Wie ook half juni uit gerekend ( het aftellen is begonnen)

Discussie in 'De bevalling' gestart door troetjuh, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    lees net dat een risico bij inleiden na een keizersnee is dat de baarmoeder kan openscheuren.. pff dat wil ik nou ook weer niet

2. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hoi Jessica, ja ik vond de aanstaande bevalling ook erg spannend worden. Helemaal omdat ik zo benieuwd ben hoe deze zal verlopen nadat ik de bij de eerste ben ingeleid. Toen duurde de bevalling 7,5 uur, maar was natuurlijk 'kunstmatig' opgewekt. Hoop dit keer heel erg op een natuurlijke bevalling maar heb dan wel de spanning van hoe lang het dit keer zal duren;)

Sannie, ja ik heb zeker een gevoel van jammer dat ze er nog zit. Ben wel
    klaar met het zwanger zijn haha. Na dinsdag mag ze van mij echt komen want dan is (JA eindelijk!) alles af!:D

D'tje wat spannend dat je uiterlijk dinsdag de kleine in je armen zal hebben!! Ben benieuwd of het strippen nog iets op gang zal helpen!

3. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Ha allemaal!
    Welkom nieuwe meeschrijvers! Leuk om zo met elkaar naar de bevalling toe te leven!
    Jessica, ik ben ook erg benieuwd naar ons meisje, maar wacht geduldig af tot het haar tijd is om te komen. Ik voel me ook goed en doe alles rustig aan, dat scheelt natuurlijk wel. De bevalling is natuurlijk spannend, maar ik heb t al een keer meegemaakt en toen is het ook gelukt, dus komt vast goed. Ik maak me er niet druk om, t heeft zo weinig zin en je weet toch niet hoe het gaat lopen.

Sanniesannie, ik zou er vanuit gaan dat het nog 4 weken duurt, dan kan het alleen maar meevallen! De kans is groter dat je voorbij de uitgerekende datum gaat dan dat je te vroeg bevalt! Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar dat is mijn ervaring ;) En op t moment dat je het niet verwacht, komt het ineens! Ik was bij m'n eerste 5 dagen over tijd en toen werd ik 's nachts ineens gewekt door weeën!

Nahla, hoe gaat het met jou?

Dtje, nog effect gemerkt van het strippen? Jammer als het niet spontaan begint, maar je bevalt toch uiterlijk dinsdag! Voor die antibiotica is het misschien juist wel prettig als de baby tot dinsdag blijft zitten? Weet je zeker dat je op tijd bent! Gelukkig gaat de tijd snel dan, je kids houden je wel bezig!

Yaraa, hoe gaat het bij jou? Je bent een dag na mij uitgerekend, spannend hè!

Britt2014, waarom wordt je half juni ingeleid? Hoe gaat het met je?

Troetjuh, lekker dat je bovenverdieping weer schoon is. Shopse vanmiddag! Wij hebben de vorige keer de kras hulp wel een cadeaubon gegeven voor alle goede zorgen. Is wel gebruikelijk volgens mij. Zo'n groot salaris hebben die meiden niet, dus wel leuk om zo je waardering te laten blijken.

Nad, inderdaad leiden ze liever niet in na een keizersnede omdat je bij een inleiding meer kans hebt op een weeënstorm en dat het litteken daardoor kan scheuren.
    Vervelend dat je zo moe bent, probeer zoveel mogelijk je rust te pakken. Hoe oud is je eerste kindje? Slaapt hij/zij nog tussen de middag? Dan zou ik ook lekker een poosje gaan liggen. En je huishouden doen als je je fit voelt en anders lekker de boel de boel laten. Kun je misschien hulp krijgen van iemand uit je omgeving?
    Nu je er in zit is het erg pittig, maar als je straks je kleintje hebt ben je t weer vergeten meid! De laatste loodjes wegen het zwaarst. Echt, het komt goed!

Cammy, hoe gaat het verder met jou? Je bent bijna 37 weken! Lekker dat dinsdag alles klaar is! Zul je zien dat de baby denkt, ik blijf voorlopig nog in mijn warme holletje bij mama :) Met welke termijn ben je vorige keer ingeleid en waarom?

Hier ben ik er helemaal klaar voor. Het huis is schoon en de was is weg. Ik ga er alleen maar niet vanuit dat de baby bedenkt om het weekend te komen. Gelukkig kan het nooit lang meer duren!

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik ben er aan de ene kant ook wel beetje klaar mee aan de andere kant niet maar wil ook graag ons meisje zien

Haha moet nog beneden poetsen
    Net terug van de stad maar pfff dit is wel de laaste X geweest ben der klaar mee heb er echt last van gelukkig hebben we nu alles :)

Voor jou word ook spannend joanne25 nog Max 3 weekjes
    Ik hoop dat ze me niet tot 42 laten lopen
    En dat net als bij me zoon het met 38,4 begin haha denk alleen niet dat zal gebeuren maja 😋

5. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja johannr voor jou wordt het inderdaad ook spannend!! Max 3 weken! Weet je eigenlijk of je een jongen of meisje krijgt?

Ik ben vorige keer met 39+6 ingeleid, dat was op een zondag. Een paar dagen ervoor op donderdag was ik op controle en bleek ik hoge bloeddruk te hebben. Daarnaast schatte ze de kleine ook klein in. Had een paar weken ervoor ook nog extra groeiecho gehad daarom. Ik ben toen doorverwezen naar het ziekenhuis dus diezelfde dag daar nog naartoe. Daar ook hoge bloeddruk en schatte ze de kleine op 2700 gram. Die zaterdag terug voor control, bloeddruk was nog meer omhoog gegaan dus werd besloten mij op maandag, de uitgerekende datum, in te leiden. Maar toen, zaterdag op Zondagnacht braken spontaan mijn vliezen. Omdat ik intussen medisch was geworden ziekenhuis gebeld en moesten we meteen komen. Daar aangekomen bleek het inderdaad vruchtwater en is besloten mij diezelfde ochtend al in te leiden. Bij de geboorte van onze kleine man bleek hij echter een keurig gewicht te hebben van 3255g.

Dinsdag was ik op controle bij de VK en schatte zij onze meid wederom niet groot in. Ze verwacht dat ze met 37 weken, maandag dus, rond de 2500 gr te zijn. Ook geen reus dus;)

6. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Johanne25 hier gaat alles zn gangetje. Ben het wel zat aan het worden hoor, maar wie niet ;) van mij mag hij komen. Grappig dat wij 1 dag schelen.
    Hier rommelt het vooral savonds. En dan heb ik meer menstruatiegevoel in mn onderbuik en soms harde buiken? Kan het soms niet echt plaatsen. Maar allemaal onschuldig.
    Dinsdag gaat de vk kijken hoe het down under is, en word ik eventueel gestript. Toch nog iets om naar uit te kijken :)
    Hoe voel jij je?

7. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Ik ben t nu ook wel zat hoor, maar als ik geslapen heb gaat het vast weer beter :) Hier rommelt het ook vooral 's avonds, buikkrampen (darmen, geen weeën) en menstruatiegevoel.

Cammy, wij verwachten weer een dochter. Erg leuk, vind ik :) Valt ook in t zelfde seizoen, dus praktisch ook, tenzij deze dame veel zwaarder is natuurlijk.
    Was wel spannend dan bij je vorige zwangerschap, hopelijk beval je nu spontaan voordat je hoge bloeddruk krijgt! Gelukkig viel zijn gewicht mee dan. Onze kleine wordt juist groot geschat, dochterlief was 4150 Gr. en volgens de groeiecho's gaat deze dame daar nog overheen...

Troetjuh, de benedenboel ook klaar? Wat een bof dat je zoontje met 38,4 kwam :) Zou er niet teveel op rekenen, maar wie weet beval je nu ook wel op tijd!

8. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Zal zo even alles doorlezen en reageren....hier vandaag de hele dag door harde buiken en krampjes maar het zet maar niet door... net ook weer! Slijmprop.verloren...echt mega ding haha...vandaag 2x gespuugd. Ik heb het gevoel dat ik er zo tegenaan hang...maar aan de andere kant geef ik de moed een beetje op om spontaan te bevallen.

9. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @ nad...oe dat maakt de keuze wel wat lastig he....
    @johanna...je weet maar nooit natuurlijk...39 gewoon alweer!
    @yaraa...spannend strippen...wie weet bevallen we beidde dinsdag.
    @cammy waarom was jij de vorige keer ingeleid?
    @troetjuh: haha tijd om lekker in je bubbel te kruipen:) ik vind de stad ook ineens veelste zwaar.

10. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Zie mijn post van gister;)

11. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Haha ja Johanne25 ik ga er ook gewoon maar vanuit dat het nog 3 weken duurt dan kan alles mee vallen.

Vandaag wel een beetje een saaie dag zo met dit slechte weer dus ik ben heel blij dat ze heerlijk zomer weer voorspellen voor aankomende week:) maakt het "wachten " op de kleine toch een stuk aangenamer :D

12. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Waah nog 1 dagje! Besefmomentje:)

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Zooo spannend voor je dtje je bent gewoon de eerste 😍

14. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

spannnennddddd:D

15. MamaMeadow

1 jun 2015
    31
    0
    0
    12 juni uitgerekend van m'n eerste, wat gaat het toch in een keer hard... best wel zenuwachtig nu.. het kan elk moment komen!

16. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Succes morgen DTtje!

17. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Wat ontzettend spannen dtje!! Heel veel succes morgen!! :D Ben super benieuwd naar je verhaal straks!;)

18. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Heel veel succes morgen, Dtje!

19. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Thanks all! Zal jullie natuurlijk op de hoogte houden!

20. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Mijn zoontje is vanmorgen van de vensterbank gevallen.....arme schat zit met z'n armpje in het gips (snik):(:(

Deel Deze Pagina