Ik ben me alvast aan het orienteren op een vervolgstoel voor onze dochter. We hebben nu een maxi cosi tobi voor haar. Ik vraag me af welke vervolgstoel jullie hebben en of deze bevalt ?
Ik heb even op de site van maxi cosi gekeken maar zie niet het verschil met de rodi XR. Weet jij wat de verschillen zijn. Ik heb onze dochter vanmorgen in de autostoel van mijn moeder gezet. Zij heeft een maxi cosi rodi XR gekocht. Ik vond de riem niet echt soepel glijden door de ja hoe noem je dat "gordelgeleider". Is dit ook zo bij andere autostoelen ?
Ja dat is helaas bij alle stoelen zo! Airprotect heeft in de hoofdsteunen ingbouwde kussentjes zitten. Waardoor een zijwaardste aanrijding nog minder letstel geeft. Dus dat kun je op de foto ook niet zien.
He wat jammer zeg. Je zou zeggen daar moeten ze toch wat op kunnen verzinnen. Zou sowieso fijn zijn als we kids wat langer in een 5 puntsgordel vast zouden kunnen zetten. Snap niet waarom ze geen grote vervoldstoel maken met 5 puntsgordel.
wij hebben ook de maxi cosi airprotect. Fijne stoel. We kregen er een extra voetensteun bij, dat is wel fijn als de kindjes nog klein zijn.
Hier de Rodi xr. Joey zit er perfect in en makkelijk over te zetten ondanks dat plaatje wat je in de achterbank vast moet zetten
Bedankt meiden, ga binnenkort eens kijken naar een leuke aanbieding. Ze zit nu nog prima in de tobi maar als haar broertje uit de maxi cosi gaat zal zij moeten opschuiven in de stoel.