nuon jaarafrekening

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nou m,ik snap er niks meer van.ben blij hoor daar niet van..Maar we krijgen dit jaar 265 terug .En vorig jaar moesten we 300 bijbetalen terwijl de afgelopen winter veel strenger en dus meer stookkosten???
    ons termijn bedrag was verandered maar met een paar euro dus ik snap het niet...Nog meer mensen hier last van??

2. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey

Lekker toch? ;) Maar dat je die eindafrekening nu al binnen hebt, normaal is dat toch veel later in het jaar??

Groetjes

3. kvinna

kvinna Niet meer actief

Is de prijs per kilowatt niet gewoon naar beneden gegaan afgelopen jaar? Dan kan het zijn dat je met een hoger verbruik toch minder betaalt.

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    De energieprijzen waren idd iets gedaald!;)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij kregen hem vandaag ook binnen. Krijgen 61 euro terug. Nieuwe termijn bedrag is met een paar euro omlaag gegaan,maar wij gaan hem weer omhoog gooien zodat we volgend jaar weer wat terug krijgen ipv bij moeten betalen.

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    heb oxxio maar moet moet 300 euro nabetalen!!!!
    En het gaat maar om een periode van 5 maanden.
    De meterstanden kloppen dus tja....
    (hadden wel en vrij laag maandbedrag, dat is dus meteen omhoog gegaan he)

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wij kregen dit jaar 201 euro terug van Nuon...terwijl we vorig jaar 500 eurio bij moesten betalen..:$..en het jaar daarvoor 460 ofzo..
    Dus hield mijn hart vast..maar viel mee..kunnen we een keer ongestoord op vakantie..:D

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wij betalen via 2 wegen omdat een deel via de VVE gaat, maar we krijgen via de VVE de helft terug waardoor we blijkbaar afgelopen jaar gemiddeld 80 euro per maand hebben verbruikt (gas en elektra)! We betalen qua startkosten voor de verwarming net zoveel als dat we hebben verbruikt haha.

Heerlijk zo'n super geïsoleerde nieuwbouwwoning ;)

9. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Zelf kregen wij 787,- euro terug, helemaal top.
    Maar in mijn omgeving kregen heel veel mensen geld terug, dus de kosten zijn wel wat omlaag gegaan.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij ook zo'n geweldig geisoleerd huis :) we betalen maar 65 euri aan gas per maand :) bij de nuon hebben we alleen electra en kregen 100 euri trug, :)

11. ik zit er nog op te wachten
    ben heel benieuwd!

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    We betaalden 120 per maand en voorheen altijd 150 of meer dus kon niet anders dan nabetalen.
    Bij de eindafrekening voor we overgingen naar oxxio kregen we 300 ofoz terug, dus tja....

Het is me ook een strenge winter geweest he... Maart en April lag het gasverbruik hoger dan in Januari. bij ons dan.

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    :( Wij hebben hem gehad en we moeten fiks terug betalen. Het bedrag noem ik liever niet. Dit was bij Nuon.
    Wij hebben absoluut niet meer of minder gebruikt dan vorig jaar. Wat helaas wel het geval was, is dat ons maandbedrag 2 jaar lang veel te laag is geweest en vorig jaar onze meterstanden zijn geschat. We wonen hier nu 2 jaar. Het maandbedrag was geschat op de vorige bewoners (2 volwassenen en 1 kind, zelfde huishouden nu hier) Hierdoor hadden we vorig jaar ook al een bedrag terug moeten betalen, dat is nooit gebeurd, omdat het maanbedrag hetzelfde is gebleven.
    Mooi k*t dus allemaal......op vakantie zit er dit jaar niet in.

Deel Deze Pagina