Wie ook half juni uit gerekend ( het aftellen is begonnen)

Discussie in 'De bevalling' gestart door troetjuh, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Nad, hoe is het afgelopen in t ziekenhuis?
    T was niet het begin vd bevalling, die slijmprop, maar het is wel aan het rommelen iig. :)

Dtje, lekker blijven genieten! Ben benieuwd naar je verhaal, maar als je er niet aan toe komt kan ik het ook begrijpen hoor! Nu even andere dingen aan je hoofd! Blijf lekker op je roze wolk!

Nala, goed in de gaten houden dan!
    Voel je je verder goed?

Vandaag d-Day voor mij! Mijn gevoel heeft gelijk gekregen dat ik de uitgerekende datum ging halen. Ben benieuwd hoe lang we nog geduld moeten hebben, duurt nog maximaal 2 weken denk ik maar! Maar ik denk dat het komende week wel ergens komt. Dinsdag word ik gestript, als er nog niks is. Afwachten maar!

2. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden..

even me verhaal kwijt,
    voelde me gisteren zoo rot. nog nooit heb ik me zo rot gevoeld door een gynocoloog.

gisteren mijn afsprak waar ik de hele week naar uitgekeken had,

begon al met de dag ervoor een telefoontje dat ik een andere gynocoloog kreeg.
    gisteren toen ik aankwam was alles ook nog eens druk druk dus zat daar meer dan 1 uur te wachten met hard buiken,

ik zag nog even snel de gynocoloog lopen die ik zou krijgen, en echt alleen toen ik haar zag dat ik ojee dat gaat wat worden.
    het was een pittige ouderen vrouw, echt zo een van vroeger nog.. als julie begrijpen wat ik bedoel.

maar ik dacht maak niet uit ik heb er zin in,

ik kom binnen bij haar. op zich een aardige vrouw, alleen ze maakte opmerkingen waarvan ik dacht okee zeg je dat nou om mij te kwetsen of zo...

1 ervan was gelijk in het begin mij aanvallen over de ramadan.. ik ben moslim dus vandaar haar vraag. het was eigenlijk meer een aanval als een vraag. dat ik dacht okeeee het zal wel.. daarna zij ze nog wat dingen waarvan ik nu denk waarom accepteerde ik die..

maar goed dat vond ik niet eens het ergste..

ze controleerde mijn bloeddruk luisterde naar het hartje en zij klaar.-

ik keek haar aan en dacht huh maar het onderzoek dan om te kijken voor een inlijding. ik vertelde haar dat dat ik dat hat afgesproken vorige week. verbaasd keek ze me aan en zij maar waarom zou jij dat nou willen?????????

ik wist even niet te reageren..

waarom nou daaroom dat was de afspraak dat zouden we niet zomaar hebben afgesproken als er niet dingen waren geen redenen, en eerlijk gezegd had ik totaal geen zin om haar uitgebreid te vertellen wat mijn redenen waren, want die wist mijn gynocoloog.

afloop zij zij dat jhet geen zin had om nu te kijken want ze wist tog zeker dat ik er nog niet klaar voor was.

ik mag met 40 plus weken terug komen en dan gaan we wel kijken of ik ergens in week 41 kan wordn ingeleid.

echt meiden ik voelde me zooo rot,. ik heb gewoon in de auto gejankt. zo keek ik er naar uit. om te horen wanneer ik kon worden ingeleid omdat ik er lichamelijk en geestelijk gewoon doorheen zit. ik zal juli verder de details besparen.

maar jah ik kwam thuis was half 5 ongeveer. en dacht ja dagggg ik ga bellen en een afspraak maken voor maandag bij mijn eigen gynocoloog.

en nu komt het.......

mijn profider had gewoon geen berijk ik werd gekkkkkk.

rond half 7 deed hij het weer en toen was het te laat afdeling was al naar huis.

me man kwam thuis is sjagie ik had gewoon geen zin om er over te praten had alleen behoefte aan een knuffel van hem.
    maar meneer was sjagie omdat ik het was dus hebben we elkaar genegeerd.

om 9 uur wou ik naar bed om alle ellende te vergeten van die dag en omdat ik weer erge harde buiken had, kon me geen houding geven. en toen.....

ging de bel en kwam me schoonzusje en haar man,, daar had ik zooooo geen zin in. ze bleven ook nog eens plakken tot een uur of half 12,, dus daar zat ik zogenaamd gezellig op de bank met me harde buiken.

sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest dit echt ff kwijt. afgelopen nacht wanneer ik wakker werd moest ik weer iaan gisteren denken en voelde me weer zoo rot. pff.

maar jah ik heb me hartje f gelucht nu

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nad wat vervelend en wat raar van die gyn zou maandag gelijk bellen naar je eigen gyn

En wat vervelend dat jullie alle 2 Shaggy waren maar wel te begrijpen
    En bij je schoonzus had ik gezegd ik ga naar bed toe de groeten
    Wat stom dat ze nog zolang bij een hoogzwangere blijven zitten...

4. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

ja ik ga maandag bellen. heb pas weer vrijdag een afspraak met me eigen. maar dan betekent dat dat ik pas weer in die week erop terecht zou kunnen. het lijkt zo dichtbij maar voor een hoogzwangere die niet veel meer kan is dat zoooo ver..

ja inderdaad gelukkig nu weer goed met me man, had gisteren even tijd voor mezelf nodig en hij blijkbaar ook..:D

iritanttt joh dan denk ik bel dan ff van te voren,, ik zat in de woonkamer met zowat niets aan omdat het zoo warm was. dus moest in 5 min ff snel naar boven om me om te kleden :x daar zat ik zooo niet op te wachten, en dan zo lang blijven hangen terwijl ze zien dat je kapottt moe bent.

5. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hoi! Ik kom veel te laat achter dit clubje :) hier 11 juni uitgerekend, volgende week donderdag dus.

Weinig onrust nog in mijn buik, denk dat ik er lekker over heen ga. Heb het wel enorm gehad. Iedere ochtend teleurgesteld wakker dat ik nog niks voel, haha. Maar zoals hier ook al is gezegd; het komt zoals het komt. We zien wel!

We hebben laatst met de gyn al wel besproken dat we met 41 weken gaan vragen om een inleiding, dus langer dan 2 weken kan het niet echt meer duren :).

6. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Oh nad wat een klote dag heb je dan gehad gister! Lekker om er nog zo bij te hebben zeg! Maandag inderdaad maar meteen je eigen gyn bellen en dit bespreken. Aangeven dat je een enorm rotgevoel aan de afspraak met de andere gyn hebt overgehouden en er geen vervolg is gegeven aan de afspraak die jullie met elkaar hadden gemaakt over het inleiden. Kijken of je zo eerder een afspraak voor elkaar kunt krijgen. Gelukkig is het weer ok met je man, het kan natuurlijk dat je allebei een off/-day hebt, alleen was de timing opdat moment wel even belabberd:) Dikke knuf in elk geval!

Johanne spannend hoor! Ik heb nunal bij elk krampje het gevoel 'is dit het'? Haha. Bij 40 weken zou ik het helemaal hebben, pfffff;)

Lens!! Leuk dat je mee komt kletsen. Hoe gaat het met je? Voel je je goed tijdens de laatste loodjes?

7. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Nad, wat vervelend zeg, van die gyn. Ze had best wat inlevender mogen zijn. Maar ja, zij zien dagelijks hoogzwangere vrouwen die er doorheen zitten, en hebben gewoon zoiets van, je moet nog ff doorbijten. De natuur is natuurlijk ook gewoon het beste. Maar echt akelig zoals ze tegen je deed. Gelukkig dat het weer goed is met je man :) Is wel zo gezellig! En je schoonzus bedoelde het ook vast goed, maar snap niet dat je dan niet even belt van tevoren of het uitkomt!

Troetjuh, hoe gaat het met jou? Ook alweer 38 weken!

Lens, welkom! Spannend hè, die laatste weekjes! Hoop voor je dat de baby gewoon uit zichzelf komt en dat een inleiding bij 41 weken niet nodig is!

Cammy, ik heb dat ook wel hoor. Verwacht de bevalling gewoon elk moment. Vannacht ook een aantal keer wakker met het idee: voel ik al wat? Maar helaas, vanmorgen niks in handen hoor :)
    Heb wel het gevoel dat het echt niet lang meer gaat duren. Verlies net een heel groot stuk slijm, denk serieus de slijmprop. Alleen weer geen bloed erbij. Maar toch wel tekenen dat het flink aan t werk is daar onder!

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ja hier gaat ook goed hoor rommelt ook al een beetje haha ik denk ook steeds begint het nu? Pff wel dodelijk vermoeiend van mij mogen de vliezen eerst breken dan weet ik waar ik aan toe ben
    Dit is zo spannend :) bij zoon waren me vliezen spontaan met 38,4 gebroken niks geen voorteken... Dus nu wel spannend als goed is laten ze me niet tot 42 weken lopen
    En hoop ik dat ze met 40 weken wat gaan doen
    Athans das wel de afspraak 😉 nu maar hopen dat ze zich er ook aan houden haha

Voor jou ook zeer spannend :) das helemaal zenuwslopend als je op 40 weken zit
    Cammy hoe is met je zoontje?

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dankje voor je belangstelling! Ik voel me wel redelijk hoor, ik heb nu alleen wel zoiets van pfff kom maar op haha!
    In de avonden veel last van voorwerk wat wel irritant is :D

Voor jouw dus al de uitgerekende datum? Spannend hoor, ik hoop dat jullie kindje snel mag komen!

Hoe is het met de rest?

Ik las een stukje over een nogal "fijne" vervangende gynaecoloog, bah wat naar zeg! Maandag gelijk bellen hoor!

Fijne avond dames

10. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Hier komt ie dan!

Smorgens gemeld om 7.00. Eerst een ctg... om 8 uur antibiotica ivm streptokokken. Ze wilden nog geen weeopwekkers geven omdat ik zo snel kan bevallen. Stiekem balen....wachtend...13.00 tweede shift en dan eindelijk om 13.30 de weeopwekkers....
    Ik reageerde er niet echt op. Om 17.00 voelde ik wat stevige harde buiken en om half 6 begon ik ze een beetje weg te zuchten..het is begonnen!
    Om half 7 kwam de verloskundige langs en omdat ik al echt weeen had ging hij kijken. 4cm...hij ging weg en het werd ineens heftiger...ik hong over het bed..rugweeen en mijn man drukte in mijn rug...na een 20 minuten zei ik dat ik een ruggenprik wilde tegen mijn man...het was zo heftig ik ging dit niet volhouden. Hij verzekerde mij dat het niet lang ging duren omdat hij het herkende...ineens eindigde de weeen in persdrang. Man vk roepen op de gang. Hij kijken 7 cm!
    Misschien even plassen want dan gingen de laatste cm wat sneĺler..ik op de rand van het bed. Ineens een hele heftige wee gevolgd door persdrang en ik voelde ons beeb en zei dit...ze hebben me weer terug op bed gehesen. Letterlijk haha
    1 perswee en onze prachtige dame was er!!! Om 19.15 !Wat een stortbevalling....maar zonder scheurtje knip etc! Ik kijk er positief op terug!

11. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Nala, ik hoop ook dat de beeb zich snel meldt :)

Dtje, wat een snelle bevalling uiteindelijk! Klinkt wel heftig! Maar je hebt er wat moois voor teruggekregen hè! Fijn dat je er positief op terug kunt zien.

Hier het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Ben benieuwd of het wat te betekenen heeft. Geen weeën oid. Maar heb zomaar het idee dat het niet lang meer gaat duren.

12. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Wow Dtje dat klinkt toch wel een beetje als een droombevalling haha! Half 6 de eerste 'echte' weeën en een kleine 2 uur later de kleine in je armen. Al weet ik wel dat die laatste centimeters ontsluiting echt verschrikkelijk zijn! :$

Johanna voor jou is elk krampje op dit moment extra spannend hè;)

Hier heb ik sinds gistermiddag een beetje zeurend/stekend gevoel in m'n onderbuik. Ik dacht dat het kwam doordat ik weer iets te veel had gedaan (stofzuigen, banken verschoven ed), maar vanmorgen bij het wakker worden voelde ik het nog steeds. Ik voel de kleine gelukkig wel goed bewegen, maar vind het wel een vervelend en naar gevoel.

13. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Dtje dat is snel! Iedereen hoopt op zo een soepele bevalling! Ikook :)

Hier nog niks behalve veel buik en rugkrampen, maar niets wat doorzet. Hoop idd ook dat mijn vliezen breken, dan weet ik idd wat me te wachten staat!
    Nog niets en dinsdag 39 weken.. Hopelijk laat ze me niet lsn w8en

14. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Cammy, is dat vervelende gevoel in je onderbuik weer afgezakt?

Joanne, vervelend zoveel voorwerk. Hoop voor je dat je meisje zich snel aandient! Hou rekening met dat het nog 3 weken duurt, dan kan het alleen maar meevallen!

Hier helaas ook niks gebeurd afgelopen weekend. Had zaterdagavond echt een hoopje dat het zou beginnen, maar t was niks. Nu is alles weer superrustig. Op naar de strippoging morgen, bij de verloskundige. Kunnen we vandaag onze nesteldrang weer even de vrije loop laten... Er ligt weer was, dochterlief is verkouden en heeft werkelijk waar overal snottenbellen aangesmeerd, dus dat moet toch echt weer schoon! Gelukkig komt m'n zusje me straks even helpen :)

15. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames..

hier gistern de hele dag rugweeen mensturatie pijn en voorweeen. dacht in de nacht nu gaat het gebeuren,,, maar uiteindelijk werd ik om half 3 wakker en dacht shitt haha niets dus..

nog ff over de gynocoloog van vorige week, ik heb vanochtend gebeld en kon teregt, wel weer bij een andere maar dat vond ik niet erg als het die ene maar niet was.

een heel goed gesprek gehad. er is ook inwendig gekeken maar alles zat nog pot dicht helaas..

wel mag in donderdag als het niet druk is trecht voor inlijden, ben opgelucht en blij eindelijk gewoon een datum..

doet trouwens onwijs zer van ondere dacht dat ik in brand stond toen ze klaar was met inwendig onderzoek en zie nu ook bij plassen en afvegen heeeel licht rose slijm verlies. weet niet wat er van te denken.

johanna is morgen je eerste strippoging. ik had het bij me eerste bevalling maar kan me niet meer herinneren hoe dat ging,. hoop voor je dat het wat uithaalt.. heb je wel al ontsluiting?

16. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Nad, fijn zeg, dat je duidelijkheid hebt! Nog even volhouden!

Idd morgen strippoging, ben heel benieuwd of het wat gaat doen. Geen idee of ik al ontsluiting heb, daar zal ze morgen wel naar voelen. Het rommelt wel constant, veel harde buiken, slijmverlies etc. Dus ik hoop dat er inderdaad al wat gebeurd daar van onderen. Het lekkerst zou zijn dat het vannacht spontaan begint, maar heb zomaar het gevoel dat dat niet gaat gebeuren.

17. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    je weet maar nooit wanneer het komt.

hoelaat ga je,, laat wel wat horen strax.. suxes..

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nad wat fijn dat je een datum heb maar hopelijk komt het eerder :)
    Maar het duurt in elk geval niet lang meer

Joanne25 wat spannend ben benieuwd hoe je het strippen heb ervaren en wat ze eigenlijk doen dan😜

Joanne92 spannend al dat voor werk hopelijk is de baby er snel...

Hoe is het met de rest? Nog niemand verder bevallen 😏

Hier mag ik vanmiddag weer op controle bij de vk

19. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Helaas nog niet bevallen. Ik moet om 11:55u bij de vk zijn, dus nog een paar uurtjes geduld. Zal vanmiddag verslag uitbrengen. Ik ben nu geestelijk ook helemaal klaar voor de bevalling, er waren telkens nog dingen die eigenlijk nog moesten. Ik hoop dat deze rust meehelpt en dat het vandaag of morgen komt.

Hoe gaat het met jou Troetjuh?

20. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Beeb zit hier nog veilig binnen;)
    Zit nu in de wachtkamer van het ziekenhuis voor controle!

Deel Deze Pagina