Nu sins 2 dagen ben ik veel meer misselijk. Afgelopen nacht heb ik vanaf 02:30 overgegeven maar alleen maar vocht. Vanochtend had ik een kopje thee met een cracker genomen maar die kwam er net zo hard weer uit. Ga zo nog wat proberen te eten in de hoop dat het blijft zitten. Maar is het normaal dat je na een paar weken veel meer misselijk kan worden? Gr Tam
ja met 6 weken is echt HEEEEEEEL normaal, ik kwam er na 6 weken ongeveer achter dat ik zwanger was juist doordat ik me zo ziek voelde als een hond.. ik hoop voor je dat het niet veel erger wordt. Maar ja, het hoort er wel echt een beetje bij. Veel sterkte!
Bij heel veel vrouwen wordt het juist met 6 weken veel erger En het kan nog wel even gaan duren sterkte ermee.
jep, hier ook pas met 6-7 weken enorme misselijkheid. Succes! Er valt weinig aan te doen helaas. Gewoon vaker op een dag kleine maaltijden eten en proberen wel genoeg vocht binnen te houden.
Haha dat weet je nooit. Voor het zelfde geld is het nu al over en ben je af en toe wat misselijk zonder te spugen. Maar als je echt geluk hebt, dan spuug je met weken nog En dan wordt de smiley vanzelf
ik begon met 6 weken en aan het eind van de 8 weken was ik er weer ver vanaf en had ik het ergste weer gehad. Overigens zonder spugen hoor. Dus hopelijk duurt het bij jou ook niet te lang... sterkte meid!
tja, en bij mij was het pas na 15 weken minder (maar dus niet over) wel met spugen. Maar je hoort ook dames die helaas 9 maanden lang kotsmisselijk zijn.. dus het is maar afwachten. en je hebt er nu echt niks aan maar : Het gaat echt weer over. (zeiden ze tegen mij ook altijd )
Voor dat je een jongentje wordt toch Maar moet eigelijk wel zeggen dat het me een klein beetje gerust steld. Want een half jaar geleden heb ik een mk gehad en toen had ik dit allemaal niet wat ik nu heb. Misselijk voor banden pijn enzo. Dus hopelijk is dit wel een teken dat het nu goed zit Gr Tam
Je bent niet alleen...dat scheelt ook...ik hang ook elke ochtend boven de pot te spugen, voor of na het ontbijt, maakt niet uit, krijg je dan weer honger word je misselijk, eet je weer wat, word je misselijk omdat je hebt gegeten....volhouden en inderdaad, ze zeggen dat het overgaat en dat het erbij hoort! Sterkte!
Met 7 weken ben ik 2 a 3 dagen heel erg misselijk geweest. Eten hielp hier tegen. Kleine beetjes verdeeld over de dag. Ik ben daarna niet meer misselijk geweest. Het is moeilijk om te eten terwijl je misselijk bent, maar het werkt. Ik heb overigens nu helemaal nergens meer last van.
Hier ook vanaf week 6 heel erg misselijk, kon echt niks naar binnen krijgen. De laatste dagen gaat het bij vlagen beter. Maar ik hoop dat het snel over is want ben het wel al aardig zat . Wat ik mij eigenlijk af vraag is of het wel gezond is voor je baby, omdat je overal leest dat je goed moet eten enzo, maar zo krijg je weinig vitamines binnnen toch?
Hier ook sinds 6 weken heeeel erg misselijk en helaas heel veel overgeven,meestal blijft er niks in,voel me slap en elendig.....heb vanmorgen op bed 2 rijstewafels gegeten en ik moet zeggen wel misselijk geweest maar niet overgeven vandaag! Het is vervelend maar het hoort er ook wel een beetje bij....moet van de week naar de vk,maar ga wel vragen of ze er iets voor heeft!
Ik ontbijt ook iedere ochtend in bed, gewoon een cracker of een beschuitje. En als ik dat niet doe, dan ben ik vervolgens beroerd, helaas ook spugen.. Daar wordt je wel een keer flauw van, maar heb het er allemaal voor over. Als ik in bed ontbijt, ben ik bij vlagen nog wel misselijk, vooral bij bepaalde geuren, maar ik heb altijd kleine zuurtjes bij me en die onderdukken dat wel. Hoop dat ik de piek qua misselijkheid gehad heb
Heb gisteren zetpillen gekregen van mijn huisarts van emasefene en ik voel me eindelijk weer een beetje beter. Ik kan weer rondlopen in huis en wat klusjes doen. Koken gaat nog niet vanwege de geurtjes.