Wie ook geen/uitstel vaccinaties?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ann77, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    #141 dirksmama, 8 dec 2013
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
    Dit is de bijsluiter voor professionals.
    http://www.lareb.nl/getmedia/c52fa848-5504-4be9-a0b6-5abcb7c7f57e/Infanrix-hexa-EPAR-maart-2013.pdf
    Logischerwijze bevat het verschillende stammen van inactief gemaakte ziekteverwekker. De ziekteverwekkers zijn gebonden aan mineralen, o.a. Aluminiumhydroxide (komt in de natuur voor als het mineraal gibbsiet, dt uit kaliveldspaat gevormd wordt, zit in maagzuurremmers) en aluminiumfosfaat (dat ook gewoon in de natuur voorkomt als mineraal, en ook in maagzuurremmers gebruikt wordt). In kleine hoeveelheden totaal niet giftig, maar gewoon nuttig. De functie van deze adjuvansen is zorgen dat de inactief gemaakte ziekteverwekkers niet kapot gaan (en niet meer de gewenste reactie kunnen oproepen), en daarnaast het prikkelen van het immuunsysteem, waardoor de dosis van ziekteverwekkers veel lager kan zijn. Aluminium wordt ook gebruikt in homeopatische medicatie, en is een van de belangrijke sporenelementen in Keltisch Zeezout (het nieuwe wondermiddel in alterneutenland).
    Debunking the Myth of Aluminum and Alzheimer's | ThirdAge
    De overeenkomst tussen vaccineren en homeopatie is dat ze op dezelfde filosofie gebaseerd zijn: met een heel lage dosis een reactie oproepen, waardoor het lichaam op eigen kracht sterker wordt. Daarom is het ook zo vreemd, vind ik, dat veel homeopaten tegen vaccinaties zijn. Daarmee vergeten ze volgens mij de grondgedachte van Hahnemann.

Dan zie ik verder: watervrij lactose, natriumchloride (dat is doodgewoon keukenzout), aminozuren, mineraalzuren, vitamines, water.

Tja je moet geen lactose-allergie hebben, van een overdosis keukenzout kun je dood gaan, en in water kun je verdrinken.

Maar ik zie niets waarvan ik nou denk, "o jakkes wat eng".

2. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de bijbelbelt is net zo veel of net zo weinig mazelen als in de rest van Nederland. Er wordt legaal en volgens de regels zand in onze ogen gestrooid.

Maar 30% van de bevestigde mazelen gevallen is daadwerkelijk via lab bevestigd.
    Je kind wordt nooit gecontroleerd op het doormaken van mazelen voor vaccinatie
    Je kind kan na zijn bmr mazelen krijgen maar het is niet toegestaan om je kind te testen op mazelen binnen 6 weken na vaccinatie
    Je kind kan na vaccinatie anderen aansteken.
    Kinderen die zich met mazelen achtige vlekjes melden bij de huisarts worden veelal gediagnostiseerd met 5,6 de ziekte zonder lab testen.
    Het is absoluut niet uit te sluiten dat kinderen met vlekjes ziektes niet gewoon de mazelen hebben.

Het is een grote doortrapte leugen, het vaccinatiegeloof en wij zijn er met zijn allen in gestonken.

Het is nu tijd om wakker te worden en zelf op onderzoek uit te gaan en jezelf te gaan scholen want de overheid wil je enkel dingen laten geloven die de machthebbers rijker en rijker kunnen maken.

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Tja, daar denken we dan duidelijk totaal anders over. En dat mag. Jij doet wat jij prettig vind, ik doe wat ik prettig vind. Gelukkig wonen we in een land waar dat mag.

4. kleinesara

Heel vaak hoor ik mensen zeggen dat ze hun kind niet tegen de griep laten vaccineren omdat ze dat onnodig vinden. Maar de griep is uiteindelijk gevaarlijker dan de mazelen. Het percentage mensen dat aan de griep overlijd is groter dan het percentage dat aan de mazelen overlijd. Mensen zeggen vaak: het is maar een griepje. En ik zeg: het is maar de mazelen. Als mijn dochter de mazelen krijgt zal ze even goed ziek zijn. Maar ze zal er probleemloos doorheen komen want ze is verder helemaal gezond.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik wil heel graag weten waar je dit vandaan heb in het kader van mijn onderzoek.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heel vaak verwarren mensen een stevige verkoudheid met influenza. Een stevige verkoudheid wordt 'griepje' genoemd. Als je echt influenza te pakken hebt dan doe je dat echt niet af met 'maar een griepje'.

Heb jij zelf trouwens mazelen gehad?

7. kleinesara

Dat klopt inderdaad. Laatst hoorde ik ook iemand zeggen dat zijn neus vol zat en hij wat verhoging had. "Tja, griep." Dat is gewoon een verkoudheid. Maar het valt me wel op dat iedereen over de griep zo licht denkt terwijl dat zeker geen ongevaarlijke ziekte is die je moet onderschatten. Bijna niemand laat zijn gezonde kind tegen de griep vaccineren maar als je niet tegen de Mazelen vaccineert ben je ineens een onverantwoordelijke ouder.

Ik weet zelf niet of ik de Mazelen heb gehad. Op mijn 3e ben ik flink ziek geweest met vlekjes erbij. Kan de Mazelen zijn geweest, kan ook iets anders zijn geweest. Mijn ouders zijn er niet mee naar een dokter geweest dus we weten het niet.

8. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    #148 Patje00, 9 dec 2013
    Laatst bewerkt: 9 dec 2013

Op de facebookpagina van het Rijksvaccinatieprogramma heb ik heel veel vragen gesteld. Ik kreeg onder andere dit antwoord terug waarbij ik op die 30% bevestigde gevallen wat lab bevestigd is ben gekomen.

"Rijksvaccinatieprogramma (RVP) @Patricia, @Bernhard, @Jo en @Sjaak Excuus, onze vorige post over de lab-bevestigde gevallen blijkt niet correct. Om tot een bevestigd mazelengeval te horen worden meldciteria gebruikt. Als uitgangspunt wordt het klinisch ziektebeeld genomen: iemand met koorts en verheven maculopapuleuze uitslag en tenminste 1 van de 3 symptomen (hoesten, neusverkouden, conjunctivitis). Mazelen kan bevestigd worden door klinisch ziektebeeld samen met 1 van de 4 laboratoriumcriteria óf door een contact met een persoon bij wie de infectie is vastgesteld (epidemiologische link). Van alle bevestigde gevallen is 30% bevestigd door lab-onderzoek. De andere meldingen zijn bevestigd door de epideiomologische link. Wat betreft andere vlekjesziekten: het RIVM neemt naast mazelen ook rodehond en parvo-virus (vijfde ziekte)mee in de lab-test. Andere labs doen dat niet automatisch.
    Bij personen die 2 keer gevaccineerd zijn en klinische verschijnselen hebben, wordt altijd een lab-test gedaan om er zeker van te zijn of het mazelen is".

Bron: https://www.facebook.com/rvp.vaccinaties?fref=ts, en dan kun je zoeken in de reacties onder het kopje:
    "RIVM verwacht meer mazelen door einde schoolvakanties"

In datzelfde stuk staat ook een link naar een WHO site die meldingen van de mazelen bij houdt van over de hele wereld. Helaas werkt de link opeens niet meer.
    Hierin stond twee weken geleden nog in de statistieken van de WHO te lezen dat de teller voor Nederland vandaag de dag op 1262 mazelen gevallen staat MAAR van die 1262 gevallen zijn er enkel 387 via bloed/speeksel getest op mazelen. De overige 875 gevallen zijn enkel op basis van epidemiologische link bevetsigd. Hierbij toch de link die het nu helaas niet doet. Misschien dat hij het wel weer gaat doen. Anders kun je het navragen bij het RIVM als je het zeker wilt weten. WHO | Immunization surveillance, assessment and monitoring

Het is in de bijsluiter van het BMR vaccin (voor proffesionals) na te lezen dat een zojuist gevaccineerd kind besmettelijk kan zijn voor zijn omgeving.

"Overdracht
    Tussen de 7de en de 28ste dag na de vaccinatie bemerkt men bij de meeste vatbare personen een excretie van kleine hoeveelheden van het levend, verzwakte rubellavirus via de neus of de keel. Er is geen vaststaand bewijs van overdracht van dit virus op vatbare personen die met de gevaccineerde personen in aanraking komen. Hoewel een overdracht door nauw persoonlijk contact theoretisch mogelijk is, wordt deze dan ook niet als een groot risico gezien. Er is echter wel angetoond dat het rubella-vaccinvirus via de moedermelk aan de zuigeling wordt doorgegeven zonder enig bewijs van een klinische aandoening"

Bron: http://www.rivm.nl/dsresource?objectid=rivmp:183945&type=org&disposition=inline&ns_nc=1

Ook hier is is een flinke discussie geweest op de pagina van het Rijks Vaccinatie Programma. Over de besmettelijkheid van juist gevaccineerden met levend vaccin. Het is de moeite van het doorlezen waard (vind ik :) ). Kijk onder het kopje:
    "Meisje overleden na mazeleninfectie".

De rest weet ik gewoon uit de praktijk. Je gaat met je kind naar het CB en daar krijg je een vaccinatie. Er is geen arts die eerst bloed bij je kind gaat aftappen om vervolgens te checken of jouw kind niet al de mazelen (of een andere ziekte waartegen gevaccineerd wordt) gekregen heeft om vervolgens een week of wat na de uitslag een vaccin te geven als blijkt dat er inderdaad geen ziekte waartegen gevaccineerd wordt al is doorgemaakt. (uitzonderingen daargelaten misschien...)

Dan de besmettelijkheid van het BMR vaccin.... hoe gaat men dit controleren als men al niet eens weet of een kindje wel of niet Bof, Mazelen of Rode Hond al heeft gehad? Dat doen ze niet. Dat hebben ze nooit gedaan.

Het is een groot wespennest, het hele vaccinatiegeloof. Alle leugens zitten aan elkaar vast en het is vooral iets wat je zelf moet onderzoeken, lezen, kritisch denken voordat je een wel overwogen besluit kunt nemen en voordat de mist in je hoofd is op getrokken. Tot die tijd zal het meerdendeel van de bevolking nog even vertrouwen op de overheid en steeds meer mensen (tijdelijk) in shock raken als ze ontdekken dat de wereld net even heel erg anders is dan men gedacht had.

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dit zit uitermate in de categorie van de Taliban in Pakistan. Daar wordt er alles aan gedaan om polio-vaccinaties tegen te houden omdat de CIA op die manier moslims zou besmetten met aids.

10. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het prettig vinden als je inhoudelijk op mijn bericht reageert.
    Met deze opmerking kan ik helaas niet zo veel.

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nou, ik ken zat mensen die niet licht over griep denken hoor.
    Verschil tussen griep en mazelen is dat uit onderzoek gebleken is dat griepvaccinatie voor mensen uit risicogroepen duidelijk voordeel heeft, terwijl het voor anderen weinig toevoegt, omdat ze niet altijd griep, laat staan complicaties, krijgen na contact met influenzavirus. Terwijl mazelen zo besmettelijk is dat de kans dat je geen mazelen krijgt als je er mee in contact komt vrijwel miniem is. En bij mazelen heb je sneller complicaties bij kinderen uit niet-risicogroepen dan bij influenza.

Grootste verschil: met goed en gericht vaccineren kan mazelen in het komende decennium volkomen de wereld uit geholpen zijn, net als pokken. Wat betekent dat over één generatie de mazelenvaccinatie, net als de pokkenvaccinatie, overbodig is. Influenza- en coronavirussen muteren te snel om dat te bereiken voorlopig.
    Door je kinderen te vaccineren help je je kleinkinderen.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nou niets schokkends en niets nieuws wat je me hier vertelt hoor.
    Jammer dat je het bestempelt als 'geloof'. Daarmee doe je zowel religie als wetenschap onrecht aan.
    Het lijkt me raadzaam om de informatie die je hebt eens met een wat kritischer ook tot je te nemen.

13. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL

Ook al vertel ik jou niets nieuws, ik heb het graag gedaan voor je, deze informatie met je delen. Hoewel ik je eerdere vraag nu toch enigszins vreemd vind klinken; Ik wil heel graag weten waar je dit vandaan heb in het kader van mijn onderzoek.

Was het oprecht deze interesse? Als ik je namelijk niets nieuws heb kunnen vertellen...dan wist je schijnbaar al waar dit vandaan kwam en vroeg je mij dit niet voor jouw eigen onderzoek.

Wie weet heeft mijn informatie wel iemand anders geholpen in zijn of haar zoektocht naar de waarheid van het vaccinatiegeloof.

14. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik leer graag iets nieuws. Wat je doorgaf wist ik uit andere bronnen al, dat zijn in bijvoorbeeld epidemiologie heel normale modellen. Niets schokkends aan, en doen niet af aan het nut en de effectiviteit van vaccineren.
    Vaccinatiegeloof bestaat niet.
    Vaccinaties bestaan. Feiten m.b.t. de werking bestaan. Feiten m.b.t. de gevolgen van infectieziekten bestaan. Feiten m.b.t. bijwerkingen van vaccinaties bestaan. Cijfers bestaan...kans dat je iets naars overhoudt aan een infectieziekte is groter dan de kans dat je iets overhoudt aan een vaccinatie.

15. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL

Wie zich, met de nodige tijd, verder verdiept in de vaccinatietheorie zal tot de conclusie kunnen komen dat al jouw bovengenoemde feiten op los zand gebouwd zijn en zal begrijpen dat vaccinatie ook tot een geloof behoord.

16. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals dank voor alle input. Ik kan nog niet beslissen....dus voorlopig geen inenting...

17. tuc

tuc Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk en daarna komen ze met een groot ruimteschip ons ophalen....

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh!

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wij vaccineren wel volgens het RVP om de simpele reden dat ik de consequenties van deze ziektes erger en groter acht dan de gevolgen van vaccineren. Kinderziektes zijn niet onschuldig, en ik vind het echt de grootste onzin dat een kind beter af zou zijn door het doormaken van zo'n ziekte. Wat vertel je je kind dan later? Sorry dat je onvruchtbaar/blind/doof/gehandicapt bent, maar.... je immuunsysteem is echt top nu! Sorry ik kan daar echt niet bij.

Bovendien, als je op zoek gaat naar redenen om niet te vaccineren kom ik wel eens websites tegen die naast anti vaccinatie zijn, ook geloven dat de wereld binnenkort veroverd zal worden door buitenaardse wezens. Sorry hoor maar dan neem ik je echt niet serieus...

20. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Los zand?
    Harde feiten zul je bedoelen.
    Heb jij die site van Door Frankema al eens echt kritisch gelezen...19e eeuwse onderzoekers citeren om te bewijzen dat Pasteur geen gelijk had...
    Dat is net zo wetenschappelijk als aantonen dat de aarde plat is en dat de maanlanding gefilmd is in Hollywood!

Deel Deze Pagina