Ooohw.... jah! Heb ik vaak clienten in die buurt.... Heb zelf in de Langetuin gewoont... Maar verder kom ik er niet veel.. heb ook bij de deka gewerkt en bij de slagerij Blaauwboer...
Ik ben nu juist mijn haar weer aan het laten groeien na lang kort haar gehad te hebben. Dit zodat ik wat meer keus in kapsels kan hebben. Het zit nu voor geen meter maar komt wel goed.
Ik heb het 2 dagen geleden net als jou geknipt ts! Alleen is echt alles kort. Ik kan vanuit mn tel geen foto posten helaas maar ik doe t wel als ik thuis ben. Moest er wel aan wennen maar Ben er nu erg blij mee. Mn fam vrienden collegas enz vinden het erg mooi en stoer.
Supergaaf kapsel! Ik moet volgende week weer heen, vorige keer had ik het in een schuine bob, maar dan wel lekker goed opgeschoren achter. Word het dit keer weer, maar dan hou ik de punten voor nog langer.
WWhhaaa ik vind je kapsel GEWELDIG Flowertje! Ik hou daar echt van!!! Zelf heb ik ook kort haar na een tijdje een bob te hebben gehad. Kreeg het ineens in mn kop om het weer stoer en kort te laten knippen en zo zat ik zaterdag (wel met zweethandjes) bij de kapper. Heb het dus kort met een soort kuif. Twijfel alleen of ik een foto zal plaatsen want wil graag een beetje anoniem blijven,maar wie weet waag ik de stap en plaats ik toch een fototje. Even over nadenken haha
Eigenlijk zou ik t ook kort willen... Maar ik durf t echt niet... Los van t feit dat me man t niet wil..
Gaaf hoor! Ik heb geen foto van mezelf maar bij mij is het zo,zelfde kleur ook. Bekijk bijlage 319771