hey ik werd vanacht ineens badend in t zweet wakker ! en had enorme buik pijn en onder in mijn rug (ongi pijn) hield ong een half uur aan en ben weer in slaap gevallen wat kan dit zijn ???? oefenweeen??
Hoi, ik had dit ook een paar dagen geleden,het begon om 22.00uur en rond 4 uur s'morgens was het verdwenen. Ik had contenue ongesteldheids pijn,en lag toch te rollen bollen in mijn bed,en zweten dat ik deed,heel vreemd. Denk dat het aan het voorbereiden is om er uit te komen,althans dat hoop ik. sterkte groetjes rosanna
ik heb dat ook een keer gehad, en daarna was het over. heb de vlos er niet voor gebeld, wat had ze moeten doen?
meiden als het zover is merk je het vanzelf.... er gaat een soort instinct werken..en heel heel veel pijn hahaha
ik herkende pijn ook is gewoon oefen weeen als het menis wordt voel je het echt wel en dan weet je gewoon dit zijn weeen
hoi meiden badankt voor de reackties t kunnen miss voor weeen zijn geweest ,maar t blijkt dat ik een blaas ontsteking heb dus kan de pijn daar ook vandaan komen . heb nu een antibeotica dus hoop dat t over gaat. nog even volhouden hoef nog maar 6 en een halve week .