Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ow dames wat superspannend voor jullie! Nu ben ik de enige geloof ik :p zit te wachten op goed nieuws van jullie! :D

Werd net ook wakker met enorme kramp, dacht dat begint goed! Maja had gewoon last van m'n darmen.. Lekker dan :p

Ik duim voor jullie allemaal! :D

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Spannend hoor! Ik ben er ook gewoon nog hoor zonder krampen, harde buiken of wat dan ook ;)

Moet zo weer op controle bij de gyn.. geen zin in die rit naar ziekenhuis en helw wandeling van parkeergarage naar goede afdeling enzo..zo'n gedoe altijd voor mn lijf.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Spannend hier! Succes iedereen met het gerommel en afwachten!

Aan mijn ticker is wel te zien dat ik inmiddels bevallen ben, dat had ik in dit topic nog niet gepost :) Met 37+3 bevallen van een gezinde, flinke dochter van 3605 gr en 50 cm. Omdat ze voor die termijn erg groot is, werd er 24 uur lang een geclosemeting gedaan; helemaal in orde!

Daarna volgden er bij mij helaas complicaties; geknapte hechtingen van knip, infectie. Ik heb dus nu een open wond op een nare plek die veel verzorging nodig heeft (spoelen, spoelen, spoelen) en ik ben nog bezig met een zware antibioticakuur. Fysiek ging het dus echt niet lekker en nu nog steeds niet. Heb ook een heel laag hb, waardoor ik zo slap ben als een vaatdoek.
    Kraamzorg was hier gisteren voor het laatst, maar ik kan mezelf echt nog niet redden (en mijn man doet zoooveel, die is ook doodmoe), dus komt mijn moeder een weekje voor ons zorgen :) Heel erg lief :)

Met onze dochter gaat het overigens prima! Enige 'probleem' is dat borstvoeding fysiek echt te zwaar voor me is, ik heb er amper energie voor en ze drinkt om de drie uur dus ik slaap telkens maximaal 2 uur achter elkaar. Emotioneel begint dat me ook op te breken. Ik zie telkens zo op tegen die voedingen, echt niet leuk meer, ik wil van haar kunnen genieten en dat gaat zo niet. Dus ga ik overstappen op kunstvoeding, daar voel ik me prettiger bij. Maar afbouwen gaat ook erg intensief zijn, ik hoop dat ik er zonder borstpntstekingen etc door kom...

4. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ok gezellig Lief, toch nog iemand op het wachtbankje haha ;) vervelend dat het zo'n gedoe is op controle! Ik moet vanmiddag ook weer maar de straat is afgesloten vanwege werkzaamheden dus weet ook nog niet hoe ik dat ga doen..

Gefeliciteerd Andrea. Die complicaties zijn wel schrikken! Vervelend ook dat je zo weinig energie hebt. Doe rustig aan en probeer te genieten. Dikke knuffel!

5. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hey dames ook hier nog een wachtende hoogzwanger dame hoor :p:(
    Wel met krampen maar...dat is al 2,5 week sow grrr :x
    Nu het buiten weer wat warmer wordt zullen onze baby's toch wel besluiten naar buiten te kruipen, lijkt jullie ook niet?

Spannend meiden bij wie er wel wat gaande is...toi toi toi succes en hopelijk hebben jullie jullie wondertjes snel in jullie armen!

En voor de rest...wie weet krijgen we wel hele speciale valentijnskindjes :D:D
    Dat is wel een beetje waar mijn vriend en ik (en onze omgeving) op ingezet hadden haha :p

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook gewoon nog een wachtende hoor! En ondanks af en toe gerommel denk ik dat ik hekken sluiter zal zijn in dit groepje. Maar goed we kunnen weinig anders dan wachten.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Andrea gefeliciteerd uiteraard, maar dat klinkt echt heel zwaar zeg pff.. let op jezelf! Fijn dat je moeder een weekje komt, als er toch geen moeders waren he..

Hier net weer helemaal goedgekeurd, bloeddruk 130-80 (voor mij wel redelijk hoog hoor maar mag met dit termijn blijkbaar), hartje goed, buikgrootte goed, ingedaald en ligt vast met koppie en hoef pas over 2 weken weer terug. Dacht dat dat elke week wel was vanaf nu maar blijkbaar bij mij weer niet ;) Geeft niet hoor die afspraken geven mij toch veel te veel stress, ik haat namelijk ziekenhuizen. Zodra ik binnenstap beginnen mn handen te zweten, voel ik me naar en wil ik weeeeg ;)

Door de agenda's hoef ik nu pas zelfs na 2,5 week weer terug, 1 maart, dan ben ik 40,4 kunnen ze meteen de inleiding afspreken ;) (doen ze hier vanaf 41 weken, ze laten je niet langer lopen).
    Heel benieuwd dus of ik die afspraak nog ga halen.
    Mag uiteraard tussendoor altijd bellen als er iets is of ik kindje minder voel.

Valentijnskindje zou ik ook heeel bijzonder vinden, maar zal wel niet hoor.. zal wel een schrikkelkindje worden, wedden ;)

8. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Mijn ma zegt ook steeds dat het een valentijnskindje gaat worden.. Nou dan mag ze wel opschieten :p

Wat raar dat je pas over 2 weken terug moiet komen! Hier laten ze er nu geen hele week meer tussen zitten hoor..

Hoorde vanmorgen een liedje en dat blijft in m'n hoofd zitten, heel toepasselijk: I just don't know what to do with myself.. Haha :p

9. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou, ik schuif gewoon weer aan op het wachtbankje hoor, wel redelijk teleurgesteld! Had echt gehoopt, verwacht dat die kleine nu wel zou komen...
    Maar na een onrustige nacht is het de hele ochtend al rustig...
    Net ff lekker potje zitten huilen vanwege de teleurstelling en een hele zielige aflevering van Grey's Anatomy. Het helpt niet echt om nu naar series te kijken waar kinderen bijna komen te overlijden...

Andrea, van harte gefeliciteerd! Wij waren allebei pas zondag uitgerekend, toch? Wel heel vervelend dat het niet goed met jou gaat, lief dat je moeder komt helpen maar ik hoop natuurlijk dat je snel weer opknapt en van jullie kleintje kan gaan genieten!

En Woman? Is de vk al langsgeweest om te controleren of bij jou het echt is gestart? Spannend hoor!

De overige meiden en ik houden elkaar wel gezelschap vandaag ;)!

10. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Oh wat jammer zeg! Knuffel!

11. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    verloskundige is nog steeds niet geweest, ben rond half 9 nog een tweede plens verloren

krampen beginnen op en aan heftiger te worden, zo spannend, hoop dathet doorzet allemaal
    heb het ijskoud nu brrrrrr

12. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    nou ze is geweest en het was vrichtwater, ze heeft verder niet gekeken, omdat dat infecties kan opleveren, dus nu afwachten wanneer de weeën goed doorzetten, nu is het meestal om de 10 min, soms heftig soms licht

maar binnen nu en 17u moet er actie

veel s6 allemaal en tot snel

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Spannend hoor gaat dan iig niet meer lang duren! Succes!

@ over 2,5 week pas terug naar gyn.. ja is ook heel raar, maar ik haat het ziekenhuis zo dat ik eigenlijk opgelucht was, maar door alle reacties ga ik me nu toch zorgen maken. Dus bel morgen wel ff voor extra afspraak er tussenin denk ik.. al kan mijn vriend ook gewoon bloeddruk meten dus misschien dat ik dat wel doe en gewoon goed bewegingen/gekke dingen in de gaten hou.. nog ff zien wat we doen.

14. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wat spannend meid! Zet 'm op he :)

15. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Lupita: 17 januari bevallen van Hugo was 16 februari uitgerekend
    Babymaken: 25 januari bevallen van yalina jaira was 1 februari uitgerekend
    Wen80, 2 februari, een jongen
    Doortje25, 25 januari bevallen van Naomi was 6 februari uitgerekend
    Pinkel, 27 januari bevallen van Faya was 6 februari uitgerekend
    Nofje, 10 februari, onbekend
    Patries1983, 10 februari, onbekend
    Icsipoging1, 13 februari, een meisje
    Vlinder1983, 14 februari, willen het niet weten
    Anke1986, 14 februari, een jongen
    MissyZ, 16 februari, willen het niet weten
    Pumbaa, 16 februari, onbekend
    Ladycake, 17 februari, een meisje
    Char1983, 10 februari bevallen van Levi was 17 februari uitgerekend
    TweeTy83Claudia, 17 februari een meisje
    MieWie, 18 februari, een jongen
    Kaarr, 18 februari, onbekend
    Elvina, 18 februari, onbekend
    Andrea85, 2 februari bevallen van Janna, was 20 februari uitgerekend
    Woman1974, 21 februari, onbekend
    Linana, 23 februari, een jongen
    Miepens, 23 februari, onbekend
    Lievepop,23 februari, meisje
    Bloem1979, 26 februari, onbekend
    JahoO, 6 februari bevallen van Ian was 26 februari uitgerekend
    Lief, 26 februari, onbekend
    Pina82, 28 februari, een meisje
    Blue21381, 29 februari, een meisje

16. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Spannend hoor Woman! Jij bent dan toch de volgende! Hopelijk gaan jullie een mooie en fijne bevalling tegemoet en mogen jullie straks een gezond kindje omarmen!

Lief, ik ga ook sinds 36 weken iedere week naar de vk en dat zijn gewoon standaard controles. In jouw situatie lijkt het mij juist prettiger om iedere week te komen, zal dus zeker even bellen. En dan maar hopen dat je na je bevalling even klaar bent met dat ziekenhuis, snap heel goed dat je daar de afgelopen tijd meer dan genoeg bent geweest!

Andrea, ik heb de geboorte van jullie dochter toegevoegd aan onze lijst.

Heb net weer ff geslapen, was echt kapot! Door de verkoudheid en de voorweeën heb ik afgelopen nacht echt slecht geslapen, was dus ook echt ff weg. Wil nu eigenlijk wel weer eens naar buiten, de meeste sneeuw is inmiddels verdwenen dus ik ben ook niet bang meer voor wat gladheid, maar ik heb ook geen zin om in de regen buiten te lopen! Misschien dat ik over een uurtje even m'n schoenen aantrek...

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend woman, hopen dat je de kleine snel in je armen hebt! Vandaag hier een goede dag. Voel me prima en heb net met mijn ma weer boodschappen gedaan. Kleine slaapt nu dus ik ga ook even bij tanken.

18. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen met woman!

En hoe is het met de andere dames? :D

Ik was vanmiddag zo klaar bij vk. Alles was prima :) heb volgende week dinsdag weer een afspraak maar hoop natuurlijk dat ik dat niet haal :p
    Nu lekker in bed geinstalleerd voor one born every minute en daarna I didn't know I was pregnant :p

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier gaat het prima. Wel wat onrustig geslapen.de kleine was gisteren een stuk rustiger dan anders en had ook vaker krampen, maar er is niets gebeurd. Vanmiddag naar de vk dus even aangeven maar dat ze vrij rustig was in mijn buik. En hoe is het met woman? Zullen er nog valentijntjes geboren worden?

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Nou hier niet ;) alles rustig en prima geslapen (op de gewone omdraai en plassessies na haha). Bij mij is het de ene dag ook wel eens drukker of rustiger in de buik hoor volgens mij is dat normaal, maar goed om even aan te geven natuurlijk. Als je maar niet ineens uren niks voelt dan moet je sneller bellen natuurlijk.

Heb geen idee wat ik vandaag eens ga doen...

Deel Deze Pagina