Wie ook gestopt met de pil in Januari!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SchoesjeR, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hallo,

Nee het kwam hier als een totale verassing, tot dat ze 7mnd was niet eens wat gemerkt, wel langzaam qua ontwikkeling, maar verder niks, en zelfs dat was niet verontrustend.
    Toen kreeg ze epilepsie en weten we sinds 3mnd dat haar epilepsie komt van een chromosoomafwijking, dat hangt samen met elkaar!

Dus even schrikken, maar we willen verder, en ze is heel lief, en we zien wel wat de toekomst ons brengt, we willen gewoon van haar genieten!! En dus verder met gezinsuitbreiding,ijs voor haar ook fijner, aangezien ze ontzettend dol is op kindjes, en het zal haar stimuleren in der ontwikkeling!!

Maar mochten we dusdanige raken moeten we wel even goed in de gaten gehouden worden, net als bij jullie zafira, maar dat vind ik ook wel nodig om je gerust te stellen, voor zo ver dat kan!!

Hoop dat we snel baby'tjes mogen verwachten!!

Succes allemaal

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Ik wilde even laten weten dat ik net een positieve zwangerschapstest had......echt onvoorstelbaar gewoon 1e poging al raak. Ben nu helemaal blij en in de wolken natuurlijk.

3. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi zafira,

Jeetje wat snel zeg!!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Geniet er van.

Hier gewoon weer ongie geworden, afgelopen zondag al...., beetje balen maar was eigenlijk ook pas de eerste ronde.
    We zien wel, hebben nog wel even geduld hier hoor!

Liefs

Deel Deze Pagina