Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier alenige tijd regelmatige weeën. Over 1,5u komt de verloskundige kijken.

2. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Wat balen Char! Hopelijk gaat het snel beter met Levi en kan hij lekker mee naar huis!

Fijn dat het beter gaat met Noa en dat je weer wat meer energie hebt!

Spannend Blue! Toch niet de hekkensluiter hihi! Zet m op!

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Woman en Andrea, gefeliciteerd met jullie wondertjes!

Char, wat ontzettend heftig zeg!
    Fijn dat alle ernstige dingen zijn uitgesloten, maar waar het dan wel aan ligt? Misschien gewoon een opstartprobleem? Ik hoop dat het allemaal meevalt en hij snel met je mee naar huis mag!

Blue, spannend!
    Ben benieuwd wat de vk heeft gezegd!

Miewie, wat jammer dat het niet heeft doorgezet, maar misschien is dit nu nog even de stilte voor de storm! ;)

Meiden, ik denk aan jullie!

4. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Spannend Blue!! Succes ermee!

Hier geen gerommel, geen weeën, niks.. Ga nu maar even zwangerschapszwemmen.. Even gewichtloos voelen:)
    Ben nu trouwens ong 14 kilo aangekomen.. Jullie??

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Spannend Blue!

Ik ben nu 9 a 10 kilo aangekomen ten opzichte van mijn normale prezwangere gewicht, maar was eerst 7 kilo afgevallen dus dan is het 17 kilo mja.. dat telt niet vind ik ;) Ben pas met 23 weken ofzo weer terug op mn normale gewicht gekomen (58kg). Heb ook 2 keer int ziekenhuis gelegen voor uitdroging door het lopendebandkotsen ;)

Hier doet alles me zeer, maar kan niet zeggen dat dat regelmatig is of echt harde buiken ofzo.. gewoon alles zeurt..bekken, banden, rug, af en toe wel harde buik... Wel vandaag 3 keer ook veel rugpijn meer bovenin mn rug gehad, vond ik heel eng en was heel pijnlijk, en omdat het ook aan 1 kant zat was ik bang voor mn nieren ofzo. Vriend nog de laatste keer naar huis gebeld want ging er helemaal van zweten toen zo zeer deed t ;) Maar dat is gelukkig toch weer weg.. zal wel iets klemgezeten hebben ofzo?

Mja met dit lijf ben ik het wel snel beu hoor.. kan nu echt niks meer, en kon al niet zoveel qua bekken. Maar misschien zijn het toch wel voortekenen? Anders ben ik nu officieel stuk haha.

6. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Hier over de 20 kilo aangekomen, echt te erg! Dus mijn lijf kan ook niet meer, is te zwaar geworden ofzo :p

Sterkte Lief! Misschien zijn het wel voortekenen!

Heb nu ook wat krampen en ontzettend last van harde buiken.. Misschien wel wat voorweeen :) of moet zo weer naar de wc rennen hahaha! Zal wel weer :p

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meld me nog zonder baby helaas. Gisteren lang weeën gehad die ook frequent kwamen.verloskundige voelde nog geen ontsluiting maar wel dat het al helemaal week was, dus ze ging er van uit dat de ontsluiting snel zou komen. Moest proberen te ontspannen even een douche nemen en proberen te rusten. Nou zo gezegd zo gedaan...maar in bed waren de weeën ineens verdwenen. Zo frustrerend dit!

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje Blue wat vervelend hopelijk zet het vandaag door!

@ Elvina,Zo begon het bij mij ook met krampen en pijnlijke harde buiken dacht soms ook dat ik naar de wc moest,had trouwens ook veel slijmverlies.

@ aankomen ik was totaal ongeveer 17 kilo aangekomen maar nu na de ks en nu ons mannetje er is,is mijn buik al bijna weer plat kan zelfs sommige oude kleding weer aan!

Vandaag is onze Levi alweer een week oud!
    Helaas moeten we dat in het ziekenhuis vieren maar komt goed.

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier trouwens 8 kilo aangekomen.

10. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    He wat vervelend Blue! Hopelijk zet het vandaag wel door!

Een week alweer Char, dat gaat snel! Jammer dat jullie nog in het ziekenhuis moeten blijven. Gaat het wel wat beter met Levi?

Ik heb onrustig geslapen, weet niet of ik het heb gedroomd of dat ik echt last had van buik vanacht.. Lekker vreemd :p Heb nu nog steeds last van harde buiken, verder weinig last dus ben benieuwd of het door gaat zetten! Hoop van wel natuurlijk! :p

11. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje blue, wij kunnen elkaar de hand schudden! Bij mij is er woensdag na het strippen ook niets meer gebeurd! Alhoewel, vanmorgen aardig wat vochtverlies samen met wat slijm...zou het dan toch? Nog geen weeën, dus ik wacht even met bellen!

Char, weten jullie al wanneer Levi met jullie mee naar huis mag? Fijn dat jij je al zo snel weer fit voelt, die energie kun je goed gebruiken als jullie straks eenmaal thuis zijn! Hoe gaat het met voeden? Geef jij borstvoeding?

Lief, hier beginnen de lichamelijke klachten ook te verergeren, maar ik kan mij niet voorstellen hoe jij je na al die maanden met die klachten moet voelen. Jouw zwangerschap is niet een en al roze wolk...
    Ik ben meer dan 20 kilo aangekomen, vooral de laatste weken door het vocht. Maar pijn in m'n rug en in m'n lies maken het zitten, lopen en liggen niet makkelijk! Ohw ja, sinds deze gister ook aambeien...inwendige weliswaar dus meteen ff gegoogled op wat ik mag gebruiken, kwam ik uit op Hemoclin. Wonderspul kan ik jullie zeggen, na 1x gebruiken meteen resultaat...

Nou dames, sterkte weer met alles en fijne dag! We houden weer contact!

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Ow blue wat jammer zeg :( als het dan zo regelmatig komt wil je ook gewoon dat het doorzet!

Hier rustig nachtje gehad :) behalve de gewone bekkenpijn en daardoor wakker worden heb ik wel oke geslapen. Gelukkig die hogere rugpijn niet teruggekregen want wist niet zo wat ik daarmee moest, denk echt dat beep tegen mn nier aanlag oid, wat deed dat zeer.. Maar hier nu en vannacht ook geen harde buiken, vochtverlies of wat dan ook haha, heb sowieso de hele zwangerschap al amper vocht(verlies). Ik denk dat ik de hekkensluiter hier ga worden :$

Mijn doel vandaag is: de vuilniszak beneden in de container brengen (woon in een flat) kom ik toch even buiten en beweeg ik, goed voor t bekken. Heel doel of wat :cool:;)

13. icsipoging1

26 apr 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames, effe een kort bericht
    Ben op 13 feb bevallen van een gezonde dochter, linn lisanne
    Bevalling was heel zwaar, ben nog steeds kapot moe maar zwaar gelukkig natuurlijk met mijn heerlijke meid.
    Hoop dat het iedereen goed gaat
    Veel groetjes

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ ICSI Gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan!

@ MieWie,We hopen dat hij half volgende week naar huis mag maar hij moet eerst sterk genoeg zijn en helemaal zelfstandig kunnen drinken want hij krijgt nu nog sondevoeding bij. Ik geef (gelukkig) geen borstvoeding zijn ze op het zh heel blij mee omdat ze dan nooit hadden geweten hoeveel hij binnen kreeg.
    Morgen ben jij officieel uitgerekend ik hoop dat jij het geluk mag hebben om dan te mogen bevallen!

@ Ladycake,Hoe is het met jou?
    Vandaag is jou uitgerekende datum

Ik kom iedere dag even kijken of er baby nieuws is!

Hier nog een foto van onze trots Levi!

15. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    hey icsi gefeliciteerd met jullie dochter, geniet er lekker van

char: hoop dat je snel naar huis mag met levi

hier vandaag een rustdag, mijn hele onderstel doet pijn van de kracht van de bevalling, lekker in bed gekeuveld met mijn meissie

we hadden trouwens gisteren goed nieuws, mark is weer aan het werk, hopen dat hij nu wat langer mag blijven!

16. patries1983

14 aug 2011
    31
    0
    0
    jahoo, ik ben 12 februari bevallen van een mooie dochter.

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Gefeliciteerd bevallen dames!

Char wat een scheetje :)

18. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hallo dames,

Lang niet gepost hier maar denk laat jullie toch weten dat ik vandaag ben bevallen van een meisje!

Iedereen die nog zit te wachten heel veel succes met de bevalling, alle dames die al bevallen zijn geniet van jullie kleintje!!

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pumba gefeliciteerd geniet van je kleine meid!
    Was al erg benieuwd hoe het met je ging hopelijk gaat verder alles goed!

20. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    gefeliciteerd Pumbaa en Patries, geniet van jullie kleintjes

Hoe gaat het met Miewie en Bleu?

Deel Deze Pagina