Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties lieve schatten.
    Ik probeer er niet teveel aan te denken maar...dat lukt niet echt.
    Waardeer elke beweging van ons meisje nu zo enorm. Niet dat ik dat nog niet deed natuurlijk maar, naja jullie begrijpen me wel.
    Het is zo mijn angst om alsnog dit meisje te verliezen en als je dan zo'n verhaal te horen krijgt doet dat zeker heel veel met je.
    Die meid was tegelijk met mij uitgerekend, totaal probleemloze zwangerschap gehad en dan ineens dit.
    Het erge is dat ze hiervoor al een bbz heeft gehad.
    Poeh...soms denk je dat het sommige mensen gewoon echt niet gegund is he.

Maar goed, genoeg ellende. Ik ben de laatste dagen heerlijk aan het relaxen en ben klaar voor de bevalling :)
    Dacht: wie weet dient de kleine zich wel aan als ik mijzelf wat rustiger hou hahaha.

Liefs

2. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Ik snap je angst wel hoor. Bij mijn moeder is toen met 38 weken kindje onverwacht overleden, ze zijn er nooit achter gekomen waarom. Dus daar hebben we ook uitgebreid over gepraat natuurlijk nu ik zwanger ben. En zeker rond die 38 weken had ik stress als ik al even geen beweging voelde. Nu heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat :)

Hoe is het met de wachtende dames?
    En met alle kleine wondertjes? Jullie mogen best meer foto's spammen hoor ;)

Ik werd vanacht wakker en had aantal keer kramp dus dacht yes het gaat beginnen! Helemaal zenuwachtig en met ademhalingsoefening mezelf weer relaxt gekregen maar was dus niks aan de hand en verder hele nacht geslapen.. Whaa! Word zo gek van dat wachten!

Fijne dag allemaal!

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier weer een rustige nacht gehad. Geen wee meer re bekennen, alleen af en toe wat kramp. Net bij de vk weer geweest en helaas was mijn bloeddruk weer wat aan de lage kant. Daardoor voel ik me dus weer af en toe zo naar. Weer even in de gaten houden dus. Verder heb ik momenteel veel last van spierpijn in mijn nek/schouderbladen. Samen met de kortademigheid is dit alles behalve prettig. Ik weet weer waarom ze zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst zijn.

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Hier zelfs geen kramp te bekennen ;) Ik probeer geduldig en ontspannen af te wachten maar pff... dat is moeilijk! Heb pas met 40.1 weer een controle bij de gyn, volgens mij ga ik em nog gewoon halen ook..

Heb maar weer wat series gedownload, ik weet anders ook echt niet meer wat ik moet doen, kan me ook op veel dingen niet meer echt concentreren en sommige dagen voel ik me ook echt té slecht om iets te doen (ik ga ook nog beetje hyperventileren van dat kortademige heel fijn ;)). Gelukkig gister en vandaag weer beter, dan houd ik het wel vol :) Gister ook nog even rondje buiten gewandeld met vriendlief want alleen kom ik dus gewoon niet meer buiten, echt complimenten voor degene die nog boodschappen halen en dat soort dingen doen, ik gooi hooguit de vuilniszak in de bakken beneden haha.

Woensdag/donderdag komen mijn ouders nog een nachtje hierheen, afleiding :)

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Ladycake even een dikke knuffel voor jou!

Voor de nog zwangere onder ons succes met de laatste loodjes!

Ik ga denk ik straks alvast een topic maken voor de februari 2012 mama's! Maar de mama's hier van januari zijn ook welkom natuurlijk!

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Oja Ladycake ik snap je angst volkomen.. ben sinds de 38 weken ook ineens zo bang dat er nog wat mis gaat.. ben veel te gefocust op de kenmerken van zwangerschapsvergiftiging en of ik de kleine wel genoeg voel.. pff moe word ik er van. Maar ben zo bang dat het nu alsnog niet goed zal gaan nu ik al zo ver ben. Kan dat ook moeilijk loslaten. Vandaag is het ook een rustig dagje in mijn buik en dan ga ik me gelijk zorgen maken, terwijl ik gewoon weet dat dat af en toe wisselt, dat is al de hele zwangerschap zo, waarschijnlijk is t vanavond of morgen weer lekker aan het woelen. En ik kom ook nog wel aan die '10 keer per dag' maar toch.. rustiger vandaag. Als ik morgen nog zo'n rustig dagje heb ga ik dus wel bellen, alleen maar voor mn eigen gemoedsrust ;)

7. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Hier een beetje hetzelfde Lief, heb ook niet veel puf om wat te doen. Kwam gister de trap op gelopen, zegt m'n man wat sta jij nou te hijgen, grr!
    En m'n middagdutjes worden steeds langer! Heb vanmiddag in coma gelegen, wel lekker maar hoop niet dat ik nou vanacht niet meer kan slapen :p

8. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Mijn mama liep bij de eerste 17 dagen overtijd, als ik dat ook heb word ik een maart mama! Mag ik niet meer in jullie topic meekletsen :p :(

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Natuurlijk wel Elvina!

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Gelukkig laten ze je tegenwoordig geen 17 dagen meer overtijd gaan ;) Hier gaan ze althans bij 41 weken afspraak maken voor inleiden/opwekken. Ben ik wel blij mee..

Maar ik ben 4 maart 41 weken dus ik kan ook nog makkelijk een maart mama worden ;)

Net gegeten en nu zit ik nog even aan tafel, en weer gewoel in mn buik hoor, ik moet me ook geen zorgen maken he haha.

11. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Hihi ja weet ik! Maar heb het gevoel dat kleine er niet zomaar uit komt :p
    Morgen weer op controle bij vk dus ben benieuwd.

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Volgens mij moet ik ook ingeleid worden hoor.. haha. Ene kant zit ik daar echt niet op te wachten, toch onnatuurlijk en je hoort wel over weenstorm enzo.. Maar aan de andere kant.. ik ga liever niet het lot tarten voor mn gevoel en tot, of langer dan, 42 weken door lopen. Ook is mijn lijf (en psyche) gewoon op, het is een helel zware tijd geweest vanaf de 6 weken..

13. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Vanaf 6 weken al? Wow dat is helemaal vreselijk, knuffel! Ben ook bang om ingeleid te moeten worden.. Wil liever thuis bevallen denk ik :)

Voel me beetje raar, misselijk en heb het warm! Buik is ook keihard.. Hoop niet dat ik ziek word, kan er ook nog wel bij haha :p

14. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    lastig he dames dat wachten, ik had het ook, maar gelukkig besloot mijn spruit te komen

hier vandaag kraamtranen pfffff, we gingen even naar de optocht kijken en iedereen kwam naar ons toe, we waren op een rustig plekje gaan staan maar ja de mensen in de optocht kwamen natuurlijk ook even kijken, vond het wat overweldigend maar ja hebben we dat ook weer gehad!

Noa doet het goed, drinkt goed, slaapt goed, echt een heerlijk meisje

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zijn er vannacht nog kleintjes geboren? Hier sinds 4.45 wat weeën, maar ik hoop nergens op want zal wel weer voorwerk zijn. De datum zou wel heel mooi zijn, maar ik ga er maar niet van uit. Dochter kwam met 39,1 maar zal nu vast langer duren.

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Hier niks te beleven hoor hoop dat t bij jou doorzet! Lijkt me vervelend al dat voorwerk..al doet t misschien wel zn werk! Ik ga mezelf weer eens uit bed hijsen en een dagje vermaken. Morgen komen mn ouders gezellig voor 2 dagen, blijven nacht in hotelletje in de buurt want wij hebben nu geen logeerkamer meer en ze wonen op 3 uur rijden. Daar leef ik dus maar naar toe ipv een bevalling ;)

17. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Bij mij ook niks te beleven hoor! Hopelijk zet het door Blue! Leuk dat je ouders langskomen dan Lief! Wie weet wacht de kleine daar wel op ;)

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Wie weet, het is natuurlijk altijd het fijnste je eigen moeder dichtbij te hebben! (ik heb heeele goede band met haar).

Maar vind het ook wel fijn, vriend is toch hele dagen werken dus ben veel alleen en dat ben ik ook wel beetje zat.. maar heb ook geen zin in anderen om me heen dan vriend en eigen familie, hebben jullie dat ook? Beetje aan het afzonderen merk ik.. nu ben ik altijd al geen enorm sociaal beest hoor, maar kan nu echt alleen de super vertrouwde mensen om me heen hebben.

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hè lief dat afzonderen merk ik ook heel sterk. Hoef niet zo nodig meer weg en afspreken met vriendinnen ook niet. X

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het zou fijn zijn als het nu wat deed ja al dat voor werk. Gelukkig sliep ik gisteren wel al vroeg dus heb wel een goede nacht rustgehad. Merk dat het nu steeds naar mijn onder rug trekt, dus ben gebeurd wat de dag gaat brengen.
    Ik vind het juist fijn om nu iemand om me heen te hebben. Misschien ook vanwege dat ik het soms best eng vind met mijn lage bloeddruk.

Deel Deze Pagina