Gefeliciteerd @ de meiden die hun kleine hebben mogen verwelkomen!! Hier ook nog steeds geen baby.. Maar ben ook pas de 26e uitgerekend. Ben het wel echt zat. Lig zo'n beetje de hele dag op de bank te hangen omdat iedere kleine inspanning me al teveel energie kost. Had vannacht gedroomd dat ik sushi ging eten.. Kan niet wachten!!
Goedemorgen, Hier een rotnacht gehad, veel wakker en vriendlief is snotverkouden dus dat werkt ook niet echt mee grrr. Gisteren de hele dag met weeën gelopen, althans zo voelde het. Had gehoopt dat het vanacht wel door zou zetten maar nee. Nu wel nog steeds dezelfde pijntjes en gevoelens. Vanmiddag naar de verloskundige, ga toch echt vragen of ze iets voor me kan doen want ben er spuugzat van! Vriendlief is vandaag in Amsterdam aan het werk, dat is voor ons 2 uur rijden, vind het niet een heel fijn idee maja tis nie anders. Woman gefeliciteerd met de kleine Noa, ben erg benieuwd naar een fotootje :-D Andere meiden hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het prima! Weer goed geslapen en weinig gerommel. Hou nu wel vocht vast in mijn vingers dus doe nu mijn ringen steeds af met slapen. Vandaag rustig dagje in de planning.dochterlief is naar Kdv en ik had net mijn zusje op de thee. Nu tijd voor mezelf weer.
Nou ik ben het ook spuugzat! Zit er even helemaal doorheen, loop hele ochtend al te janken.. Voel me een gevangene in m'n eigen lijf en huis. Lekker eenzaam hele dag thuis zitten, bleh! Ik heb niet eens voorweeen ofzo, dan wist ik tenminste dat er vordering in zat.. Sorry voor geklaag! ben maar een brownie aan t bakken, kan ik die zo opvreten als troost
Gefeliciteerd Woman! Ik voel met jullie mee hoor, toen ik wakker werd had ik ook alleen maar zin om te huilen, en waarom? Heb het dus ook maar niet gedaan Blijf ook wat brak en moe en hangerig, maarja zit al vanaf juli!! thuis dus ben er ook wel klaar mee. Heb wel iets harde buiken geloof ik, maar ik vind het nog altijd zo lastig herkennen.. Ik was voorheen nog wel zo van; hm ja bevallen vind ik ook maar eng, maar merk dat ik er deze week voor het eerst wat meer klaar mee ben allemaal, je groeit er toch naar toe he? Nja huis is schoon, haartjes bijgeknipt, geschoren, tas is klaar dus kom maar op.. Vandaag nog buikfotootje gemaakt.
Oh vanaf juli is helemaal lang! Wat een mooie grote buik! Vk zei maandag ook van wat een buik, lijkt wel of je een skippybal hebt ingeslikt.. En zij is toch wat gewend lijkt me Ik moet weer stofzuigen en dweilen. Krijg je met een donkere vloer en 3 poezels heb er alleen geen zin in, kan me even niet meer schelen haha. Is zo gebeurd mocht baby een keertje komen
Hoi meiden! @Lief mooie buik heb je, krijg je een jongetje? @Elvina heb je nog lekker gepoetst? Ik heb vanochtend ook maar ff de stofzuiger en dweil er weer door gehaald, wij hebben 2 hondjes en een kat dus idd wel nodig dan haha. Had alleen weinig puf maar na die tijd toch altijd weer blij dat ik het heb gedaan. @All we zijn net weer bij de verloskundige geweest. Alles weer goedgekeurd en gewoon weer een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag. Maar...ga er maar vanuit dat ik er dan niet meer heen hoef hoor zou betekenen dat ik dan 41 weken ben. Wilde vragen of ze me wilde strippen maar kreeg ineens een soort rust over me heen en bedacht me dat het toch het allerbeste is dat ons kleintje uit zichzelf komt. Mocht ik er nou met 42 weken nog lopen wil ik natuurlijk wel dat ze stappen gaan ondernemen maar ineens dacht ik: " wat zijn nou eigenlijk 2 weekjes nog? dat overleven we dan ook nog wel " Bloeddruk was weer keurig, kindje lag nog steeds in dezelfde houding en super ingedaald en het enige wat we nog kunnen doen is wachten hihi. Hoe is het met alle andere meiden en met alle kersverse mama's? @Miewie hoe is het met jou, je bent zo stil vandaag hihi. Nou lieverds, toi toi toi en tot snel
Mooie buiken meiden! Hier vanmiddag een kwartier lang steken gehad bij mijn schaamstreek, maar verder niets spannend te melden. Ze is lekker actief in mijn buik.nog maar even van genieten.
Even een kort berichtje van mij: Afgelopen nacht regelmatige weeën gehad die in de ochtend gem om de 6 min kwamen. Verloskundige gebeld, die was hier om half 1 en heeft mij gestript. Daarna gewandeld met de hond, gedouched, geslapen en tijdens dat alles viel het stil. Nu wel iets meer activiteit, maar nog geen gebroken vliezen of, voor mijn gevoel, echte weeën. Baal enorm, want dit is echt zenuwslopend! Gelukkig zoonlief kunnen onderbrengen bij mijn schoonouders, zodat wij in alle rust verder kunnen afwachten. Nog geen afspraak met de vk gemaakt, als er iets wijzigt dan moeten we haar weer bellen. Dat was het voor nu, nu maar hopen dat de kleine man gaat meewerken en dat we hem snel mogen vasthouden!
@miewie: hoop dat je je kleine man snel in je armen mag houden! dankjewel allemaal, het gaat goed hier, Noa is een beetje misselijk waardoor ze soms eten opgeeft maar voor de rest is ze een lief meisje Vannacht is ze een uurtje of 3 aan het spoken geweest maar daarna van half 3 tot half 7 door geslapen Heb wat foto's in mijn album gezet want krijg ze hier niet geplaatst, geen idee hoe dat moet
Spannend Miewie! Hopelijk is de kleine er snel! Ik zie geen foto's woman of ligt dat aan m'n telefoon? Mooie buik ook ladycake. Fijn dat je toch er rust in heb gevonden! Heb niks meer gedaan in huis, heb weer hele middag liggen pitten..
Nou miewie ben benieuwd hoe je de nacht doorgekomen bent. Of dat je de kleine al hebt of niet. Hier vanmorgen weer wat krampen gehad, maar zet weer niet door.ga straks dus weer gezellig met mijn moeder bij Oma op bezoek. Iedere week wenst ze me weer succes, zo lief.
Ik ben ook benieuwd! Ik meld me ook weer, zonder krampen Gisteravond wel dat alles pijn deed.. maar meer constant zeurgevoel in onderbuik/onderrug, bandenpijn en vooral bekkenpijn. Dus zal helaas wel allemaal van mijn bekken komen.. Maar dacht even toen ik ging slapen: misschien gaat het vannacht dan wel beginnen want ik wist niet meer hoe ik me moest bewegen. Mjaaa, weer een dagje tv kijken hihi.
Nope geen baby...zelfs geen weeën meer... Vriendlief is ook maar gewoon naar zijn werk gegaan, werkt in de buurt dus als het toch ineens start is hij zo thuis. Zoonlief is lekker bij opa en oma gebleven en komt in de loop van de dag maar weer naar huis toe. Hier verder erg teleurgesteld, had gehoopt inmiddels de kleine man te mogen vasthouden maar blijkbaar denkt hij daar anders over. Vannacht slecht geslapen, maar meer omdat mijn lichaam gewoon pijn doet, op welke zij ik ook lig of op mijn rug. Dus uiteindelijk nog een uur beneden op de bank gezeten en daarna met pijn in m'n stuit maar weer in bed gaan liggen. Vanmorgen als eerste in een warm bad gestapt dus nu wel even wat minder last van alles, maar ja...er staat vandaag toch niets anders op de planning dan tv kijken of lezen... Sorry voor een ego en beetje down berichtje...
Ah wat verevelend Miewie! Snap dat je teleurgesteld bent.. Knuffel! Hier ook weer dagje tv kijken hoor Lief haha! Ben vanmorgen even naar m'n ma gewaggeld en daar bakkie thee gedaan. Stond geluid van telefoon nog uit dus hoop gemiste oproepen en berichtjes van m'n man omdat ie me niet kon bereiken vanacht ook tijd op de bank gelegen, had geen zin om in bed te liggen. Werd vanmorgen wel met enorme hoofdpijn wakker. Zo maar lekker in bedje Gooische vrouwen kijken
Balen miewie. Soms echt frustrerend als je denkt nu is het zover en dan zakt het weer. Hier ook af en aan wat weeën, maar ze zakken dan toch weer weg.
He lieve meiden! Sorry ik lees wel mee,maar klets even wat minder mee. Als eerst Andrea en Woman Gefeliciteerd met jullie meisjes! @ De rest die nog moeten bevallen snap dat het nu zwaar word en je toe bent aan je kindje hou vol! @ De mama's hoe is het met jullie en de kindjes? Wij zijn nog niet thuis helaas! Ik ben al goed aan het herstelen en dus eigenlijk mijn ontslag al gehadmaar omdat Levi weinig energie heeft en daardoor slecht drinkt moest hij blijven krijgt nu sondevoeding bij en moet veel rusten verder zijn ze met onderzoeken bezig waar het aan kan liggen,pfff is wel slopend hoor! Gelukkig zijn de erge dingen al uitgesloten. Ik mag nog 2 nachtjes blijven slapen als hij dan nog moet blijven moeten we hem hier achterlaten pfff moet er nog niet aan denken maar is in goede handen! Zo weer een heel verhaal Dikke knuffel voor jullie allemaal!
@miewe: potver wat balen zeg, hop dat het snel gaat doorzetten voor je! @char: ook balen, hoop dat Levi snel meer energie heeft Noa hier maakt het goed, was ff misselijk en spuugde daardoor veel, maar het gaat nu beter en ze kan dus steeds meer gaan drinken Heb vanmiddag even heerlijk kunnen bijslapen en lijk ook wat meer energie te krijgen, kan alleen nog niet zo lang zitten dus hang een beetje op de bank nu, ken de plekjes van de slaapkamer nu wel hihihi