Dag meiden! Ik moet even mijn ei kwijt.. ik heb een hele lieve vriendin waar ik regelmatig mee afspreek. Altijd als we dan wat gaan eten, is het haar gewoonte om van mijn eten te gaan eten.. kan er niks an doen maar dat haaaaaat ik! Soms bestel ik iets en wilt zij niks, maar gaat vervolgens dan toch mijn hele bord leegvreten! Heb der voor mijn zwangerschap daar al vaak over aangesproken dat ik het irritant vind maar vooral ook niet hygienisch als zij van mijn bestek eet. Toch blijft zij het doen. Nu ben ik zwanger en hadden we net beide een ijsje gehaald.. werd ik gebeld en zette mijn ijsje even weg en liep weg.. kom ik terug zit zij gvd gewoon van mijn swirl te eten met mijn lepel. Terwijl ze zelf een ijsje had gehaald! En niet 1 hapje ofxo maar gewoon me bakkie halfleeg! Wat moet ik hier nou in godsnaam mee. Heb der zo vaak aangesproken, maar ze luisterd gewoon niet! En nu ik zwanger ben, wil ik al helemaal geen risicos lopen.. niet dat ze vies is, maar straks heeft ze wat onder haar leden.. Srry voor het verhaal haha moest echt even mijn ei kwijt.. Wat vindeb jullie ervan en wat zouden jullie doen?
Hahaha doet me denken aan een aflevering van ´rules of engagement´ Sja, als ze niet luistert als je haar erop aanspreekt dan denk ik dat ik niet meer iets met haar zou gaan eten! Eet iets voordat je met haar afspreekt!
Onze favoriete serie haha! @Ts: misschien maar eens demonstratief je ijsje weggooien en zeggen dat je het echt niet prettig vindt en hem dus niet meer hoeft...
Sorry maar dat vind ik echt asociaal !! Misschien ben je niet duidelijk genoeg voor haar dan tenminste.... en inderdaad van te voren wat eten...
Ik vind het altijd irritant als ik met een vriendin afspreek en ze gaat gezellig lopen bellen een stukkie verderop. Zit je daar in je uppie je ijsje op te eten. Maar misschien was het heel dringend, dat kan natuurlijk. Ontopic, netjes is het absoluut niet dat ze aan jouw eten zit. Onbeschoft eigenlijk zelfs.
Volgende keer je ijsje meenemen. Of de telefoon niet opnemen zolang je bakje nog niet leeg is. Ik zou het er nog eens over hebben. Gewoon vragen: ik heb nu al meerdere keren aangegeven dat ik dit niet fijn vind. Waarom blijf je het dan toch doen? Buiten het feit dat het vrij onbeleefd is om ongevraagd iemands ijsje op te eten, vind ik het gewoon niet echt getuigen van vriendschap als je zoiets blijft doen, nadat de ander al heeft gezegd dat die het niet wil.
Oh men, daar zou ik mij ook aan dood irriteren. =S Vooral jammer dat ze gewoon niet luisterd naar wat jij wil.
Dat doet mijn zus ook altijd zoooo irritant! Snap je helemaal! Heb er zelf ook nog geen remedie tegen gevonden..
Ik pik ook wel eens een patatje ofzo, maar als iemand aangeeft dat niet leuk te vinden zou ik niet meer durven. Bovendien pik ik alleen bij familie of mn vriend. Niet zomaar bij iedereen.
hahahahahahaaahahahah sorry maar hier moet ik toch echt keihard om lachen. Je kunt toch je smoel opentrekken ofniet? Zeg gewoon dat ze dr eige vrete heb en van de jouwe af moet blijven!
Oh bah.. Nee dat moet ik ook niet hebben hoor! Een friet pinnetje pakken of een chippie oké maar echt geen ijs oid. Ik ben toch al snel vies van een ander haha.. Maar ik zou je dus wel gewoon tegen haar zeggen en anders of niet eten in haat bijzijn / het de volgende keer demonstratief weggooien.
Ach schurft duurt maar een paar dagen Nee zonder gekheid ik ben daar heel makkelijk in je pakt maar Ben ook niet snel vies van vrienden of familie.. Maar als je het al tig keer hebt aangegeven niet meer met haar gaan eten...
Ze zou aan mij een hele kwaaie hebben! Ongevraagd aan me eten zitten is super asociaal! Je vraagt niet om haar bacterien en als ze dan een hap wil of wilt proeven laat haar dan tenminste vragen en niet zomaar pakken. Dit vind ik een profiteur of uitnemer, een ander haalt eten en zij eet het op... Zou haar eerst vragen of ze geen geld schulden heeft waardoor ze jouw eten opeet en verder idd er nog een x op aanspreken. Luistert ze niet, helemaal niet meer afspreken totdat ze het door heeft. Succes meid! Snap je frustraties volkomen!!
Geen idee.. Wij zeggen dat altijd als iemand bijv een kopje koffie krijgt maar niet meer zeker weet of die van hem is of van een ander..
Zou ze aan mij een verkeerde hebben want ik zeg echt waar het op staat... Misschien was je nog niet duidelijk genoeg?? Of een keer zeggen zo blijf je dit keer wel van mijn eten af