Ik wordt morgen ingeleid, omdat ze een groot kind verwachten. Wie heeft er tips voor mij? Wat voor kleding zal ik aantrekken naar het ziekenhuis toe gewoon een spijkerbroek met sportschoenen of joggingbroek met slippers? Als je daar bent trek je dan meteen je bevallings t-shirt aan? Het lijkt mij onhandig om een broek aan te trekken, omdat ze je toch steeds van onderen gaan controleren.
Hoi, ik ben ook ingeleid. Ik heb toen wat makkelijke kleren aangedaan naar het ziekenhuis toe. Althans, mijn bevallingshirt en een makkelijke broek. BH en broek heb ik daar uit gedaan en lekker warme sokken aangetrokken. (slippers waren daarom niet nodig, had ik wel bij me) Onderbroek doe je daar ook meteen uit, omdat je toch meteen allerlei slangetjes in je vagina krijgt. De broek die ik 's ochtends aan had, had ik de dag erna ook aan toen ik weer naar huis ging. Je krijgt gewoon de gelegenheid om je daar om te kleden. Dus je moet doen wat jij prettig vindt.
Ik ben bij mijn 2e dochtertje en bij mijn zoontje ingeleid. Ik had gewoon een spijkerbroek aan. Bij de zwangerschap met mijn dochtertje ben ik geprimed, nadat ze een tablet in brachten ben ik gewoon weer gaan lopen door het ziekenhuis en toen mijn vliezen braken toen trok ik het OK jasje aan omdat ik meteen door ging naar de verloskamer (ruggenprik). De bevalling met mijn zoontje kreeg ik meteen een OK jasje aan en braken zij mijn vliezen. Als je al ontsluiting hebt dan gaan ze meteen je vliezen breken en dan is het wel makkelijker om gewoon een nachthemd aan te trekken in het ziekenhuis. Nou succes morgen en een goede/ makkelijke bevalling toegewenst
Ik wordt waarschijnlijk ook geprimed, dus dan kan je eerst nog rondlopen dan is het idd wel logisch om nog een joggingbroek/broek of zo aan te doen.
Inderdaad wel handig je 'bevallingsshirt' aandoen voordat het infuus erin gaat. Had ik niet aan gedacht want ging beetje hectisch. Uiteindelijk bevallen in shirt wat ik aanhad en zelfs beugelbeha nog om. Hihihi wat was ik blij toen die uitkon. Had spijkerbroek aan en joggingbroek mee
Ik had toen ik weg ging een huispak aan met een topje. In het ziekenhuis heb ik het vest uitgedaan en ook de broek. Heb geen bevallingsshirt aangehad...Ben bevallen in het topje die ik al droeg(Ik droeg ook mijn beugelbh nog). En ik heb geen broek weer gedragen toen ze begonnen omdat ze gelijk mijn vliezen hebben gebroken. Ik lag dus in mijn blote kont onder een laken haha!
Idd (lang) bevalhempje had ik al aan, met een vestje erover, die ik later uit kon doen. Broek al uit gedaan omdat ze idd gelijk de vliezen gingen breken. Ook alleen maar gemakkelijk. Als je zorgt dat het hempje/shirt over je billen valt voel je je niet zo naakt als je moet plassen. Succes morgen... Ik vond het inleiden erg prettig.
Hihi ik had ook een lange top aan! Kon ik precies over mijn billen trekken. En ik vond het inleiden ook erg prettig! Bij een tweede mogen ze me zo weer inleiden...Ik teken ervoor nog zo'n bevalling te hebben.
Helaas gaat het inleiden vandaag niet door het was te druk. Nu moet ik me morgen weer melden en wordt er een ballon ingebracht.
Omdat ik meteen een ruggenprik kreeg.. (vanwege een rughernia en buik-/en rugweeen) Helaas hebben ze de laatste keer 4x de ruggenprik verkeerd gezet @tamtam: jammer dat ze je vandaag niet konden inleiden..