Wie ook gevoelige/pijnlijke buik paar dagen voor eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juffie26, 3 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb gisteravond een topic geopend over buikpijn na galblaasverwijdering.....ik dacht dat daarvan kwam maar nu denk ik heel sterk dat ik "gewoon" een gevoelige ei hen gehad zeg maar.
    Zaterdag werd ik wakker in de nacht van pijn in mijn zij ben toen op links gaan liggen en toen was het snel weg. Gisterenavond toen ik in de stoel zat beetje gevoelige buik rechts en toen ik erop drukte deed het van binnen okk "pijn" gevoelig. Vanmorgen dacht ik eens kijken of dat nog steeds pijn doet anders maar ff de ha bellen maar, ik voel helemaal niets meer. Kan drukken wat ik wil maar voelt helemaal ok.
    Kan dat zijn van naderende eisprong dat ik dat gevoeld heb afgelopen dagen....en daardoor in mijn rechterzij zo gevoelig was?
    Toevallig iemand herkenbaar?
    Bedankt dames alvast voor jullie reactie :)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja hoor, heel herkenbaar, zelfs nu ik geen baarmoeder meer heb...Nog steeds elke maand last in de periode dat mijn eisprong zou moeten zijn en van de week had ik vermoedelijk mijn menstruatie moeten hebben. Behoorlijk last van rugpijn en mijn bekken...Heel vaag.

Mijn eierstokken zijn blijven zitten, dus de hormonen werken wel gewoon ;) En hoe!:p

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

Ja die hormonen :x ;)
    Ik snapte niks van de pijn in mijn zij....niet mijn onderbuik maar mijn zij beetje lager (ter hoogte navel iets eronder aan de rechterkant )
    Ik dacht mijn galblaasverwijdering....maar dacht waarom soms wel en soms weken niet....
    Toen dacht ik verrek mijn ei....zou dat die pijnlijke rechterzij kunnen geven als ik er snachts op lig...lijkt wel zo want nu voel ik niks meer....zal mijn eisprong wel geweest zijn dan....

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als je het echt elke maand hebt, zou ik eens een paar maanden testen met ovulatietesten, kijken of je theorie klopt. Dan weet je ook direct waar het vandaan komt.

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik kon het heel goed voelen toen ik zwanger wilde worden. (En de pil niet meer gebruikte)

Nu we compleet zijn, ben ik weer aan de pil. Nu voel ik niks meer :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.400
    113
    Ik voel het ook heel goed (als ik de pil niet slik).

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb het niet elke maand rechts....soms links maar dat voel ik op de een of andere reden niet zo "pijnlijk" dan rechts....rechts zal het dan wel gevoeliger zijn. Ik meen me te herinneren dat ik aan die kant ook de meeste eiblaasjes had steeds. Ik heb precies alle klachten wat meer moe, pijn in mijn zij en veel doorzichtig slijm (sorry) kan bijna niet anders zijn dan dat ik dit kan linken aan mijn eisprong rechts...Waarom die dan zo gevoelig is en links niet. ..:( Zal wel verschil inzitten.
    Als ik.over 14 dagen mijn menstruatie krijg weet ik het zeker.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb het elke maand en weet niet beter. Dat veel mensen dan extra veel seks kunnen hebben vind ik knap voor want gewoon rechtop lopen is al niet te doen van de pijn. Of je moet onder de pcm zitten. :)

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dan doet de pil goed haar werk ;)

Ik voel het ook altijd. Elke maand netjes aan de andere kant. Pijn! :$

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nou he, dat vind ik ook niks! Ik doe het liever een paar dagen voor de eisprong, anders doet het echt pijn.

Deel Deze Pagina