Wie ook flink afgevallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    En dan voornamelijk qua maat? Ik had 1,5 jaar geleden nog maat 44, nu maat 36/38

Moet wel zeggen qua broek is het 38 en meestal koop ik nog maat 38/40 kleding ivm de borsten (die zijn niet afgevallen, nog geen grammetje ;) ) maar ik schrok er wel van :)

Qua kilo's trouwens van 78 kilo (voor de zwangerschap) naar 63 (huidig)

2. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Ja ik maar t begint nu een beetje te veel geworden. Ben gestopt met het eten van suiker... Maar verder geen dieet of zoiets... Wil nu ook graag dat het stopt. Sinds december nu 5 maanden van 75 naar 59.4 kilo... Van maat 40-42 naar 36... Ik heb helaas amper borsten over ;) van 75 D naar 70 À/B...

Ga morgen naar de ha omdat ik wil dat het stopt... Was best blij hoor want vond mezelf iets te zwaar maar onder de 60 is ook een beetje overdreven... Ben 172 cm groot...

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ai, dat klinkt ook een beetje teveel van het goede idd..Ik wil heel graag 58 wegen (ben 165 cm)

wel jammer van je cupmaat haha

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik ben in 5 maanden tijd van 75 kilo naar 48 kilo gegaan. Van mijn borsten is weinig meer over, van 75D naar 70AA. Binnenkort maar eens kleding shoppen want alles is te groot :p

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo hey! Ik was aan 't eind van de zwangerschap 86 en nu dus 63, 48 zal te weinig voor me zijn helaas haha.

Al die arme borstjes van jullie :( Mijne zijn alleen maar groter geworden (ook irritant wel hoor)

Mijn kleren zijn ook te groot maar ik hou van wijde shirts etc :) alleen nieuwe broeken aangeschaft dus ;)

6. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Wat heb je allemaal laten staan bij t stoppen van suiker eten? ook gezonde fruitsuikers bv?

7. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Nee fruitsuiker wel nog af en toe diksap rest water en thee en vers fruit gewoon wanneer we zin hebben verder voornamelijk de vele verborgen suikers, ook in brood, vleeswaren, kant en klare soep, babykoekjes, gewone koekjes, chips etc het is even zoeken maar nu heel makkelijk boodschappen doen haha 1 soort chips is er maar zonder suiker, en alleen de spekjes van euroshopper, voor de rest alles zelf maken, soep bouillon, koekjes etc. En zoveel mogelijk spelt en/of volkeren meel. In het weekend als 'frisdrank' voor onszelf een laagje druivensap met Spa rood ;)

Deel Deze Pagina