Wie ook geen "knuffelbaby"?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Peetje83, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dochter is er ook niet echt van. Zodra ze als baby door kreeg dat ze meer kon dan op de rug liggen was het klaar. Ze heeft nooit veel bij me gelegen ook, vond ze gewoon niet fijn. Net of ze die rust niet kon vinden, alleen maar kijken en ontdekken, dat deed ze het liefst.
    Sinds een maandje of twee knuffelt ze wat meer, fijn hoor :) Wel heel snel trouwens, uitgebreide knuffels heeft ze echt geen tijd voor. Ik kan ook altijd zo genieten van die periodes dat ze eenkennig zijn en het liefst in je willen kruipen. Komt u maarrrr :D

2. misa

misa Niet meer actief

Onze zoon kan heel erg knuffelen, maar ook veel periodes toen hij baby was niet hoor. Veel te druk met alles ontdekken. Kan nog wel heel erg veranderen. :)

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.066
    2.557
    113
    Limburg
    Als ik het zo lees is er nog genoeg hoop. We wachten geduldig af haha.

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

2 minuten op schoot is hier erg lang, 2 secondes is de max. :D
    maar sinds een maandje of 4 (gok ik) is zoonlief aardig aan het bijdraaien, als ik bij zijn speelhoekje op de grond ga zitten komt ie aangevlogen om me helemaal te omhelzen en een lebber te geven.
    Tot een half jaar geleden was hij helemaal niet zo knuffelig en veel te druk met spelen en ontdekken.

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier knuffelt ze pas sinds een maandje ofzo. Dan drukt ze haar wang tegen die van mij, armpjes om de nek en zegt "knuffele" :D. Heerlijk vind ik het.

6. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook absoluut geen knuffelkont! Wel een beetje jammer, maar misschien komt dat nog wel over een poosje. Hij duwt zich meteen weg en wil niet vastgehouden worden. Hij houdt het nog geen minuut vol op schoot, in mijn armen of wat dan ook. Hij heeft de vrijheid geproefd haha

Deel Deze Pagina