Allemaal gefeliciteerd! Ik wil ook! Nog steeds niks dus. Gisteren avond wel wat weeën weer gehad, maar nog geen weeën die die zetten. Zwaar vermoeiend dus. Ben echt moe. Morgen komt de verloskundige even kijken of ze alles wat verder op gang kan helpen. Ik hoop het. Mijn man hoopt op een verjaardags kado, vandaag dus!
Net nog even controle gehad van de verloskundige om te kijken of er misschien al wat verandering was, maar helaas nog steeds geen ontsluiting. Kon nog wel even duren zei ze, dus geduld. Hmm..had zo gehoopt op wat anders. Maar ja niks aan te doen.
Iedereen gefeliciteerd met hun kleine! @Char Wat balen joh dat Levi aan de sondevoeding zit. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen. Wat zit je dan in een cocon he, in zo'n ziekenhuis @MieWie Jij ligt nu vast te bevallen. Ik hoop het voor je! Of ga je die 20e aanhouden waarvan ik zei, bevallen we dalijk tegelijk? Dat kan niet meer hè Voor iedereen die nog niet bevallen is, succes gewenst!! Ik post niet zoveel, lees vooral mee maar ook erg druk met de kleine vent.
Hallo meiden! Alle bevallen dames gefeliciteerd, lekker genieten van jullie wondertjes. Ik ben inmiddels 1 dag overtijd, en dat terwijl ik de hele zwangerschap heb gezegd: " dit kindje komt eerder " Helaas, ons prinsesje heeft het er nog niet aan toe. Vandaag heb ik wel echt een rotdag en dan met name lichamelijk. De hele dag al darmkrampen, blijf naar de wc lopen voor de " grote boodschap ", totaal geen puf en snel buiten adem, als ik sta of loop enorm harde pijnlijke buik en continue steken onderin, zal het dan toch eindelijk gaan gebeuren? Hoe is het verder met alle andere meiden hier? Liefs
@ladycake: dat begon bij mij een paar dagen voor de geboorte van Noa, constant naar toilet voor een grote boodschsp, dus hoop voor je dat het bij jou ook een voorbode is Hier een relaxte dag gehad, veel geslapen want was doodmoe vandaag, heerlijk. Noa heeft veel last van krampjes maar doet het verder goed!
Nou, wat een bevallingen ineens haha! Ik mag ook verkondigen dat onze zoon Robin vandaag is geboren! We zijn zelfs al lekker thuis uit het ziekenhuis! Het was zwaar, sinds gisteravond uurtje of 6 hele onregelmatige rugweeën, die ik ook bij onze oudste had. Waardeloos, want je kan er niets tegen doen behalve beetje wandelen en wrijven en warme douche pakken. Om 00.45 uur werden ze regelmatiger, maar nog steeds uitstralen naar mijn rug. Om 4.30 uur kwam de verloskundige kijken: oordeel was 2 cm ontsluiting maar wel verstreken baarmoedermond. Ze zou tussen 7.00 en 8.00 uur wel weer komen. Toen had ik 'pas' 3 cm ontsluiting, maar nog geen gebroken vliezen. Aangezien ik graag pijnbestrijding wilde om herhaling van eerste bevalling te voorkomen, mochten we meteen naar ziekenhuis toe. Daar zijn mijn vliezen gebroken en bleek dat zoonlief in vruchtwater had gepoept. Dan wordt je aan allerlei apparatuur gelegd (CTG, bloeddrukmeter, infuus met morfinepomp) en dan is het wachten. Uiteindelijk heel veel profijt gehad van de morfinepomp, anders had ik het niet getrokken denk ik. Voordeel is dat je zelf de dosering kan bepalen (met een max uiteraard) en dat je daardoor de pieken beetje weg kan halen. Om iets voor 13.00 uur kreeg ik te horen dat ik volledige ontsluiting had en dat ik mocht persen. Infuus werd verwijderd en na 9 min (!!!) was Robin er! Flinke knul: 4220 gr en 55 cm! Maar heerlijk lekker bij mij mogen hebben totdat ik ging douchen en hij werd aangekleed. Om 17 uur nog even laatste nacontrole van de kinderarts en toen lekker naar huis gegaan! Inmiddels het zorgplan met de kraamhulp doorgenomen en nu lig ik lekker in mijn bedje en ga ik proberen te slapen. Maar de adrenaline giert nog door mijn lichaam dus ik hoop dat het lukt! Nu letten op voedingstijden en verschoningstijden, we zijn er al een tijdje uit dus tis weer even wennen, maar het geluk is hetzelfde! Hier alvast een fotootje! Alle andere dames ook gefeliciteerd of sterkte met nog even afwachten! Dikke kus
Wauw wat een baby's ineens. Gefeliciteerd Miewie! Hier nog baby in de buik.. heb een slechte dag.. voel me zo moe en brak en lusteloos, alles doet zeer, mn rug, bekken, banden.. maar niet echt verklaarbaar verder ofzo, heb geen koorts, bloeddruk is goed, geen hoofdpijn niks dus het brak zijn zal er wel bij horen, heb maar paar keer geslapen en gehuild en dan gaat de dag weer voorbij.. wel wat harde buiken, van mij mag het ook beginnen zo trek ik t maar slecht.. Mja morgen 'nog maar' 39 weken..
@MieWie jeeeeeeeeetje wat een KANJER! Echt een lekkertje om te zien, meid dat heb je fantastisch gedaan. Lekker genieten van jullie kerel, Robin is een hele leuke naam. Tis echt een cutie. Trots zijn is heel begrijpelijk!
Jaaaaa MieWie gewoon op je uitgerekende datum bevallen gefeliciteerd met Robin(leuke naam ook!) Schattig mannetje! Veel geluk met je mannen!
Gefeliciteerd Miewie! Wat een knappe zoon! Spannend Ladycake, wie weet gaat het nu wel beginnen! Jammer dat je zo'n baaldag hebt Lief! Hier nog steeds niets! Vanacht heerlijk doorgeslapen en vanmorgen weer eens huis uit geweest en even mee boodschappen gedaan. Vanmiddag lekker dutje gedaan. Morgen is officieel m'n uitgerekende datum dus ben benieuwd
Miewie van harte meid! Nou iedereen moet nu snel volgen hoor! hier gebeurt helemaal niets meer qua weeën. Kleine zit warm en trappelt er op los. Ik heb me er maar o ingesteld dat ze later gaat komen want dan kan het alleen maar mee vallen. Meiden fijne dag, geniet van jullie kleintjes en voor de mede zwangeren, succes nog even ook!
Goedemorgen meiden, @Miewie van harte gefeliciteerd, wow wat een kanjer heb je op de wereld gezet zeg! Heb je een beetje kunnen slapen ondanks de adrenaline? Heerlijk genieten van jullie prachtventje en natuurlijk ook van de grote trotse broer @Alle bevallen meiden hoe is het nu met jullie? En met de kleintjes? Zijn jullie helemaal compleet aan het genieten en went het al een beetje? @Alle meiden die nog moeten, net zo als ik, hoe gaat het met jullie, houden jullie het nog een beetje vol? @All hier wordt het elke dag een stukje zwaarder voelt het wel. Mijn bekken belemmert me enorm in mijn doen en laten momenteel en daarbij de rugpijn en harde buiken dus kan wel stellen dat ik er nu echt klaar mee ben. Kreeg gisteren enorm naar nieuws, één van de meiden van de zwangerschapscursus is bevallen maar het kindje is overleden in haar buik. Zij was tegelijk met mij uitgerekend maar bij de laatste controle kon er al geen hartje gevonden worden en is dus geconstateerd dat hun meisje al was overleden. Uiteindelijk bleek dat de navelstreng 3x om haar nekje, 1x om haar lijfje en toen nog 2x om haar nekje zat. Echt enorme domme pech natuurlijk maar oh wat vind ik dit erg. Ik kan het dan ook niet loslaten, maak me ineens wel zorgen nu Heb er vanacht ook gewoon amper van geslapen, voel me een wrak nu. Sorry meiden, moest het gewoon even van me afschrijven. Liefs
Dat is vreselijk nieuws Ladycake! Dikke knuffel! Probeer toch beetje te ontspannen en er vanuit te gaan dat alles ok is. Sterkte! Vandaag is mijn uitgerekende datum maar nog niks hoor Denk dat het nog wel even gaat duren. Voel me wel onrustig, lukt mij ook niet om te ontspannen
@ladycake: kan me voorstellen dat je dat niet helemaal los kan laten, maar zolang jij je baby voelt trappelen is er niks aan de hand hoor! en anders met je vk bespreken! hier gaat het goed, Noa heeft vannacht redelijk een ritme gehad waardoor wij hebben kunnen slapen, nu ligt ze ook lekker in haar bedje te slapen de broer van Mark is net vanuit holland gekomen, die zijn net weg dan kan ik een dutje gaan doen, je merkt dat het steeds beter gaat, maar opeens ben je om
Oh ladycake dat is idd naar om te horen. Is ook mijn grootste angst, maar goed ik voel ukkie nog flink bewegen dus hoop o het beste. Zulk nieuws laat je niet koud zeker niet omdat je zelf ook zwanger bent. Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad dus laat dit meisje maar gezond en wel geboren worden!