de hele dag door, en dan de druk van onderen pffff, echt mijn hele onderkant voelt beurs nu als ik zit laten we hopen dat het een voorteken is dat de kleine zich eruit wil duwen want het geeft ook echt pijn met zich mee een fijne zondag voor iedereen en voor wie zit te wachten hopenlijk met een wolk van een baby!
Hier gisteravond voor het slapen flinke krampen gehad en ook een gevoel aan de onderkant dat er enorm hard op geduwd werd. Dacht even dat het zou beginnen, maar ik ben toch in slaap gevallen en heb nu nergens meer last van. Fin dat voorwerk... Vandaag weer een dubbele verjaardag. Even zien of ik het volhoud.
Goedemorgen! Vervelend dat je het zo benauwd hebt! Wie weet zetten die harde buiken wel door en gaat het vandaag beginnen Spannend! Ik heb ook slecht geslapen, 's avonds gekruide chippies eten is niet zo handig.. Had vreselijk het zuur! Verder ook af en toe krampen, gisteravond flink dus hoopte ook dat het begonnen was maar helaas Fijne dag vandaag!