Hoi meiden, Ik heb op 10-01 een echo bij de gyna gehad en dat was allemaal goed hij kon het allemaal wat minder zien vanwege gekantelde baarmoeder. Maar uiteindelijk zag ie het super goed! Goede oude man zit ook al jaren in het vak. Ik mocht me toen aanmelden voor wekelijkse echo bij Predict in het EMC in rotterdam. Een dag later mocht ik komen voor een echo. Nu had ik iemand die niet echt een vaste hand had en moeite had om mijn baarmoeder te vinden.Was volgens mij ook net begonnen.(zo iemand kan je best onzeker maken vooral na 8 mk) Ze liet me steeds me eierstok zienHeel leuk maar daar kwam ik niet voor. Echo apparatuur was volgens mij ook niet je van het. Duidelijk het vruchtje gezien met dooier maar ze hield maar niet stil voor het hartslagje. Heb zelf maar me adem ff ingehoudenToen zag ik het zelf wel. Is het nu zo dat het allemaal wat moeilijker te zien is omdat me baarmoeder gekanteld is? Heb trouwens vanmiddag weer een echo bij hun.
Ik heb ook een gekantelde baarmoeder. Maar tot nu toe heb ik alleen inwendige echo's gehad. Maar het zou goed kunnen dat bij uitwendig het dan lastiger is. Bij mijn vorige echo had ze het ook uitwendig kunnen doen, maar ivm mijn gekantelde baarmoeder (dat wist deze gyn, hier liep ik ook bij tijdens de mmm) deed ze hem toch inwendig. Uiteindelijk gaat een gekantelde baarmoeder toch wel normaal staan? Weet iemand wanneer dat ongeveer zo is?
Hier inwendig tot 10wkn erna uitwendig was goed te zien Omdat hij ook gekanteld is vraag ik me ook af of die uitzich zelf kan draaien en welke ivloed dat heeft met bevallen
Dees, volgens mij is het allemaal wat moeilijker inderdaad met gekantelde baarmoeder, maar dat zou voor inwendige echo geen probleem moeten zijn bij mijn weten. Jammer dat je een gyn had die blijkbaar weinig ervaring heeft. Ik heb tot nu toe altijd een mannelijke en volgens mij zeer ervaren (wel in opleiding) gyn gehad die erg mooie plaatjes wist te schieten. Vandaag de laatste Predict-echo. Dat zal wennen worden. Maar die apparatuur bij het Predict spreekuur is juist het beste van het beste. Zie mijn album maar eens. Daar staan vooral Predict echo's in (ook een aantal 2D), en één echo van de gyn en één echo van de vk. Je ziet meteen het verschil. Hopelijk krijg jij uiteindelijk ook zulke mooie plaatjes.
hallo meiden tijdens mijn vorige echo kwamen ze er ook achter dat mijn baarmoeder gekanteld was en die zou geen problemen opleveren tijdens de bevalling en voor het kindje het schijnt zelfs dat het kindje vanzelf wat meer naar voren komt ook ik krijg waarschijnlijk nog met de 12 weken een inwendige echo omdat ze het dan beter kunnen zien maar de vl heeft zijn hart erop gedrukt dat het niet erg is dat je baarmoeder gekanteld is
@Drew ik moet vandaag ook weer komen voor een echo. ik heb als het goed is nu een ander. Nou ik was toen op het jonge zwangerschappen spreekuur van mijn arts en die kon toen heel goed alles in beeld krijgen. Ik heb vorige week geen foto meegekregen op het predict spreekuur. Helaas