Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt? Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet Talitha15,18 februari,willen het niet weten MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet Kaarr, 18 februari, tot nu toe nog niet Pumbaa, 18 februari, willen het niet weten Bloem1979, 26 februari, nog geen idee Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet Linana, 22 februari, willen het wel weten Lievepop,27 februari, wil het wel weten Babymaken: 1 februari, moeten we nog eens over overleggen. Zijn het behoorlijk oneens Afspraken echo's/gyn./verloskundige. Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho! Ladycake,termijnecho 20 juli,intake vk Char1983,7 juli gyn. + echo Talitha15,11 juli 2e echo Bloem1979, 11 juli gyn + echo Pumbaa, 11 juli intake VK + echo Lievepop, 12 Juli intake VK Wen80, 18 juli termijnecho Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo Linana, 18 juli intake vk en 1e echo (?) MieWie, 28 juli, 1ste echo Babymaken: 14 juli 2e x vk Ik heb mezelf ook maar even op het lijstje gezet, had dit nog steeds niet gedaan. Hoe gaat het verder met iedereen? Ik ben zo blij met de pilletjes van de huisarts, kan nu gewoon weer werken. Moet natuurlijk nog wel opletten want de misselijkheid is niet helemaal weg, maar ach we mogen ook nog wel een beetje weten dat we zwanger zijn, toch?
Goedemorgen meiden! Gister hebben we ons kleintje gezien! Ow wat was dat bijzonder zeg,Het was zelfs al erg bewegelijk en het hartje was duidelijk aan het knipperen! Onze gyn. was ook erg tevreden en zei dan ook dat het er goed uitzag...Jeetje wat was dat een opluchting! over 2 weekjes mogen we weer terug komen voor nog een echo! Kijken er weer erg naar uit.... Bijna weekend meiden! Heerlijk!
Goedemorgen dames! Wat voor pillen heb jij gekregen dan van de huisarts Pumbaa? Bij mij valt de misselijkheid nog wel mee, begint meestal in de loop van de middag en reizen met OV is echt een ramp, maar na het avondeten gaat het op zich wel weer! Wat je zegt: we mogen best merken dat we zwanger zijn haha! Nou, daar is bij mij geen twijfel over mogelijk! Ik heb al een aardige buik, niet normaal! Ik krijg nu zelfs van mensen de vraag of het er misschien geen 2 zijn...?!? Daar gaan we over 3 weken pas achter komen, ik denk het niet hoor! Ik had gewoon nog aardig wat buik over na mijn eerste zwangerschap en daardoor lijkt alles nu al gauw groter. Ik zal 's een foto maken en plaatsen! Char wat een fijn nieuws zeg! Ben bijna jaloers dat jullie de kleine al hebben kunnen zien! Nee hoor, ben heel blij voor jullie dat alles goed is en dat je lekker kunt genieten! Ja, bijna weekend...dit weekend lekker naar de bossen toe! Even een weekendje relaxen!
Hier gaat alles goed. De ergste misselijkheid is verdwenen. Als ik maar blijf eten gaat het wel. Dat zullen wel behoorlijk wat extra kilo's worden deze zwangerschap Vandaag al weer 10 weken zwanger. Over 1,5 week weer een echo! Hoe gaat het verder met jullie?
Hoi meiden, Mag ik mij hier ook aansluiten? Ik ben op 6 februari uitgerekend en zou het gezellig vinden om hier mee te lezen en te schrijven! Liefs, Door
He Doortje! Wat leuk om jou hier ook te zien! Sluit maar aan hoor gezellig! Hoe is het met je? Voeg je maar toe aan ons lijstje! Liefs Char
Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt? Babymaken: 1 februari, moeten we nog eens over overleggen. Zijn het behoorlijk oneens Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet Doortje25, 6 februari, tot nu toe nog niet Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet Ladycake, 14 februari, tot nu toe nog niet Char1983, 17 februari, tot nu toe nog niet Talitha15,18 februari,willen het niet weten MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet Kaarr, 18 februari, tot nu toe nog niet Pumbaa, 18 februari, willen het niet weten Bloem1979, 26 februari, nog geen idee Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet Linana, 22 februari, willen het wel weten Lievepop, 27 februari, wil het wel weten Afspraken echo's/gyn./verloskundige. Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho! Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni Char1983, 7 juli gyn. + echo Talitha15, 11 juli 2e echo Bloem1979, 11 juli gyn + echo Pumbaa, 11 juli intake VK + echo Lievepop, 12 Juli intake VK Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo Babymaken, 14 juli 2e x vk Doortje25, 15 juli intake gyn. en 2e echo Wen80, 18 juli termijnecho Linana, 18 juli intake vk en 1e echo (?) Ladycake, termijnecho 20 juli, intake vk MieWie, 28 juli, 1ste echo
Wie /Wanneer uitgerekend/weten wat het wordt? Babymaken: 1 februari, moeten we nog eens over overleggen. Zijn het behoorlijk oneens Wen80, 3 februari, tot nu toe nog niet Doortje25, 6 februari, tot nu toe nog niet Vlinder1983, 8 februari, willen het niet weten Nofje, 10 februari, tot nog toe nog niet Ladycake, 14 februari,tot nu toe nog niet Char1983,17 februari,tot nu toe nog niet Talitha15,18 februari,willen het niet weten MieWie, 18 februari, tot nu toe nog niet Kaarr, 18 februari, tot nu toe nog niet Pumbaa, 18 februari, willen het niet weten Bloem1979, 26 februari, nog geen idee Elvina, 18 februari, tot nu toe nog niet Linana, 22 februari, willen het wel weten Lievepop,27 februari, wil het wel weten Afspraken echo's/gyn./verloskundige. Nofje: 14 Juni echo ivm bloeding, 20 Juni controle Hartje Klopt!!!, 30 Juni termijnecho! Vlinder1983, intake vk en 1e echo 22 juni Char1983, 7 juli gyn. + echo hartje gehoord! 28 juli 2de echo Talitha15, 11 juli 2e echo Bloem1979, 11 juli gyn + echo Pumbaa, 11 juli intake VK + echo Lievepop, 12 Juli intake VK Elvina, 14 juli intake vk en 1e echo Babymaken, 14 juli 2e x vk Doortje25, 15 juli intake gyn. en 2e echo Wen80, 18 juli termijnecho Linana, 18 juli intake vk en 1e echo (?) Ladycake, termijnecho 20 juli, intake vk MieWie, 28 juli, 1ste echo Ook even de datum van mijn 2de echo erbij gezet
Char, ja ik zag dit topic en dacht; 'Heej dat is wel gezellig!' Het gaat heel goed, heb eigenlijk weinig kwaaltjes, niet noemenswaardig in ieder geval... Ben wat kortademig, sneller licht in mijn hoofd en ben soms een beetje labiel hihi! Verder kan ik alles eten, echt ik lijk wel een prullenbak! Is alleen niet zo prettig voor de stoelgang moet ik zeggen... En ik ben om 20.00 uur al gevloerd, ongelooflijk! Maar ik geniet er intens en met volle teugen van! Hoe is het met jou? Heerlijk hè, dat we ons nu gewoon onder de zwangeren bevinden, kan het soms nog niet geloven!
Vraagje trouwens wat vinden jullie? Ik ben doormiddel van de behandeling ICSI zwanger geworden dus de 1e afspraak was bij onze gyn. hij vroeg wat we willen bij hem blijven lopen of nog een verloskundige? Wij hebben nu zo iets we kennen onze gyn. en dat voelt wel vertrouwd en we wonen 5 min. van het ZH vandaan dus dat is ook geen probleem wat vinden jullie?
Nee ik kan het soms ook niet geloven het is zo bijzonder maar dacht dat het niet voor ons was weggelegd maar...zo zie je maar ook wij mogen het geluk beleven! Leuk dat je ook hier bent! Ik ben in week 6 en 7 echt behoorlijk ziek geweest,en dat is nu stukken minder word nog wel snel misselijk van bepaalde luchtjes kan onze geurverfrisser in huis niet verdragen en ruik onze hond steeds terwijl andere mensen hem helemaal niet ruiken! Vanmiddag een frietje wezen eten waar ik normaal dol op ben...nou dat viel dus helemaal verkeerd,ook ben ik erg moe maar dat zal je wel herkennen net als de andere dames hier! Heb vanmiddag na thuis komst een aantal uur liggen slapen heerlijk! Dit is echt een gezellige topic!!!
Als jij je goed voelt bij de gyn, moet je daar gewoon lekker bij blijven lopen. Maar is het wel zo dat je voor al je afspraken dan steeds dezelfde gyn hebt? In principe maakt het niet zoveel uit, vaak heb je ook meerdere verloskundigen in 1 praktijk en dus regelmatig een ander. Maar als je je zo goed voelt bij deze gyn en je kan daarbij onder controle blijven, dan zou ik dat gewoon doen!
Grappig om te lezen dat jij juist zo naar van eten wordt, ik kan echt alles eten hihi! Verschrikkelijk... Ik herken dat van die luchtjes wel, dat had ik in het begin heel erg. Toen was ik ook regelmatig misselijk, maar daar heb ik nu geen last meer van! *even afkloppen!* Soms ben ik nog wel heel bang om dit mooie wonder weer kwijt te raken, maar hoe dichter ik bij die 12 weken kom, hoe meer vertrouwen ik erin krijg. En ik geniet er maar gewoon van, het heeft toch geen zin om me heel druk te maken om iets wat ik anders toch niet kan voorkomen.
Ja dat is ook zo dus denk dat ik gewoon bij onze gyn. blijf zeker omdat hun ons hebben geholpen om zwanger te raken,In principe hebben we het meest contact met hem. Wat ga jij doen? Ik snap je gevoel hoor,ik ben af en toe ook heel angstig dat dit mooie geluk weer verdwijnt! Maar dan denk ik weer op de echo was alles goed en het hartje klopt! En idd wat je zegt hoe erg het ook zal zijn je kan het helaas dan ook niet tegen houden. Maar jij hebt snel weer een echo zag ik! Fijn he om daar naar uit te kijken?
Omdat wij bij het MCK onder behandeling waren, moest ik sowieso na de 1e echo over op een gyn of verloskundige. Op het MCK doen ze alleen de vruchtbaarheidsbehandelingen. Omdat ik een chronische ziekte heb, moet ik onder controle bij een gynaecoloog op het ziekenhuis waar ik ook voor mijn ziekte loop. Ik heb in januari al met mijn gyn kennis gemaakt, zij moest van het MCK ivm. mijn ziekte toestemming voor de behandeling geven. Vind het een fijn idee dat ik nu bij haar onder controle kom, zij heeft in januari echt van alles voor me uitgezocht ivm mijn ziekte, de behandeling en de zwangerschap. Het is een heel fijn mens en hoewel ze nu op vakantie is, zal zij mij na haar vakantie wel gaan begeleiden dus dat is fijn! Ja vrijdag heb ik weer een echo, ben er erg blij mee. Maar ik vond de afgelopen weken wel weer erg lang duren haha, kan er zo naar uitkijken!
@ Char: Gefeliciteerd met je mooie echo! Ik zou lekker bij je gyn blijven als dat vertrouwd voelt. @ Doortje: Welkom en van harte gefeliciteerd!
Dankje Vlinder,We hebben nu een besluit genomen dat we lekker bij onze gyn. blijven,dat geeft ons het beste gevoel. Jij ook bijna je echo! Fijne zondag allemaal!
Idd een goeie keuze Char En welkom doortje! Fijn te horen dat er meer mensen last van honger hebben, probleem is alleen dat ik niet veeel kan eten en ook nniet veel meer lust, ik at altijd Geitenkaas, fetta, blauwe schimmelkaas, veel vis, garnalen en daar heb ik nu ook echt zin in maar dat mag dus niet Daarnaast moet ik nog steeds wennen aan het zwanger zijn, morgen naar de VK ik hoop dat ze ook deze week inplannen dat ik een echo mag. En ehhh voelen jullie je ook zo opgeblazen? Liefs
Hoi, Ik ben al voorbij de 7 weken en herken die symptomen allemaal. Bij mij is de honger opgehouden en ik eet nu juist veel minder dan ik normaal doe. Heb ook bijna nergens trek in. Eet heel geselecteerd en avondeten is met name een bah! Voelde me ook opgeblazen, maar dat heeft voornamelijk met mijn darmen te maken. Die waren van slag. Nu gaat het redelijk goed. En laatst een nieuwe grotere bh gekocht. Heerlijk eindelijk niet die beugel in mijn borsten aan het priemen. Zijn jullie ook al bezig met andere bh's? Die meegroei en voedingsbh's zijn allemaal zonder beugel Dus mevrouw in de zaak adviseerde voorlopig een grotere maat van normale bh te kopen.