schoentjes aandoen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavd, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    iemand tips? wil hem schoentjes aan doen voor mee op de fiets tegen de wind (slof schoentjes van all stars) maar krijg ze met geen mogelijkheid aan hij kromt zn teentjes..

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Soms werkt het om langs de zijkant van het voetje te wrijven. Strekken ze de teentjes. En dan dus wel super snel het schoentje aan doen :)

3. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    lukt niet daar zijn die all stars te zacht voor denk ik? lastig hoor anders moet ik maar simpele slofjes kopen en deze terug brengen vond ze zo leuk

4. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ik had 2 maten maat 18 en 19 maar die 19 krijg ik nu met veel moeite aan maar die zijn erg groot..zou dat uitmaken hij loopt nog niet dus is echt voor op de fiets ofiets

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    even kriebelen onder het voetje en dan gauw het schoentje aan doen.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik had hier altijd aapies leren slofjes, die wilden prima.

7. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    oh dankje die zijn idd leuk, denk dat ik die all stars maar terug breng hoe schattig ik ze ook vind...

is dit trouwens bijv voor een jongen of meisje? ik kan dat niet zo goed zien :p

Leren babyslofjes | Babyschoenen

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Die kunnen voor beide. Heb ik hier ook 2x gehad en weet dat er hier een aantal jongensmama's zijn die ze ook hadden.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij gebruikten voordat ze zelf buiten ging lopen ook leren slofjes en hebben ook die soort slofjes gehad van aapjes. Bruine. Maar ze zijn wel heel warm hoor, ze zijn gevoerd van binnen. Maar slofjes was hier de oplossing! Oxxy heeft ook leuke en betaalbare slofjes.

Deel Deze Pagina