Mijn zoontje is nu 7,5 maand. Hij heeft altijd veel haar gehad. Nu krijgt hij ineens een kale plek op zijn achterhoofd. Hij slaapt op zijn buik en rolt en kruipt al goed. Hij ligt dus bijna niet op zijn rug. Iemand die dit herkend? Super bedankt alvast!!
M'n dochtertje slaapt op haar rugje maar is ook een kaal plekje aan't krijgen. M'n zoontje heeft dat nooit gehad. Bij m'n dochtertje zijn haar eerste haartjes ook allemaal uitgevallen, bij m'n zoontje was dat ook niet. Dus ik denk dat het vooral van kind tot kind afhangt. Weet er toevallig iemand wanneer die haartjes ongeveer terugkomen? Want daar ben ik ook wel benieuwd naar...
Hier ook een jongen met een kale plek op ze achterhoofd, de plek lijkt steeds groter te worden. Hij slaapt op ze rug en ligt altijd veel te draaien, ik denk dat het daardoor steeds groter word. Het ziet er niet zo mooi uit, hij heeft ook heel dun haar verder op ze hoofd. Het zal vanzelf wel gaan groeien denk ik als het haar wat dikker word, ik lig er niet wakker van, maar ben ook wel benieuwd wanneer dat weg gaat.
Hier ook een kale plek! Maar de mijne is pas 10 weken en begint net in de box allemaal rond te kijken en doen, dus ik denk dat het daar van komt... Ik maak er maar zown oude kale mannen kapsel van:-D(kam het bovenste haar eroverheen, even ter verduidelijking )
Hier ook gehad. Maar nu bij bijna een jaar is het weer netjes begroeid.. Nu ook met echt haar ipv dat dons..
Hier ook een kale plek bij onze dochter.Komt helemaal goed.Mijn andere 2 kinderen hadden het ook en is helemaal goed gekomen.
Mijn zoontje slaapt ook op zijn buik, maar heeft toch ook wel een kale plek op zijn hoofd. Maar komt vanzelf goed joh!