Je hebt helemaal gelijk!! Dit is ook heel kwetsend. Ik weet zeker dat degene die dit geschreven heeft het niet zo bedoeld heeft, maar netjes is het niet. Bovendien wil het aantal weken waarmee een kindje geboren wordt nog niets zeggen over de start. Een kindje dat geboren wordt met 36 weken kan het moeilijker hebben dan een kindje dat met 26 weken geboren wordt. Dus meiden, verwijt elkaar alsjeblieft niets!! Het is geen wedstrijdje welke ervaring het moeilijkst, zwaarst, ergst, enz. is!!! Laten we even ons hoofd erbij houden!!
Daarom wou ik ook positive ervarringen . Mamamars tot nu toe gaat alles naar wens hier het enige wat ze heeft is een motorische achterstand en dat had ik ook ik liep pas op 2 jaar. Ze zit nu met haar gewicht op gecorigeerde leeftijd precies op de gemiddelde lijn. En ach ik was ook mega dun en klein. En miss komt de klap wel maar denk het niet echt ik ben niet zo snel met negatief terug kijken ik relativeer alles wat makkelijker. Het enigste wat ik heb is dat ik ZOey bijna niet los kan laten .