misschien kunnen jullie helpen

Discussie in 'De bevalling' gestart door ellentje23, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    dag dames,

misschien dat jullie me kunnen helpen want kan het niet vinden op internet.
    vanmorgen om 5 uur werd ik wakker van de pijn in me buik waar van ik niet wist wat ik er mee aan moest.
    kroop ook helemaal in elkaar zo veel zeer deed het.
    precies 10 minuten laten kreeg ik weer zo`n pijn scheut, iemand een idee wat het kan zijn?

nu heb ik sinds een uurtje weer last van de pijn maar hij komt en gaat dan weer...verder ben ik duizelig en zit ik hier met trillende handen en het zweet loopt over mijn rug...
    ook heb ik het gevoel of dat me doos echt onwijs ver openstaat en er moment iets uit kan komen...plassen hoef ik niet want ben net 2 minuten geleden geweest :(
    verder heb ik echt onwijs veel dorst en blijf ik maar steeds me lippen nat maken..

ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn..
    heeft iemand dit hier ook gehad of weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn?!

groetjes

2. randi

randi Niet meer actief

k zou je vk maar eens opbellen want het zou goed kunnen zijn dat je aan het bevallen bent. in elk geval laten checken ;)

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Klinkt als een bevalling...........

Je weet 't he, ook als je je gewoon zorgen maakt, kun je altijd je vk bellen, zeker als je bijna aan het eind van je zwangerschap bent, zoals jij. Succes!

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik zou ook zeker even je vk bellen. Misschen heb je al gebeld. En?

5. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Klinkt idd als weeën. Bel, bel, bel!

6. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    niets aan de hand zelfs geen ontsluiting :(
    dus moet het nog mar even aankijken en als de weeen om de 3 minuten komen moet ik weer bellen....

7. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Jeetje spannend meid, ik loop maar een dagje op je voor...maar bij mijn rommelt het wel, maar verder gebeurt er niks...

8. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    nou hier zijn het echt pijnlijke buiken kan ook niet echt heel goed meer lopen omdat alles pijn doet...
    en ja hoop toch echt dat ik heel snel ons mannetje vast kan houden....en niet nog 4 weken hoef te wachten....

9. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik hoop ook dat jullie niet zo lang hoeven te wachten op jullie mannetje...wij kunnen ook haast niet wachten, maar het ziet er niet naar uit, dat ons meisje snel komt :(
    Voel je verder wel goed? ik kan bijvoorbeeld nog van alles en daarom heb ik soms geen erg in.

10. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    nou ja ik kan nog wel alles doen maar zodra ik er mee bezig ben geeft me lichaam wel aan dat ik het misschien beter niet kan doen :D

en ja ik krijg nu echt last van me bekken ik voel gewoon dat ons mannetje al helemaal is ingedaald en waarschijnlijk zit er iets van zijn lijfje dat tegen me bekken aan duwt dat is wel irritant...
    en ja heb nu ook echt last van harde buiken en een misselijk gevoel :(

heb jij daar ook nog geen last van dan?!

liefs

11. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ben niet misselijk ofzo, maar ik heb wel een drukkend gevoel in mijn onderbuik, ons meisje is ook nog niet zolang ingedaald, misschien dat ze nu helemaal ingedaald is. Verder heb ik wel een rommel gevoel, maar dat was het dan ook.

Ook mijn lichaam kan niet alles aan, ik doe ook alles in etappes

12. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ja in etappes doen is inderdaad wel het beste denk ik...

en sja verder is het maar afwachten wanneer de kleine denkt ik kom er uit...hoop alleen wel dat ik niet eerst 42 weken hoef te zijn maar dat hij zeer binnekort bedenkt dat die wel kan komen :D

we hadden een voorspelling gedaan maar is nog niet uitgekomen...helaas

13. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    We moeten ons ook niet uitputten toch en als het niet gaat is het gewoon jammer ;)
    Ik hoop ook niet tot 42 week te moeten wachten, maar helaas maken de kids dienst uit hahaha en daarna wij ;)
    Ik duim voor je dat hij zich eerder aanmeld en dat hoop ik voor onze meid ook. :D

14. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    inderdaad wel jammer dat de baby bepaald wanneer die komt moet toch iets op bedacht worden :d

maar goed hopen is inderdaad ook echt het enige wat we kunnen doen dus blijf maar veel duimen draaien dat die snel komt :D

15. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Die van ons zijn gewoon niet zo snel, ik hou je in de gaten, wel leuk om te weten wanneer je bevallen bent, misschien dat we nog op de zelfde dag uitkomen ;)

Ik ga maar weer wat doen, krijg een zitkont LOL

16. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    wie zou het zeggen he :p

maar hoe is het weer goed aan het rommelen heb weer buikpijn waar je bang van word maar goed zal het nog wel even aan kijken...

succes met de bevalling ;)

liefs

17. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Spannend, jij ook succes met de bevalling :D

Deel Deze Pagina