Wie ook geen/uitstel vaccinaties?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ann77, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik vind het vooral ideaal dat er recepten bij zitten en groentes die niet altijd in de winkel te krijgen zijn. Zo kan ik nog eens iets nieuws proberen.

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja. Hier heeft l. alheel veel dingen gegeten waarvan anderen niet eens weten wat het is :p voordeel van biologisch.. Je eet creatiever!

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb niet alles doorgelezen nog maar ik sluit me hier ook aan :)

Jongste kinderen va. 6 maanden begonnen met vaccineren en niet alle vaccinaties. Overweeg om de baby straks helemaal niet te vaccineren.

4. kleinesara

Lijkt me heerlijk! Ik loop nu regelmatig half verdoofd door de supermarkt omdat ik wéér niets weet om te eten. De helft van wat daar ligt wil ik uit principe niet kopen en de andere helft is zo klein dat ik daar het gevoel bij krijg van: niet wéér!

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hier wil ik ook wel antwoord op geven. Wij doen denk ik voor ongeveer 80% onze boodschappen bij een natuurvoedingswinkel en eten uitsluitend biologisch vlees. wij hebben ook een tijd een groentetas van vitatas gehad en ik heb hem toevallig deze week ook weer besteld. Daarnaast drinken wij geen koemelk, eten beperkt tarwe, zo goed als E-nummer en geraffineerde suiker vrij (Nouja... moet eerlijk zeggen dat dat in de decembermaand niet helemaal op gaat :)) en er komen hier absoluut geen kunstmatige zoetstoffen het huis binnen!

Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die kritisch tegenover vaccineren staan over het algemeen wel bewuster omgaan met voeding en medicijngebruik. Althans, mensen om mij heen zijn over het algemeen langvoedsters (iig langer dan een jaar borstvoeding) en ook bewust met voeding bezig.

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Thanks voor je antwoord noeska!
    Het lijkt mij ook dat als je kritisch bent over prikken, je ook kritisch naar voeding kijkt, maar ben benieuwd of dat ook echt zo is.

Ik heb zo goed als geen mensen in mijn omgeving die biologisch eten, langvoeden, kritisch prikken oid.
    Ik wil wel kritisch gaan kijken naar prikken (niet prikken denk ik niet) maar het is lastig als je niet iemand in je omgeving hebt die mee kan denken en praten daarover.
    En internet, iedereen kan op internet zetten wat hij wil.
    Ik heb lyme, en daar op internet veel over gelezen, maar elk onderzoek verteld weer iets anders, met echt extreme verschillen.
    Ben dus niet zo happig op info die op internet te vinden is..

7. kleinesara

Als op internet iedere bron wat anders zegt weet je inderdaad niet wat nou de waarheid is. Maar als op internet allemaal verschillende bronnen dezelfde onderzoeksresultaten krijgen zal er wel een kern van waarheid in zitten. En daar zijn wat vaccinaties betreft best veel bronnen over te vinden, wereldwijd, die allemaal hun eigen onderzoeken hebben gedaan en daarbij dezelfde uitkomsten hebben gekregen. Lijkt me dan geen toeval meer.

8. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Dat zal zeker ik vind het alleen een beetje vreemd dat jij het gebruikt ter onderbouwing van je mening.

9. kleinesara

Hoezo vreemd? Ik gebruik het juist omdat het door veel mensen als betrouwbare bron word gezien. Als ik vaccinvrij.nl als bron had gebruikt had ik meteen weer opmerkingen gekregen dat die site onwaarheden verteld. Het RIVM is de expert op dit gebied dus daarvan mogen we, zeker volgens de voorstanders van vaccineren, de waarheid verwachten. Dus zou de meest betrouwbare informatie van het RIVM moeten komen. En toevallig vind ik daar inderdaad onderbouwing van mijn mening (of feit?).

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En dat is nou precies wat ik de afgelopen 15 jaar gedaan heb.
    Ik ben gegaan van iemand die geen enge stoffen in haar kind wilde, omdat het homeopatisch opgelost moest kunnen worden tot iemand die de voordelen van vaccineren torenhoog hoger vindt dan de eventuele nadelen. En homeopathie? Tja mijn voorouders deden er veel mee, maar bij mij heeft het nooit gewerkt.

Vaccinvrij is wat mij betreft een gevaarlijke bullshitsite.

11. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL

Hartstikke goed dat jij jezelf de afgelopen 15 jaar wel verdiept hebt in vaccineren in plaats van gewoon maar vaccineren omdat de overheid zegt dat het goed voor je (kind) is.

Ik hoop dat ik een bijdrage heb kunnen leveren door informatie omtrent vaccineren te geven aan mensen die ook twijfelen over wel of niet vaccineren.

Het is een keus die iedereen voor zich zal moeten maken en een bewuste keuze kun je, naar mijn idee, enkel maken door zelf op onderzoek uit te gaan op zoek naar jouw eigen waarheid omtrent vaccineren en gezondheid in het algemeen.

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Leuk onderwerp ;)
    Ik heb ben op onderzoek gegaan en heb mn dochter niet laten vaccineren, ze krijgt al 1,5 jr antistoffen door bv en bouwt rustig op haar eigen tempo haar eigen immuunsysteem op.
    mn 2 oudere kinderen waren gewoon gevaccineerd omdat het cb dreigde met ernstige complicaties maar achteraf hadde ze complicaties van de vaccins zoals; kroephoest en oorontstekingen.
    Tot nu toe vindt ik mn dochters gezondheid beter dan die van mn jongens hun eerste 1,5 jr maar daar spelen meer verschillen mee.
    succes met maken van je keuze...of had je dat al gedaan? Heb nog niet alle pagina's gelezen ;)

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    En Ann, jouwvraag welke stoffen er in vaccins zitten;
    menselijke cellen van geaborteerde embryo's (bmr)
    geen zink idd maar wel aluminium
    formaldehyde (sterk water dat doodt alles)
    kippeneiwit
    Volgende gekopieerd van vaccinvrij.nl
    1. Antigenen: dit zijn levende, verzwakte of gedode bacteriën en virussen die verondersteld worden de ziekte te veroorzaken.

En de andere bestanddelen o.a.:

2. Adjuvants: hulpstoffen om de productie van antilichamen te versterken bv. aluminiumfosfaat of squeleen
    3. Chemische Conserveermiddelen: zoals 2-phenoxythanol, formaldehyde
    4. Chemische Stabiliseermiddelen: gehydroliseerde gelatine, monosodium glutamaat of phenol
    5. Additieven om te verdunnen of emulsiefieren: bv. polysorbaat 80
    6. Antibiotica: bv. neomycin, streptomycin
    7. Vervuilingen: bv. onbekende virussen, of erfelijk materiaal (stukjes RNA en DNA) afkomstig van het medium waarop vaccins op gekweekt worden
    8. Water: hierin worden de ziekteverwekkers, chemische en andere ingrediënten van het vaccin opgelost, zodat ze makkelijk ingespoten kunnen worden.

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Bron; internet, dit is allemaal te googelen...

bewuster met gezond eten bezig zijn doen wij ook, ben me er zeker van bewust dat de risico's die we lopen een opeenstapeling zijn van milieu, voeding ed. Niet extreem maar we doen ons best probeer het beste uit beide werelden te halen, zowel supermarkt als reformwinkel en n stukje moestuin thuis (al bleek later dat vlakbij de grond verontreinigd was)
    ook medisch zoek t best van regulier en alternatief, soms moet er technisch iets gebeuren....ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ontkwam niet aan operatie en narcose maar ondersteun het herstelproces met homeopathische middelen en ja ik heb n paar pcm genomen.
    dochterlief heeft gelukkig nog geen pcm nodig gehad tot nu toe alles op eigen kracht genezen, koorts met compressen en homeopathische middelen. Tanden kiezen krijgen ook homeopathisch maar ze heeft er gelukkig weinig last van.
    Ik spreek alleen vanuit mijn eigen ervaring en kennis

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Klopt niet helemaal. En het is allemaal stukken minder erg dan wanneer je zo'n lijstje van vaccinvrij kopieert.

Het BMR vaccin bevat geen cellen van geaborteerde foetussen. Er is in de jaren 60 ooit weefsel van een foetus gebruikt om de kweekmedia te ontwikkelen - dat kan niet anders, omdat bepaalde virussen nou eenmaal op menselijke cellen groeien, odat mensen de enigen zijn die het virus ziek maakt. Het bevat wel humaan albumine, dat is een eiwit dat gewonnen wordt uit donorbloed, en dat gebruikt wordt om het vaccin stabiel te houden.

De kleine dosis aluminiumzout in een vaccin is nodig om het immuunsysteem 'aan te zetten'. Het gaat om dezelfde aluminiumverbinding die ook in maagzuurremmers zit (die veel baby's ook krijgen).

Je eigen lichaam, en ook dat van je kind, produceert duizenden keren meer formaldehyde, elke dag, dan er in een vaccin zit. Gevaarlijk hoor...

Kippeneiwit klopt, dat is nodig om de virussen te kweken. Om die reden worden kinderen met een kippeneiwitallergie niet of anders geprikt.

De adjuvans zijn niet schadelijk, zitten in allerlei voedingsmiddelen en geneesmiddelen en zijn nodig om het vaccin effectiever te maken.

De conserveermiddelen heb je nodig om te zorgen dat het vaccin niet bederft. Ze zijn niet gevaarlijk en al helemaal niet in de dosering in een vaccin.

Zelfde voor de stabilisatoren. Stoffen die je dagelijks in je eten vindt, die in je eigen lijf zitten, die zelfs in moedermelk horen te zitten (glutamaat).

Dat de additieven en het water nodig zijn om te verdunnen, ja nogal logisch...

Bij de productie van vaccin worden geen hoog allergene antibiotica gebruikt. In het BMR vaccin kunnen sporen neomycine (zo heet dat spul in Nederland) zitten, en net als bij kippeneiwitallergie is een overgevoeligheid daarvoor reden om aangepast te vaccineren.

Vaccine Ingredients

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Dirksmama: bevatten alle vaccins kippeneiwitten? Of alleen de BMR?

17. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL

Erg fijn dat ook deze informatie over de diverse additieven van vaccins gegeven wordt. Ik denk dat veel mensen niet eens op de hoogte zijn van hetgeen er allemaal in een vaccin zit en wat direct het lichaam van je baby ingespoten wordt, maand na maand na maand in de 2de, 3de en 4de maand van zijn leven om vervolgens met 11 maanden en 14 maanden weer gevaccineerd te worden.

Als je alles bij elkaar optelt heeft je 14 maanden oude kind al 32 vaccins gehad.

4X difterie
    4x kinkhoest
    4x polio
    4x tetanus
    4x hep B
    4x pneumokkoken
    1x bof
    1x mazelen
    1x rode hond
    1x meningokokken

Op basis van juiste informatie en hele waarheden kun je zelf een goede beslissing maken om je pasgeboren baby'tje wel of niet te laten vaccineren.

Over of het vaccineren met al deze "hulp" stoffen + meerdere verschillende dode of levende virussen in een keer in het lijfje van je baby nou wel of niet schadelijk kan zijn voor je kind, dat moet een ieder voor zijn eigen kind beslissen.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ga dit topic melden...

patje, jij bent een ontzettend eng griezelig mens zoals je dingem verkondigd en mensen bang maakt. Het lijkt wel of je lid van een sekte bent. Ik vind dat dit soort posts echt niet thuishoren op een forum als deze..jij bent gewoon mensen bang aan het maken.

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Als ze nou pro vaccineren was? Had je het dan ook gemeld?
    Ze komt wat schreeuwerig over, maar iedereen kan toch zelf nadenken? Dat lijkt wel censuur.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Nee hoor want de andere die anti vaccineren zijn noem ik niet gek. Het maakt mij helemaal niet uit of iemand pro of anti is, maar wat er gezegd wordt, en iemand die zulke uitspraken doet moeten ze opsluiten hoor...dit is echt niet normaal. En er zijn hier genoeg mama's die zelf weinig weten van het vaccineren en ontzettend bang gemaakt worden door zo'n figuur en ja dat had ik ook gedaan als iemand zo eng pro was.

Deel Deze Pagina