Wie duimt met me mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cindya1, 21 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Vanmiddag vertrekken we naar het noorden van het land voor een kerst diner en overnachting. Dit samen met vrienden van mijn man. Het is soort van traditie en zijn vrienden groep doet dit elk jaar. Het is altijd erg gezellig en een goede manier om met iedereen weer eens bij te praten.

Mijn schoon ouders komen vanuit het noorden langs om een nachtje op ons zoontje te passen.

Dit is de eerste keer dat we dit doen! Natuurlijk hebben we hem wel eens eerder uit logeren gebracht maar toen waren we snachts altijd weer thuis. Ben zo zenuwachtig. Hoop niet dat ik niks van het feest meekrijg omdat ik de hele tijd aan mijn zoontje moet denken! Maar ik weet dat het goed voor me (of ons, mijn man is net zo zenuwachtig). Het is een dik uur rijden dus we staan niet 1-2-3 op de stoep als er wat is.

Niet dat de situatie mijn reden tot zorgen geeft, want ons zoontje is een goede slaper en slaapt sinds 8 maanden al door (uitzonderingen daar gelaten). Mijn schoonouders hebben al 3 andere kleinkinderen dus kennen het kunstje inmiddels wel.

Mijn ouders leven allebei helaas niet meer, wat sinds erg lastig is qua opvang (zij woonden wel in de buurt) en dus hebben we dit niet eerder me kunnen maken.

Het zal allemaal wel meevallen maar toch ... Vind het zo lastig om hem een nachtje alleen te laten.

2. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Komt vast goed en stoer dat je het doet!!

Ik duim! :)

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    knap dat je het toch doet!
    wat naar voor je dat je ouders niet meer leven, je zult ze wel ontzettend missen zeker nu je zelf een kleine hebt.
    idd alleen al als oppas.

maar was het niet handiger als je je kindje bij je schoonouders had laten slapen? dan hoeven hun ook geen lange rit te rijden.

ik vind het zelf altijd fijn als mijn kleintje gaat logeren dat ze het laten weten als hij slaapt. evt met een foto via de app, dan ben ik gerustgesteld en kan ik genieten van de avond!

lekker genieten iig!

4. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Ja, hadden we ook overwogen, maar laten hem liever in zijn vertrouwde omgeving slapen. De overnachting is precies op het midden van onze woonplaats naar de woonplaats van mijn schoonouders, dus dat maakt niet zoveel uit.

5. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Ja, daar heb ik het soms erg moeilijk mee.

6. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Dank je wel! X

7. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik 2 weken geleden. Dochter ging 2 nachten logeren bij mijn ouders, ze heeft het daar heel goed maar was voor het eerst dat ze 2 nachtjes wegwas. En...wij gingen naar het buitenland. Dat vond ik even slikken, want ik was dus ook niet zo 1-2-3 thuis.
    Maar toen ik eenmaal een paar uur weg was, en ik uiteraard even gecheckt had of alles goed ging, merkte ik dat ik er steeds minder mee bezig was.
    Ik vond het heerlijk om haar weer op te halen, maar uiteindelijk bleek het ook erg mee te vallen met mijn gepieker. Ik vond het ook heel leuk om weer eens alleen met m'n vriend weg te zijn

Deel Deze Pagina