Wie ook februari 2012 uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Char1983, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wow Blue dat is zeker snel gegaan! Gefeliciteerd geniet ervan!

2. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Wow wat snel blue! Gefeliciteerd en geniet van jullie knappe dame! :D

Ik gebruik al van die dikke maandverbanden maar t blijft maar komen! Nu ook maar geen broek meer aan haha. Lig lekker in bedje met kruik, weeen kwamen net om de paar minuten ofzo dus hoop dat het door gaat zetten :)

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Blue, jouw meisje is dus van de tijd hihi!
    Zo op tijd dat ze is! :D
    Een schrikkeldagkindje, hoe bijzonder!
    Gefeliciteerd, voel jij je verder goed en doet Kate het ook goed?
    Ben je eigenlijk thuis bevallen?

Elvina, ik ben benieuwd hoe het vandaag met jou verloopt!
    Succes en ik denk aan je!

Char hoe is het met jou meis?
    Knapt Levi al goed op en weet je al wanneer hij evt. naar huis mag?
    Lijkt me zo heftig wat jullie meemaken, echt genieten van je kraamtijd kan je zo niet... :(
    En dan ben je ook nog herstellende van een ks, dat moet je ook niet onderschatten.
    Hoop dat je het allemaal een beetje trekt!
    Dikke knuffel in ieder geval!

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik heb trouwens wat foto's van Naomi in mijn album gezet, voor wie het leuk vindt! :)

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben idd thuis bevallen! Het gaat prima met ons. Kate heeft al een flesje gedronken en dat ging super. We liggen lekker samen op bed bij te komen. Grote zus is ook mega trots. En het is een zeer bijzondere dag die ze gekozen heeft.
    Elvina ik duim dat het allemaal door zet en jij ook straks je kindje in je armen mag hebben.
    Andere wachtenden ik denk aan jullie en hoop dat jullie ook allemaal snel je kleine hebben. Ik ben alle ongemakken alweer vergeten.

6. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Gefeliciteerd Blue! Is alles goed gegaan?

7. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @ Blue: van harte gefeliciteerd met je dochter, geniet ervan!

@elvina: zet hem op meid!

@Kaarr: hoop dat jij snel mag volgen nu, en je bent natuurlijk gewoon welkom in het feb topic bij de mama's!

Noa vandaag een huildag, pffff, ze is ook zo snel met alles, op de zij draaien, dat hoofdje optillen, beentjes strekken en staan, helaas net zo snel als mijn oudste en daar heb ik niet lang een baby aan gehad

8. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Hallo dames!

Vanacht 1 maart om 2.02 is onze dochter Zoey Eliza geboren! Na een lange bevalling! Ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen met een ruggenprik :) Lig er nu nog, ben uitgeput maar kan niet slapen.. Binnenkort een foto!

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Elvina Gefeliciteerd met jullie dochter! Rust maar lekker uit!

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Elvina van harte! Toch net in maart dus!

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Gefeliciteerd meis!
    Rust nu maar lekker uit en geniet!

Zo nu Kaar nog ;)
    Dan zijn we allemaal bevallen toch?
    Gek he, je kijkt er met zijn allen zo lang naar uit en nu lijkt de tijd ineens te zijn omgevlogen, althans zo voel ik het als ik erop terug kijk...

12. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Gefeliciteerd Elvina! Dacht je kleine even de bevalling zo te rekken dat ze niet 1 x in de vier jaar jarig is haha!

13. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    meiden gefeliciteerd!!
    hoop dat alles goed gegaan is, en je nu kunnen genieten en een beetje bijkomen.

kaarr...veel succes nog met wachten!

14. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    @elvina: gefeliciteerd met zoey! Mooie naam trouwens mijn oudste heet zoë :)

nu inderdaad Kaar nog! Hoop dat jij je kleintje ook snel in je armen mag houden

15. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Ja duurt lang.. Vooral omdat ik iedere dag minstens 20 berichtjes/telefoontjes krijg met de vraag of ik al iets voel. Heel lief maar kan mijn gedachten dus niet echt op iets anders richten waardoor het nog langer voelt. Ik wil mijn baby!!:):)

16. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    ow erg is dat he, toen ik op het laatste was van mijn oudste was belde mijn schoonmoeder iedere dag en dan zei en?
    Ik had zo iets van wat en, als de kleien er is bellen we heus wel

en toen ze eenmaal geboren was belden we meteen s'morgens en kwamen ze later op de dag pas kijken

ik hoop in ieder geval dat je je baby snel in je armen mag houden!

17. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Vervelend inderdaad dat wachten, weet er alles van! ;)

Ga straks een zoeken waar het februari mama topic ergens staat :p

Bij deze vast een foto van Zoey. Alles gaat prima. We hebben nog wat moeite met borstvoeding, het is een beetje een driftkikker dus als het niet snel genoeg gaat of er komt niet genoeg uit dan gaat ze keihard huilen waardoor het helemaal niet lukt ;) Ze krijgt naast de borstvoeding dan ook de fles. Ze heeft meer honger dan mama heeft ;)

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Oh wat een schatje Elvina!
    Hier ook zo'n driftkikker als het om eten gaat hihi!
    Wat een hongermonsters he! :)

19. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    hahaha erg he hier ook een hongermonster, dan zoekt ze naar die fles en krijg je de speen er niet in

mooi meisje elvina en wat een kop met haar zeg!

20. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Hi meiden!

Elvina gefeliciteerd! Kaarr...je houdt de spanning er wel in!
    Hoe is het met alle moeders? Wordt er stevig gekletst in een ander topic?

Wat betreft borstvoeden wilde ik het dit keer graag weer proberen. Bij mijn eerste is het niet gelukt, te wijten aan de valse start (opname in couveuse) en weinig productie. Maar dit keer kwam mijn melkproductie na een paar dagen wel goed op gang, had Robin alleen moeite om uit mijn borst te drinken. Dus kolven, vingervoeden en uiteindelijke speciale breast flow fles aangeschaft. Aan het eind van mijn kraamweek had Robin ontdekt hoe hij uit de borst moest drinken, zo bijzonder! Vond het heel mooi om te kunnen doen, ook al ben je zo afhankelijk van wanneer hij wil...
    Na een paar dagen kreeg ik ongelooflijke last van tepelkloven, zo pijn dat iedere keer bij aanleggen ik tenenkrommend en met tranen in mijn ogen de voeding letterlijk aan het doorbijten was. Op een gegeven moment ging het zo tegenstaan, daarnaast kon ik niet goed tegen de hormonen die door mijn lichaam heen gierden en had ik hele dagen door huil- en frustratiebuien, dat ik van de een op andere dag er klaar mee was.
    Robin krijgt nu volledige flesvoeding, waar hij nog wel moeite mee heeft om alles op te drinken (120 ml per fles) en ook nog wel veel spuugt. Morgen bij het consultatiebureau langs voor sowieso de hoortest en dan laat ik hem meteen even wegen. Ook straks even Nutriton halen, dat helpt bij spugende baby's heb ik mij laten vertellen.

Vandaag eerste dag alleen thuis. Vriend moest weer werken en oudste is naar de opvang. Vind het gewoon best weer eng...durf ook niet te gaan douchen omdat ik Robin dan misschien niet kan horen. Vooral omdat hij zo spuugt ben ik bang dat ik dan net onder de douche sta en hij zijn wiegje en zichzelf onder spuugt...
    Zit dus nu op bed en te wachten tot hij echt goed slaapt, dan kan ik gaan douchen en klaarmaken om naar de stad te gaan voor wat boodschapjes...

Deel Deze Pagina