Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Goedemorgen geen nieuwe babys? Hier rustig..slaap alleen steeds in uurtjes door dat rotbekken wat zo zeer doet. Mja tis weer ochten en mn ouders komen 2 dagen dus ff gezelligheid ipv hele dagen alleen zitten!

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    fijne dag vndaag Lief !

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog steeds niks te melden helaas. Gisteren stopte het gewoon weer. Nu wel wat krampen weer maar dat ben ik inmiddels gewend dus verwacht helemaal niets.

4. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Nee hoor nog geen baby ;) heb ook waardeloos geslapen! Zo'n pijn in schaambot! Volgens mij is het gebroken haha :p

Veel plezier Lief!

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Volgens mij komt t met mijn schaambot ook nooit meer goed hoor ;) Dies totaal ontwricht ofzo haha.

Heb vandaag weer een lekker drukke baby in de buik, vind ik toch geruststellend! Wel een hoop geduw tegen mn maag maar dat heb ik er graag voor over.

6. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo dames!

Houden jullie het allemaal nog een beetje vol? Ik denk echt aan jullie, die laatste loodjes zijn bij mij ook zo zwaar geweest...gewoon maar veel rusten, meer kun je toch niet doen...

Ik was even vergeten hoe het was om zo geleefd te worden. Het is genieten hoor, maar ook zwaar werken! Robin doet het erg goed, we zitten aan een druk schema met om de 3 uur aanleggen, bijvoeden, kolven en ik hoop dat het kolven mijn melkproductie zo stimuleert dat Robin straks zelf voldoende uit mijn borst kan halen.
    Hij slaapt verder veel, we moeten nog werken aan een dag- en nachtritme maar ja wat wil je na nog geen week?
    Ik ben in ieder geval lekker aan het genieten van mijn kraamtijd. Ik heb een hele lieve en behulpzame kraamhulp, die echt alles in huis doet en ook leuk met de oudste speelt, erg fijn!
    De oudste is net door oma opgehaald voor een logeerpartijtje bij opa en oma zodat hij ook gewoon de normale aandacht krijgt. Mijn vriend is vandaag weer aan het werk gegaan, volgende week is hij lekker de hele week vrij. Maar morgen en vrijdag heb ik dus lekker de hele dag de tijd voor Robin en mijzelf!

Hoe gaat het met de andere moeders? Ook zo aan het genieten?
    Hier een fotootje van onze grote vent

XX

7. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    ow wat een lekkertje is het miewie, en die haartjes!
    Ik krijg in het topic geen foto's toegevoegd, hoe doen jullie dat?

Heerlijk is dat he, ik ook zo'n geweldige kraamhulp, deed veel inhuis, leuk met de oudste, gisteren was haar laatste dag, hadden een bos bloemen gehaald en merci, ze schrok ervan, nou iemand die ons in de watten legt mag zelf ook in de watten gelegd worden

mark hoefde alleen afgelopen vrijdag te werken, voor d erest is hij lekker de hele week thuis geweest, vandaag is hij weer begonnen op middagdienst, dus nu het rijk voor mij en de meiden alleen, zoë een cadeautje gegeven een reuzenrad van knex dus die is flink aan het bouwen nu

vandaagheerlijk de deur uit geweest, even naar de hema, wat leuke meisjes dingen voor noa gekocht, heb opeens een heel roze huis, hihihihi

dames die nog moeten bevallen, ik hoop dat jullie je kleintje snel mogen krijgen!

8. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Oh wat een knap ventje Miewie!

Super dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van de kraamperiode! :D

Ik ben vandaag te druk geweest.. Heb heel de dag gezeten zonder te liggen tussendoor en nu heb ik hele pijnlijke rusteloze benen :( moest net m'n man vragen om te helpen douchen! Heb even staan janken, morgen dus gewoon weer m'n middagslaapje ;)

Foto toevoegen is makkelijk hoor! Staat bovenaan een kopje bijlagen of een paperclipje en daarmee kun je een foto toevoegen :)

9. Wen80

Wen80 Actief lid

12 feb 2009
    114
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het is lang geleden dat ik hier wat geschreven heb, maar wil toch weer wat van me laten horen.

@iedereen die bevallen is: van harte gefeliciteerd!!!!
    @iedereen die nog in afwachting is: succes met de laatste loodjes!!!

Ik ben op 9 februari bevallen van een gezonde zoon. Zijn naam is Luuk. Hij woog 4090 gram en was 50 cm lang. De bevalling ging snel (2 uur en 17 minuten, waarvan ik bijna 2 uur heb geperst). Doordat hij zijn hand naast dijn hoofd had kwam hij er niet makkelijk uit. Uiteindelijk ben ik met de ambulance (met sirene) naar het ziekenhuis vervoerd. Daar hebben ze een knip gezet en is het toch gelukt om hem er op eigen kracht uit te krijgen. Helaas ben ik wel nog uitgescheurd en heb ik een subtotaal ruptuur opgelopen. Ik ben op de OK gehecht.
    Nu ben ik lekker aan het herstellen van de bevalling en aan het genieten van onze kindjes!

Groetjes,
    Wendy

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    *breekt in*

Alle dames gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby's

Tweety83claudia heeft hier ook een aantal berichtjes meegepraat en is afgelopen maandag ook bevallen van een gezonde dochter

Voor de meiden die nog moeten bevallen, veel succes!! en sterkte nog met wachten

*breekt weer uit*

11. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @wen: das pittig dan, waarom hebben ze je thuis die knip niet gezet?

@elvina: vreselijk is dat he als je hulp moet vragen bij iets stoms als douchen, mark moest mij op het laatste ook geregeld helpen vanwege mijn bekken instabiliteit, maar geloof me na de bevalling gaat dat allemaal weer stukken beter, de klachten zijn niet direct verdwenen maar je kan weer bewegen, dat is zo fijn!

s6 dames die aan het wachten zijn, kom steeds ff kijken hoe het met jullie gaat!

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier zeer goed geslapen vannacht. Het voelt vandaag een beetje dubbel, want mijn dochter is geboren met 39.1 en nu is er nog geen teken dat het vandaag gebeurt. Tja..ze zit blijkbaar te comfortabel, terwijl het dat voor mij niet meer is. Benauwd die het kortademig zijn, spieren die zeerdoen en hormonen die gieren mijn lijf en zorgen voor de nodige huilbuien. We gaan eind mei met de auto op vakantie naar italië, maar vind het nu wel eng want kleintje is dan echt nog zo klein, zeker als ze langer blijft zitten. Pff, sorry zit even ineen klaag bui.:(

13. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hey meiden,

Daar ben ik ook weer eens. Zat er ff doorheen afgelopen week en heb daarom de verloskundige gebeld.
    Vandaag had ik sowieso een controle afspraak staan, daar kom ik zojuist vandaan.
    Ze heeft gevoeld, al 2 cm ontsluiting en bmm is bijna verstreken. Kans is groot dat ik vandaag of komende nacht sowieso spontaan ging bevallen maar...ze heeft me toch gestript.
    Behoorlijk wat bloed verloren daarbij en fijn voelde het ook niet maar heb het er allemaal voor over :D
    Daarbij bedenk ik me dat een bevalling waarschijnlijk nog veel minder fijn is haha.

Dus lieve schatten, vandaag in de relaxmodus, nog een keer alles checken qua vluchttas e.d. en dan...hoop ik morgen met babynieuws te komen :):)

14. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Spannend Ladycake!

Ik zit er ook even doorheen hoor! Loop ook al paar dagen overtijd en nog geen enkel teken dat er iets gebeurt :( Daarbij zit m'n rug weer helemaal vast dus weet niet hoe ik moet zitten of liggen.. En gezwollen pijnlijke benen bleh! Zo hebben we allemaal even geklaagd ;)

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klagen mag, zeker nu met die laatste lootjes! Ladycake wat spannend zeg. Morgen dus hopelijk baby nieuws!

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe is het met ladycake? Hier wederom nog niets te melden....

17. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ben ook benieuwd naar Ladycake! Volgens mij moeten ze die van mij er volgende week in het ziekenhuis uit trekken :p

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga dinsdag vragen of ze me willen strippen. Heb dan weer afspraak bij de verloskundige, maar hoop natuurlijk dat ze zich daarvoor al laat zien.

19. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ik moet ook dinsdag weer naar verloskundige maar over strippen heeft ze het niet gehad :(

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He lieve meiden!

Steeds als ik een mailtje krijg dat er hier nieuwe berichten zijn geplaatst hoop ik dat er weer iemand bevallen is want ooooo wat is het toch spannend denk aan jullie meiden!

Hier is het ook erg spannend Levi is inmiddels 15 dagen en ligt nog steeds in het zh we weten nu wat hij heeft en dat is helaas de RS virus die heeft hij gelijk na zn geboorte opgelopen daar komt het drinkprobleem ook vandaan.Hij gaat wel met kleine stapjes vooruit en hopen zo dat hij toch eindelijk een keertje mee naar huis kan! Duimen jullie mee?

Dikke knuffel voor jullie!

Deel Deze Pagina